A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.
Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."
olasz akkor uno turbo!! Audi TT turboval kis okositás!4 itt is van egerbe egy háát még nem sokan tudták elverni!! se integra se gti golf se 325 bömbi! tehát szolvagy megy állitolag annak is 6mp a gyorsuálás meg vmi 190le! na jól van nem offolok továbbb!!!
1800ccm!!! És akkor mi van???? de van a golf ba is 1.8T ami veri a intit! na de ne legyen japo vs német mert annak nem lesz jó vége föleg hogy ez nem az a topic!
mé??? egy normális vr6 6mp körül van 100on!! az integra is atájt van! Lehet nincs anyira kihegyezve és lehet ha ütöd vágod neki akkor többbet ki bir mint egy integra!!!
a vr6 az integrának???? ne nevetess A vr6-ban egyvalamit találtak el, a nagy fogyasztást. Az a kocsi egyedűl nagy tuningalapnak jó, mert marhanagy motorja van. De gyárilag sajna nagyon gyenge. Gyorsulásikon nem is látni, mert kategorijában halálra van itélve, de még szerintem 2 kategorival lejjebb is. Még egy gyári vti is elpüföli. Viszont mint mondtam fogyasztásban biztos élményt nyújt, ahogy szopja ki magából az üzemanyagot.
Azért ha már így belenyúltak a dologba, érdekes lett volna megnézni hogy mit hozott a konyhára. Nem hiszem hogy nem mérték le. Egyébként nem vagyok hasraesve 180-190 200 egynehány lóerőtől egy közel 3000-res mociból. Az más kérdés, hogy az utcán bőven felette van az átlagnak és lehet vele büntetni erősssen. A turbós verzió 500 lova már jobban hangzik.
Na igen!!!!! Lehet itt össze vissza mutogatni, hogy ez szar meg az szar. Lehet szapulni, de legfőképpen az teszi aki ült 1 lepusztult VR6ban vagy még csak látott VR6ot. Nekem senki nem mondott ilyet aki ült az enyémben. Van olyan autó amit én is elvből nem vennék.
A fékekről annyit, hogy én sem tartom valami erőssnek de a gyári lóerőhöz elég lett volna. De ha az ember tuningol akkor arra sem árt költeni.