2008.December 10.-én tulajdonomba vettem ezt az autót!

 

Honda Cvic 1.6 VTi, 4ajtós szedán, EK4 kaszni, B16A2 motor, 2000-es évjárat, 200.000km-el!

 

Felszereltség:

4 elektromos ablak, elektromos-fűthető tükrök, riasztó, központizár, váltózár, bőrkormány, bőr váltógomb, első könyöklő, kazettás fejegység, 6-os cdtár, gyári szövet szőnyeg, elektromos fényszórómagasság állítás, állítható magasságú kormány és vezető űlés, manuális klíma, ABS, 2 légzsák, szervókormány!

 

Technika:

Elől-hátul kettős keresztlengőkaros futómű, 4 tárcsafék, gyári első-felső toronymerevítő!

Változó szelepvezérlés (DOHC VTEC), 5500-as fordulaton jön a váltás és onnan a mezei 1.6-ból előbújik a legendás Honda erő!

 

Sérülései:

Jobb hátsó sárvédő, jobb első és hátsó ajtó festve, jobb első sárvédő cserélve, jobb első lámpa cserélve (szar DEPO-s lámpa van benne, de majd orvosoljuk), első szélvédő cserélve lett (de mivel közelében nem találtunk sérülésre utaló nyomot, így repedés vagy kavics miatt cserélhették)(talán), a jobb ajtón van egy nagy karmolás, a motorháztetőn két helyen meg van pattanva a lakk! Plusz itt ott apró hajszál karcolás (de ez minden autón természetes)! Valamint a felnik széjjel vannak patkázva, különösen a két első!

 

Nah ez van! Innen indul a történet! Beszámolok minden javításról, szervizelésről, tuningról, átalakításról, illetve mindenről ami történik az autóval! Mindezt azért teszem, hogy azok az emberek akik ugyan azokra a kérdésekre keresik a válaszokat, azok itt hátha hamarbb megtalálják mint én! Sok minden még mindig kérdéses előttem de van amire hosszú kutakodás után megjött a tudás! :)

Az autó fejlesztése lassú ütemben fog menni! Nem is írok semmit, hogy miket szeretnék! Majd lessz ami lessz! :)

 

Jó olvasást!

Üdv.: Sida103