Kadett klub
aktuális téma
Szívesen látjuk itt a régi és új Kadett tulajokat, vagy akik csak szeretik ezt a típust
Kadett Klub oldala
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Kicsi a világ nagyon amúgy, erre mindig rácsodálkozom Hol jobb, hol rosszabb megítèlèsben, de mindenhol jelen vagyunk magyarok a világon. Anno szüleimmel, még 2002-ben voltunk Franciaországban, Marseillesben történt az eset, hogy egy kisebb téren meghallotta egy magyar idegenlegios a beszedunket, odajott hozzank, aztan kiderult hogy szomszedos megyebol szarmazik. Hogy mit keresett ott azota nem tudjuk, de picit fura volt a szitu. A masik ilyen sztorim egy kicsivel kesobb tortent, elso külföldi utam volt a Kadettal 2009-ben. Akkori baratnommel Pragaba mentunk, az Óváros kellős közepèn leszólított egy hajlèktalan, magyarul megkerdezte ki tudnank-e segiteni par koronával. Nem tudom honnan vette, hogy magyarok vagyunk, de emlekszem total le voltam sokkolódva
Igen jól tudod, bár ettől még szoktam viszonylag gyakran hazajárni, legutóbb legalább másfél hónapig voltam. Szóval otthon azért szolnokinak nevezem magam Egyébként pont 2 napja történt, hogy beszélgettem egy viszonylag ismert olasz színésszel, és mikor mondtam hogy magyar vagyok, azt válaszolta: voltam már Magyarországon, Zolnokon koncertezni Első ember aki nem Budapestet vágja rá válasznak, vagy megkérdezve hova valósi vagyok, pislognak értetlenül. Igaz 24 évvel ezelőtt volt, de olyan jól esett hogy magától mondta, gondolkodás nélkül a szülővárosom nevét.
Ma elmentem mindkét helyre, időben végeztem, voltam a Reptárba is, meg a régi múzeum felé is elkocsikáztam, nekem a Reptár hangulata egyáltalán nem jön be, bár lehet én vagyok csak maradi, meg túl retro. Hiába szebbek a gépek, pont az a régi hangulat nincsen meg, ami a gépekhez, meg azok korához illett. Illetve csomó olyan dolgot hiányoltam, ami anno a régi múzeumban még ott volt, ide már nem hozták át. A vadászgépekből viszont több lett, mint volt az is biztos. Az itt tartózkodásom fénypontja igazából holnap következik be, kadi418 intézett nekem egy látogatást egy közeli C Kadettoshoz
nem tudom, Te mennyire számítasz még helyinek, rosszul tudom, hogy manapság kissé délnyugatabbra tetted a székhelyedet?
Egyébként Szandán már a rozsda ette a kiállított darabokat, semmit sem foglalkoztak az állagmegóvással, itt meg, ahogy eddig kívülről láttam, szépen felújított példányok vannak letárolva.
Most ősszel tutira el fogok menni, mert még fotózni is jól lehet, meg amúgy is érdekel a téma.
Szerintem csak előnyére változott, hogy onnan ide bentre, rendezett viszonyok közé kerültek a gépek. Így legalább annak ellenére is van esélyük a túlélésre, hogy nem minden van fedett helyen.
Sőt, az Auchan -os körforgalomba egy Mi-24 -es is konzolra let verve, azt minden héten látom legalább kétszer, de mindig csorgatom a nyálam ott egy kicsit.
Üdv.Gergő
Egyébként Szandán már a rozsda ette a kiállított darabokat, semmit sem foglalkoztak az állagmegóvással, itt meg, ahogy eddig kívülről láttam, szépen felújított példányok vannak letárolva.
Most ősszel tutira el fogok menni, mert még fotózni is jól lehet, meg amúgy is érdekel a téma.
Szerintem csak előnyére változott, hogy onnan ide bentre, rendezett viszonyok közé kerültek a gépek. Így legalább annak ellenére is van esélyük a túlélésre, hogy nem minden van fedett helyen.
Sőt, az Auchan -os körforgalomba egy Mi-24 -es is konzolra let verve, azt minden héten látom legalább kétszer, de mindig csorgatom a nyálam ott egy kicsit.
Üdv.Gergő
az eső biztos jót tesz a fának, kasztninak, meg a kettő találkozásának, ahonnan nehezebben szárad ki a nedvesség...
AFN jó, pont azért mert adagolós, nálam is körvonalazódik egy építgetett példány. Az meg hogy metropoliszok körgyűrűjén belülre nem hajthatok vele sem zavar, mert itt vidéken egy ideig még életképes koncepció lesz.
Amúgy is ha BP -re megyek például, a KöKi -nél mindig ott hagyom az autót. A szar BP -i utak és a parkolóhely vadászat miatt amúgy sem merészkednék beljebb.
ÜDv.Gergő
Amúgy is ha BP -re megyek például, a KöKi -nél mindig ott hagyom az autót. A szar BP -i utak és a parkolóhely vadászat miatt amúgy sem merészkednék beljebb.
ÜDv.Gergő
gyárilag "Van" kivitel. Sajnos a rozsda már elég durván megkezdte, de mint tudjuk, lehetetlen feladat nem létezik, úgyis szeretek bütykölni az autókkal, egyszer bízom benne, hogy tényleg sorra kerül. Ha meg már foglalkozni fogok vele, akkor miért ne kapna egy kis mai technikát a lemezek alá... nyilván az eredeti motor/váltó is meg lesz hozzá.
ÜDv.Gergő
ÜDv.Gergő
Helyiként még én sem jutottam el. Talán mert nem annyira vonz, pedig a repülőket szeretem de úgyse tudom melyik milyen típus stb.
Szerintem a világ egyetlen fából készült Kadettja (Kár a szandai repülőmúzeumért, ez a Reptár nekem annyira nem jön be)
ez lett helyette, igaz Szolnokon:
Reptár
Lassan már nekem is meg kellene nézni, én csak 10 km-re lakom, de még nem jutottam oda...
Reptár
Lassan már nekem is meg kellene nézni, én csak 10 km-re lakom, de még nem jutottam oda...
A Szandaszőlősi repülőmúzeum létezik még? Ott volt azt hiszem a laktanya mellett. Megnézném, 2006-ban voltam ott utoljára, de már akkor is szó volt róla, hogy bezárják.
Na ha otthon lennek... Szolnoki vagyok
Egy kis motiváció
Nekem is kezd sok lenni a meló, jövő héten még Szajolba is kell mennem a tartályparkba, de így legalább van egy kis változatosság Kitartást Neked! (Ui.: felkutattam a Fadettet, hogy hol van jelenleg, csak akkora zuhé volt, hogy nem tudtam kiszállni a kocsiból, ha lesz egy kis időm visszamegyek és lefotózgatom szépen, aztán elküldöm, baromi igényes amúgy, csak kezd lepusztulni...)
Én most akármilyen limlomnak örülnék unom hogy csak az erdőt, szőlőt és a kollégákat lesem. Falu 8 km földút, busz nincs. Holnap 11ig dolgozom, kollégám kölcsön adja a robogót és meg is pattanok rögtön.
Adagolós TDI, igen, AFN. EURO kevés besorolás. Nem engedik be a kötmrgyűrűkön. Tourneo Connect-et nézek. 2005-2010 környéki hosszú, magasat.
Szép és ritka valóban, főleg, ha gyáriak a hátsó lemezelt ablakok. Ismertem olyan VAN-t, amin ezt utólag csinálták meg, mondjuk a tieden gyárinak látszódik. És egyébként igen, a VAN-ból is hatalmas sleepert lehet építeni, bár ez a kasztniforma tényleg annyira ritka lett, hogy érdemes full gyárira megcsinálni, mondjuk az 1.6 helyett egy 1.7-es Isuzu már sokkal jobb és korhűbb is bele Gratula hozzá!
"A TDI-t már nem annyira szeretik külföldön"
Ezt pontosan hogyan érted? Új autó eladásként értem amit írsz, hogy a felfújt diesel buborék visszavetette az eladásokat... vagy ezáltal kedvezőbb áron hoznál a G2 helyett valami újabb diesel meghajtású alternatívát?
ÜDv.Gergő
Ezt pontosan hogyan érted? Új autó eladásként értem amit írsz, hogy a felfújt diesel buborék visszavetette az eladásokat... vagy ezáltal kedvezőbb áron hoznál a G2 helyett valami újabb diesel meghajtású alternatívát?
ÜDv.Gergő
Sziasztok,
Nekem ez kb. két műszakinyit napi autó volt. 1.6d "business coupe".
Nem adtam bontóba, a kert végében várja, hogy rákerüljön a sor.
Terv: szépen gyárira helyreállítani, leműszakiztatni, aztán meg egy húzott 1.9cdti bele, váltóval és első futóművel, fékekkel (bukom a sleeperekre). Aztán meg ha kiélveztem, akkor tényleg eladom.
Ez a karosszéria variáns sem túl gyakori már...
Üdv.Gergő
Nekem ez kb. két műszakinyit napi autó volt. 1.6d "business coupe".
Nem adtam bontóba, a kert végében várja, hogy rákerüljön a sor.
Terv: szépen gyárira helyreállítani, leműszakiztatni, aztán meg egy húzott 1.9cdti bele, váltóval és első futóművel, fékekkel (bukom a sleeperekre). Aztán meg ha kiélveztem, akkor tényleg eladom.
Ez a karosszéria variáns sem túl gyakori már...
Üdv.Gergő
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!