Honda Civic Coupe

Népszerűség: 9.71
wgoro
wgoro autója
Népszerűség:
9.71
Kategória:
Top Tuner
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h


6.33sec ! 17" kerekekkel slick gumikkal ... jobb is lehetne...

gyári adat: 7.8 15"kerékkel....
1/8 mérföld
9,616sec 17" kerekekkel slick gumikkal ... ez is lehetne jobb :) ...



1/4 mérföld
14,898 / 166Km/h !FLY BALATON 2! Gyári VTI mocival

Max. sebesség
240KM/h 8500 gyári szabályzással
9700 nál szabályoz most a chippel... számold ki :)
már ha kell a chip :):)

Teljesítmény
162 LE....... Gyári adat! Nem lett még méretve!!!

Tömeg
1040kg kb

Nyomaték
kicsi :)

A KOCSIBAN A VÁZON KÍVÜL MINDEN KI LETT CSERÉLVE JOBBRA, MINT AMIT A GYÁRBAN BETETTEK!!! EGY REMEK MOTOR, HOZZÁ JOBB FELFÜGGESZTÉS, VERSENY FUTÓMŰ, VERSENY FÉKEK, KIPUFOGÓ RENDSZER, GUMIK! EGY SZÉP FÉNYEZÉS, NÉMI ZENE, CSAK NE LEGYEN 100KILÓ! NEKEM EZ JELENTI A TUNING AUTÓT, NEM EGY FULL GYÁRI CSINI SPORTKOCSI, AMIHEZ A GAZDÁJA HOZZÁ SEM TUD NYÚLNI, MEG NEM IS AKAR ...
Motor
Motor
1.6
B16A2 :) !!! A motor cserélve 99" VTI-re + teljes elektronika :) !!!

EZT A MOTORT EBBE A KASZNIBA A HONDA SOHA NEM GYÁRTOTTA!!!


P30 ECU
MUGEN Kapcsolható Chiptuning + Rajt Program
Síkolt Hengerfej
Kevlar Kuplung
SKUNK2 PRO SERIES Szívósor
Verseny csapágysor
SPOON V-TEC controller
4-1 Egyedi verseny leömlő


Hajtás
FW (első)


Elektronika
!MUGEN! KAPCSOLHATÓ CHIP-TUNING


Légszűrő
SIMOTA sport Direkt szűrő / rezonátor csöves hideg-levegős rendszer!

Kipufogó
4-1 Egyedi verseny leömlő,
PERFORMANCE 63mm komplett sport kipufogó rendszer
(no katalizátor)

132.9dB



Gyújtás
NGK

Egyéb
Short Shifter

Üzemanyagnyomás szabályzó!!!


Vacuum-nyomás mérőóra
Olajhőfok-mérőóra
Olajnyomás-mérőóra

SZÍNRE FÚJT SZELEPDEKNI, GYERTYA TAKARÓ
!

Nyári felni konfiguráció
Gumi
MICHELIN T1A R17 SLICK
!!! A legjobb gumik, amiket valaha láttam!!!


Kumho 205/40 R17 az utakra
Felni
17x7.5" ROTA Torque (nyári)


Futómű
Rugók
KONI Állítható magasságú, keménységű sportfutómű-rendszer
Gátlók
KONI Állítható keménységű !!!

Fékek
Wilwood ! VERSENY fékrendszer! 310mm lyukasztott, vágott tárcsa (Szerelhető)
HONDA TYPE-R Sport fékrendszer hátul 265mm tárcsa
Elöl Wilwood CARBON/KEVLAR VERSENY Fékbetétek
Hátul TYPE-R Gyári Sportbetét betét!



Merevítők
VTI Első Alsó toronymerevítő

MUGEN Első Felső toronymerevítő
MUGEN Hátsó felső toronymerevítő

B. oszlop merevítő
C. oszlop merevítő ( Gyári Honda Sport)



Külső Optika
Karosszéria
Egyedi Első Toldat! (ALU rács fekete)

Hátsó toldat + alurács (SZÍNREFÚJVA)

EGYEDI ELSŐ SÁRVÉDŐ

EGYEDI KÜSZÖB FELDOLGOZVA!!!

ÖSSZES DÍSZLÉC ELTÜNTETVE!

OLDAL INDEXEK ELTÜNTETVE

KILINCSEK ELTÜNTETVE!


TELJES ÜVEGSZÁL MOTORHÁZTETŐ SPARCO GYORSCSATLAKOZÓKKAL! pályára :)


Légterelők
Hátsó szárny (FÉKLÁMPÁS)


Kiegészítők
ANGEL EYES lámpák elöl

LEXUS lámpák Hátul feketére fújva

csomagtartó ajtó átalakítva, majd vissza:)!


Fénytechnika
XENON izzós első projektorok

Dekor
KÉKESSZÜRKE GYÖNGYHÁZ-METÁL + GYÖNGYHÁZ Fekete
KÉTSZÍNŰ FÉNYEZÉS A TELJES KOCSIN + GYÖNGYHÁZLAKK

TELJES TENGERKÉK, ÉLÉNK LILA NAGY-SZEMŰ GYÖNGYHÁZLAKKOZÁS !!!

Egyéb
Teljes sötétítés Körben!!!

D-kategóriás engedélyű mini matrica rendszám elöl!


Távirányítással nyíló ajtók...


Belső Optika
Festés, dekor

FEKETE GYÖNGYHÁZRA FÚJVA:
A" B" C" OSZLOP TAKARÓK,
HÁTSÓ OLDALSÓ ELEMEK.
FEKETE GYÖNGYHÁZ + GYÖNGYHÁZLAKKOZÁSSAL FÚJVA:
KÖZÉPSŐ KONZOL,
MŰSZERFAL, LÉGBEÖMLŐ.


Ülések
VTI plüss


Kormány
MOMO


Kiegészítők
CARBON első hangszóró-kiemelők

EGYEDILEG ÁTALAKÍTOTT KÖZÉPSŐ KONZOL: (KAPCSOLÓ-SOR, HAMUTÁL ELTÜNTETVE)
EGYEDILEG KIALAKÍTOTT MŰSZERFAL : ÓRA BALOLDALRA ÁTRAKVA, LÉGBEÖMLŐK A MŰSZERFALBÓL ELTÜNTETVE, HELYETTÜK KÖZÉPEN 3db MÉRŐÓRA.

EYGEDI KÖZÉP MŰSZERFAL SPOON FEHÉR SPORT HÁTTÉR /FORDULATSZÁM MÉRŐ 0-10.000f/p /
/KILOMÉTER ÓRA 0-260km/h/


Fénytechnika
Kék Neon Megvilágítás a belső térben + a lábaknál


Egyéb
Alu taposó lemezek elöl + krómozott tűzoltópalack

HIFI / Multimédia
Fejegység
SONY GT300

Hangszórók
GRAND ZERO 6 hangszórós SZETT elöl
PIONEER NAGY OVÁLOK HÁTUL

SAL Aktív láda, hogy legyen néha egy kis mély is :)





Egyéb
Teljes burkolat alatti hangszigetelés az egész kocsiban!


"Nincsen Integra Hondám.
Nem vagyok versenyző és nem hordok overált.
Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül még több ezer autótulaj tudja, mire gondolok, ha azt mondom: v-tec.
A fordulatszám mutató simán elhagyja a 7000-et, ennek ellenére alig költök benzinre, és nem örülök, ha az emberek összekeverik a Hondát a Hyundai-jal.
Büszkén gondolok a CRX-re, az S2000-re, a Legendre és számos más Honda típusra.
Szeretem a Skunk2 alkatrészeket, a Willwood fékrendszert, a 16 szelepet, az Integra tengelyt és a Mugen kiegészítőket.
Itt élek Európa szívében.
Fordulatszámban mi vagyunk a császárok, és igenis a Hondában vannak a legjobb motorok!
HONDA, én így szeretlek!!!"




"Versenyzés nélkül a Honda nem létezik" - Soichiro Honda

RX-8 Vs civic coupe

RX-8 Vs coupe 2

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

jarednomak
#875
2009. augusztus 30. 19:13
0
lacko88
#874
2009. augusztus 23. 23:42
0
kerpok
#873
2009. augusztus 19. 13:50
0
kitcar
#872
2009. augusztus 16. 18:34
0
mx zoli
#871
2009. augusztus 15. 13:21
0
jonastsk8
#870
2009. augusztus 12. 00:20
végre kész a fényezés
meg a szárny is felkerült
0
Tronix
#869
2009. augusztus 10. 07:22
0
jonastsk8
#868
2009. augusztus 03. 16:28
Kérem szépen, reggel egyik kollegám révén hozzájutoottam a legfrissebb AutoPiac-hoz. Találtam benne egy nagyon látványos cikket. Olyasmiröl van szó, ami évtizedek ota rivalizálás tárgyát képezi köreinkben. Ebböl kifolyolag jutottam arra, hogy egytöl egyig szó szerint beszurom a tényeket.

SZÉTLÖVÉS, FORRÓ FERDEHÁTÚAK,
avagy
INDULJON A VERSENY, GYŐZZÖN A KIRÁLY!

(az összehasonlító verseny három ugyanazon kategoriáju, korunkbeli, gyári kivitelezésü utcai sportkocsi:
- Ford Focus ST 2.5
- Volkswagen Golf GTi 2.0
- Honda Civic TypeR 2.0)

Mielőtt még a kockás zászló utjára inditaná forró ferdehátuinkat, válaszoljunk meg egy kérdést! Hány lóerős volt a Golf IV GTi? Nem tudjuk a választ? Nincsenek egyedül ezzel, mivel a 90-es évek végétől egészen 2005-ig csak egyszerü felszereltségi szint volt a Golf GTi, amely akár 110 le-s dizelmotorral is elérhetö volt. Csak az ötödik generáciotol lett ujra forro ferdehátu a mágikus betükkel jelzett változat kockás kárpittal, golflabda váltogombbal, és bivalyerös benzinmotorral. A konkurensek felkészültek az autobol, ezért különösen nehéz dolga volt a VI. generácios GTi-nek - legládázabb ellenségeinek a Ford Focus ST, és a Honda Civic TypeR számitanak.

De elég a mellébeszélésből, induljon a verseny!

A kockás zászló intésére rajtolo GOLFot 210 lóerős turbómotor hajtja, amelynek még a blokkját is módositották. Az eredmény ugyanugy 280 Nm-es nyomaték, mint korábban, de már Euro5 elvárásokat is teljesiti a négyhengeres. A turbo már 1700-as fordulaton használhato teljesitményt biztosit, és "CSAK 5200-as FORDULAT MAGASSÁGÁBAN KEZD KIFULLADNI" (*).

A modellfrissités utáni CIVIC TypeR motorja ugyanugy 201 lóerős, mint eddig. A hagyományokhoz ragaszkodva régi vágásu szívomotort készítettek a japánok, amely meglepő módon (?) ugy viselkedik, mint egy turbómotor. Az egyedüli, és lényegi különbség, hogy 5500-as FORDULATnál kel csak életre, de ezUTÁN ELSZABADUL A POKOL (* - nézz vissza a Golfnál csillagozott mondatra - no komment).

A Ford nem nyult az ST 225 lóerős motorjához, a változások csupán az autó megjelenését érintették. A motorháztető alá öt hengert, és egy egészséges méretü turbófeltöltőt zsúfoltak be, amelynek már az alapjárati mély morgása is sokat igér.

A TypeR és a GTi a motor beindulását követően hangtalanul várnak a bevetésre. A Volkswagen hangja 3000-es fordulat felett komolyodik meg, a Honda 5500-8000 (!!!) fordulat között üvölt, ahogy csak a torkán kifér. Ilyen hangot legfeljebb motorkerékpárok adnak ki magukbol.
A mérési eredményeket azonban nem befolyásolja a hangerő, igy gyorsan kiderül az igazság: a magas fordulaton dolgozó szivomotor rugalmasság rosszabb, mint a két turbosé, igaz nem sokkal. A Focus ST lehengerlő ereje, és gázadásra azonnali gyorsulása a legnagyobb lökettérfogatnak, és nyomatéknak köszönhető. Ráadásul a Hondához hasonlóan kettesben éri el a 100 km/h-t kevesebb, mint 7 másodperc alatt. A Golf GTi-nek 7,1 sec kell a kötelező feladathoz, a Civic 0,3 sec-cel tovább tart a mutatvány. A rugalmasságnál is hasonló a helyzet. Negyedik fokozatban a Ford 5,1 sec alatt gyorsul 80-120-ra, a VW soförje 5,5 sec alatt képes ugyanerre. A szivomotor hátránya csak itt mutatkozik, vagyis a Honda ideje, ami 6,8 sec.
A számoknál azonban fontosabb a vezetési élmény.
A GTi pontos, kellö erövel tekerhetö kormányával könnyedé tudja le a kanyarokat, ráadásul az elektronikus differenciálzárnak köszönhetöen a kigyorsitáskor sem ellenfél neki két vetélytársa. Az ST a hiányzó tapadást motorteljesitménnyel probálja potolni, és a hátulja is "virgoncabb", ami által élvezetesebben vezethetö, de lasabb is. A TypeR-nél csak a pontos, rövid utakon kapcsolható váltóra kell koncentrálni, nehogy véletlenül 5500 RPM alá essen a fordulat. 90 km/h sebességnél még nyugodtan szurhatjuk neki a kettes, hogy aztán tovább gyositsunk.
A Focus és Civic kormánya kicsit tulszervózott, a fordulókör mindhárom autonál nagy.
A fékek tekintetében a Ford kullog leghátul, a 100 km/h sebességröl nulláig mért 40 m fékut nem méltó egy sportautohoz. Nem sokkal jobban tejesitett a Honda 39,3 m-rel, a leghamarabb 38 m alatt a VW állt meg.
A felfüggesztések terén a motorokhoz hasonlo különbségek figyelhetök meg.
A Honda deklaráltan egy közuti közlekedésre alkalmas sporkocsit ad, aminek nem feladata az uthibák kiszürése. A Ford kicsivel hosszabb rugokkal probál javitani a helyzeten, de még ezzel is kerülgetni kell a kátyukat. A Volkswagen csak a feláras, elektronikusan vezérelhető lengéscsillapitással tud egy kicsit többet nyujtani ezeknél, Comfort állásban ugyanis egész használható a futomü még rosszabb utakon is.
A feláras bőr kagylókat viszont felejtsük el - nagyon izzasztóak. A Ford börülései puhán kárpitozott, fotelokat takarnak, amiknek azért van oldaltartásuk. A Honda ezen a tére is következetes volt, a vékony versenyüléseket azonban tul magasra helyezték. Hátul mindhárom esetben csak ketten utazhatunk kényelmesen.
A Honda látványos, jól használható müszerfalat kapott, a Ford és VW belseje viszont tulságosan konzervativ. A GTi pár méter piros cérnával, és alul kiegyenesitett kormánnyal bir, az ST három kiegészitö müszere nagyon olcsonak hat.
A legnagyobb csomagtartót a japánban találjuk, ráadásul itt lehet a legjobban és legkönnyebben átrendezni az utasteret. 359 kg terhelhetősége azonban kevés.
Ugyanez nem mondható el az autók FOGYASZTÁSáról: a gumik életét állandóan megkeseritö ST átlagosan 10,9 litert fogyaszt, a magas fordulaton magára találó TypeR 9,3 l-rel elégszik meg, mig a turbomotoros GTi 8,6 literrel mulja felül vetélytársait.
Az ÁRAK tekintetében elöre lefutott a verseny. A Honda a legolcsobb, és nem is lehet nagyon megdrágitani, hiszen a metálfény kivételével minden más alapfelszereltségként jár az "R" betüs méregzsáknál. A Ford és Volkswagen drágábbak, ráadásul ezeknél még sulyos milliokat költhetünk arra, hogy igazán sportos autot faragjunk a "hétköznapi kompaktból".
ÁM MÉG EZEK UTÁN SEM ÉRIK EL AZT A SZINTET, AHOL A HONDA MOZOG. ZSENIÁLI MOTORJÁVAL, VERSENYAUTÓS VEZETHETŐSÉGÉVEL Ő A FERDEHÁTÚAK KIRÁLYA,
még ha nem is a legkényelmesebb. Ebben a piaci szegmensben ugyanis nem feltétlenül ez a döntő szempont.

Egy a lényeg: élvezetes vezethetőség. Mégis a SZÉTLÖVÉS MINDHÁROM AUTOJA A MAGA UTJÁT JÁRJA. Ennek megfelelően nem csak autók, de filozófiák is csatáznak egymással.
MELYIK 200 LÓERŐS KOMPAKT AUTÓ A LEGJOBB?

HELYEZÉSEK (ill. ponérték 10-es skálán):

I. hely:
HONDA CIVIC TYPER (9 pont)
(Senkinek nem kegyelmez a Honda, alaposan összerázza utasait, cserében olyan vezetési élményt nyujt, ami párját ritkitja.)
II. hely: (holtverseny) 8-8 pont
VOLKSWAGEN GOLF GTI
(remek társ a hétköznapokban, de ebben a kategoriában a gyözelemhez kicsit többre van szükség. Nyugodtan lehetne kicsit vadabb az auto, ami nagyon jól vezethető ugyan, de tulságosan steril az élmény. Legalábbis ahhoz a két vetélytársához képest, amellyel most összeeresztették.)
FORD FOCUS ST
(Hiába a pokoli teljesitmény, nem üti agyon vetélytársait az ST, söt még neki is meggyülik a baja a sok lóerővel kanyarból kigyorsitáskor. Jó a hangja, de magas a fogyasztása, és rengeteg pénzt kell érte fizetni.)

(ÖSSZEGEZVE egy mondatban:)
HÁROM EGYÉNISÉG:
visszafogott sportoló, harsány vadóc, vagy űrautó. Mindnek megvan a varázsa,
de CSAK AZ EGYIK LETT IGAZÁN SPORTKOCSI!
0
öcsike45
#867
2009. július 29. 20:20
Hali!
A turbóból nem lesz semmi?
0
Szólj hozzá Te is!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
jarednomak
#875
2009. augusztus 30. 19:13
lacko88
#874
2009. augusztus 23. 23:42
kerpok
#873
2009. augusztus 19. 13:50
kitcar
#872
2009. augusztus 16. 18:34
mx zoli
#871
2009. augusztus 15. 13:21
jonastsk8
#870
2009. augusztus 12. 00:20
végre kész a fényezés
meg a szárny is felkerült
Tronix
#869
2009. augusztus 10. 07:22
jonastsk8
#868
2009. augusztus 03. 16:28
Kérem szépen, reggel egyik kollegám révén hozzájutoottam a legfrissebb AutoPiac-hoz. Találtam benne egy nagyon látványos cikket. Olyasmiröl van szó, ami évtizedek ota rivalizálás tárgyát képezi köreinkben. Ebböl kifolyolag jutottam arra, hogy egytöl egyig szó szerint beszurom a tényeket.

SZÉTLÖVÉS, FORRÓ FERDEHÁTÚAK,
avagy
INDULJON A VERSENY, GYŐZZÖN A KIRÁLY!

(az összehasonlító verseny három ugyanazon kategoriáju, korunkbeli, gyári kivitelezésü utcai sportkocsi:
- Ford Focus ST 2.5
- Volkswagen Golf GTi 2.0
- Honda Civic TypeR 2.0)

Mielőtt még a kockás zászló utjára inditaná forró ferdehátuinkat, válaszoljunk meg egy kérdést! Hány lóerős volt a Golf IV GTi? Nem tudjuk a választ? Nincsenek egyedül ezzel, mivel a 90-es évek végétől egészen 2005-ig csak egyszerü felszereltségi szint volt a Golf GTi, amely akár 110 le-s dizelmotorral is elérhetö volt. Csak az ötödik generáciotol lett ujra forro ferdehátu a mágikus betükkel jelzett változat kockás kárpittal, golflabda váltogombbal, és bivalyerös benzinmotorral. A konkurensek felkészültek az autobol, ezért különösen nehéz dolga volt a VI. generácios GTi-nek - legládázabb ellenségeinek a Ford Focus ST, és a Honda Civic TypeR számitanak.

De elég a mellébeszélésből, induljon a verseny!

A kockás zászló intésére rajtolo GOLFot 210 lóerős turbómotor hajtja, amelynek még a blokkját is módositották. Az eredmény ugyanugy 280 Nm-es nyomaték, mint korábban, de már Euro5 elvárásokat is teljesiti a négyhengeres. A turbo már 1700-as fordulaton használhato teljesitményt biztosit, és "CSAK 5200-as FORDULAT MAGASSÁGÁBAN KEZD KIFULLADNI" (*).

A modellfrissités utáni CIVIC TypeR motorja ugyanugy 201 lóerős, mint eddig. A hagyományokhoz ragaszkodva régi vágásu szívomotort készítettek a japánok, amely meglepő módon (?) ugy viselkedik, mint egy turbómotor. Az egyedüli, és lényegi különbség, hogy 5500-as FORDULATnál kel csak életre, de ezUTÁN ELSZABADUL A POKOL (* - nézz vissza a Golfnál csillagozott mondatra - no komment).

A Ford nem nyult az ST 225 lóerős motorjához, a változások csupán az autó megjelenését érintették. A motorháztető alá öt hengert, és egy egészséges méretü turbófeltöltőt zsúfoltak be, amelynek már az alapjárati mély morgása is sokat igér.

A TypeR és a GTi a motor beindulását követően hangtalanul várnak a bevetésre. A Volkswagen hangja 3000-es fordulat felett komolyodik meg, a Honda 5500-8000 (!!!) fordulat között üvölt, ahogy csak a torkán kifér. Ilyen hangot legfeljebb motorkerékpárok adnak ki magukbol.
A mérési eredményeket azonban nem befolyásolja a hangerő, igy gyorsan kiderül az igazság: a magas fordulaton dolgozó szivomotor rugalmasság rosszabb, mint a két turbosé, igaz nem sokkal. A Focus ST lehengerlő ereje, és gázadásra azonnali gyorsulása a legnagyobb lökettérfogatnak, és nyomatéknak köszönhető. Ráadásul a Hondához hasonlóan kettesben éri el a 100 km/h-t kevesebb, mint 7 másodperc alatt. A Golf GTi-nek 7,1 sec kell a kötelező feladathoz, a Civic 0,3 sec-cel tovább tart a mutatvány. A rugalmasságnál is hasonló a helyzet. Negyedik fokozatban a Ford 5,1 sec alatt gyorsul 80-120-ra, a VW soförje 5,5 sec alatt képes ugyanerre. A szivomotor hátránya csak itt mutatkozik, vagyis a Honda ideje, ami 6,8 sec.
A számoknál azonban fontosabb a vezetési élmény.
A GTi pontos, kellö erövel tekerhetö kormányával könnyedé tudja le a kanyarokat, ráadásul az elektronikus differenciálzárnak köszönhetöen a kigyorsitáskor sem ellenfél neki két vetélytársa. Az ST a hiányzó tapadást motorteljesitménnyel probálja potolni, és a hátulja is "virgoncabb", ami által élvezetesebben vezethetö, de lasabb is. A TypeR-nél csak a pontos, rövid utakon kapcsolható váltóra kell koncentrálni, nehogy véletlenül 5500 RPM alá essen a fordulat. 90 km/h sebességnél még nyugodtan szurhatjuk neki a kettes, hogy aztán tovább gyositsunk.
A Focus és Civic kormánya kicsit tulszervózott, a fordulókör mindhárom autonál nagy.
A fékek tekintetében a Ford kullog leghátul, a 100 km/h sebességröl nulláig mért 40 m fékut nem méltó egy sportautohoz. Nem sokkal jobban tejesitett a Honda 39,3 m-rel, a leghamarabb 38 m alatt a VW állt meg.
A felfüggesztések terén a motorokhoz hasonlo különbségek figyelhetök meg.
A Honda deklaráltan egy közuti közlekedésre alkalmas sporkocsit ad, aminek nem feladata az uthibák kiszürése. A Ford kicsivel hosszabb rugokkal probál javitani a helyzeten, de még ezzel is kerülgetni kell a kátyukat. A Volkswagen csak a feláras, elektronikusan vezérelhető lengéscsillapitással tud egy kicsit többet nyujtani ezeknél, Comfort állásban ugyanis egész használható a futomü még rosszabb utakon is.
A feláras bőr kagylókat viszont felejtsük el - nagyon izzasztóak. A Ford börülései puhán kárpitozott, fotelokat takarnak, amiknek azért van oldaltartásuk. A Honda ezen a tére is következetes volt, a vékony versenyüléseket azonban tul magasra helyezték. Hátul mindhárom esetben csak ketten utazhatunk kényelmesen.
A Honda látványos, jól használható müszerfalat kapott, a Ford és VW belseje viszont tulságosan konzervativ. A GTi pár méter piros cérnával, és alul kiegyenesitett kormánnyal bir, az ST három kiegészitö müszere nagyon olcsonak hat.
A legnagyobb csomagtartót a japánban találjuk, ráadásul itt lehet a legjobban és legkönnyebben átrendezni az utasteret. 359 kg terhelhetősége azonban kevés.
Ugyanez nem mondható el az autók FOGYASZTÁSáról: a gumik életét állandóan megkeseritö ST átlagosan 10,9 litert fogyaszt, a magas fordulaton magára találó TypeR 9,3 l-rel elégszik meg, mig a turbomotoros GTi 8,6 literrel mulja felül vetélytársait.
Az ÁRAK tekintetében elöre lefutott a verseny. A Honda a legolcsobb, és nem is lehet nagyon megdrágitani, hiszen a metálfény kivételével minden más alapfelszereltségként jár az "R" betüs méregzsáknál. A Ford és Volkswagen drágábbak, ráadásul ezeknél még sulyos milliokat költhetünk arra, hogy igazán sportos autot faragjunk a "hétköznapi kompaktból".
ÁM MÉG EZEK UTÁN SEM ÉRIK EL AZT A SZINTET, AHOL A HONDA MOZOG. ZSENIÁLI MOTORJÁVAL, VERSENYAUTÓS VEZETHETŐSÉGÉVEL Ő A FERDEHÁTÚAK KIRÁLYA,
még ha nem is a legkényelmesebb. Ebben a piaci szegmensben ugyanis nem feltétlenül ez a döntő szempont.

Egy a lényeg: élvezetes vezethetőség. Mégis a SZÉTLÖVÉS MINDHÁROM AUTOJA A MAGA UTJÁT JÁRJA. Ennek megfelelően nem csak autók, de filozófiák is csatáznak egymással.
MELYIK 200 LÓERŐS KOMPAKT AUTÓ A LEGJOBB?

HELYEZÉSEK (ill. ponérték 10-es skálán):

I. hely:
HONDA CIVIC TYPER (9 pont)
(Senkinek nem kegyelmez a Honda, alaposan összerázza utasait, cserében olyan vezetési élményt nyujt, ami párját ritkitja.)
II. hely: (holtverseny) 8-8 pont
VOLKSWAGEN GOLF GTI
(remek társ a hétköznapokban, de ebben a kategoriában a gyözelemhez kicsit többre van szükség. Nyugodtan lehetne kicsit vadabb az auto, ami nagyon jól vezethető ugyan, de tulságosan steril az élmény. Legalábbis ahhoz a két vetélytársához képest, amellyel most összeeresztették.)
FORD FOCUS ST
(Hiába a pokoli teljesitmény, nem üti agyon vetélytársait az ST, söt még neki is meggyülik a baja a sok lóerővel kanyarból kigyorsitáskor. Jó a hangja, de magas a fogyasztása, és rengeteg pénzt kell érte fizetni.)

(ÖSSZEGEZVE egy mondatban:)
HÁROM EGYÉNISÉG:
visszafogott sportoló, harsány vadóc, vagy űrautó. Mindnek megvan a varázsa,
de CSAK AZ EGYIK LETT IGAZÁN SPORTKOCSI!
öcsike45
#867
2009. július 29. 20:20
Hali!
A turbóból nem lesz semmi?
#865
2009. július 17. 17:55
csorbadavi
#863
2009. július 11. 22:54
privi
jocvti
#862
2009. június 26. 00:53
makos166
#861
2009. június 20. 10:10
KrisszGSi
#859
2009. június 15. 12:06
Tronix
#858
2009. június 15. 00:24
csorbadavi
#857
2009. június 14. 14:18
privi
Bughi
#856
2009. június 04. 22:41
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 1015 találat 51 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.