Jó kérdés, hogy milyen indíttatásból zúznak porrá egy ránézésre bőven menthető, vagy legalább darabjaiban vígan hasznosítható E39-est, de mindenesetre nézni is rossz a barbár pusztítást.
Korábban már láttam olyat, hogy hibátlan állapotú, ámde illegális versenyzésben résztvevő autókat zúzott be a hatóság valahol Amerikában, de mint tudjuk, furcsa ítéletek terén ott bármi megtörténhet. A rendszámra és a jobbkormányra alapozva a pórul járt BMW brit lehet, ahol azért ilyesmi nemigen fordul elő.
Mindenesetre durva, milyen rövid idő elég egy autó teljes lenullázásához. A kasztnis és bontós kedves olvasók inkább nézzenek meg valami vidámabbat.
X
Jelenleg ezt olvasod: Nézni is rossz: egy BMW E39 utolsó percei
hátttőőőő a bevételünk kb 10%-át pedig ilyen dolgok teszik ki! csonkállványok kompletten,féltengelyek,komplett hátsó hidak,dobokkal/tárcsákkal stb...váltók motorok minden mennyiségben,illetve napi kopásbol eredő dolgok,kapcsolok,ülések,kormánykerék,zárak,ablaktörlő mechanikák...és ez csak a seat...idegen autókbolo pl subaru vivo visznek mindent! használt rozsdás lengőkartol a csonkállványokon át az ablakokig mindent,vagy ugyanigy az astrákbol is mindből elviszik a futómüveket,motorkat stb...főleg a forgó és kopo alkatrészekért jönnek,mert csórók az emberek
hohooo micsoda video...kb mindennapos látvány nálunk én már nem is tudok szomorkodni sem ezeken....de azt kell megérteni,hogy vannak olyan törvényben előirt kötelezettségei egy ilyen cégnek,hogy nem vehet ki semmit a kocsibol,de meg KELL semmisiteni dokumentálva,mert valami oknál fogva a kocsi nem vehet részt többé közuti közlekedésben,vagy lopott,vagy nem fizették,a bank visszaveszi,de a papirjai nem lesznek meg többé,x idő után ugyanigy megsemmisitjük mi is ezeket...jön a bankos bácsi,végignézi,lefotozza és aztán törlik a rendszerből...ez igy megy,nem lehet mit tenni...pár hete egy 0km-es xc70-es volvot semmisitettünk meg,mert leesett a trélerről és a biztosito csak igy fizetett....
Azért egy bontott gyárit ne hasonlítsunk össze egy utángyártottal.
Nekem meg az a tapasztalatom, hogy a gyári bontott alkatrész pl. 20 ezer Ft, az új meg 35 ezer. Az utóbbira van garancia, a bontottra meg nincs, ráadásul ki tudja mikor nyekken meg.
Aki itt kint is ilyen korú autóval jár, az nem fogja megvenni az újat. Bemegy egy rendes német bontóba és inkább elhozza onnan a használt, jó állapotú és legalább eredeti alkatrészt és inkább átfényezteti. Aki megtehetné, hogy zsír újat vegyen, az meg 2-3 évente autót cserél. Én így látom.
Mert velünk ellentétben más országok-főleg tőlünk nyugatra- tényleg jobban teljesítenek és nem fognak bontott alkatrészek után csámpázni az autósok, hanem megveszik az újat.
Egyébként meg sok esetben a bontott alkatrész arányaiban drágább, mint az új.
Erdekes.. A hondakat zuzos videon mindenki nevetett.... En ezen tettem ugyan ezt. vegre ugy bannak ezzel az autoval ahogy megerdemli.... en jot szotakoztam