Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.
kétcsöves saválló rendszer kettő darab hangolható zeus sporkipuffogó CÁPA:gyári kétcsöves ,kétdobos rendszer.
Gyújtás
Gyári /szintén
Egyéb
1100 nm-es kuplungtárcsa
Alkalmazott márkák
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Michelin 215/50 és 205 /50 CÁPA 205/50 R16
Felni
BBS rc090
Alkalmazott márkák
Futómű
Rugók
KW sportrugók CÁPA: Gyári
Gátlók
KW állítható futómű CÁPA: Elöl verseny Blisten, hátul gyári
Fékek
BMW 5ER fékek CÁPA :4 gyári tárcsafék, szervofék
Merevítők
M3-as toronymerevítő
Egyéb
CÁPA:Orrmotor, hátsókerékhajtás. ZF HP-20 jelű, 3 sebességes, olajhidraulikus automataváltó, sportfokozat kapcsolóval a gázpedálnál.(Gázpedál egyidejű lenyomásakor, az egyes fokozatokat maximális fordulatszámig pörgeti.)
Alkalmazott márkák
Külső Optika
Karosszéria
Első és hátsó sárvédők 4cm el kiszélesítve, első sárvédőben szellőzők integrálva, a jelek emblémák kilincsek eltüntetve, csomagtérajtó lefalazva, rendszám a hátsó lökösbe helyezve, elöl kis matrica rendszám. Motorháztető lemorcosítva, vesék egybeépítve vele, benne szellőzők, ledes ablakmosóval. Egyedi M3 as első spoiler, küszöbök lemezből megtoldva, M3 as króm tükrök, Reiger féklámpás hátsó szárny, egyedi hátsó lökhárító, benne szellőző nyílások. BMW grafitmetál festés, dupla csík a karoszérián egyedi Standox flip-flop szín( pezsgőből megy át halványarany majd nappal szemben rőtvörös színbe) CÁPA: Típuskód: E12 Évjárat: 1978. december Szín: Óarany Karosszéria: Négyajtós, ötüléses limuzin
Légterelők
Reiger féklámpás Hátsószárny CÁPA: hátsó gyári légterelő
Kiegészítők
M3-as Frontspoiler,küszöbök lemezből meghosszabbítva,Egyedi hátsó kötény.Első sárvédőkben szellőzőrács,motorháztetőben szintén CÁPA: gyári első spoiler, a többi utángyártott
Szia Szabi!!! Örülök, hogy viszont láthatlak! Sok sikert az oldaladhoz! És vigyázz továbbra is a verdára!!! Majd nyáron jó lenne még összefutni! Esetleg kapcsold be a zsírozást és látod ki nézett meg aznap! Üdv: Laci
Szia Szabi!!! Örülök, hogy viszont láthatlak! Sok sikert az oldaladhoz! És vigyázz továbbra is a verdára!!! Majd nyáron jó lenne még összefutni! Esetleg kapcsold be a zsírozást és látod ki nézett meg aznap! Üdv: Laci
én nemtudom de szerintem egy tuning mindig a felnivel kedödjön! elvégre is az ültetést ahhoz kell szabni utánna meg a spoilereket! vagy tévedek? egyébként tényleg nagyon szép a vas! elismerésem
Hali Fehérvári! Nem kötekedés képpen szolok,de az a 190LE és a 7.5sec nem tulzás egy kicsit? ha jol tudom,akkor az Ákos legyorsult a gyári 528i-vel,ami 193LE és gyárilag 7.5sec alatt van 100-on.
Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.
Majd nyáron jó lenne még összefutni!
Esetleg kapcsold be a zsírozást és látod ki nézett meg aznap! Üdv: Laci