BMW E46 320d

Népszerűség: 9.94
Witya 320d
Witya 320d autója
Népszerűség:
9.94
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
Max. sebesség
Eddig 180km/h
Teljesítmény
160 Le
Tömeg
1450kg
Nyomaték
340nm
Motor
Motor
20d
Hajtás
2.35-ös diffi
Elektronika
Chip
Légszűrő
Gyári
Kipufogó
Csak egy cső, gyári végdobbal
Egyéb
Short shifter
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Nyáron: elől 205/50 17 hátul 225/45 17
Télen: 205/55 16
Felni
Nyáron: CR7 elől 8,5x17" hátul 10x17"
Télen: styling 23 7,5x16" et15
Futómű
Rugók
H&R 35/20
Gátlók
FK
Fékek
Textar betétek
Egyéb
Powerflex szilentek
Alkalmazott márkák
H&R Powerflex
Külső Optika
Karosszéria
M-Packett 2 első-hátső lökhárítók,kilincsek,díszlecek színre festve
Légterelők
M-es "szárny"
Fénytechnika
Angel karikák
Gyári Xenon 6000k
Fekete hátteres indexek, oldalindexek
Fehér indexes faceliftes hátsólámpák
Egyéb
Már csak hátul llumar fólia, carbon hatású fólia b oszlopon, hátsó oldalablak elválasztón,diffúzoron
Belső Optika
Festés, dekor
Színrefújt díszcsíkok
Kormány
M-es multi, újrabőrözve 3 szinű cérnával.
HIFI / Multimédia
Fejegység
Kenwood
Erősítő
Mac audio
Hangszórók
Gyári 10 hangszórós rendszer
+30cm-es mély
Alkalmazott márkák
Kenwood

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

RS-emmel

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

X5 Árpi
#761
2014. január 08. 13:14
Sikerült elintézni a jogsit.Nem akartam váltani mert a Magyar decemberig érvényes, de olvastam, h a biztosítás olcsóbb angol jogsival.Megnéztem és tényleg.

Full EU jogsival 435font, angol jogsival meg 390.Szóval mar az első biztosításnál megtérül a jogsi ara ami 50font.

Ügyintézésről inkább nem írok......
0
LazloVW
#760
2014. január 05. 20:02
na az úgy teljesen jó.

én biztos, hogy Hofferhez vinném.

hát évi párezer km-re már lehet, hogy megérné az 1.6, nem?

Bár még soha nem vezettem 1.6-os bogit, de gondolom még nagyobb élmény mint az 1,3-as.
0
LazloVW
#759
2014. január 05. 19:16
ja akkor mind1. keresek tovább hátha találok valahol.

pontosan mire mondták a 350-400-at? komplett 1.6-os motor-váltóra?

sajna nincs ilyen dokumentációm.
nekem is van egy 1.3-as duplaszívós AB-s mocim és már gondolkoztam 1.6-oson és a következők kellenének az átalakításhoz:
-1.6-os hengerfejek
-1.6-os hengerek és dugók
-1.6-os szívócsonkok
-1.6-os szívócső
-1.6-os karbi (pl. solex 30/31)
-1.6-os olajpumpa
-1.6-oshoz való hosszú váltó

1.6-os vadi új szívócsövem van mert gonbdoltam, hogy ráteszem az AR-es mocimra. De mivel az 1.6-osnak a szívócsőve 35mm-es az 1.3-asé meg 32mm-es így a szívócsonkokat is cserélnem kéne, így most rajtam maradt egy szívócső. az oldalamon van róla fénykép is. Solex 30/31-es karbim is van de az tartalék.

az átalakításhoz szét kell szedni a mocit és akkor nem árt csapágyakat is cserélni és új tömítésekkel összerkni a mocit.
Olyan duplaszívós hengerfejet nem igazán lehet találni ami nincs megrepedve.

SZVSZ én nem költenék átalakításra hanem félretenném tartalékba az 1.3-as motort és kompletten vennék bele egy 1.6-os mocit váltóval együtt. Szerintem 200-300-nál több nem lehet. De max. 400. Afölött már tuningolt 1.6-ost lehet venni.
0
LazloVW
#758
2014. január 05. 08:40
igen. nem egyszerű.
esetleg nem olcsóbb ha typ1-ből építesz egy 1776-os vagy 1915cc-s motort?

ja értem. ok. nekem mondjuk eléggé sürgős lenne mert ha felteszem és nem tetszik a hangja akkor lecserélem az egész kipuffrendszert. És ugye tavaszi rajzásig el kell, hogy készüljek mindennel. xD
0
LazloVW
#757
2014. január 04. 07:09
most olvasom, hogy a bambusz végeid vannak. esetleg nem tudsz eladóról?
már egy ideje keresek. annyi a lényeg, hogy ne legyen szétrohadva. köszi
0
LazloVW
#756
2014. január 04. 06:38
igen a boxer moci miatt.

úgy tudom, hogy nem lehet csak úgy berakni mert a lendkerék jó nagy és nincs rávaló bogár váltó. ki kell szedni a váltó házából, hogy beférjen.
meg a typ4 egy lomha de nyomatékos motor (hisz buszba való).

ezeket csak hallottam! szóval nem biztos, hogy igazam van. jó lenne utána kérdezni szerintem.

0
LazloVW
#755
2014. január 03. 08:50
hali
igen, töröltem és eltűntem. rengeteget dolgoztam, az autót meg gyárira alakítottam (nissan-t) vissza.

Hú akkor gondolom Neked sem volt semmi ez az év ha nem volt időd bogarazni.:(

Úgy alakult, hogy a szürke '67-es felújítása még pár évig eltart. És elég sokba is fog kerülni (mint minden felújítás). Már 1 éve működő bogár nélkül voltam. Nem bírtam volna ki így még 3-4 évet. Elkezdtem keresni Imprezát. Nekérdezd miért. Aztán két hónap Impreza keresgélés után, teljesen véletlenül rátaláltam erre a kék '74-es Spar-ra. És megvettem.


sajna a buszokkal eddig nem foglalkoztam. bár nagyon tetszenek a T1-esek meg a T2-esek. :)
T3-as már kimaradt.:( Így sajnos nemtudom, hogy buszból buszba hogy lehet motort átrakni.
Esetleg kérdezd meg a bogarhatu.hu/forum -on. Ott biztos tudnak majd Neked segíteni.

Bogára be lehet faragni a typ4-es 2.0-ás mocikat. De azt hallottam, hogy nincs sok értelme mert buszhoz tervezték ezeket a mocikat. Ha tuningolod és úgy építed be akkor már okés...de hát typ4-hez minden arany áron van. :(

üdv.
0
LazloVW
#754
2014. január 02. 10:49
szia
rég hallottam rólad. régen beszéltünk, csak akkor még nissan-om volt meg 1db szürke bogaram.
mizujs?
0
X5 Árpi
#753
2013. december 31. 14:01
Plymouthban voltak problémák,meg most is árvíz van,de mi 30-40km-re lakunk onnan.Itt a völgyben ha szélvihar lesz egyszer akkor Anglia nagy része mar nem lesz a térképen.Az eső viszont minden napos..... bassza meg

0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
X5 Árpi
#761
2014. január 08. 13:14
Sikerült elintézni a jogsit.Nem akartam váltani mert a Magyar decemberig érvényes, de olvastam, h a biztosítás olcsóbb angol jogsival.Megnéztem és tényleg.

Full EU jogsival 435font, angol jogsival meg 390.Szóval mar az első biztosításnál megtérül a jogsi ara ami 50font.

Ügyintézésről inkább nem írok......
LazloVW
#760
2014. január 05. 20:02
na az úgy teljesen jó.

én biztos, hogy Hofferhez vinném.

hát évi párezer km-re már lehet, hogy megérné az 1.6, nem?

Bár még soha nem vezettem 1.6-os bogit, de gondolom még nagyobb élmény mint az 1,3-as.
LazloVW
#759
2014. január 05. 19:16
ja akkor mind1. keresek tovább hátha találok valahol.

pontosan mire mondták a 350-400-at? komplett 1.6-os motor-váltóra?

sajna nincs ilyen dokumentációm.
nekem is van egy 1.3-as duplaszívós AB-s mocim és már gondolkoztam 1.6-oson és a következők kellenének az átalakításhoz:
-1.6-os hengerfejek
-1.6-os hengerek és dugók
-1.6-os szívócsonkok
-1.6-os szívócső
-1.6-os karbi (pl. solex 30/31)
-1.6-os olajpumpa
-1.6-oshoz való hosszú váltó

1.6-os vadi új szívócsövem van mert gonbdoltam, hogy ráteszem az AR-es mocimra. De mivel az 1.6-osnak a szívócsőve 35mm-es az 1.3-asé meg 32mm-es így a szívócsonkokat is cserélnem kéne, így most rajtam maradt egy szívócső. az oldalamon van róla fénykép is. Solex 30/31-es karbim is van de az tartalék.

az átalakításhoz szét kell szedni a mocit és akkor nem árt csapágyakat is cserélni és új tömítésekkel összerkni a mocit.
Olyan duplaszívós hengerfejet nem igazán lehet találni ami nincs megrepedve.

SZVSZ én nem költenék átalakításra hanem félretenném tartalékba az 1.3-as motort és kompletten vennék bele egy 1.6-os mocit váltóval együtt. Szerintem 200-300-nál több nem lehet. De max. 400. Afölött már tuningolt 1.6-ost lehet venni.
LazloVW
#758
2014. január 05. 08:40
igen. nem egyszerű.
esetleg nem olcsóbb ha typ1-ből építesz egy 1776-os vagy 1915cc-s motort?

ja értem. ok. nekem mondjuk eléggé sürgős lenne mert ha felteszem és nem tetszik a hangja akkor lecserélem az egész kipuffrendszert. És ugye tavaszi rajzásig el kell, hogy készüljek mindennel. xD
LazloVW
#757
2014. január 04. 07:09
most olvasom, hogy a bambusz végeid vannak. esetleg nem tudsz eladóról?
már egy ideje keresek. annyi a lényeg, hogy ne legyen szétrohadva. köszi
LazloVW
#756
2014. január 04. 06:38
igen a boxer moci miatt.

úgy tudom, hogy nem lehet csak úgy berakni mert a lendkerék jó nagy és nincs rávaló bogár váltó. ki kell szedni a váltó házából, hogy beférjen.
meg a typ4 egy lomha de nyomatékos motor (hisz buszba való).

ezeket csak hallottam! szóval nem biztos, hogy igazam van. jó lenne utána kérdezni szerintem.

LazloVW
#755
2014. január 03. 08:50
hali
igen, töröltem és eltűntem. rengeteget dolgoztam, az autót meg gyárira alakítottam (nissan-t) vissza.

Hú akkor gondolom Neked sem volt semmi ez az év ha nem volt időd bogarazni.:(

Úgy alakult, hogy a szürke '67-es felújítása még pár évig eltart. És elég sokba is fog kerülni (mint minden felújítás). Már 1 éve működő bogár nélkül voltam. Nem bírtam volna ki így még 3-4 évet. Elkezdtem keresni Imprezát. Nekérdezd miért. Aztán két hónap Impreza keresgélés után, teljesen véletlenül rátaláltam erre a kék '74-es Spar-ra. És megvettem.


sajna a buszokkal eddig nem foglalkoztam. bár nagyon tetszenek a T1-esek meg a T2-esek. :)
T3-as már kimaradt.:( Így sajnos nemtudom, hogy buszból buszba hogy lehet motort átrakni.
Esetleg kérdezd meg a bogarhatu.hu/forum -on. Ott biztos tudnak majd Neked segíteni.

Bogára be lehet faragni a typ4-es 2.0-ás mocikat. De azt hallottam, hogy nincs sok értelme mert buszhoz tervezték ezeket a mocikat. Ha tuningolod és úgy építed be akkor már okés...de hát typ4-hez minden arany áron van. :(

üdv.
LazloVW
#754
2014. január 02. 10:49
szia
rég hallottam rólad. régen beszéltünk, csak akkor még nissan-om volt meg 1db szürke bogaram.
mizujs?
X5 Árpi
#753
2013. december 31. 14:01
Plymouthban voltak problémák,meg most is árvíz van,de mi 30-40km-re lakunk onnan.Itt a völgyben ha szélvihar lesz egyszer akkor Anglia nagy része mar nem lesz a térképen.Az eső viszont minden napos..... bassza meg

X5
#752
2013. december 29. 20:43
Minden OK,se szel se arviz,turheto 10 fokok tombolnak ami nem is baj mert utalom a telet.
Nalatok?
X5
#751
2013. december 28. 15:18
Zsolt 9
#750
2013. december 27. 19:39
-Bandi-
#749
2013. december 14. 22:19
azt nem adom
-Bandi-
#748
2013. december 14. 19:17
Nem érdekel M Packet 2 lökös tartalékbe? Olcsóért adom tolatóradaros
-Bandi-
#747
2013. december 13. 08:35
ok, köszi, akkor az a biztos, ha kicserélik azt is...
Amúgy én is azt mondtam nekik, hogy sztem az, de vmi nagy szakik ezek, vmi Hegének hívják az egyiket, neki is e46 330d-je van, másiknak 20d, aztán ő asszonta szerinte az. Hát mondom jó. De vmi akkor is van. Majd hétfőn átnézik.
streetvand
#746
2013. december 10. 09:08
na meg az X5 legalább tuti erős
streetvand
#744
2013. december 09. 09:09
re
grimbow
#743
2013. december 09. 07:19
hali, volt eddig vagy 3 féle végem, abból 2darab lehajló dízel. most egyenes van de soha semmi szag nem jött be.
BazsaMW
#742
2013. december 04. 00:29

Ment a 10!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 801 találat 41 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.