Alapjárat/Gyertyák

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Alapjárat/Gyertyák

Halli hoooho! Hy! Skacok lenne egy olyan kérdésem hogy az alapjárathoz van-e valami köze a gyertyáknak???? ugyan is....ma kicseréltem az összes gyertyáma (vettem ujat) szépen indul a verda meg mind en csak egy kongya van : az alapjáratom ojan csunya azota hogy huj jujjj!!! egyszer lesik majd vissza áll ojkor akkkorákat sziv a direktszüröm meg ér sziszegni....stb.... ezzel kapcsolat ban tudna valaki tanácsot adni??? vagy hallotatok már ijenröl????? Válaszokat és ötleteket várom és elöre is köszönöm szépen mindenkinek.....

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
50FAN2
#213
2010. január 10. 22:41
Bemész UNIX, nekik van könyv ami átváltja a típust és akkor elvileg okosabb lehetsz..
madmike
#212
2010. január 10. 22:37
madmike
#211
2010. január 09. 23:10
madmike
#209
2010. január 09. 15:53
valaki help!
a kocsimhoz ngk gyertyából bkr6e van ajánlva.
van itthon 4db vadiuj ngk bcpr6es. Jok lehetnek?

találtam egy ngk jelmagyarázatot.

ELSŐ BETŰ:
B: menetátmérő 14mm, kulcsnyílás 20, 8mm
C: menetátmérő 10mm, kulcsnyílás 16mm
D: menetátmérő 12mm, kulcsnyílás 18mm
J: menetátmérő 12mm, kulcsnyílás 18mm

2-3 BETŰ:
P: előrehúzott szigetelőcsúcs
R: zavarszűrés ellenállással

ELSŐ SZÁM:
Hőérték magasabb szám - magasabb hőérték

SZÁM UTÁN ÁLLÓ BETŰ:
E: Menethossz 19mm
H: Menethossz 12,7mm
EH: nem végig menetes, teljes hossz 19mm, menethossz 12, 7mm

UTOLSÓ BETŰ: Konstrukciós jellemzők
C: ferde testelektróda
G: nikkel középelektróda (versenygyertya)
GV: arany-palládium középelektróda + speciális konstrukció
S: rézmagos középelektróda
VX: platina középeletróda + speciális testelektróda
IX: iridium
A, B, D, E, Z: speciális konstrukció

UTOLSÓ SZÁM: speciális elektródahézag (nincs jelzés - általános)


ez alapján nem sok a különbség. mondjuk a 'C' betüt nem tudom mi, előrehúzott szigetelőcsúcsa van és rézmagos középelektródája,de a menet és a hőérték megegyezik.
nemtom bele merjem e rakni,mert a régieket ki kell dobjam,mert az egyik henger idönként kihagy.
gmaX
#208
2008. november 03. 14:20
csao mindenki! lenne egy kérdésem mégpedig hogy van nekem 4 vadiúj NGK Racing gyertyám és szeretném eladni de nemtudom mi a bolti ára. ha vki segitene ezügyben azt megköszönném.
[Nord]
#207
2008. október 31. 20:30
mármint hiba kód törléshez.
[Nord]
#206
2008. október 31. 20:29
analóg voltmérővel is meg lehet oldalni, hiba kódhoz az rx-en is kell 10 mp-ig nyomni a féket miután levetted a - sarut ?
rallyman
#205
2008. október 31. 20:24
hidd el sokat számit egy normális gyertya
rallyman
#204
2008. október 31. 20:24
az mind1 hol veszed csak szar ne vegyél
MCMLXXXII
#203
2008. október 31. 20:20
ok köszi Bárdi féle joazért ?
MCMLXXXII
#202
2008. október 31. 20:18
még semmiet csak nem tudom miet vegyek meik éri meg jobban a sport v sima
rallyman
#200
2008. október 31. 20:17
milyen gyertyát vettél?
MCMLXXXII
#197
2008. október 31. 19:51
sziasztok meik gyertya éri meg jobban a sport v sima 1 1.6 16v stilo nál???
FONTOS!!!
Roland__
#196
2007. augusztus 17. 12:56
vagy kulon szolenoid szelep van erre a celre, vagy alapjarati lepteto motor....mind2-t ranezesre meg lehet talalni

az alapjarati lepteto motor a tps-sel szokott egyben lenni
Roland__
#195
2007. augusztus 17. 12:55
semmi koze ehhez a lambdaszondanak
fReak
#194
2007. augusztus 17. 12:41
azt én sem tudom, hogy a Coltban milyen és hol van...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 213 találat 11 oldalon