Film ajánló/kritika
aktuális téma
Viszonylag egyszerű a képlet , látsz/hallassz egy jó filmről és megírod a véleményed.
A filmeket ajánljuk és kritikát írunk róla!
TILOS és TÖRLÉSRE kerül: Letöltésről és letöltő oldalakról írni!
Ha mégis írsz róla és törlésre kerül, viseld el!!!
Minden más jöhet!
Kivéve: Reklám és Aréna kuncsorgás!!!
TILOS a spoilezerés! Köszke
Vitával menjetek szobára, ne ITT!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Fright Night - Frászkarika: cím rettentően ismerős. és feltehetően láttam ezt a 2011-es filmet. de szinte alig dereng pár képi emlék. amúgy nem olyan rossz, inkább tipikus. nekem sokkal több ötletem lett volna azért. poénos, és nem nem poénos. 6 pont.
Outrage - Gyalázat: hát ez is kb. a borzalmas kategóriát súrolja. már-már azt hinné az ember, de nem. nem ad minőséget. 3,5 pont. nagyon max.
Stone: Robert De Niro-s film 2010-ből. hát meglepő relatíve ilyen régről ilyen gyenge filmet látni tőle. sőt szerintem már láttam. de eléggé felejthető, vontatott. kicsit lehoz az életről kategória. lehangoló. alvásra lehet jó, de a zenéje megüli a füled. 4 pont.
Så var det jul igjen - Christmas as Usual - Csak egy átlagos karácsony: akkor még1x megírom, mert valamiért 2 órával ezelőtt nem ment el. szóval nincs már szezonja, de most jönnek majd sorba az ünnepi filmek. egy TV film szintű kezdést lehet látni. picit sokat kell várni az első igazi nagy poénra. de volt egy pár, amin hangosan felnevettünk. mint igaz történet, az alap sztori hihető. de gyanítom, azért ez a film verzió kissé ki van színezve. 6 pont.
Hat hét - Six Weeks: alapvetően nem lenne rossz. bár a csaj, nagyon unszimpatikus, lehet nem a legjobb választás volt erre a szerepre. csak a mantrát tudom mormolni, hogy sz*r a hang. tényleg nincs normális hangmérnök? inkább lenne utószinkronos. a zene, hangok bömbölnek, beszéd halk. az összes filmet ezzel cseszik szét. nálam ez lehúzza a filmet. többet adnék rá, de emiatt 5 pont.
Boudica: Queen of War - Boudica: A háború istennője: valahogy ezek az Olga Kurylenko-s filmek se az igaziak. nagyon nem korhű, legalábbis amiket a szinkronban is hallunk. kétlem, hogy abban az időben így beszéltek vagy cselekedtek volna. meg lehet nézni, de nem kell sokat várni. 4 pont.
Les As de la Jungle 2 - The Jungle Bunch 2: World Tour - Dzsungel-mentőakció 2: A világ körül: hááát... annyira nem kötött le. de csak mert a gorilla nagy, nem őt kellett volna a legbutábbnak feltüntetni. a többinek összesen nem volt akkora agya, meg eleve a gorilla nem hüJe. szóval nekem nem annyira jött be, de ahogy az első rész is, gyerekeknek tetszhet. 4,5 pont.
Misanthrope - To Catch a Killer - Célt tévesztett élet: egész jó film volt. nem vagyok elájulva tőle, de jó. vannak részek, ahol picit gyengébb, mint vártam. és néhol összecsapottnak tűnik, pedig 2 órás. 6,5 pont.
Miraculous - Le film - Miraculous: Ladybug & Cat Noir, the Movie - Katicabogár és Fekete Macska kalandjai - A film: hmm. francia mesefilm. engem zavart az éneklés. meg az is fura, hogy a fiú a macska. szóval ezek miatt inkább gyerekeknek való. 6 pont.
Ironclad - Lovagok háborúja - Harc a végsőkig: 2011-ből. 2014-ben már láttam a második részt. bár akkor azt írtam, hogy 17 évet vártak a második részre, de az egy másik film, vagy elszámoltam a részeket. szóval ez a rész eléggé brutál, értem ez alatt, hogy barbárok. maga a kivitelezés nem annyira jó. ilyen filmet nehéz jól megcsinálni. ez inkább B kategóriás ligában játszik. 4,5 pont.
PAW Patrol: The Mighty Movie - Mancs őrjárat: A szuperfilm: mint ahogy a sorozatban is, ez is tele van hülyeséggel. de hát a gyerekek szeretik. szóval nehéz így pontozni. legyen 6 pont.
Blue Jean: nos ez is talán propaganda film, de jelen esetben inkább tetszett, mint nem. mármint az egész, mit lehet, mit nem, elnyomni, mit mond más, stb. nekem összességében egyben volt film. 6,5 pont.
Midnight in Paris - Éjfélkor Párizsban: Woody Allen írta/rendezte film 2011-ből. na pont olyan is. szundira jó volt. egyébként sem bírom a filmjeit. Owen Wilson sem segített ezen. IMDb-n 446k szavazatből 7,6 pont. hmm.... nekem 5 pont.
Parkland - Félelmetes nap: pedig ezt láttam, csak így nem írtam le a címét. J.F. Kennedy gyilkosságról szóló film. 6 pont.
Istanbul Için Son Çagri - Last Call For Istanbul - Utolsó hívás Isztambulba: egy újabb török "gyöngyszem". amúgy nem lenne vészes. igaz pár perc után levágható a szitu. pár jelenet iszonyat gyengére sikerült. összességében inkább közepes alatt van picivel. ettől függetlenül egyszer meg lehet nézni. 4,5 pont.
ONEFOUR: Against All Odds: nyetfliksz doku film, ausztrál drill rap bandáról. mondjuk nekem nagyon nem volt meg, én old school-abb vagyok ettől, meg nekem ez közel áll a trap-hez (hiszen annak egy alműfaja), amit nem nagyon csípek igazán. tény, hogy nyelvpörgös, pergős. sok helyen el akarják nyomni a műfajt. a doku film is erről szól, harc az elnyomás ellen. persze nem mindenkinek bejövős a szöveg, de tudni kell kezelni. 6 pont.
Retribution - Megtorlás: az utóbbi szerepeihez képest felüdülés most ez Liam Neeson-tól. neki ezek állnak jól, csak sajnos fiatalabb már ő sem lesz. kaptafa film, mint a korábbi sikeres filmjeinek nagy része, tehát a szerepválasztás tökéletes volt. mondjuk a film az kb olyan, mint amit már egyszer láthattunk valahol. nagyon soka hasonlóság. fura mód még sem untam. mondanám, hogy nagy dicséret Antal Nimródnak, de hát egy klasszikus megrendezni annyira nem lehet nagy dolog. bár fogalmam sincs. én azért adok egy 6 pontot.
Bram Stoker's Van Helsing - Bram Stoker: Van Helsing: aludni jó volt. az egyik zene kifejezetten jó hatással volt az alvásra. a jó felét biztos láttam, hanem többet, de az borzalmas volt. vagyis eskü azt hittem, hogy ez valami p0rnó filmes változat lesz és mindjárt eksön lesz. mint egy k0vi produksön. ez kínosan semmi. 2,5 pont. mondjuk jobban belegondolva nem tudom mire....
Legiones - Legions - Légió: hát lehet argentin film, a szappanoperák egyik földjéről érkezik, de ez kb pont az a szint. nem annyira jó, úgy "cakkumpúder" kevéske. 3,5 pont.
哭悲 - Ku bei - The Sadness - Szomorúság: hát hiányzott már egy taiwan-i zombi vírusos film is. bár ez a film inkább arról szól, hogy ez a vírus vagy mi, az ember rejtett, elnyomott vágyait hozza elő. legalábbis nekem inkább így jött le. amúgy mondhatni brutál véres, sok horror megirigyelhetné. 5,5 pont.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!