Modellezőkk!!!

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Modellezőkk!!!

Hali all többeknél láttam már és hallottam h RC modellezik vagy szeretne itt leheten dumálni erről a témáról is!!



On-road/off-road 1:5, 1:8, 1:10, 1:18, 1:24 robbanós vagy troli. Házibarkács, vagy RTR jöhet bármi.

Földön-vizen-levegőben!


★ Használt RC-s Aprók ★





★ Modellbolt




Aki el szeretne adni valamit, az ne úgy tegye, hogy beböfög ide, hogy van egy alighasznált autóm eladó, és irjanak neki privátba.

HA EL AKASZ ADNI VALAMIT, TEGYÉL FEL RÓLA KÉPET IS! Köszi. - Mod

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Dodge88
#11569
2011. augusztus 26. 20:38
ezért szoktam állandóan azt ugatni, hogy aki kezdő az kérjen segítséget. vannak nagy fórumok ahol szerveznek talikat, ki lehet menni és segíteni fognak. De van olyan ha fórumon írsz akkor megbeszéltek egy találkát és segítenek...
A lényeg hogy a nitrós érzékeny így előfordul, hogy délelött kimész csapatni és ugye beállítod. Aztán estefele megint újra kell állítani. De ez 2 perc!!! És utána amíg nafta van lehet csapatni. De ehhez kell segítség és kell egy kis idő amíg belejön az ember.

Azt szoktam tanácsolni hogy ha lehet próbáljon ki elektrósat meg nitrósat is. akkor érzi, hogy neki melyik kell...nem kell elzárkózni attól amit még nem ismer.

nem egy olcsó hobby. akinek nincs állandóan fölös pénze az bele se kezdjen mert csak a taknyolás meg sufnizás lesz és a végén minden 2-3-4szer többe fog kerülni mindha nem gagyizott volna.


4g15
#11566
2011. augusztus 26. 20:33
Dodge88
#11565
2011. augusztus 26. 20:13
nem egyszerű. olvasva nem lehet megtanulni motort bejáratni, beállítani. csak a szenvedés lesz.
keress olyat aki segít.
a leírások jók mert adnak egy támpontot így legalább vágod, hogy miről beszél aki éppen segít neked...

grimbow
#11564
2011. augusztus 26. 18:33
én annyit tudok mondani, hogy elektromos és nitró között árba nincs sok különbség, megvételkor, de utána elektromost fenntartani olcsóbb valamelyest ha megvan minden. töltő, akksik minden ami kell.

később 10 liter nitró árából veszel egy 5ezres lipo akksit, ami 1 szezont bőven kiszolgál.
én biztos nitróst nem vennék még1x. emellett 2 évrem szolgál.
első: nitrós szagos, hangos, nem mindenki szereti ha mellette "játszol" vele
második: teljesítménybe az elektromos ha nem is sokkal, de erősebb mint a nitrós, persze olyan elektronikával. és hát játékidő.
én kimegyek 3 akksival driftelgetni, az kb 3 óra ha nem viszek töltőt, ha viszek, akkor kb a végtelenségig elautózom, mert amíg egy lemerül addig a másik fel is töltött.


és ez az a pont ahol el kell dönteni, hogy milyen meghajtás kell. kezdők nitróstól nagyon könnyen meg tudják unni a modellezést, mert kimész játszani, fél tankot tuti elpöfögtetsz álló helybe amig beállítod (mert jóformán mindig kell kalibrálni kicsit) meg bemelegíted.

én az elektroval kimegyek, bekapcsolom, 2-3 laza kör hogy melegedjen utána lehet már nyelezni neki.
4g15
#11563
2011. augusztus 26. 16:04
Ja, és továbbra is keresek 1/8 méretben On-Road kerekeket, 17-es 6szögre
4g15
#11562
2011. augusztus 26. 16:02
Ha esetleg megvetted már, akkor szívesen látjuk itt.
4g15
#11561
2011. augusztus 26. 16:01
Szóval olvasni olvasni olvasni, kérdezni kérdezni kérdezni mielőtt vennél.
4g15
#11560
2011. augusztus 26. 16:00
Akinek van egy kis affinitása a műszaki dolgokhoz, vagy netán ezen belül a motorokhoz, és tudja mi miért történik,annak nem. De akinek nincs, az is hamar bele tanul, csak ebben az esetben a tanuló pénz drága lehet. Konkrétan a motorra gondolok. Ki lehet nyírni gyorsan. Ezért kellene segítség, inkább, semmint hogy nyekk legyen.
Ha veszel egy autót, általában a karbi is be van úgy állítva, hogy beinduljon a gép, és jó dús keverékkel üzemeljen, vagyis bejáratáshoz van beállítva. Ész nélkül nem szabad a csavarokat tekergetni. Mindig tudni kell, hogy mennyit és merre tekered, illyetve feljegyezni, hogy hány csavarfordulatról indultál.
4g15
#11559
2011. augusztus 26. 15:55
Jó a TT-01, de ezt neked kell először eldöntened, hogy elektromos, vagy nitros.
csibe1988
#11558
2011. augusztus 26. 12:17
Vagy ehhez mit szóltok:http://www.rc-piac.hu/hirdetes/Tamiya-TT01-RTR-TYPE-E-VW-GOLF-5-CUP-CAR-!-2143/ vagy inkább maradjak ennél: http://www.sylkamodell.hu/GS-Racing-1-10-Vision-PRO-RTR-palyaauto-Suba ru-Impreza-rally.html
Feco_sx
#11557
2011. augusztus 26. 11:45
Sziasztok. Gyorshajtás témába annyi változott állítólag, hogy eddig ha csak kicsivel lépted túl a sebességet és megállítottak akkor helyszíni volt 30 ezerig. Most már nincs helyszíni hanem kérdés nélkül küldik 0-30 ezerig a csekket. minden esetben a tűréshatár 2-3 km/h. Nagyobb gyorshajtásért pedig az eddig szokásos tételek vannak. Tehát 50--es táblánál 65 től. 53-65 ig meg jön automatice a csekk. Ezt olvastam múltkor valahol . Lehet faszság, mindenesetre jó nagy kibaszás.
csibe1988
#11556
2011. augusztus 26. 11:18
Már utána olvastam hogyan kell csinálni vagy nem egyszerű?
Dodge88
#11555
2011. augusztus 26. 09:53
nem kell bele adalék. olyan üzianyagot kell venni amilyen autód van. ha on-road akkor ahozvalót ha off akkor meg ahoz. ezekbe gyárilag több olajat tesznek mert az offroad mocik igénylik a több kenést.
igen, a csavarokon kell majd állítani de azt javaslom, hogy egyedül ne járass be mocit. valami hozzáértő mutassa meg, hogy hogy kell....
csibe1988
#11554
2011. augusztus 26. 09:41
nem kell bele adalékot adni hogy jobb legyen a kenése vagy csak a csavarokon kell állítani?
Dodge88
#11553
2011. augusztus 26. 09:04
hobbyhoz elég a 16%-os. bejáratást is ezzel kell csinálni.
csibe1988
#11552
2011. augusztus 26. 08:56
Milyen üzemanyagot kell használni elsőnek mer mindenki más ír!?
grimbow
#11551
2011. augusztus 26. 08:25
81gabe
#11550
2011. augusztus 26. 07:34
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 11749 találat 588 oldalon