Honda Civic Coupe

Népszerűség: 9.71
wgoro
wgoro autója
Népszerűség:
9.71
Kategória:
Top Tuner
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h


6.33sec ! 17" kerekekkel slick gumikkal ... jobb is lehetne...

gyári adat: 7.8 15"kerékkel....
1/8 mérföld
9,616sec 17" kerekekkel slick gumikkal ... ez is lehetne jobb :) ...



1/4 mérföld
14,898 / 166Km/h !FLY BALATON 2! Gyári VTI mocival

Max. sebesség
240KM/h 8500 gyári szabályzással
9700 nál szabályoz most a chippel... számold ki :)
már ha kell a chip :):)

Teljesítmény
162 LE....... Gyári adat! Nem lett még méretve!!!

Tömeg
1040kg kb

Nyomaték
kicsi :)

A KOCSIBAN A VÁZON KÍVÜL MINDEN KI LETT CSERÉLVE JOBBRA, MINT AMIT A GYÁRBAN BETETTEK!!! EGY REMEK MOTOR, HOZZÁ JOBB FELFÜGGESZTÉS, VERSENY FUTÓMŰ, VERSENY FÉKEK, KIPUFOGÓ RENDSZER, GUMIK! EGY SZÉP FÉNYEZÉS, NÉMI ZENE, CSAK NE LEGYEN 100KILÓ! NEKEM EZ JELENTI A TUNING AUTÓT, NEM EGY FULL GYÁRI CSINI SPORTKOCSI, AMIHEZ A GAZDÁJA HOZZÁ SEM TUD NYÚLNI, MEG NEM IS AKAR ...
Motor
Motor
1.6
B16A2 :) !!! A motor cserélve 99" VTI-re + teljes elektronika :) !!!

EZT A MOTORT EBBE A KASZNIBA A HONDA SOHA NEM GYÁRTOTTA!!!


P30 ECU
MUGEN Kapcsolható Chiptuning + Rajt Program
Síkolt Hengerfej
Kevlar Kuplung
SKUNK2 PRO SERIES Szívósor
Verseny csapágysor
SPOON V-TEC controller
4-1 Egyedi verseny leömlő


Hajtás
FW (első)


Elektronika
!MUGEN! KAPCSOLHATÓ CHIP-TUNING


Légszűrő
SIMOTA sport Direkt szűrő / rezonátor csöves hideg-levegős rendszer!

Kipufogó
4-1 Egyedi verseny leömlő,
PERFORMANCE 63mm komplett sport kipufogó rendszer
(no katalizátor)

132.9dB



Gyújtás
NGK

Egyéb
Short Shifter

Üzemanyagnyomás szabályzó!!!


Vacuum-nyomás mérőóra
Olajhőfok-mérőóra
Olajnyomás-mérőóra

SZÍNRE FÚJT SZELEPDEKNI, GYERTYA TAKARÓ
!

Nyári felni konfiguráció
Gumi
MICHELIN T1A R17 SLICK
!!! A legjobb gumik, amiket valaha láttam!!!


Kumho 205/40 R17 az utakra
Felni
17x7.5" ROTA Torque (nyári)


Futómű
Rugók
KONI Állítható magasságú, keménységű sportfutómű-rendszer
Gátlók
KONI Állítható keménységű !!!

Fékek
Wilwood ! VERSENY fékrendszer! 310mm lyukasztott, vágott tárcsa (Szerelhető)
HONDA TYPE-R Sport fékrendszer hátul 265mm tárcsa
Elöl Wilwood CARBON/KEVLAR VERSENY Fékbetétek
Hátul TYPE-R Gyári Sportbetét betét!



Merevítők
VTI Első Alsó toronymerevítő

MUGEN Első Felső toronymerevítő
MUGEN Hátsó felső toronymerevítő

B. oszlop merevítő
C. oszlop merevítő ( Gyári Honda Sport)



Külső Optika
Karosszéria
Egyedi Első Toldat! (ALU rács fekete)

Hátsó toldat + alurács (SZÍNREFÚJVA)

EGYEDI ELSŐ SÁRVÉDŐ

EGYEDI KÜSZÖB FELDOLGOZVA!!!

ÖSSZES DÍSZLÉC ELTÜNTETVE!

OLDAL INDEXEK ELTÜNTETVE

KILINCSEK ELTÜNTETVE!


TELJES ÜVEGSZÁL MOTORHÁZTETŐ SPARCO GYORSCSATLAKOZÓKKAL! pályára :)


Légterelők
Hátsó szárny (FÉKLÁMPÁS)


Kiegészítők
ANGEL EYES lámpák elöl

LEXUS lámpák Hátul feketére fújva

csomagtartó ajtó átalakítva, majd vissza:)!


Fénytechnika
XENON izzós első projektorok

Dekor
KÉKESSZÜRKE GYÖNGYHÁZ-METÁL + GYÖNGYHÁZ Fekete
KÉTSZÍNŰ FÉNYEZÉS A TELJES KOCSIN + GYÖNGYHÁZLAKK

TELJES TENGERKÉK, ÉLÉNK LILA NAGY-SZEMŰ GYÖNGYHÁZLAKKOZÁS !!!

Egyéb
Teljes sötétítés Körben!!!

D-kategóriás engedélyű mini matrica rendszám elöl!


Távirányítással nyíló ajtók...


Belső Optika
Festés, dekor

FEKETE GYÖNGYHÁZRA FÚJVA:
A" B" C" OSZLOP TAKARÓK,
HÁTSÓ OLDALSÓ ELEMEK.
FEKETE GYÖNGYHÁZ + GYÖNGYHÁZLAKKOZÁSSAL FÚJVA:
KÖZÉPSŐ KONZOL,
MŰSZERFAL, LÉGBEÖMLŐ.


Ülések
VTI plüss


Kormány
MOMO


Kiegészítők
CARBON első hangszóró-kiemelők

EGYEDILEG ÁTALAKÍTOTT KÖZÉPSŐ KONZOL: (KAPCSOLÓ-SOR, HAMUTÁL ELTÜNTETVE)
EGYEDILEG KIALAKÍTOTT MŰSZERFAL : ÓRA BALOLDALRA ÁTRAKVA, LÉGBEÖMLŐK A MŰSZERFALBÓL ELTÜNTETVE, HELYETTÜK KÖZÉPEN 3db MÉRŐÓRA.

EYGEDI KÖZÉP MŰSZERFAL SPOON FEHÉR SPORT HÁTTÉR /FORDULATSZÁM MÉRŐ 0-10.000f/p /
/KILOMÉTER ÓRA 0-260km/h/


Fénytechnika
Kék Neon Megvilágítás a belső térben + a lábaknál


Egyéb
Alu taposó lemezek elöl + krómozott tűzoltópalack

HIFI / Multimédia
Fejegység
SONY GT300

Hangszórók
GRAND ZERO 6 hangszórós SZETT elöl
PIONEER NAGY OVÁLOK HÁTUL

SAL Aktív láda, hogy legyen néha egy kis mély is :)





Egyéb
Teljes burkolat alatti hangszigetelés az egész kocsiban!


"Nincsen Integra Hondám.
Nem vagyok versenyző és nem hordok overált.
Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül még több ezer autótulaj tudja, mire gondolok, ha azt mondom: v-tec.
A fordulatszám mutató simán elhagyja a 7000-et, ennek ellenére alig költök benzinre, és nem örülök, ha az emberek összekeverik a Hondát a Hyundai-jal.
Büszkén gondolok a CRX-re, az S2000-re, a Legendre és számos más Honda típusra.
Szeretem a Skunk2 alkatrészeket, a Willwood fékrendszert, a 16 szelepet, az Integra tengelyt és a Mugen kiegészítőket.
Itt élek Európa szívében.
Fordulatszámban mi vagyunk a császárok, és igenis a Hondában vannak a legjobb motorok!
HONDA, én így szeretlek!!!"




"Versenyzés nélkül a Honda nem létezik" - Soichiro Honda

RX-8 Vs civic coupe

RX-8 Vs coupe 2

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Masiniszta
#795
2009. március 24. 02:55
0
mogyi
#794
2009. március 23. 21:06
0
öcsike45
#793
2009. március 23. 05:08
Csak nem megjöttek a felnik??
0
Masiniszta
#792
2009. március 23. 02:26
A DOHC VTEC motorok rendkívül erősek és nagy teljesítményűek. A B16A egyszerű utaci használatánál először 160, napjainkban pedig 170 lóerőt hozott ki a gépből. A finomhangolt szuper B16B motor az új JDM EK-szériánál, tehát a Honda Civic Type-R típusnál 1595cm3-nél 185 lóerőt termelt.

A DOHC VTEC kiváló teljesítményt nyújt magánál az utcai változatánál is. Ugyanis az E-DC2 Integra Si-VTEC motorja 180 lóerőt hoz ki 1797cm3-is DOHC VTEC B18C motorjával. Ez felér az RPS-13 típusú, DOHC Turbo-Intercooled motort használó Nissan 180 SX, 1, 8 literes, „csak” 175 lóerős géppel.
A VTEC motorok egyik alternatív változata, ahol a Honda ezekben a motorokban speicális, ugyanakkor minőségi kipufogórendszert használ. A SOHC VTEC motorokat gyakran állították a DOCH VTEC ’másodhegedűseként’, de ez az állítás téves. Ugyanis a SOHC motorfejek sokkal keskenyebbek és ezáltal könnyebbek, mint nagyobb és jobbnak titulált DOCH testvérének. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a SOHC motortípus sokkal ’kívánatosabb’, mint a DOHC engine. Így tehát elmondhatjuk azt is, hogy a SOHC VTEC kategóriájában a legjobban sikerült modell.

A SOHC himbái el vannak választva egymástól, ugyanakkor továbbra is szomszédságban állnak egymással.
A SOHC VTEC kivitelezésénél, a Honda két himba közé tett egy „vadasabb” vezérlőbütyköt a szelepek kifogástalan működése végett.
A SOHC VTEC motorok az alap SOHC motortípus továbbfejlesztett és nagyobb teljesítményt adó motorok közé sorolandó. A D15B típusú motort, melyet a Civic/Civic Ferio VTi modellek (EG-szériánál 1991 - 1995 között) használtak, 130 lóerőt voltak képesek produkálni 1493 cm3 mellett. Ezt a fajta motort egyébként erősebb, 1, 6-os vagy butított 1, 8 literes DOHC motoroknál szokták használni!
A SOCH motoroknál használt VTEC technológia egyik változata a VTEC-E implementáció (E vagy Economy). A VTEC-E kifejlesztésénél azt az elméletet követték a mérnökök, hogy a levegő keringjen a motorkamrákban, így előállítva több levegőt és plusz üzemanyagot. A VTEC-E munkavégzés közben egy szelepet mindig inakítvvá tesz.
A SOHC VTEC-E motortípusnál egyetlen vezérlőbütyköt építettek rá a vezérműtengelyre. Igazából ez vezérlőbütyök egy ’gyűrű’ formáját adja. Működés közben ez azt jelenti, hogy motorhoz tartozó himbát nem fogja aktiválni, ami azt a tulajdonságot hordozza magában, hogy a motor valójában 12 szelepes módon fog működésbe lépni. Ennek a végeredménye egy örvénylő ciklus lesz. A VTEC eközben aktiválni fogja a szelepeket, így akár 16 szelepes módban is üzemelhet a motor kiváló fordulatszám mellett. A Honda mérnökei kifejlesztettek egy olyan adagoló rendszert 12 szelepes változatnál, melynél a levegő-üzemanyag aránya körülbelül 20:1.
Így a SOHC VTEC-E motor hajtotta EG-széria típusú Civic ETi kedvező üzemanyagfogyasztással rendelkezik, tehát fogyasztása literenként 20 km, vagy jobb!
Érdemes megjegyezni, hogy a 1, 5 literes SOHC VTEC-E motor, melyet a JDM Honda Civic ETi típus használt, 92 lóerős volt. Ez lényegesen kevesebb mint amit egy alap 1, 5 lieteres 1.5l SOHC motor produkálna, mely a kettős Keihin porlasztókkal eléri a 100 lóerőt. A SOHC VTEC a D15B típusú motornál 130 lóerőt könyvelt el. Ez bizony 30%-kal több mint az alap SOHC motor teljesítménye!
Most hasonlítsuk össze a SOHC VTEC és a SOHC VTEC-E motortípusokat. A Honda mérnökei rájöttek arra, hogy a kettőt össze is lehetne ’olvasztani’, tehát a kettőből készíteni egyet. Végül így alkották meg a 3-szakaszos VTEC motort. A 3-szakaszos VTEC technológiát a D15B típusú, 1, 5 literes SOHC motornál használják, mely így dupla teljesítmény ad a motornak.
0
KisCzefi
#791
2009. március 23. 01:00
0
Czefi
#790
2009. március 23. 00:34
0
Pujka
#789
2009. március 22. 19:07
Jó szöveg tetszik
0
Tronix
#788
2009. március 20. 08:26
Privi!
0
DjZoli
#787
2009. március 20. 07:55
0
Szólj hozzá Te is!
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Masiniszta
#795
2009. március 24. 02:55
mogyi
#794
2009. március 23. 21:06
öcsike45
#793
2009. március 23. 05:08
Csak nem megjöttek a felnik??
Masiniszta
#792
2009. március 23. 02:26
A DOHC VTEC motorok rendkívül erősek és nagy teljesítményűek. A B16A egyszerű utaci használatánál először 160, napjainkban pedig 170 lóerőt hozott ki a gépből. A finomhangolt szuper B16B motor az új JDM EK-szériánál, tehát a Honda Civic Type-R típusnál 1595cm3-nél 185 lóerőt termelt.

A DOHC VTEC kiváló teljesítményt nyújt magánál az utcai változatánál is. Ugyanis az E-DC2 Integra Si-VTEC motorja 180 lóerőt hoz ki 1797cm3-is DOHC VTEC B18C motorjával. Ez felér az RPS-13 típusú, DOHC Turbo-Intercooled motort használó Nissan 180 SX, 1, 8 literes, „csak” 175 lóerős géppel.
A VTEC motorok egyik alternatív változata, ahol a Honda ezekben a motorokban speicális, ugyanakkor minőségi kipufogórendszert használ. A SOHC VTEC motorokat gyakran állították a DOCH VTEC ’másodhegedűseként’, de ez az állítás téves. Ugyanis a SOHC motorfejek sokkal keskenyebbek és ezáltal könnyebbek, mint nagyobb és jobbnak titulált DOCH testvérének. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a SOHC motortípus sokkal ’kívánatosabb’, mint a DOHC engine. Így tehát elmondhatjuk azt is, hogy a SOHC VTEC kategóriájában a legjobban sikerült modell.

A SOHC himbái el vannak választva egymástól, ugyanakkor továbbra is szomszédságban állnak egymással.
A SOHC VTEC kivitelezésénél, a Honda két himba közé tett egy „vadasabb” vezérlőbütyköt a szelepek kifogástalan működése végett.
A SOHC VTEC motorok az alap SOHC motortípus továbbfejlesztett és nagyobb teljesítményt adó motorok közé sorolandó. A D15B típusú motort, melyet a Civic/Civic Ferio VTi modellek (EG-szériánál 1991 - 1995 között) használtak, 130 lóerőt voltak képesek produkálni 1493 cm3 mellett. Ezt a fajta motort egyébként erősebb, 1, 6-os vagy butított 1, 8 literes DOHC motoroknál szokták használni!
A SOCH motoroknál használt VTEC technológia egyik változata a VTEC-E implementáció (E vagy Economy). A VTEC-E kifejlesztésénél azt az elméletet követték a mérnökök, hogy a levegő keringjen a motorkamrákban, így előállítva több levegőt és plusz üzemanyagot. A VTEC-E munkavégzés közben egy szelepet mindig inakítvvá tesz.
A SOHC VTEC-E motortípusnál egyetlen vezérlőbütyköt építettek rá a vezérműtengelyre. Igazából ez vezérlőbütyök egy ’gyűrű’ formáját adja. Működés közben ez azt jelenti, hogy motorhoz tartozó himbát nem fogja aktiválni, ami azt a tulajdonságot hordozza magában, hogy a motor valójában 12 szelepes módon fog működésbe lépni. Ennek a végeredménye egy örvénylő ciklus lesz. A VTEC eközben aktiválni fogja a szelepeket, így akár 16 szelepes módban is üzemelhet a motor kiváló fordulatszám mellett. A Honda mérnökei kifejlesztettek egy olyan adagoló rendszert 12 szelepes változatnál, melynél a levegő-üzemanyag aránya körülbelül 20:1.
Így a SOHC VTEC-E motor hajtotta EG-széria típusú Civic ETi kedvező üzemanyagfogyasztással rendelkezik, tehát fogyasztása literenként 20 km, vagy jobb!
Érdemes megjegyezni, hogy a 1, 5 literes SOHC VTEC-E motor, melyet a JDM Honda Civic ETi típus használt, 92 lóerős volt. Ez lényegesen kevesebb mint amit egy alap 1, 5 lieteres 1.5l SOHC motor produkálna, mely a kettős Keihin porlasztókkal eléri a 100 lóerőt. A SOHC VTEC a D15B típusú motornál 130 lóerőt könyvelt el. Ez bizony 30%-kal több mint az alap SOHC motor teljesítménye!
Most hasonlítsuk össze a SOHC VTEC és a SOHC VTEC-E motortípusokat. A Honda mérnökei rájöttek arra, hogy a kettőt össze is lehetne ’olvasztani’, tehát a kettőből készíteni egyet. Végül így alkották meg a 3-szakaszos VTEC motort. A 3-szakaszos VTEC technológiát a D15B típusú, 1, 5 literes SOHC motornál használják, mely így dupla teljesítmény ad a motornak.
KisCzefi
#791
2009. március 23. 01:00
Czefi
#790
2009. március 23. 00:34
Pujka
#789
2009. március 22. 19:07
Jó szöveg tetszik
Tronix
#788
2009. március 20. 08:26
Privi!
DjZoli
#787
2009. március 20. 07:55
Pujka
#786
2009. március 20. 06:06
Oké köszi
öcsike45
#785
2009. március 20. 05:37

Azért Ö szebb:)
Czefi
#784
2009. március 20. 00:29
Czefi
#783
2009. március 19. 13:56
jonastsk8
#782
2009. március 13. 12:05
Czefi
#781
2009. március 13. 00:41
Czefi
#780
2009. március 10. 12:35
#779
2009. március 02. 05:21
Czefi
#778
2009. március 02. 00:56
Czefi
#777
2009. március 01. 21:03
DjZoli
#776
2009. március 01. 19:51
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Összesen 1015 találat 51 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.