Repülés

Témakör: Off-topic
aktuális téma
Repülés

Sziasztok! A polgári-, katonai-, sportrepülésről úgy általában. Akiket érdekel a 3D-s világ, szeretettel várom ide!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
oklelo
#307
2008. szeptember 01. 22:48
Blackbird-öt akartam írni...
A képen most veszem észre, hogy egy nagyon ritka kétüléses kivitel látható felszállás közben...
szállító
#306
2008. szeptember 01. 22:48
most kicsit Abonyozok....így Lúciázás után...
sz
#305
2008. szeptember 01. 22:47
oklelo
#304
2008. szeptember 01. 22:46
Pontosan, ez aztán a tervezés csúcsa. A nagy hőtől megnyúlik az egész, a Blacbird-öt számszerint nem tudom mennyit differált, de a Concorde összesen 21 centit nyúlt meg.
sz
#303
2008. szeptember 01. 22:46
oklelo
#301
2008. szeptember 01. 22:44
szállító
#300
2008. szeptember 01. 22:43
ha jól tudom,az SR-71 is csak 3 Mach környékén áll össze igazán,ugyanis a tömítéseket úgy tervezték,hogy ilyen hő és sebesség mellett tömítsenek igazán, a földön minden ami csak lehet folyik belőle,van ahol több centis illesztési hézag alakul ki nem üzemi körülmények között...
oklelo
#299
2008. szeptember 01. 22:41
Az orosz IV. generáció teljesen más irányban fejlődik.
Az USA-val és Európával szemben nem a BVR-re és a lopakodótechnikára helyezik a hangsúlyt, hanem a manőverezőképességet csiszolják - szinte már a tökéletesnél is tovább.
Erre jó péda a MiG-29 OVT és a Szu-35 Super Flanker.
szállító
#298
2008. szeptember 01. 22:39
nekem személyes kedvencem,és nem csak a TopGun miatt...
természetesen az F15 (Strike)Eagle is.
szállító
#297
2008. szeptember 01. 22:37
illetve sok kísérleti és nem kísérleti gép ment rá az utasával együtt,mire rájöttek,hogy a hanghatár átlépéséhez +1 db vezérsík szükségeltetik...

oklelo
#296
2008. szeptember 01. 22:35
III. generáció legismertebb, és talán legszebb képviselője a MiG-29.
Félelmetes manőverezőképesség, iszonyatos tolóerőfelesleg és nem is annyira rossz fegyverzet.
oklelo
#295
2008. szeptember 01. 22:32
MiG-25.
Kategorizálni lehetetlen, II-III. geneáció közötti, max sebessége Mach 3,2...
Az SR-71 Blackbird elfogására fejlesztették ki a '70-es években.
oklelo
#294
2008. szeptember 01. 22:30
Igen, mert a hatalamas hőmérsékletet már nem minden anyag viseli el alakváltozás nélkül. Például a Tu-144 rengeteg teherviselő eleme Titánból készült.
Ebben a tartományban a felhajtóerővel szemben inkább a légellenállás csökkentése a fő. Persze nem szabad átesni a ló túlsó oldalára sem, lásd F-104.
BOOST
#293
2008. szeptember 01. 22:21
ha jól emlékszem, vagyis ha jól hallottam az volt az akadály h a gép szerkezete nem bírta vmint a szárnyak kiképzése is gondot jelentett... igaz ez?? vagy jól emlékszem?
oklelo
#292
2008. szeptember 01. 22:21
Köszönöm, megragad az emberben valami a hobbiból...
oklelo
#291
2008. szeptember 01. 22:20
A II. generáció már többszörös hangsebességgel, irányított rakétákkal, aktív és passzív önvédelemmel, példaként egy rendkívül hosszú ideig hazánkban is szolgálatban állt típus a MiG-21.
BOOST
#290
2008. szeptember 01. 22:20
elismerésemszakértelem az van
oklelo
#289
2008. szeptember 01. 22:18
Köszönöm, lassan 20 éve foglalkozom vele...
Nagyon szép világ.
oklelo
#288
2008. szeptember 01. 22:17
MiG-19
Már rakétákkal felfegyverezve, és a hangsebesség átlépésére képesen
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Összesen 687 találat 35 oldalon