Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 1996
- Tulajdonában
- 2015 óta
- Karosszéria színe
- piros
- Utastér színe
- Szürke
- Kivitel
- cabrio
- Üzemanyag
- Benzin
- Stílusirányzat
- Terepjáró :D
Fogyasztás
- Városban
- 10 l/100km
- Országúton
- 9 l/100km
- Kombinált
- 10 l/100km
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Nem érdekel.
- 1/4 mérföld
- Vicces lehet... :)
- Max. sebesség
- 90? (gyárilag 140, de nem hiszek nekik) :D
- Teljesítmény
- 59kW (80LE)
- Tömeg
- 985 kg
- Nyomaték
- 127Nm
Motor
- Motor
- 1590ccm OHC
- Hajtás
- RWD -> kapcsolható összkerék
- Elektronika
- Gyári
- Légszűrő
- gyári
- Kipufogó
- Gyári + hangos dob duplacsővel a végén (hangosabb mint erős)
Nyári felni konfiguráció
- Felni
- Mangels 10x15" ET -44.
- Felni méret
- 10J×15" 5 lyuk ET-44
Futómű
- Merevítők
- Cabrio...
Külső Optika
- Karosszéria
- Gyári cabrio
- Kiegészítők
- 4 db 3,5"-os sárvédőív szélesítés
- Fénytechnika
- 4 fényvető a tetőn
HIFI / Multimédia
- Egyéb
- Saját:
A StreetuNNing egy tuningirányzat, ami a világ minden országára visszavezethető, és már Magyarországon is vannak követői (tuNNerek, keménymag: vértuNNerek). Ebben a stílusban épült autók - rendszerint - acél, Alessio, Tesco-s felniken gurulnak. Nagyon ballonos gumikkal, durva bojlerekkel, szigorúan giccses karoszszériával (aluszárny, M3-as tükör, lexus-optik lámpa, csirkerács, neon, led, kívánságlista a minimum). Ezek a gépek néha átesnek egy bojlerkúrán, ahol a sok bojler és a jelek/emblémák mellé nonfiguratív ábrákat, japán/kínai jeleket és sok csirkerácsot tesznek, valamint az esetleges ültetést eltávolítják. Tiszta, sallangmentes aluszárny, csirkerács, brutális bojler ültetés nélkül. Ez a legszebb.
Saját:
Mosolyogj, és az emberek visszamosolyognak!
Szeresd az embereket, és ők viszontszeretnek.
Vagy szard le az egészet, vegyél egy új 760iL-t, és szeretni fognak...
Axiómák (egyre bővítem itt a CS-on szerzett tapasztalataim alapján):
1. Minden diesel traktor.
2. Minden benzines fűnyíró.
3. A világ legjobb autói a japán autók, közülük is kiemelkedik a magyar Suzuki Swift.
4. A benzines autók ccm-től függetlenül jobban mennek, mint a turbodiesel-ek.
5. Az 1.0-s Swifttel átlagos forgalomban mindent le lehet gyorsulni 80-ig "egy ezres GL stiftem volt (...) 0-80ig legyorsultam mindent " - Fórum-ID:1425, komment:11675.
6. Ilyen autót (mint az Altea) csak 120 hónap hitelre 0% befitzetővel lehet venni... Vagy apuci autója, én meg csak ellopom néha - csak meg ne tudja.
7. A VW Golf II-es mindenben megelőzte kora autóit.
8. A japó kocsik ár/felszereltség/műszaki tartalmat tekintve verhetetlenek - eredeti from _tRebroN_: "a japó kocsik ár/felszreltség/műszaki tartalmat tekintve verhetetlen"
9. A VW kategóriákkal jobb mindenben, mint a Seat. Pl. egy 102 LE-s 1200 kg-os 1.6-os Golf V csak fél autónyit kap 0-100-on egy 180LE-s 1250 kg-os 1.8T Leon FR-től. ("...egy nagyon jó barátomnak van ugyanez a Leon 1.8T FR és 100 ig maximum fél autoval ver") - (userID: 47813; komment: #103)
Saját: Suzuki Swift: Japán acél magyar virtussal! Az Ön autója Önnek!
Saját:
Minek nekem brutál turbó?
Inkább hangos kipufogó.
Aluszárny és repesztek,
Gyalogosok nem szeretnek.
Jobban megy ha feltöltöm?
De olcsobb biz a kis pöttöm!
Ülésbenyom nem vitás
Utána a száguldás.
Felkerült egy barna nejon,
A csajoknak jobban bejön!
Autóm orrán BOJLER virít,
Ettől bizony jobban hasít.
Tikrácsoztam nagyon megy,
Ellenfelek nincsenek.
Feltünik egy turbós vas
Lenyomtalak kis kakas!
Mellettem az ellenfél:
"Mi ez a szörny kistestvér?"
Erre én csak nevetek,
"TuNNing POWERT vegyetek!"
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Hali. Semmi extra nem történt,komplett vezérlés csere volt rajta 2 hete,holnap megy műszakira,jövő 7 végén meg viszem egyik ismerőshöz,hátsó lökösbe belekerül végre a piros usa szélességjelző,meg a lökösök alján a koptatók színre lesznek festve. Meg a belsején törpölök még,csak nem találok olyan szövetet,ami akár csak hasonlít is a piros kockás gti szövethez,mert akkor ha lenne,akkor Norbival kicseréltetném az ülések közepét olyanra. Egyenlőre ennyi a terv,meg tavaszra majd valami szép 18" a terv,de annak az árát még ki kell termelni
0
0
Aha a márka (típus) maradt, a teljesítményre meg a komfortra kicsit dobtunk. volt közbe a fekete is, csak mennie kellett, nem volt elég power benne. na ezsem versenyautó, de a phase1 csippel elviekben 235 ló és 370 Nm közelébe kellene lennie, így már azért egész szépen autózható praktikus kombi lett nyilván lehet még erősíteni rajta, de egyelőre a coolerezés illetve a phase2 (250ló, 400Nm+) egy nagyobb projekt mind időben mind faragásban, és maga a tény miatt hogy a motor a turbóval együtt most jár 200E km környékén, nem is sietek egyelőre többet tuningolni, mert ha szétesik az végképp drága lesz. egyelőre praktikus, családi, g asztrához képest extrás, nem gatyát lezabáló, mindennapos munkába és vidékre járós autó lett. Amire előreláthatólag a következő pár évben még rámegy a zsebpénzem (és minden más forrásból származó, de más kiadásra tervezett pénz is...) mire azt mondom, hogy szép, műszakilag felújított kis verda. de az autózás mint hobbi is, hát ilyen
0
1-es scirocco lesz a másik.
0
mi megyünk pécsről ketten kiállítani, aztán azt hittem te is mész és mehettünk volna együtt úgyis jó rég találkoztunk.
0
Profilképek
Hali. Semmi extra nem történt,komplett vezérlés csere volt rajta 2 hete,holnap megy műszakira,jövő 7 végén meg viszem egyik ismerőshöz,hátsó lökösbe belekerül végre a piros usa szélességjelző,meg a lökösök alján a koptatók színre lesznek festve. Meg a belsején törpölök még,csak nem találok olyan szövetet,ami akár csak hasonlít is a piros kockás gti szövethez,mert akkor ha lenne,akkor Norbival kicseréltetném az ülések közepét olyanra. Egyenlőre ennyi a terv,meg tavaszra majd valami szép 18" a terv,de annak az árát még ki kell termelni
Aha a márka (típus) maradt, a teljesítményre meg a komfortra kicsit dobtunk. volt közbe a fekete is, csak mennie kellett, nem volt elég power benne. na ezsem versenyautó, de a phase1 csippel elviekben 235 ló és 370 Nm közelébe kellene lennie, így már azért egész szépen autózható praktikus kombi lett nyilván lehet még erősíteni rajta, de egyelőre a coolerezés illetve a phase2 (250ló, 400Nm+) egy nagyobb projekt mind időben mind faragásban, és maga a tény miatt hogy a motor a turbóval együtt most jár 200E km környékén, nem is sietek egyelőre többet tuningolni, mert ha szétesik az végképp drága lesz. egyelőre praktikus, családi, g asztrához képest extrás, nem gatyát lezabáló, mindennapos munkába és vidékre járós autó lett. Amire előreláthatólag a következő pár évben még rámegy a zsebpénzem (és minden más forrásból származó, de más kiadásra tervezett pénz is...) mire azt mondom, hogy szép, műszakilag felújított kis verda. de az autózás mint hobbi is, hát ilyen
1-es scirocco lesz a másik.
mi megyünk pécsről ketten kiállítani, aztán azt hittem te is mész és mehettünk volna együtt úgyis jó rég találkoztunk.
nekem hatula 10x17 ET 20 elfer es nem log ki mert nekem se gyari a iv hatul. ezert kerdem mert nekem a 10 coll nem problema a brockkal sem.de elol a 10 coll az komoly
szia. gondolom azutan irtad a valaszt h lattad a mostani felnim parametereit. igazabol et kalkulalva meeg kisebb is amire szeretnem cserelni ,de a tiednek nemtudom a adatait.de nem tunik kicsinek.ezert kerdeztem.igazabol az h befer csak egy dolog.menet kozben hol er bele ez erdekelt vna,de kb mindenhol nalamahogy a tied kinez.azert pmbe leirhatod a tied adatait kivancsi volnek koszi
hali.ez a 19es felni neked siman elfer ? gondolkodok enis 19esben csak tartok tole h vhol beleer majd pl egy style 63 x5 ... koszi
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!