Diesel

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Diesel

Ez az oldal a diesel autó kedvelőknek és azoknak is ,akik ki nem állják. Ítt leírhatod minden nemű véleményedet. Én a magam részéről szeretem,mert keveset esznek,megbízhatók,menet dinamikájuk pont nekem való. Nagy nyomatékkal rendelkeznek.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
thebear
#347
2006. február 26. 20:11
aha. Nem akartam, de nem is lesz ezek után.
Havrilla
#346
2006. február 26. 20:11
Megszűnik a váltás után a turbólyuk!!!!
thebear
#345
2006. február 26. 20:11
mi van? Berakod és várod mikor kapnak ki a fakabátok az eltérő motorszám miatt, vagy mi?
Kerberos
#344
2006. február 26. 20:11
visszafuj a lapátoknak és ovja öket valami ilyesmit tudok róla!
-Andrew-
#343
2006. február 26. 20:10
Dízelben semmoire... Sőt!
A szívócsőben lévő nyomást fogja elengedni, amit a turbódnak majd ujra kell "termelnie".
-Andrew-
#342
2006. február 26. 20:10
Mert az 1,9-et jobban lehet húzni.
Kerberos
#341
2006. február 26. 20:10
szerinteed?? mennyire fogom én ezt papirozással megoldani?? nincs plusz 200ezrem ilyenekre!
thebear
#340
2006. február 26. 20:09
mer a 2,5 biztosítása, fogyasztása, ára...
thebear
#339
2006. február 26. 20:09
szóval a lefújót csak benzin turbóba érdemes rakni? És mire jó a hangon kívül?
-Andrew-
#337
2006. február 26. 20:06
MInek? jobban jársz az 1,9-vel.
thebear
#336
2006. február 26. 20:06
thebear
#335
2006. február 26. 20:05
Kerberos
#334
2006. február 26. 20:04
a jó hang miatt!
amúgy kérdésem volna hozzátok épitészekhez!
Beférne egy 2,5ös tdi a g2be??
RÁki
#333
2006. február 26. 20:02
Dieselre?
Minek?
Semmi értelme!
ducati
#332
2006. február 26. 19:35
A lefújószelepet hova kell rakni??? Valaki be tudna linkelni róla 1 képet???
RÁki
#331
2006. február 26. 10:33
Az intercoolerrel a turbó által benyomott felmelegedett levegőt hűtöd vissza. Ez nyilván kedvezően fog hatni a motor termikus egyensúlyára. Amiről én beszéltem az a turbó kipufogóoldalának nagysága. Minén szűkebb annál könnyebb beállítani úgy hogy alacsony fordulatról is jól menjen, viszont ennek az az ára, hogy a szűk kipufogórész ellen kell küzdenie a motornak ezért a meg fog nőni a hőtermelése. Normális hűtés mellett nem biztos, hogy ebből bármit is észreveszel, viszont ha már mérnél egy kipufogógázhőmérsékletet akkor ott már kurva nagy lenne a különbség. Magyarul a motorodat jobban kímélné egy gt20-as csiga mint ez a hibrid, és azt is faszán be lehet állítani. Az enyém már elég alacsony fordulaton is elemében van vele.
thebear
#330
2006. február 25. 23:10
thebear
#329
2006. február 25. 23:09
nem értek hozzá. Mindenesetre a fogyasztásom 80-nál 4, 6 liter, 130-nél 6-7 liter, és megy mint a golyó. Amúgy meg nem erre van az intercooler?
RÁki
#328
2006. február 25. 22:40
A hibriddel az a baj, hogy a kipufogó oldala szűk, ezért termikusan terheli motort. Krézi szavaival élve olyan, mintha valakit tömnének kajával de szarni nem engednék.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 427 találat 22 oldalon