LED-ezzünk???!!! De hogyan???

Témakör: Real life
aktuális téma
LED-ezzünk???!!! De hogyan???

Sziasztok!
Ide ebbe a topicba a LED-ezéssel kapcsolatos tapasztalatokat, észrevételeket és kérdéseket írhatjátok!
Nem csak a műszerfalra korlátozva hanem az egész autóra nézve!
LED árak, típusok, kötési variációk, ki mit hogy oldott meg!
Próbaképp indítom a fórumot, mert nem igen van ezzel kapcsolatos topic, és egyre népszerűbb az autózásban is a LED, de nem csak a színek miatt hanem, mert ha jól kötik akkor egy örökké valóság az izzóhoz képest!

Pár link:
www.ledauto.hu
www.miraled.hu

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Tufaaa
#2488
2012. november 09. 08:26
Vagy eljön hozzám és adok olyan ledes izzót ami többet ér mint egy utólagos bontás, fényerőre pedig erősebb mint egy gyári izzó. :)
tipo gt
#2487
2012. november 09. 08:20
Nos a legfontosabb ha a féklámpa izzóról ledre való átépítésén gondolkodsz hogy a megfelelő vagy nagyobb fényerő legyen az átépítés után mint előtte. az ok hogy a lámpatest alapvetően izzóra van tervezve, nem azt írom hogy méretezve mert igazából az izzó előtti bura kiképzésétől függ hogy milyen és mekkora számú leddel lehetséges az izzó kiváltása. Pár kép egy megoldásról, ahogy látod a bura belseje prizmás ami segíti hogy az izzó 270fokos fénye terüljön de ugyan ezt elérni ledekkel már korántsem egyszerű, egyrészt az esetleges max 120fokos szórás miatt és hogy lehetőleg jobban fedjék egymást a foltmentesség miatt. Az ilyen készen kapható cuccokban én leginkább nem bízom és az 210 lumen igény kevés. Ha úgy számolunk hogy a tompított izzó 1400lument ad a menetfény min 400lument a helyzet 200-at akkor aránylag máris képben vagyunk hogy a megadott érték szinte semmi. Hozzávetőleges számítás szerint egy w5w típusú izzó 65lumen körüli fényt ad, bár ehez képest a leírt 210 természetesen sokkal több, de azt nemszabad figyelmen kívül hagyni hogy amíg az izzó a "helyén" van és van fókuszpontja addig a ledesnek nincs középpontja ami nagyban rontja a szórást és ez az amiért a hátsó lámpába kapható univerzálisnak mondott cuccok közel sem alkalmasak a feladatra.
tipo gt
#2486
2012. november 09. 08:01
AZ újabbaknál elektronika csinálja a belső lámpa felkapcsolást, a régieknél mint nálam is a megfelelő riasztó megfelelő programozásával is elérhető hogy nyitáskor 30-40s-re felkapcsolja a belső világítást és megfelelő kapcsolással amit hozzárendelünk.
Gyuszo
#2485
2012. november 09. 07:51
kalapács.... de abból is csak kizárólag gumikalapácsot szabad használni!
Dogeba
#2484
2012. november 09. 04:55
- Rendszámfénybe oké.
- A féklámpába szerintem az kevés lesz
- Utastélbe jó.
- helyzetjelzőbe inkább ilyet:
http://www.gadgetfactory.eu/LED-lighting/LED-Car-Decorations/0322336-T10-1W-110-Lumen-5*5050-SMD-LED-Reading-Lamp/Boot-Lamp-White-Light-Bulbs-Pair/DC-12V?lang=
badmoe
#2483
2012. november 08. 21:21
Üdv!

Szedett már szét valaki kilóméterórát?? Vagy akár konkrétan Civic-ét?? Szeretném lecserélni a számlapot, de a mutató nem engedi...
TaaT
#2482
2012. november 08. 19:37
köszönöm a választ, az indexet egyenlőre hanyagolom, ellenben kinéztem pár ledet, ha írnátok róluk vmi véleményt esetleg tapasztalatot

rendszámhoz

féklámpa

utastérbe

első helyzetjelző
Dogeba
#2481
2012. november 07. 19:28
Van némi köze. Nekem zárnyitásra (akár távirányítóval is, nem csak ajtó valós kinyitására) is felkapcsol a belső világítás.
Dogeba
#2480
2012. november 07. 19:26
Azt nem mondtad hogy "G" ről beszélünk
Biopon87
#2479
2012. november 07. 17:18
én is igy akarom majd bekötni
AndrewG_
#2478
2012. november 07. 17:11
a g astrában a biztosítéktáblában van a késleltető, gyakorlatilag a karosszéria vezérlő modul egyik kimenete a lámpa. én eddig csak g astránál találkoztam a jelenséggel.
AndrewG_
#2476
2012. november 07. 17:09
akkor ott valami hiba volt, lehet érzékeny a gyári vezérlő és azt hitte nyitva van az ajtó.

keresd meg azt a vezetéket, ami a belső világításhoz megy és kösd arra... ott titi nem produkál ilyet.
Gyuszo
#2475
2012. november 07. 10:42
Na ebben igazat adok neked. Inkább vaksizz egy kicsit, minthogy megvilágítsa a led a tolvaj lábát
Pusi89
#2474
2012. november 07. 10:41
100%, kollégám építette be a riasztót (nyugi, nem cigánymunka, biztonságtechnikában dolgozunk) és akkor is a negatív kapcsolásos bekötést kellett használni. Azt hiszem kimarad az életemből ez a lábtérvilágítás, nincs kedvem hozzá, hogy kinyiljon az autó az utcán...
Gyuszo
#2473
2012. november 07. 10:09
a gyári ajtónyitó kapcsoló biztos, h a negatívot szakítja meg? Egy csatlakozási lehetőség van rajta?
tipo gt
#2472
2012. november 07. 09:51
Pedig a belsőtér világításnak és a központi zárnak nincs köze egymáshoz az alapban külön kábelezés miatt. Az hogy a lekapcsolás miatt nálad mégis megszűnt a hiba elég érdekes dolog.
Pusi89
#2471
2012. november 07. 09:37
kapott egy állandó pozitívot, és a gyári ajtónyító kapcsolóról kapja a kapcsolt negatívot. Előtte relés megoldással volt bekötve, úgy is ugyanezt produkálta.
Gyuszo
#2470
2012. november 07. 09:31
hogy kötötted be a világítást?
Pusi89
#2469
2012. november 07. 08:25
Jó reggelt!
Múltkor bekötöttem egy az egyben minden kütyü nélkül a lábtér világítást, és egyáltalán nem volt rajta átfolyó áram. Tökéletesen működött úgy két napig, utána valamiért elkezdett "rángatózni" a központi zár. Lekötöttem, és el is tűnt ez a rángatózás. Gyanítom, hogy valami kondiban, vagy akármiben "összegyűl" a ledeken nagyon nagyon minimális átfolyó áram, és ezért hülyül meg a központi.

Valakinek valami ötlet?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Összesen 2768 találat 139 oldalon