Viszonylag egyszerű a képlet , látsz/hallassz egy jó filmről és megírod a véleményed.
A filmeket ajánljuk és kritikát írunk róla!
TILOS és TÖRLÉSRE kerül: Letöltésről és letöltő oldalakról írni!
Ha mégis írsz róla és törlésre kerül, viseld el!!!
Minden más jöhet!
Kivéve: Reklám és Aréna kuncsorgás!!!
TILOS a spoilezerés! Köszke
Vitával menjetek szobára, ne ITT!
Jeanne du Barry - A szerető: én határozottan nem szoktam szeretni a kosztümös filmeket, főleg az ilyen féléket. de ez nem volt rossz. mármint jobb, mint egy közepes film. 6 pont.
Rebel Moon - Part One: A Child of Fire - Rebel Moon: 1. rész - A tűz gyermeke: elég sok a negatív kritika. igen, én is éreztem innen-onnan vett ötleteket, hasonlóságokat korábbi filmekből. de én azért kissé alul pontozottnak érzem. látványos. bár kiszámítható.de szerintem van 6,5 pont.
Pattie et la colère de Poséidon - Epic Tails - Pattie et la colère de Poséidon: sajnos ez nekem most csak háttérzaj volt kb. pedig az elejét néztem, de szinte semmire nem emlékszem, pedig most lett vége. nem tudott megfogni. ebből gondolván, nem én vagyok a célcsoport valószínű. adok 5 pontot, mert fogalmam sincs.
Talk to Me - Beszélj hozzám! : 129k szavazatból 7,1 pont jelenleg? van benne újdonság, de a színészek elég harmatosnak tűnnek. parázni sehol nem paráztam, egy cseppet sem. csak a pici újdonság miatt adok 6 pontot.
With Love, Your Sweetly Salted - Édes sziget (Édes-csípős szerelem) : ez egy frissebb TV film. ez is egy fokkal jobb, mint szokott, pedig a klasszikus TV film slágerek szólalnak meg. 5,5 pont.
High Holiday - Szívós karácsony: TV film 2020-ból. ami azért fura, mert ami történik, olyat még nem láttam TV filmben. a stílus stimmel, de befüvezés.... amúgy elég tré a film. az anya sipákolós szinkronja kibírhatatlan. full fogyatékos kb az egész család. kicsit beteg az egész cselekmény. mintha trollkodás lenne az egész film. 3,5 pont.
The Scorpion King: Book of Souls - A Skorpiókirály: A lélek könyve: a skorpiókirályos sorozatokba teljesen beleillik, így a közepes szintet simán hozza. 4,5 pont.
Guillermo del Toro's Pinocchio - Pinokkió: én annyira nem hüledezek, mint sokan. gyerekként is, nem ezt a verziót szeretném látni. nekem továbbra is marad az etalon, ami eddig is volt. igaz az egy 1972-es 5 részes sorozat. illetve szerintem túl sok változat készült már. szerintem simán 20 felett van. nekem ez 6,5 pont.
The Re-Education of Molly Singer - Molly Singer újra az iskolapadban: háát.... IMDb-n 6,3 pont jelenleg 4k szavazatból? nekem ez inkább kínos volt, mint vicces. szerintem gyengusz volt. 4 pont. max 4,5 pont.
Candy Cane Lane - Karácsonyi fénytusa: mondjuk úgy, szódával elmegy. túl valóságtól elrugaszkodott. nyilván karácsonykor elmegy. volt pár nagyon gagyi CGI. Eddie-nek nem ez a filmje lesz az, ami miatt emlékezni fogunk rá, az biztos. 5 pont.
Beomjoidosi 3 - The Roundup: No Way Out - Büntetlenül: Halálos csapdában: hát nekem az jut eszembe, hogy ez a koreai Bud Spencer filmek egyike. még pár vicces, bunyós jelenet is pont olyan. csak itt valósabbnak hatnak az ütések. 5,5 pont.
Leave the World Behind - Távol a világtól: a maga nemében jó film. nekem odaszegezte a figyelmem. egyébként korábban vagy olvastam, vagy láttam olyan filozofálós műsort, ahol pont egy nagyon hasonló forgatókönyv volt a téma. ahogy némely filmet én sem értek, most itt is azt tudom mondani, aki fikázza a filmet, az nem érti. vannak hibái, de attól ez egy jó film. 6,5 pont.