Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
-
6.33sec ! 17" kerekekkel slick gumikkal ... jobb is lehetne...
gyári adat: 7.8 15"kerékkel....
- 1/8 mérföld
- 9,616sec 17" kerekekkel slick gumikkal ... ez is lehetne jobb :) ...
- 1/4 mérföld
- 14,898 / 166Km/h !FLY BALATON 2! Gyári VTI mocival
- Max. sebesség
- 240KM/h 8500 gyári szabályzással
9700 nál szabályoz most a chippel... számold ki :)
már ha kell a chip :):)
- Teljesítmény
- 162 LE....... Gyári adat! Nem lett még méretve!!!
- Tömeg
- 1040kg kb
- Nyomaték
- kicsi :)
A KOCSIBAN A VÁZON KÍVÜL MINDEN KI LETT CSERÉLVE JOBBRA, MINT AMIT A GYÁRBAN BETETTEK!!! EGY REMEK MOTOR, HOZZÁ JOBB FELFÜGGESZTÉS, VERSENY FUTÓMŰ, VERSENY FÉKEK, KIPUFOGÓ RENDSZER, GUMIK! EGY SZÉP FÉNYEZÉS, NÉMI ZENE, CSAK NE LEGYEN 100KILÓ! NEKEM EZ JELENTI A TUNING AUTÓT, NEM EGY FULL GYÁRI CSINI SPORTKOCSI, AMIHEZ A GAZDÁJA HOZZÁ SEM TUD NYÚLNI, MEG NEM IS AKAR ...
Motor
- Motor
- 1.6
B16A2 :) !!! A motor cserélve 99" VTI-re + teljes elektronika :) !!!
EZT A MOTORT EBBE A KASZNIBA A HONDA SOHA NEM GYÁRTOTTA!!!
P30 ECU
MUGEN Kapcsolható Chiptuning + Rajt Program
Síkolt Hengerfej
Kevlar Kuplung
SKUNK2 PRO SERIES Szívósor
Verseny csapágysor
SPOON V-TEC controller
4-1 Egyedi verseny leömlő
- Hajtás
- FW (első)
- Elektronika
- !MUGEN! KAPCSOLHATÓ CHIP-TUNING
- Légszűrő
- SIMOTA sport Direkt szűrő / rezonátor csöves hideg-levegős rendszer!
- Kipufogó
- 4-1 Egyedi verseny leömlő,
PERFORMANCE 63mm komplett sport kipufogó rendszer
(no katalizátor)
132.9dB
- Gyújtás
- NGK
- Egyéb
- Short Shifter
Üzemanyagnyomás szabályzó!!!
Vacuum-nyomás mérőóra
Olajhőfok-mérőóra
Olajnyomás-mérőóra
SZÍNRE FÚJT SZELEPDEKNI, GYERTYA TAKARÓ
!
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- MICHELIN T1A R17 SLICK
!!! A legjobb gumik, amiket valaha láttam!!!
Kumho 205/40 R17 az utakra
- Felni
- 17x7.5" ROTA Torque (nyári)
Futómű
- Rugók
- KONI Állítható magasságú, keménységű sportfutómű-rendszer
- Gátlók
- KONI Állítható keménységű !!!
- Fékek
- Wilwood ! VERSENY fékrendszer! 310mm lyukasztott, vágott tárcsa (Szerelhető)
HONDA TYPE-R Sport fékrendszer hátul 265mm tárcsa
Elöl Wilwood CARBON/KEVLAR VERSENY Fékbetétek
Hátul TYPE-R Gyári Sportbetét betét!
- Merevítők
- VTI Első Alsó toronymerevítő
MUGEN Első Felső toronymerevítő
MUGEN Hátsó felső toronymerevítő
B. oszlop merevítő
C. oszlop merevítő ( Gyári Honda Sport)
Külső Optika
- Karosszéria
- Egyedi Első Toldat! (ALU rács fekete)
Hátsó toldat + alurács (SZÍNREFÚJVA)
EGYEDI ELSŐ SÁRVÉDŐ
EGYEDI KÜSZÖB FELDOLGOZVA!!!
ÖSSZES DÍSZLÉC ELTÜNTETVE!
OLDAL INDEXEK ELTÜNTETVE
KILINCSEK ELTÜNTETVE!
TELJES ÜVEGSZÁL MOTORHÁZTETŐ SPARCO GYORSCSATLAKOZÓKKAL! pályára :)
- Légterelők
- Hátsó szárny (FÉKLÁMPÁS)
- Kiegészítők
- ANGEL EYES lámpák elöl
LEXUS lámpák Hátul feketére fújva
csomagtartó ajtó átalakítva, majd vissza:)!
- Fénytechnika
- XENON izzós első projektorok
- Dekor
- KÉKESSZÜRKE GYÖNGYHÁZ-METÁL + GYÖNGYHÁZ Fekete
KÉTSZÍNŰ FÉNYEZÉS A TELJES KOCSIN + GYÖNGYHÁZLAKK
TELJES TENGERKÉK, ÉLÉNK LILA NAGY-SZEMŰ GYÖNGYHÁZLAKKOZÁS !!!
- Egyéb
- Teljes sötétítés Körben!!!
D-kategóriás engedélyű mini matrica rendszám elöl!
Távirányítással nyíló ajtók...
Belső Optika
- Festés, dekor
-
FEKETE GYÖNGYHÁZRA FÚJVA:
A" B" C" OSZLOP TAKARÓK,
HÁTSÓ OLDALSÓ ELEMEK.
FEKETE GYÖNGYHÁZ + GYÖNGYHÁZLAKKOZÁSSAL FÚJVA:
KÖZÉPSŐ KONZOL,
MŰSZERFAL, LÉGBEÖMLŐ.
- Ülések
- VTI plüss
- Kormány
- MOMO
- Kiegészítők
- CARBON első hangszóró-kiemelők
EGYEDILEG ÁTALAKÍTOTT KÖZÉPSŐ KONZOL: (KAPCSOLÓ-SOR, HAMUTÁL ELTÜNTETVE)
EGYEDILEG KIALAKÍTOTT MŰSZERFAL : ÓRA BALOLDALRA ÁTRAKVA, LÉGBEÖMLŐK A MŰSZERFALBÓL ELTÜNTETVE, HELYETTÜK KÖZÉPEN 3db MÉRŐÓRA.
EYGEDI KÖZÉP MŰSZERFAL SPOON FEHÉR SPORT HÁTTÉR /FORDULATSZÁM MÉRŐ 0-10.000f/p /
/KILOMÉTER ÓRA 0-260km/h/
- Fénytechnika
- Kék Neon Megvilágítás a belső térben + a lábaknál
- Egyéb
- Alu taposó lemezek elöl + krómozott tűzoltópalack
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- SONY GT300
- Hangszórók
- GRAND ZERO 6 hangszórós SZETT elöl
PIONEER NAGY OVÁLOK HÁTUL
SAL Aktív láda, hogy legyen néha egy kis mély is :)
- Egyéb
- Teljes burkolat alatti hangszigetelés az egész kocsiban!
"Nincsen Integra Hondám.
Nem vagyok versenyző és nem hordok overált.
Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül még több ezer autótulaj tudja, mire gondolok, ha azt mondom: v-tec.
A fordulatszám mutató simán elhagyja a 7000-et, ennek ellenére alig költök benzinre, és nem örülök, ha az emberek összekeverik a Hondát a Hyundai-jal.
Büszkén gondolok a CRX-re, az S2000-re, a Legendre és számos más Honda típusra.
Szeretem a Skunk2 alkatrészeket, a Willwood fékrendszert, a 16 szelepet, az Integra tengelyt és a Mugen kiegészítőket.
Itt élek Európa szívében.
Fordulatszámban mi vagyunk a császárok, és igenis a Hondában vannak a legjobb motorok!
HONDA, én így szeretlek!!!"
"Versenyzés nélkül a Honda nem létezik" - Soichiro Honda
RX-8 Vs civic coupe
RX-8 Vs coupe 2
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
A DOHC VTEC motorok rendkívül erősek és nagy teljesítményűek. A B16A egyszerű utaci használatánál először 160, napjainkban pedig 170 lóerőt hozott ki a gépből. A finomhangolt szuper B16B motor az új JDM EK-szériánál, tehát a Honda Civic Type-R típusnál 1595cm3-nél 185 lóerőt termelt.
A DOHC VTEC kiváló teljesítményt nyújt magánál az utcai változatánál is. Ugyanis az E-DC2 Integra Si-VTEC motorja 180 lóerőt hoz ki 1797cm3-is DOHC VTEC B18C motorjával. Ez felér az RPS-13 típusú, DOHC Turbo-Intercooled motort használó Nissan 180 SX, 1, 8 literes, „csak” 175 lóerős géppel.
A VTEC motorok egyik alternatív változata, ahol a Honda ezekben a motorokban speicális, ugyanakkor minőségi kipufogórendszert használ. A SOHC VTEC motorokat gyakran állították a DOCH VTEC ’másodhegedűseként’, de ez az állítás téves. Ugyanis a SOHC motorfejek sokkal keskenyebbek és ezáltal könnyebbek, mint nagyobb és jobbnak titulált DOCH testvérének. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a SOHC motortípus sokkal ’kívánatosabb’, mint a DOHC engine. Így tehát elmondhatjuk azt is, hogy a SOHC VTEC kategóriájában a legjobban sikerült modell.
A SOHC himbái el vannak választva egymástól, ugyanakkor továbbra is szomszédságban állnak egymással.
A SOHC VTEC kivitelezésénél, a Honda két himba közé tett egy „vadasabb” vezérlőbütyköt a szelepek kifogástalan működése végett.
A SOHC VTEC motorok az alap SOHC motortípus továbbfejlesztett és nagyobb teljesítményt adó motorok közé sorolandó. A D15B típusú motort, melyet a Civic/Civic Ferio VTi modellek (EG-szériánál 1991 - 1995 között) használtak, 130 lóerőt voltak képesek produkálni 1493 cm3 mellett. Ezt a fajta motort egyébként erősebb, 1, 6-os vagy butított 1, 8 literes DOHC motoroknál szokták használni!
A SOCH motoroknál használt VTEC technológia egyik változata a VTEC-E implementáció (E vagy Economy). A VTEC-E kifejlesztésénél azt az elméletet követték a mérnökök, hogy a levegő keringjen a motorkamrákban, így előállítva több levegőt és plusz üzemanyagot. A VTEC-E munkavégzés közben egy szelepet mindig inakítvvá tesz.
A SOHC VTEC-E motortípusnál egyetlen vezérlőbütyköt építettek rá a vezérműtengelyre. Igazából ez vezérlőbütyök egy ’gyűrű’ formáját adja. Működés közben ez azt jelenti, hogy motorhoz tartozó himbát nem fogja aktiválni, ami azt a tulajdonságot hordozza magában, hogy a motor valójában 12 szelepes módon fog működésbe lépni. Ennek a végeredménye egy örvénylő ciklus lesz. A VTEC eközben aktiválni fogja a szelepeket, így akár 16 szelepes módban is üzemelhet a motor kiváló fordulatszám mellett. A Honda mérnökei kifejlesztettek egy olyan adagoló rendszert 12 szelepes változatnál, melynél a levegő-üzemanyag aránya körülbelül 20:1.
Így a SOHC VTEC-E motor hajtotta EG-széria típusú Civic ETi kedvező üzemanyagfogyasztással rendelkezik, tehát fogyasztása literenként 20 km, vagy jobb!
Érdemes megjegyezni, hogy a 1, 5 literes SOHC VTEC-E motor, melyet a JDM Honda Civic ETi típus használt, 92 lóerős volt. Ez lényegesen kevesebb mint amit egy alap 1, 5 lieteres 1.5l SOHC motor produkálna, mely a kettős Keihin porlasztókkal eléri a 100 lóerőt. A SOHC VTEC a D15B típusú motornál 130 lóerőt könyvelt el. Ez bizony 30%-kal több mint az alap SOHC motor teljesítménye!
Most hasonlítsuk össze a SOHC VTEC és a SOHC VTEC-E motortípusokat. A Honda mérnökei rájöttek arra, hogy a kettőt össze is lehetne ’olvasztani’, tehát a kettőből készíteni egyet. Végül így alkották meg a 3-szakaszos VTEC motort. A 3-szakaszos VTEC technológiát a D15B típusú, 1, 5 literes SOHC motornál használják, mely így dupla teljesítmény ad a motornak.
A DOHC VTEC kiváló teljesítményt nyújt magánál az utcai változatánál is. Ugyanis az E-DC2 Integra Si-VTEC motorja 180 lóerőt hoz ki 1797cm3-is DOHC VTEC B18C motorjával. Ez felér az RPS-13 típusú, DOHC Turbo-Intercooled motort használó Nissan 180 SX, 1, 8 literes, „csak” 175 lóerős géppel.
A VTEC motorok egyik alternatív változata, ahol a Honda ezekben a motorokban speicális, ugyanakkor minőségi kipufogórendszert használ. A SOHC VTEC motorokat gyakran állították a DOCH VTEC ’másodhegedűseként’, de ez az állítás téves. Ugyanis a SOHC motorfejek sokkal keskenyebbek és ezáltal könnyebbek, mint nagyobb és jobbnak titulált DOCH testvérének. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a SOHC motortípus sokkal ’kívánatosabb’, mint a DOHC engine. Így tehát elmondhatjuk azt is, hogy a SOHC VTEC kategóriájában a legjobban sikerült modell.
A SOHC himbái el vannak választva egymástól, ugyanakkor továbbra is szomszédságban állnak egymással.
A SOHC VTEC kivitelezésénél, a Honda két himba közé tett egy „vadasabb” vezérlőbütyköt a szelepek kifogástalan működése végett.
A SOHC VTEC motorok az alap SOHC motortípus továbbfejlesztett és nagyobb teljesítményt adó motorok közé sorolandó. A D15B típusú motort, melyet a Civic/Civic Ferio VTi modellek (EG-szériánál 1991 - 1995 között) használtak, 130 lóerőt voltak képesek produkálni 1493 cm3 mellett. Ezt a fajta motort egyébként erősebb, 1, 6-os vagy butított 1, 8 literes DOHC motoroknál szokták használni!
A SOCH motoroknál használt VTEC technológia egyik változata a VTEC-E implementáció (E vagy Economy). A VTEC-E kifejlesztésénél azt az elméletet követték a mérnökök, hogy a levegő keringjen a motorkamrákban, így előállítva több levegőt és plusz üzemanyagot. A VTEC-E munkavégzés közben egy szelepet mindig inakítvvá tesz.
A SOHC VTEC-E motortípusnál egyetlen vezérlőbütyköt építettek rá a vezérműtengelyre. Igazából ez vezérlőbütyök egy ’gyűrű’ formáját adja. Működés közben ez azt jelenti, hogy motorhoz tartozó himbát nem fogja aktiválni, ami azt a tulajdonságot hordozza magában, hogy a motor valójában 12 szelepes módon fog működésbe lépni. Ennek a végeredménye egy örvénylő ciklus lesz. A VTEC eközben aktiválni fogja a szelepeket, így akár 16 szelepes módban is üzemelhet a motor kiváló fordulatszám mellett. A Honda mérnökei kifejlesztettek egy olyan adagoló rendszert 12 szelepes változatnál, melynél a levegő-üzemanyag aránya körülbelül 20:1.
Így a SOHC VTEC-E motor hajtotta EG-széria típusú Civic ETi kedvező üzemanyagfogyasztással rendelkezik, tehát fogyasztása literenként 20 km, vagy jobb!
Érdemes megjegyezni, hogy a 1, 5 literes SOHC VTEC-E motor, melyet a JDM Honda Civic ETi típus használt, 92 lóerős volt. Ez lényegesen kevesebb mint amit egy alap 1, 5 lieteres 1.5l SOHC motor produkálna, mely a kettős Keihin porlasztókkal eléri a 100 lóerőt. A SOHC VTEC a D15B típusú motornál 130 lóerőt könyvelt el. Ez bizony 30%-kal több mint az alap SOHC motor teljesítménye!
Most hasonlítsuk össze a SOHC VTEC és a SOHC VTEC-E motortípusokat. A Honda mérnökei rájöttek arra, hogy a kettőt össze is lehetne ’olvasztani’, tehát a kettőből készíteni egyet. Végül így alkották meg a 3-szakaszos VTEC motort. A 3-szakaszos VTEC technológiát a D15B típusú, 1, 5 literes SOHC motornál használják, mely így dupla teljesítmény ad a motornak.
0
Profilképek
A DOHC VTEC motorok rendkívül erősek és nagy teljesítményűek. A B16A egyszerű utaci használatánál először 160, napjainkban pedig 170 lóerőt hozott ki a gépből. A finomhangolt szuper B16B motor az új JDM EK-szériánál, tehát a Honda Civic Type-R típusnál 1595cm3-nél 185 lóerőt termelt.
A DOHC VTEC kiváló teljesítményt nyújt magánál az utcai változatánál is. Ugyanis az E-DC2 Integra Si-VTEC motorja 180 lóerőt hoz ki 1797cm3-is DOHC VTEC B18C motorjával. Ez felér az RPS-13 típusú, DOHC Turbo-Intercooled motort használó Nissan 180 SX, 1, 8 literes, „csak” 175 lóerős géppel.
A VTEC motorok egyik alternatív változata, ahol a Honda ezekben a motorokban speicális, ugyanakkor minőségi kipufogórendszert használ. A SOHC VTEC motorokat gyakran állították a DOCH VTEC ’másodhegedűseként’, de ez az állítás téves. Ugyanis a SOHC motorfejek sokkal keskenyebbek és ezáltal könnyebbek, mint nagyobb és jobbnak titulált DOCH testvérének. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a SOHC motortípus sokkal ’kívánatosabb’, mint a DOHC engine. Így tehát elmondhatjuk azt is, hogy a SOHC VTEC kategóriájában a legjobban sikerült modell.
A SOHC himbái el vannak választva egymástól, ugyanakkor továbbra is szomszédságban állnak egymással.
A SOHC VTEC kivitelezésénél, a Honda két himba közé tett egy „vadasabb” vezérlőbütyköt a szelepek kifogástalan működése végett.
A SOHC VTEC motorok az alap SOHC motortípus továbbfejlesztett és nagyobb teljesítményt adó motorok közé sorolandó. A D15B típusú motort, melyet a Civic/Civic Ferio VTi modellek (EG-szériánál 1991 - 1995 között) használtak, 130 lóerőt voltak képesek produkálni 1493 cm3 mellett. Ezt a fajta motort egyébként erősebb, 1, 6-os vagy butított 1, 8 literes DOHC motoroknál szokták használni!
A SOCH motoroknál használt VTEC technológia egyik változata a VTEC-E implementáció (E vagy Economy). A VTEC-E kifejlesztésénél azt az elméletet követték a mérnökök, hogy a levegő keringjen a motorkamrákban, így előállítva több levegőt és plusz üzemanyagot. A VTEC-E munkavégzés közben egy szelepet mindig inakítvvá tesz.
A SOHC VTEC-E motortípusnál egyetlen vezérlőbütyköt építettek rá a vezérműtengelyre. Igazából ez vezérlőbütyök egy ’gyűrű’ formáját adja. Működés közben ez azt jelenti, hogy motorhoz tartozó himbát nem fogja aktiválni, ami azt a tulajdonságot hordozza magában, hogy a motor valójában 12 szelepes módon fog működésbe lépni. Ennek a végeredménye egy örvénylő ciklus lesz. A VTEC eközben aktiválni fogja a szelepeket, így akár 16 szelepes módban is üzemelhet a motor kiváló fordulatszám mellett. A Honda mérnökei kifejlesztettek egy olyan adagoló rendszert 12 szelepes változatnál, melynél a levegő-üzemanyag aránya körülbelül 20:1.
Így a SOHC VTEC-E motor hajtotta EG-széria típusú Civic ETi kedvező üzemanyagfogyasztással rendelkezik, tehát fogyasztása literenként 20 km, vagy jobb!
Érdemes megjegyezni, hogy a 1, 5 literes SOHC VTEC-E motor, melyet a JDM Honda Civic ETi típus használt, 92 lóerős volt. Ez lényegesen kevesebb mint amit egy alap 1, 5 lieteres 1.5l SOHC motor produkálna, mely a kettős Keihin porlasztókkal eléri a 100 lóerőt. A SOHC VTEC a D15B típusú motornál 130 lóerőt könyvelt el. Ez bizony 30%-kal több mint az alap SOHC motor teljesítménye!
Most hasonlítsuk össze a SOHC VTEC és a SOHC VTEC-E motortípusokat. A Honda mérnökei rájöttek arra, hogy a kettőt össze is lehetne ’olvasztani’, tehát a kettőből készíteni egyet. Végül így alkották meg a 3-szakaszos VTEC motort. A 3-szakaszos VTEC technológiát a D15B típusú, 1, 5 literes SOHC motornál használják, mely így dupla teljesítmény ad a motornak.
A DOHC VTEC kiváló teljesítményt nyújt magánál az utcai változatánál is. Ugyanis az E-DC2 Integra Si-VTEC motorja 180 lóerőt hoz ki 1797cm3-is DOHC VTEC B18C motorjával. Ez felér az RPS-13 típusú, DOHC Turbo-Intercooled motort használó Nissan 180 SX, 1, 8 literes, „csak” 175 lóerős géppel.
A VTEC motorok egyik alternatív változata, ahol a Honda ezekben a motorokban speicális, ugyanakkor minőségi kipufogórendszert használ. A SOHC VTEC motorokat gyakran állították a DOCH VTEC ’másodhegedűseként’, de ez az állítás téves. Ugyanis a SOHC motorfejek sokkal keskenyebbek és ezáltal könnyebbek, mint nagyobb és jobbnak titulált DOCH testvérének. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a SOHC motortípus sokkal ’kívánatosabb’, mint a DOHC engine. Így tehát elmondhatjuk azt is, hogy a SOHC VTEC kategóriájában a legjobban sikerült modell.
A SOHC himbái el vannak választva egymástól, ugyanakkor továbbra is szomszédságban állnak egymással.
A SOHC VTEC kivitelezésénél, a Honda két himba közé tett egy „vadasabb” vezérlőbütyköt a szelepek kifogástalan működése végett.
A SOHC VTEC motorok az alap SOHC motortípus továbbfejlesztett és nagyobb teljesítményt adó motorok közé sorolandó. A D15B típusú motort, melyet a Civic/Civic Ferio VTi modellek (EG-szériánál 1991 - 1995 között) használtak, 130 lóerőt voltak képesek produkálni 1493 cm3 mellett. Ezt a fajta motort egyébként erősebb, 1, 6-os vagy butított 1, 8 literes DOHC motoroknál szokták használni!
A SOCH motoroknál használt VTEC technológia egyik változata a VTEC-E implementáció (E vagy Economy). A VTEC-E kifejlesztésénél azt az elméletet követték a mérnökök, hogy a levegő keringjen a motorkamrákban, így előállítva több levegőt és plusz üzemanyagot. A VTEC-E munkavégzés közben egy szelepet mindig inakítvvá tesz.
A SOHC VTEC-E motortípusnál egyetlen vezérlőbütyköt építettek rá a vezérműtengelyre. Igazából ez vezérlőbütyök egy ’gyűrű’ formáját adja. Működés közben ez azt jelenti, hogy motorhoz tartozó himbát nem fogja aktiválni, ami azt a tulajdonságot hordozza magában, hogy a motor valójában 12 szelepes módon fog működésbe lépni. Ennek a végeredménye egy örvénylő ciklus lesz. A VTEC eközben aktiválni fogja a szelepeket, így akár 16 szelepes módban is üzemelhet a motor kiváló fordulatszám mellett. A Honda mérnökei kifejlesztettek egy olyan adagoló rendszert 12 szelepes változatnál, melynél a levegő-üzemanyag aránya körülbelül 20:1.
Így a SOHC VTEC-E motor hajtotta EG-széria típusú Civic ETi kedvező üzemanyagfogyasztással rendelkezik, tehát fogyasztása literenként 20 km, vagy jobb!
Érdemes megjegyezni, hogy a 1, 5 literes SOHC VTEC-E motor, melyet a JDM Honda Civic ETi típus használt, 92 lóerős volt. Ez lényegesen kevesebb mint amit egy alap 1, 5 lieteres 1.5l SOHC motor produkálna, mely a kettős Keihin porlasztókkal eléri a 100 lóerőt. A SOHC VTEC a D15B típusú motornál 130 lóerőt könyvelt el. Ez bizony 30%-kal több mint az alap SOHC motor teljesítménye!
Most hasonlítsuk össze a SOHC VTEC és a SOHC VTEC-E motortípusokat. A Honda mérnökei rájöttek arra, hogy a kettőt össze is lehetne ’olvasztani’, tehát a kettőből készíteni egyet. Végül így alkották meg a 3-szakaszos VTEC motort. A 3-szakaszos VTEC technológiát a D15B típusú, 1, 5 literes SOHC motornál használják, mely így dupla teljesítmény ad a motornak.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!