Közel 3 évnyi kényszerpihenő után( amikor persze lehetett beindítottam, mentem vele pár kört, fújtam a gumikba stb) elkezdődött az OT vizsgára való felkészítés.Van egy ismerősöm az autóklubnál, Őt megkerestem, adott egy kiadványt, amiben igen részletesen leírják, mit néznek az OT vizsgán.Magam is meglepődtem, mert bár jó állapotban van az autóm, nem gondoltam volna, hogy csak keveset kell ráköltenem. Pl. nem nézik a kipufogórendszert, amit Én szerettem volna már rég gyárira visszaalakítani, így hát ennek ellenére megtettem. Sajnos már csak középdobot, tudtak szállítani, így a hátsó dob egy 628asé( csak a felfüggesztési pontok mások), az első leömlőket meg úgy kell csináltatnom. Kicserélem a kormányt a hétvégén, a hátsó lámpákat, lekapjuk a spoilereket.( az elsőt azért sajnálom) Vettem gyári méretű gumikat, 5db gyári felnim szerencsére van, majd azokat is feldobjuk.

A Bal hátsó féket már egy ideje éreztem, hogy jobban fog. Idővel aztán a szaga is jött, és a felni forró volt kisebb utak alkalmával is. Mivel fékbetéteket is cseréltem( sportbetétek lettek betéve) megnéztük mitől szorul. Tönkrement a tömítés, és a dugattyú is elég szar állapotban volt! autósboltban nincs utángyártott, a gyári 90e+fa... Szerencsére van egy régi jó ismerősöm, akivel mostanábam egy cimborám kapcsán ismét kapcsolatba kerültem, aki történetesen BMW-ket újit fel. Főleg motorokat, de keni vágja  az autókat is. Mondta, hogy lehet felújítókészletet venni a fékekhez.Azért ez sem volt egyszerű feladat, mert legtöbb helyen már csak az e28hoz lehet cuccokat rendelni, mint legrégebbi BMW. Az E-12 4tárcsafékes verzióinak pedig 42mm a dugattyúátmérője (e34 M5-é 37mm) Nemhiába voltak a 70es években az akkori 911eséhez hasonló fékeredményei. Szerencsére kaptam ,így most ezekkel sem lesz már gond. Gondolkodom még egy rozsdamentes leömlőn, ha legyártják, de ezt még meglátom. Egy előminősítőre azért elviszem, nehogy egy piszlicsáré dolog miatt ne kapja meg a vizsgát.