Kamionozás, fuvarozás, logisztika

Témakör: Real life
aktuális téma
Kamionozás, fuvarozás, logisztika

Ide várok mindenkit akit kicsit is érdekelnek ezek a témák, esetleg ezekben dolgozik minden nap



TILOS HIRDETNI!!! BAN jár érte!!!

AETR, MEG MINDEN MÁS! --- FONTOS!!!

Moderátorok

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
pomicsabi
#1111
2012. április 06. 17:58
nekem a MAN 402-es eszik 40 tonnával 27,5-et
Ati86
#1110
2012. április 05. 23:50
az automatát?amugy is mint kiderül szűrő baja volt a kocsinak 5 tonnával 30 liter
kishapsi
#1109
2012. április 04. 22:02
nem olyan rosszak azok csak meg kell tanulni kezelni azt a váltót...
Vectra555
#1108
2012. április 04. 22:01
Horvátországban van egy kb. 20 km-es sunyi emelkedő autópályán. Semmit sem lehet észrevenni, csak, hogy erőlködik az autó. Felfelé szokott lenni néhány verda a leállósávban, amelyik feladja...
Ati86
#1107
2012. április 04. 21:47
Sziasztok!

Kaptam a Wabinál egy Daf 105.410-et, hát egy kalap szart nem ér motorikussan ez a kocsi!
kishapsi
#1106
2012. március 31. 10:27
meg lehet játszani bármivel, de ha kiszednek egy sima ellenőrzésre és kiderül akkor bukás van, nem kicsi hanem nagy...

rakottan nem játszom meg, mert ránéz a cmr-re és ot van a pecséten a "D" korlátozás és ott helyben lelő. De üresen ha kiakasztaoma hőmérőt akkor a bitumen 100fok alatt nem adr köteles. Annyira meg már csak nem túlbuzgó, hogy felmenjen méregetni a hőmérésékletet
pomicsabi
#1105
2012. március 31. 10:24
ilyenkor van, h arra a pár km-es szakaszra ADR tábla behajt Cseh-be is van 1-2 autópálya szakasz ahol nem lehet ADR-el menni, de a leleményes magyar kolléga megoldja
Egyik Generálos ment úgy, h megállt a parkolóba és táblát behajtotta, mellette a másik mondta h milyen tökös csávó h behajtja a táblát... Őt meg 3km-re a parkolótól ki is szedték mert messziről virított az ADR, aki meg behajtotta az ment tovább
Mondjuk ha olyan anyagot viszel akkor sajna nem megoldható, de egy ponyvással aki spray-t szállít
kishapsi
#1103
2012. március 30. 20:25
először mikor arra jártam mondták, hogy figyeljek mert combos, de nem hittem el nekik. Hajnal 1 körül értem ahhoz a részez full sötét hulla fáradtan, és persze hoyg elbasztam a vissza váltást... nem bírtam 4be visszalökni, így egyből rövid 3 kellett.

de ott is csomó helyen az a szitu van mint olaszba, hogy az hiszed lefelé mész a dombon és erőlködik a kocsi... 1x meg is álltam megnézni, hogy nem a fog a fék mert nem létezik, hogy dombon lefelé lassulok
CSOO VR6
#1102
2012. március 30. 20:23
Csá Papa! lépnem kell főzök valalmit vacsira mert anya is lassan végez aztán mennem kell érte!
CSOO VR6
#1101
2012. március 30. 20:21
Az de szép lehet
1-2 talán nincs is az autómban még nem kellet használnom majd holnap meg nézem mert beállok vele a műhelybe féktárcsa fék betét csere lessz + hütő mosás lesz dolguk a szerelőinknek
kishapsi
#1100
2012. március 30. 20:18
kishapsi
#1099
2012. március 30. 20:15
Szlovákban van egy alagút ahol ki van tíltva az adr, helyette leterel 4 kis faluba... beérsz az első faluba a a falu közepén van egy derékszögű balso kanyar a tövében zebrával meg iskolával, majd a zebra után kibaszva a tábla, hogy 3km hosszan 16% os emelkedő. Éjszak aneki tudsz futni és gyorsan tudsz váltani akkor feljutsz hosszú 3 ban.
Ha nappal kifogsz vmit az iskolánál akkor van, hogy rövid2
CSOO VR6
#1098
2012. március 30. 20:13
Lengyelben még nem de GR-től NL-ig volt szerencsém már egy pár emelkedőhöz meg hajtű kanyarhoz 70-50-30-10km/h tükör behajt és vagy te vagy a szembe jövő kezdi meg a kanyart
kishapsi
#1097
2012. március 30. 20:07


Lengyelbe meg szlovákba jártál azokon a 16% os emelkedőkön? na ott 40t ba azért sírni szokott néha a 420 mire felér. épp, hogy felérsz megkönnyebbülnél, hogy vissza tud hülni a cucc, erre jön ugyanaz csak lefelé
CSOO VR6
#1096
2012. március 30. 20:04
Egyszer pár éve beugrottam haver mellé egy prémiumba mentünk pestre az irofémhez de az elég kallandos egy autó volt üres fél pót csak prics vas lemezekért mentünk 20 cm magas volt a rakomány az érdi emelkedőn 20-30al azt mondja haver ennek lelke van nem szabad kínozni mondom áljunk meg újvárosban. Miért? Mondom 12-es kapú nagy olvasztó
kishapsi
#1095
2012. március 30. 20:00
az volt a fúrcsa, hogy megszoktam az actrossban hogy milyen magasan ülök és hogy látok rá a hidakra... de a magnumban ahhoz képest vagy 30 centivel feljebb ültem és az ablak is nagyobb volt, olyan mintha az autó 5 méter magas lett volna
CSOO VR6
#1094
2012. március 30. 19:58
Már meg szoktam mert autó szállítóztam is ott úgy voltam néha 410-420cm-er hogy a fülke fölött még ott figyelt egy swift vagy polo
kishapsi
#1093
2012. március 30. 19:56
húú én pesteztem magnummal 1 napot, elég is volt minden hídnál húztam a fejem, és napjában 15x ki be szállni...

az xf-et szerettem a legjobban, meg a tga-t. de a préium is ha jó kezekben van hálás kis kocsi és egész jól elférni benne
kishapsi
#1092
2012. március 30. 19:54
nem sokat jártam cf-el... nem kenyerem ez a kis fülke
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Összesen 1391 találat 70 oldalon