BMW 3-széria

vik011
vik011 autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Évjárat
1996
Tulajdonában
2015 óta
Karosszéria színe
piros
Utastér színe
Szürke
Kivitel
cabrio
Üzemanyag
Benzin
Stílusirányzat
Terepjáró :D
Fogyasztás
Városban
10 l/100km
Országúton
9 l/100km
Kombinált
10 l/100km
Teljesítmény
0-100 Km/h
Nem érdekel.
1/4 mérföld
Vicces lehet... :)
Max. sebesség
90? (gyárilag 140, de nem hiszek nekik) :D
Teljesítmény
59kW (80LE)
Tömeg
985 kg
Nyomaték
127Nm
Motor
Motor
1590ccm OHC
Hajtás
RWD -> kapcsolható összkerék
Elektronika
Gyári
Légszűrő
gyári
Kipufogó
Gyári + hangos dob duplacsővel a végén (hangosabb mint erős)
Nyári felni konfiguráció
Felni
Mangels 10x15" ET -44.
Felni méret
10J×15"   5 lyuk   ET-44
Futómű
Merevítők
Cabrio...
Külső Optika
Karosszéria
Gyári cabrio
Kiegészítők
4 db 3,5"-os sárvédőív szélesítés
Fénytechnika
4 fényvető a tetőn
HIFI / Multimédia
Egyéb
Saját:
A StreetuNNing egy tuningirányzat, ami a világ minden országára visszavezethető, és már Magyarországon is vannak követői (tuNNerek, keménymag: vértuNNerek). Ebben a stílusban épült autók - rendszerint - acél, Alessio, Tesco-s felniken gurulnak. Nagyon ballonos gumikkal, durva bojlerekkel, szigorúan giccses karoszszériával (aluszárny, M3-as tükör, lexus-optik lámpa, csirkerács, neon, led, kívánságlista a minimum). Ezek a gépek néha átesnek egy bojlerkúrán, ahol a sok bojler és a jelek/emblémák mellé nonfiguratív ábrákat, japán/kínai jeleket és sok csirkerácsot tesznek, valamint az esetleges ültetést eltávolítják. Tiszta, sallangmentes aluszárny, csirkerács, brutális bojler ültetés nélkül. Ez a legszebb.

Saját:
Mosolyogj, és az emberek visszamosolyognak!
Szeresd az embereket, és ők viszontszeretnek.
Vagy szard le az egészet, vegyél egy új 760iL-t, és szeretni fognak...

Axiómák (egyre bővítem itt a CS-on szerzett tapasztalataim alapján):
1. Minden diesel traktor.
2. Minden benzines fűnyíró.
3. A világ legjobb autói a japán autók, közülük is kiemelkedik a magyar Suzuki Swift.
4. A benzines autók ccm-től függetlenül jobban mennek, mint a turbodiesel-ek.
5. Az 1.0-s Swifttel átlagos forgalomban mindent le lehet gyorsulni 80-ig "egy ezres GL stiftem volt (...) 0-80ig legyorsultam mindent " - Fórum-ID:1425, komment:11675.
6. Ilyen autót (mint az Altea) csak 120 hónap hitelre 0% befitzetővel lehet venni... Vagy apuci autója, én meg csak ellopom néha - csak meg ne tudja.
7. A VW Golf II-es mindenben megelőzte kora autóit.
8. A japó kocsik ár/felszereltség/műszaki tartalmat tekintve verhetetlenek - eredeti from _tRebroN_: "a japó kocsik ár/felszreltség/műszaki tartalmat tekintve verhetetlen"
9. A VW kategóriákkal jobb mindenben, mint a Seat. Pl. egy 102 LE-s 1200 kg-os 1.6-os Golf V csak fél autónyit kap 0-100-on egy 180LE-s 1250 kg-os 1.8T Leon FR-től. ("...egy nagyon jó barátomnak van ugyanez a Leon 1.8T FR és 100 ig maximum fél autoval ver") - (userID: 47813; komment: #103)

Saját: Suzuki Swift: Japán acél magyar virtussal! Az Ön autója Önnek!

Saját:
Minek nekem brutál turbó?
Inkább hangos kipufogó.
Aluszárny és repesztek,
Gyalogosok nem szeretnek.

Jobban megy ha feltöltöm?
De olcsobb biz a kis pöttöm!
Ülésbenyom nem vitás
Utána a száguldás.

Felkerült egy barna nejon,
A csajoknak jobban bejön!
Autóm orrán BOJLER virít,
Ettől bizony jobban hasít.

Tikrácsoztam nagyon megy,
Ellenfelek nincsenek.
Feltünik egy turbós vas
Lenyomtalak kis kakas!

Mellettem az ellenfél:
"Mi ez a szörny kistestvér?"
Erre én csak nevetek,
"TuNNing POWERT vegyetek!"

Legfrissebb képek

Stancefest 2014

Red E36 cabrio- Fedél nélkül 2

Red E36 cabrio

Elkelt - 2015.11.03.

Geo Tracker - Elkelt 2016.04.02.

Geo Tracker - Elkelt 2016.04.02.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Gombi 30
#8261
2015. május 17. 16:10
Te mit fabrikálsz éppen??
0
Gombi 30
#8260
2015. május 17. 16:10
Hali. Semmi extra nem történt,komplett vezérlés csere volt rajta 2 hete,holnap megy műszakira,jövő 7 végén meg viszem egyik ismerőshöz,hátsó lökösbe belekerül végre a piros usa szélességjelző,meg a lökösök alján a koptatók színre lesznek festve. Meg a belsején törpölök még,csak nem találok olyan szövetet,ami akár csak hasonlít is a piros kockás gti szövethez,mert akkor ha lenne,akkor Norbival kicseréltetném az ülések közepét olyanra. Egyenlőre ennyi a terv,meg tavaszra majd valami szép 18" a terv,de annak az árát még ki kell termelni
0
Jeti001
#8258
2015. április 16. 10:13
0
streetvand
#8257
2015. április 01. 19:28
0
bocieGT
#8256
2015. április 01. 17:50
0
Master 14
#8255
2015. március 19. 18:11
Aha a márka (típus) maradt, a teljesítményre meg a komfortra kicsit dobtunk. volt közbe a fekete is, csak mennie kellett, nem volt elég power benne. na ezsem versenyautó, de a phase1 csippel elviekben 235 ló és 370 Nm közelébe kellene lennie, így már azért egész szépen autózható praktikus kombi lett nyilván lehet még erősíteni rajta, de egyelőre a coolerezés illetve a phase2 (250ló, 400Nm+) egy nagyobb projekt mind időben mind faragásban, és maga a tény miatt hogy a motor a turbóval együtt most jár 200E km környékén, nem is sietek egyelőre többet tuningolni, mert ha szétesik az végképp drága lesz. egyelőre praktikus, családi, g asztrához képest extrás, nem gatyát lezabáló, mindennapos munkába és vidékre járós autó lett. Amire előreláthatólag a következő pár évben még rámegy a zsebpénzem (és minden más forrásból származó, de más kiadásra tervezett pénz is...) mire azt mondom, hogy szép, műszakilag felújított kis verda. de az autózás mint hobbi is, hát ilyen
0
MARCI1300
#8254
2015. március 13. 17:17
0
MARCI1300
#8253
2015. március 13. 12:56
mi megyünk pécsről ketten kiállítani, aztán azt hittem te is mész és mehettünk volna együtt úgyis jó rég találkoztunk.
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Gombi 30
#8261
2015. május 17. 16:10
Te mit fabrikálsz éppen??
Gombi 30
#8260
2015. május 17. 16:10
Hali. Semmi extra nem történt,komplett vezérlés csere volt rajta 2 hete,holnap megy műszakira,jövő 7 végén meg viszem egyik ismerőshöz,hátsó lökösbe belekerül végre a piros usa szélességjelző,meg a lökösök alján a koptatók színre lesznek festve. Meg a belsején törpölök még,csak nem találok olyan szövetet,ami akár csak hasonlít is a piros kockás gti szövethez,mert akkor ha lenne,akkor Norbival kicseréltetném az ülések közepét olyanra. Egyenlőre ennyi a terv,meg tavaszra majd valami szép 18" a terv,de annak az árát még ki kell termelni
Jeti001
#8258
2015. április 16. 10:13
streetvand
#8257
2015. április 01. 19:28
bocieGT
#8256
2015. április 01. 17:50
Master 14
#8255
2015. március 19. 18:11
Aha a márka (típus) maradt, a teljesítményre meg a komfortra kicsit dobtunk. volt közbe a fekete is, csak mennie kellett, nem volt elég power benne. na ezsem versenyautó, de a phase1 csippel elviekben 235 ló és 370 Nm közelébe kellene lennie, így már azért egész szépen autózható praktikus kombi lett nyilván lehet még erősíteni rajta, de egyelőre a coolerezés illetve a phase2 (250ló, 400Nm+) egy nagyobb projekt mind időben mind faragásban, és maga a tény miatt hogy a motor a turbóval együtt most jár 200E km környékén, nem is sietek egyelőre többet tuningolni, mert ha szétesik az végképp drága lesz. egyelőre praktikus, családi, g asztrához képest extrás, nem gatyát lezabáló, mindennapos munkába és vidékre járós autó lett. Amire előreláthatólag a következő pár évben még rámegy a zsebpénzem (és minden más forrásból származó, de más kiadásra tervezett pénz is...) mire azt mondom, hogy szép, műszakilag felújított kis verda. de az autózás mint hobbi is, hát ilyen
MARCI1300
#8254
2015. március 13. 17:17
MARCI1300
#8253
2015. március 13. 12:56
mi megyünk pécsről ketten kiállítani, aztán azt hittem te is mész és mehettünk volna együtt úgyis jó rég találkoztunk.
MARCI1300
#8252
2015. március 12. 20:09
hello! Mész AMTS-re?
TL7
#8251
2015. március 12. 16:08
Gombi 30
#8250
2015. március 10. 20:17
Sziga
#8249
2015. március 09. 22:24
Priv.
Johhny
#8248
2015. március 09. 16:06
Latsza
#8247
2015. február 17. 21:38
nekem hatula 10x17 ET 20 elfer es nem log ki mert nekem se gyari a iv hatul. ezert kerdem mert nekem a 10 coll nem problema a brockkal sem.de elol a 10 coll az komoly
Latsza
#8246
2015. február 17. 14:04
szia. gondolom azutan irtad a valaszt h lattad a mostani felnim parametereit. igazabol et kalkulalva meeg kisebb is amire szeretnem cserelni ,de a tiednek nemtudom a adatait.de nem tunik kicsinek.ezert kerdeztem.igazabol az h befer csak egy dolog.menet kozben hol er bele ez erdekelt vna,de kb mindenhol nalamahogy a tied kinez.azert pmbe leirhatod a tied adatait kivancsi volnek koszi
Latsza
#8245
2015. február 16. 00:02
hali.ez a 19es felni neked siman elfer ? gondolkodok enis 19esben csak tartok tole h vhol beleer majd pl egy style 63 x5 ... koszi
rav4
#8244
2015. február 14. 20:14
Csá!Mi a helyzet a vitarával????
homan1
#8243
2015. február 05. 10:37
prv
Gombi 30
#8242
2015. február 03. 19:50
priv
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 8281 találat 415 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.