változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
n12turbo
#715
2005. március 19. 21:14
Petro neked 1.6 os nyomáson megy 7.9 et a géped 100 ra ?
kacha
#713
2005. március 15. 17:54
Ha 2t-akkor jobban jársz a reszelővel!Ha 4t akkor veztengely meg ilyesmibe kéne gondolkodni!
kacha
#712
2005. március 15. 17:52
De 2t-vagy 4t???mind1 akkor se!
kacha
#711
2005. március 15. 17:51
Nem igen!Ha találsz olyan kicsi turbót amit 1 1hengeres robogó megteker,akkor nagyot nézek!
vézéé
#710
2005. március 15. 17:49
robogóra lehet turbót rakni???
vézéé
#709
2005. március 15. 17:46
van aki ért a turbókhoz???
korn
#708
2005. március 15. 11:37
hobizoli
#707
2005. március 15. 11:30
Uhm...szerintem tanulmanyozd a gyar ltal az autohoz adott konyvecske 167. oldalat, hogy mennyi lehet a max toltonyomas. Vakuumcsohibad neked lesz, ha kimegy a mutato 1.6bar ig, akkor valoszinuleg vagy serult vagy kioregedett es ezert ereszt az egyik vakuumcsoved, vagy egyszereun csak leugrott a helyerol, ha elobbi akkor change, ha ez utobbi akkor bilinccsel rogzitsd mindet.
Miert van az a piros jelzes a muszeren ~1.2bar-tol 1.6bar-g szerinted? SZVSZ biztos nem azert, hogy vegallasutkozesig kimenjen a mutato. Az erteket egyebkent barki elenorizheti akinek Punto 1-e van, mert ugyanaz a konyv jar mindhez.
Petro
#706
2005. március 14. 23:16
Ki ám! Ha neked nem akkor valszeg a vákuumcsövekkel lesz a gond!
Lordie
#705
2005. március 14. 22:48
boti
#704
2005. március 14. 18:42
BGY
#703
2005. március 14. 18:33
boti
#702
2005. március 14. 18:30
ez már 100%?
de az 1.6-ba ugyanigy nem volt jó hogy egy kat. az integra....-kal.
jobban szétkéne szedni sztem.
Lordie
#701
2005. március 14. 18:27
Ja, lemásolták a RRinget. Mást nem tudnak.
hobizoli
#700
2005. március 14. 16:05
Na fasza, az EVO-n is bevezettek az uj kategoriakat, nemtom miert nem volt jo a regi, amit evek ota hasznaltak, igy most egy 1.3-s auto egy kategoriaba kerul egy VTI Civic-l....dejo, meg eselye is van, nem? Miert jo ez fraknkon nem vagom...meg ez kulon 4WD kategoria is...aaa
hobizoli
#699
2005. március 13. 19:03
Petro
#698
2005. március 13. 09:40
Tölts le egy kezelési kézikönyvet és láss csodát mennyi, a nyomás!
Lordie
#697
2005. március 13. 09:14
Más kat. Pl. mocicsere vagy túlméretes dugók és túllépi a határt... Van ilyen jónéhány az EVOn csak titkolják a közönség elől.

Nemlac
#696
2005. március 12. 22:25
Hurrá,hurrá!
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 715 találat 36 oldalon