Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
-
GALÉRIA A FELÚJÍTÁSRÓL!
9,5 s
- Max. sebesség
- 200 km/h
- Teljesítmény
- 136 LE (100 kW)/5700 RPM
- Nyomaték
- 186 Nm/3500 RPM
Motor
- Motor
- 2226 cm3 soros 5 hengeres, hengerenkéni injektor
- Hajtás
- könnyített lendkerék
- Elektronika
- Exxide XXL akkumulátor, Audi 200 Typ-44 90 Ah generátor
- Légszűrő
- Jacky Autosport direktvödör, 76-os alucsövezéssel
- Kipufogó
- középdobtól végig 2-es saválló cső, teljesen üres hátsódob, 2×76 ferde DTM vég (köszönet Scorpio26-nak), QTEC kipufogószelep
- Egyéb
- Eaton M45 kompresszor, az ötletet turbokotrotól "loptam", a kivitelezés már egyedi lesz, remélem nem haraxik meg érte:)
fokolható vezérműkerék, fényezett, polírozott motoralkatrészek... 10W60 Castrol RS Formula olaj
tiszta E85 üzem
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 215/35R18 Continental & Bf Goodrich
205/50R16 télit KERESEK
- Felni
- Lexani Krystal 8J×18
Borbet BS 9J×16 (elöl-hátul) 7 centis esztergált alumínium kúp középpel télire
Futómű
- Rugók
- FK 40/40 mm
- Gátlók
- GT Cupline sportgátlók, hátul 7 fokozatban állítható magassággal
- Fékek
- 4 tárcsa, elöl hűtött, piros nyergek
- Egyéb
- állíthatóvá alakított hátsó kereszttartó (köszi kompi)
Külső Optika
- Karosszéria
- hátsó sárvédők felperemezve, díszlécek letakarítva, Audi Typ-89 kilincsek, antenna luk leheggesztve, megy a tetőre, csomagtérzár leheggesztve, TT tanktető merci fém sapkával
- Légterelők
- Mattig első, Zender hátsó lökhárító replika egyedileg átszabatva, Kamei küszöbök, sorszámozott (91./200) Audi V8 DTM EVO nyitható hátsó szárny replika
- Kiegészítők
- BONRATH egykaros ablaktörlő + átépítve a spricni a karra, BONRATH króm motorháztető teleszkópok, polírozott koracél rendszámkeretek elöl-hátul, elöl-hátul EU motorrendszám,
Audi B4 krómozott ajtózárak, króm szélvédőkeret, elektromos csomagtér nyitás, saválló yacht szellőzők az első sárvédőkben, maffiarács (köszi kompi), lada új krómtükrök
- Fénytechnika
- Coupe duplakocka fényszórók Hella projektoros tompítottal, V8 USA hátsólámpasor (nagy köszönet octavia_v8-nak), Golf I kristályindex elöl
- Dekor
- FLORIDA CRUISING felíratú amerikai dísz-rendszámtábla hátul "lógósan" rögzítve :)
- Egyéb
- LLumar műbizonylatos, H jeles teljes fóliázás volt műszaki vizsgáig
Belső Optika
- Kormány
- Luisi süllyesztett lesz, agy már van
- Kiegészítők
- JOM "Revolvertrommel" váltógomb, krómozott alu kézifékkar, polírozott alu taposók, alu pedálsor, krómozott tetőtekerő egy bogárból
- Fénytechnika
- 12 szinű színváltós zene ütemére villogó "összetört" hatású UV neon undercarkitt [:szetvert
- Egyéb
- Kadett GSI digitális km-óra fullpiros számlappal, SPAL központizár a vákumos sz%$Ð helyett
1:18 AutoArt SportQuattro modell a vitrinben 8)
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- eladva...
- Erősítő
- eladva...
- Hangszórók
- Hertz DSK-130 komponens szett
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Szólj hozzá Te is!Profilképek
Hello!!
Írtál a másik autómhoz (topchop) légyszíves írd meg a telefonszámod, és beszéljünk a dologról pontosan mi az elképzelésed, mennyit szánsz rá stb..... ha lehet akkor a [email protected] email címre írj!!
Köszi
Írtál a másik autómhoz (topchop) légyszíves írd meg a telefonszámod, és beszéljünk a dologról pontosan mi az elképzelésed, mennyit szánsz rá stb..... ha lehet akkor a [email protected] email címre írj!!
Köszi
Hello,
Azt a Rondell felnit már nem gyártják régóta, ezért nincs is raktáron sem.
Azt a Rondell felnit már nem gyártják régóta, ezért nincs is raktáron sem.
Hali!
Válaszolok ide is neked, szal a gumikat akár kettesével is adom, ha nem kellene mind a négy, de szerintem elég jó árban van, szal akár tartaléknak is megveheted. Tényleg még gyári állapotú, semmi kopás nincs rajta, csak nekem most motorra kell a pénz és nem akarom, hogy tovább álljon benne a lóvém.
Válaszolok ide is neked, szal a gumikat akár kettesével is adom, ha nem kellene mind a négy, de szerintem elég jó árban van, szal akár tartaléknak is megveheted. Tényleg még gyári állapotú, semmi kopás nincs rajta, csak nekem most motorra kell a pénz és nem akarom, hogy tovább álljon benne a lóvém.
BENZINÁRAK ELLENI KAMPÁNY
Január 17, 18 és 19-én fogjunk össze és lássák meg a MILLIÁRDOS
kőolaj-ipari cégek és az állam, hogy milyen amikor pénzt vesztenek. A
következő a recept, hogy CSÖKKENJEN az üzemanyagok ára: SENKI NE VEGYEN
HASZNÁLATBA EGYETLEN BENZINKUTAT SEM – JANUÁR 17,18 és 19-én. Járjunk
buszokkal, biciklivel, gyalog vagy az említett három nap előtt tankoljunk.
Emlékezzetek 1989 December 21, 22-re, amikor hasonló módon cselekedtünk
és meg lett az eredménye.
KÜLDD TOVÁBB EZT AZ ÜZENETET, HOGY JUSSON EL AZ EGÉSZ ORSZÁGNAK
(próbáljuk meg! Veszteni nem tudunk! A fuvarozók is lehetőség szerint
ezen a 3 napon külföldön tankoljanak, ha van rá lehetőség, ők ugyanis a
legnagyobb felhasználók, ezzel a legfőbb befizetők, és legjobban
kiszolgáltatottak!)
Január 17, 18 és 19-én fogjunk össze és lássák meg a MILLIÁRDOS
kőolaj-ipari cégek és az állam, hogy milyen amikor pénzt vesztenek. A
következő a recept, hogy CSÖKKENJEN az üzemanyagok ára: SENKI NE VEGYEN
HASZNÁLATBA EGYETLEN BENZINKUTAT SEM – JANUÁR 17,18 és 19-én. Járjunk
buszokkal, biciklivel, gyalog vagy az említett három nap előtt tankoljunk.
Emlékezzetek 1989 December 21, 22-re, amikor hasonló módon cselekedtünk
és meg lett az eredménye.
KÜLDD TOVÁBB EZT AZ ÜZENETET, HOGY JUSSON EL AZ EGÉSZ ORSZÁGNAK
(próbáljuk meg! Veszteni nem tudunk! A fuvarozók is lehetőség szerint
ezen a 3 napon külföldön tankoljanak, ha van rá lehetőség, ők ugyanis a
legnagyobb felhasználók, ezzel a legfőbb befizetők, és legjobban
kiszolgáltatottak!)
Hello, küldtem mailt a tetöablakkal kapcsolatba.
az üvegszál gagyi volt, és mindig az is lesz, komoly dolgokat csak műanyagból, poliuretán anyagokból, vagy karbonból csinálnak. A direktszűrő amúgy miért lenne gagyi? Fontos része a jó levegőztetésnek. Szívó és kimenő oldalon is nyitott kell lennie a motornak ahhoz, hogy ne legyen visszafojtva.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!