Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 2005
- Kivitel
- ferdehátú
- Üzemanyag
- Benzin
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 11.5s (gyári adat)
- 1/8 mérföld
- még nem voltam vele
- 1/4 mérföld
- szint úgy
- Max. sebesség
- 185 km/h nyári adat de 150 km/h mentem vele autópáján és bírta tartósan :)
- Teljesítmény
- 80 LE
- Tömeg
- 1155Kg
- Nyomaték
- 126 Nm
Motor
- Motor
- 1.4-es 4 hengeres 16 szelep 80 paripás :)
- Hajtás
- első kerék meghajtású
- Elektronika
- gyári (azon belül nem tudom)
- Légszűrő
- szintén még gyári (de a terveim közt van hogy le cserélem.)
- Kipufogó
- ovál típusspecifikus tuning hátsódob, sportkipufogó 131x74mm
- Gyújtás
- széria
- Egyéb
- terveim közt van ezek megcsinálása
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Infiniti 195/45 R16 gumikkal
- Felni
- Nyáron: Dotz alufelni 16-os
Téli felni konfiguráció
- Gumi
- Braum 165/70 R14 gumikkal
- Felni
- Gyári skoda acélfelni dísztárcsával
Futómű
- Rugók
- Ta-Technix Gewinde
- Gátlók
- Ta-Technix Gewinde
- Fékek
- széria elöl tárcsa hátul dob fékek
- Merevítők
- nincs rá szükségem
- Egyéb
- terveim közt van ezek megcsinálása Ta-Technix Gewinde - 4 cm :)
Külső Optika
- Karosszéria
- gyári ezüst szürke metál
- Légterelők
- még nincs
- Kiegészítők
- angyal szemes első lámpa matrica baomba dekor-ral
- Fénytechnika
- Hátul Lexus optikájú crom lámpák!
- Dekor
- még nincs
- Egyéb
- terveim közt van ezek megcsinálása
Belső Optika
- Festés, dekor
- gyári ezüst szürke metál
- Ülések
- gyári kagyló szürke kockás üléshuzat sikerűlt rá rakni :)
- Kormány
- gyári lufis
- Kiegészítők
- még nincs
- Fénytechnika
- még nincs
- Egyéb
- terveim közt van ezek megcsinálása
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- pioneer deh-3700mp
- Erősítő
- A hangnyomásversenyek Királyától íme egy autóhifi erősítő:
Kicx RTS-2.100 autóhifi erősítő jellemzői:
2 csatornás hidalható, 2 ohm stabil
2x100WRMS/2x200W 4 ohm,
1x200 WRMS/ 1x500W 4 ohm,
1x250 WRMS/1x600W 2 ohm,
Max. 600 W
vezetékes Bass boost
2db 25A biztosíték
méretek mm: 240 x 54 x 342
- Hangszórók
- gyári de majd akarom bővíteni phoenix gold mélyláda 30cm átmerő 450w rms 350w ig stabil
- Egyéb
- köszönöm szépen a támikat amint tudom viszonozom jah és az elismeréseket a kocsimról
"Mi skoda fábiánk ki vagy a kanyarban!
Aszfalton, murván vagy épp az avarban,
Áldott legyen alattad a 60-as rendszer,
szenteltessék meg benned a benzin nevű vegyszer.
Mindennapi versenyünket add meg nekünk ma,
miként az úton úgy a pályán,
vissza kettő padló egy éles kanyar táján.
És bocsájtsd meg nekünk ha félre váltunk,
miként mi is megbocsájtunk ha félre állunk.
NE vegye a talpas kopogóra, vigyél minket a dobogóra."
ÁMEN
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Végülis lehet hogy jó lenne az a 100 lovas is bár arról azt hallottam hogy olajzabálós erősenaztán lehet hogy ez se igazfaszomat,turbót bele oszt jólesz
0
köszi a tanácsot mán raktam fel pár képet
0
ebben igazad van,itt a hülyeség határtalan!
Csak arra gondoltam,hogy van 1.4 16v 100 lovas is és arra átalakítani egyszerűbb és olcsóbb mint egy teljes motort cserélni a teljesítményben pedig nem lesz hatalmas különbség!
Csak arra gondoltam,hogy van 1.4 16v 100 lovas is és arra átalakítani egyszerűbb és olcsóbb mint egy teljes motort cserélni a teljesítményben pedig nem lesz hatalmas különbség!
0
Pénzzel mindent el lehet intézni....
És igen,ha már komoly átalakítás akkor egynyóóóctéé
Az meg hogy mi hülyeség és mi nem az.....itt a CS-n is van pár példa sztem
És igen,ha már komoly átalakítás akkor egynyóóóctéé
Az meg hogy mi hülyeség és mi nem az.....itt a CS-n is van pár példa sztem
0
Azt elhiszem,hogy nem érdekel,csak a te kommentedre írtam,de nem igazán neked.
Szerintem elég nagy hülyeség egy ilyen motort arra kicserélni,de hát,mindenki saját dolga,nem érsz el sokkal nagyobb pluszt és még a motorszám sem fog stimmelni.Ha már komoly belenyúlás akkor 1,8 t!
Szerintem elég nagy hülyeség egy ilyen motort arra kicserélni,de hát,mindenki saját dolga,nem érsz el sokkal nagyobb pluszt és még a motorszám sem fog stimmelni.Ha már komoly belenyúlás akkor 1,8 t!
0
Profilképek
Végülis lehet hogy jó lenne az a 100 lovas is bár arról azt hallottam hogy olajzabálós erősenaztán lehet hogy ez se igazfaszomat,turbót bele oszt jólesz
köszi a tanácsot mán raktam fel pár képet
ebben igazad van,itt a hülyeség határtalan!
Csak arra gondoltam,hogy van 1.4 16v 100 lovas is és arra átalakítani egyszerűbb és olcsóbb mint egy teljes motort cserélni a teljesítményben pedig nem lesz hatalmas különbség!
Csak arra gondoltam,hogy van 1.4 16v 100 lovas is és arra átalakítani egyszerűbb és olcsóbb mint egy teljes motort cserélni a teljesítményben pedig nem lesz hatalmas különbség!
Pénzzel mindent el lehet intézni....
És igen,ha már komoly átalakítás akkor egynyóóóctéé
Az meg hogy mi hülyeség és mi nem az.....itt a CS-n is van pár példa sztem
És igen,ha már komoly átalakítás akkor egynyóóóctéé
Az meg hogy mi hülyeség és mi nem az.....itt a CS-n is van pár példa sztem
Azt elhiszem,hogy nem érdekel,csak a te kommentedre írtam,de nem igazán neked.
Szerintem elég nagy hülyeség egy ilyen motort arra kicserélni,de hát,mindenki saját dolga,nem érsz el sokkal nagyobb pluszt és még a motorszám sem fog stimmelni.Ha már komoly belenyúlás akkor 1,8 t!
Szerintem elég nagy hülyeség egy ilyen motort arra kicserélni,de hát,mindenki saját dolga,nem érsz el sokkal nagyobb pluszt és még a motorszám sem fog stimmelni.Ha már komoly belenyúlás akkor 1,8 t!
Képfeltöltés:Autóm adatai--->További képek feltöltése,és a lap alján a régi feltöltőt keresd,az mindig műkszik....
Az nem érdekelazt tudom hogy a Skodri autójába 1.6-os moci van,sztem rohadtul megérte
okés köszi a tanácsodat nagyon fogok rá vigyázni
hát szerintem nem igazán éri meg,inkább azt nézd meg,milyen az 1.4 100 lovas verzió.Ha már motort cserélsz,valami komolyabbat....
Amúgy jó a kocsi vigyázz rá!
Amúgy jó a kocsi vigyázz rá!
okés meg nézem majd a gépét
meg ide még pár fotót a kocsiról
köszi
Tegyél bele egy 1.6-os Octavia mocitSkodri81 nevű userre keress rá,ő megtette.....elég disznó mód megy neki vele a gép
Tegyél bele egy 1.6-os Octavia mocitSkodri81 nevű userre keress rá,ő megtette.....elég disznó mód megy neki vele a gép
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!