Renault CLIO RN 1992.

Népszerűség: 9.78
T-Tboy
T-Tboy autója
Népszerűség:
9.78
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
Gyári adat: 15s.

Most picit jobban szedi a apró "lábait". :)

Kis autó ez szerény képességekkel!
1/8 mérföld
Az 201m.

Ha megnézed a adatait akkor magadtól is rájössz, hogy ez nem egy versenyautó.
1/4 mérföld
Az 402m.

Ha megnézed a adatait akkor magadtól is rájössz, hogy ez nem egy torpedó.

Állítólag ha 1/4 mérföldben éled az életed akkor nem számít más csak a megtételéhez szükséges idő!
Ez jó dolog, de nekem más is számít. :)
Max. sebesség
Gyári adat: 155km/h.

Jelenleg nem tudom mert a gyári 190km/h-ás óráját leakasztja sík úton (tehát, ezen érték órája szerint értendő és a valóságban nem tudom mennyinek felel meg), szélcsendben, kb. 20-22liter benzinnel a tankban és egy személlyel. :)

A 220-ig skálázott óracsoport már a garázsban várja, hogy be legyen építve, bár, a órája szerinti 190 után már nem sok pluszt érzek. :)
Teljesítmény
Gyári adat: 54LE / 6000 1/percnél.

Jelenleg: valamivel több.

A KÖTEKEDŐK, HITETLENKEDŐK AMÚGY MEG BEKAPHASSSÁK ! :D
Tömeg
835kg + vagy 60-65kg a Hi-Fi (alkotóelemek + szigetelés, rezgéscsillapítás). :)
Nyomaték
Gyári adat: 84Nm / 3500 1/percnél.

Jelenleg: valamivel több.
Motor
Motor
4hengeres, 8szelepes, 4ütemű (Energy) Ottó-motor, OHC szelepvezérléssel, Bosch központi injektorral.
Kompresszióviszony 9,5:1.
Kompresszió végnyomás 14Bar.

ELF Excellium NF 5W40-es motorolaj.
Mann Filter olajszűrő.
Gates vezérlés, Valeo vízpumpa.
Hajtás
Front.
Elektronika
Gyári + Power Tuning chip-elektronika.
Nem nevezném chip-tuningnak. A kis vezérlő doboz a befecskendezés paramétereit módosítja úgy, hogy azok még a gyári határértékeken belül maradnak, ugyanakkor ad egy kis plusz erőt és nyomatékot a motornak. Persze, nem kell arra gondolni, hogy felér például egy turbósítással. :D
Mivel véletlenül sem módosít más elektronikai rendszereket (indításgátló, ABS, stb.), így használata teljesen biztonságos.
A gyári vezérlés megbontása nélkül alkalmazható, bármikor visszaalakítható a gyári állapot.
Légszűrő
Gyári papírbetétes Purflux.
Kipufogó
Gyári Bosal hátsódob (még), középdob eltüntetve, katalizátortól a hátsó dobig saválló csövezés.
Hátsó dob cserélve lesz majd savállóra, ami dupla diesel végeket fog viselni.
Gyújtás
Renix AEI gyártmány, Bendix nagyfeszültségű egység elektronikus vezérlőkészülékkel.
Gyárilag előírt NGK BCP5ES gyújtógyertyák.
NGK gyújtókábel szett.
1-3-4-2-es gyújtási sorrend.
Egyéb
- Gyári váltója: JB1-046 volt.

- Most: JB1-043-as, Stiff Shift 1.0-val (thx by Yanoo). ;)
3,6liter ELF Tranself NFJ 75W-80-as hajtóműolajjal.

- Sachs kuplungszett.

Fogyasztás: 6,2 - 7,8 literig (láb-, évszak- és út függő).
Általánosságban elmondható, hogy 6,2-7literből a esetek túlnyomó részében én elkocsikázom vele. A 7,8liter megközelítése már nagyon szélsőséges körülmények közt csak, nekem még vagy 2-szer sikerült ennyit vele megetetnem.

"Dicsák Buksi! Ván itt minden csák szét kell dikházni. Mi, cshájé? Há ezt kő csinálnije?!"
Nyári felni konfiguráció
Gumi
175/50/13"-os Yokohama A539 nyáron.

155/65/13"-os Debica Frigo II télen.
Felni
Nyáron:
Intra T-Line (I-es Twingo gyári aluja) 7Jx13", ET23, 4x100, made in Germany, bronz színben.

Télen:
4,5Jx13", ET36, 4x100 gyári Michelin francia lemezfelnik selyem feketére színterezve.
Futómű
Rugók
Elől piros Raceland ültetőrugók (-60mm),

hátul a gyári torziós rugó lentebb tekerve (-60mm).
Gátlók
Elől a ültetőrugókhoz átalakított és felújított gyári gátlók (by Lindor),

hátul LIP gázosak.
Fékek
Elől Brembo Max 238-as sport féktárcsák Remsa fékbetétekkel,

hátul a gyári dobfékek és fékpofák.

ATE fékrásegítő egy '97-es modellből.
Merevítők
Még nincs, de előre tervben van.
Egyéb
Meyle toronycsapágyak.
Külső Optika
Karosszéria
Jelek, feliratok, díszlécek, hátsó ablaktörlő kar, ablakmosó spricni, tetőantenna eltüntetve.
A hátsó két kerékív 15mm-t szélesítve oldalanként.
Elől Phase III-as lökhárító gyári koptatóval.
Légterelők
Minek?

A mílynyomóm mondjuk egész jól tereli a levegőt. :D
Fénytechnika
Elől Osram H4 Night Breaker 60/55W-os 90%-kal növelt fényerejű izzók.

Hátul Phase III-as lámpatestek.
Dekor
Első szélvédőn www.renaultclub.hu matrica.

Első szélvédő bal alsó sarkában Renault Groupe Hungary matrica.
Egyéb
Llumar engedélyes fóliázás.

Színre fújt külső tükrök-lökhárítók.

32db. ledes pótféklámpa.

Body White 911 fényezés.
Belső Optika
Festés, dekor
Még több kép az autóról:
https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/MyCar#
Ülések
Gyári plüss ülésgarnitúra és ajtókárpitok egy RT felszereltségű I-es Clio-ból.
Kormány
JOM J1-es 32cm-es átmérőjű sportkormány.
Kiegészítők
3mm vastag alu trepplemez a ülések előtt és a csomagtérben (utóbbi egy ideje kivéve).
Fénytechnika
SMD ledes beltér és csomagtér világítás . . . ,de, nemsokára lesz lézerágyú (emiatt a paksi atomerőmű direktre lesz kötve) és stroboszkóp is a kocsiban, csak a füstgépnek kell előbb megtalálnom a ideális helyét. :D
A hátsó üléssor elé pedig kerül majd 2db. dj. lemezjátszó és egy keverő, de nem beton. :)
Egyéb
Pilot 95mm-es átmérőjű fordulatszámmérő óra Shift Light-al.
HIFI / Multimédia
Fejegység
Előző:

- Clarion DXZ-748RMP.
Modellév: 2004.

Jelenleg:

- Alpine CDA-9887R (beépített saját "végfoka" kikapcsolva).
Modellév: 2007.
Erősítő
Előzőek:

- -dimension Junior 4.300:
4x50 vagy 2x150W RMS 13,8V-nál 4ohmon, 35A-es bizti.
http://www.csstuning.hu/?q=termek/1113
Modellév: 2007.

- Phoenix Gold XS 6600:
4x18 + 2x25W RMS 12,5V-nál 4ohmon
(szokták kérdezni, hogy mire elég ez? Cooltúráltan zenét hallgatni),
4x50 + 2x75W RMS 14,4V-nál, 4x20A-nyi biztosíték.
Modellév: 1999.
http://webfaq.phoenixphorum.com/XS.htm

- Hifonics Zeus ZX 8005:
4x50 + 1x200W RMS 4ohm, 14,4V,
4x110 + 1x300W RMS 2ohm, 14,4V,
2x200 + 1x300W RMS 2ohm, 14,4V.
2x50A-nyi biztosíték!
http://www.audiodesign.de/downloads/manuals/Zeus_ZX_Manual.pdf
Modellév: 2005.

Jelenlegiek:

- Signat Ram 2 MKII:
4x88W vagy 2x256W RMS 4ohm-on, 13.5V-nál, 2x30A-es biztik.
http://amp-performance.de/346-Signat-Ram-2-MKII.html
Ez hajtja a első szettet (van benne erő rendesen).
Összes (18db., 14db. 1000F-os és 4db. 650F-os) gyári Samwha szekunder puffer kondenzátor kicserélve Nippon kondikra (mind a 18db. 1000F-os lett). ;)
Modellév: 1999.

- Signat Ram3 MKII:
2x150W vagy 1x441W RMS 4ohm-on vagy 1x564W RMS 2ohm-on, 13.5V-nál, 2x30A-es biztik.
http://amp-performance.de/157-Signat-Ram-3-MKII.html
Ez pedig a mélyládát űzi.
Összes (18db., 14db. 1000F-os és 4db. 650F-os) gyári Samwha szekunder puffer kondenzátor kicserélve Nippon kondikra (mind a 18db. 1000F-os lett).
Modellév: 1999.
Hangszórók
I. Első szett (előzőek):

- Hertz ESK 165:
2utas komponens szett, 100/200W, 4ohm, 93dB, 60-23000Hz, 20mm-es dóm magas, 165mm-es mély-közép.
Modellév: 2007.

- Canton QS 2.16:
2utas komponens szett, 90/130W, 4ohm, 88dB, 40-30000Hz, 25mm-es magassugárzó, 165mm-es mély-közép.
Modellév: 2004.

- Carpower Predator 6/4 mély-közép:
4ohm, 60-2500Hz, 91dB, 100/180W.
+ Carpower DT-284 magas pár alugömbben:
4ohm, 2000-20.000.Hz, 91dB, 60/100W.

Jelenleg(iek):

- MB Quart QSD 216:
4ohm, 90dB, 12/18dB vágási meredekség, magas jelszintje 5szinten állítható (0, -1.5, -3, -4.5, -6dB), QTD 25 magas, QWD 160 mély-közép, QXD 216 hangváltó, 35-32.000.Hz, 2400Hz keresztezési frekvencia, 90/170W (aktív rendszer lévén a passzív hangváltóját és a 25mm-es magasát egyelőre még nem használom, helyette a Carpower DT-284-es magaspár van bent).
Modellév: kb. 2005-2006.

- MB Quart QM218.61Q (tartalékos szett):
4ohm, 90dB, 12/18dB vágási meredekség, magas jelszintje 4szinten állítható (0, -2, -4, -6dB), 35-32.000.Hz, QTC25 magasak, QM160Q mély-közepek, 2700Hz keresztezési frekvencia, 90/170W.
Modellév: 2000.


II. Mélyláda:

Előzőek:

- Audiobahn AW-1251:
nettó 25literes zárt láda, 400W RMS, 4ohm (ez még a szimpla tekercses volt), 92.9dB, 25-800Hz, 30cm-es mélysugárzó.
Modellév: 2002.

- Phoenix Gold XS 124:
nettó 22literes zárt ládában, 250/500W, 4ohm, 88dB, 30cm-es.
Modellév: 1999.
Gyári specifikáció szerint zárt ládában 17-48literig érzi jól magát (SPL-SQ).
Reflex ládában pedig 56-99literig (SPL-SQ).

- Infinity Kappa Perfect 12.1:
96dB, 18-200Hz, 4ohm, 350/1400W, 30cm-es mélysugárzó.
Modellév: 1999.

- DLD ZT12:
volt 50literes reflex ládában, nettó 28literes zárt ládában, nettó 55literes reflex MDF ládában.
93db, 4ohm, 300/600W.
Modellév: 2008.

- Radical Audio RA12W4:
nettó 55literes full 19mm-es MDF reflex ládában, előlapja dupla, 10-es portcsővel ami 27cm hosszúságú, ezáltal kb. 35Hz-re hangolva, 4ohm, 30cm, 84.9dB, 15-200Hz, 500/700W (RMS/max.), 113oz mágnes.
Volt nettó 35literes zárt ládában is ami 30mm falvastagságú volt mindenütt, kivéve az előlapját ahol 40mm vastag volt.
Modellév: 2004. körüli.

Jelenlegi:

- JL Audio 10W3v3-4:
25cm, 4ohm, 84.87dB, 25-250Hz, 500W RMS, Xmax. 14mm, 5.56kg.
Ládája 32literes sliccelt, 32Hz-re hangolva (gyári ajánlás szerint), 19mm-es MDF lapok és 12mm-es natúr forgácslapok rajtuk, tehát, 31mm-es falvastagság!
Modellév: 2013.

(III. Házimozi subom:
- Pioneer TS-W257D2:
dupla tekercses, 25cm, 2x2ohm, 18-600Hz, 87dB, 74oz mágnes, 350/1000W.
2db. ilyen Pio nyomó dolgozik nekem egy nettó 2x44literes dupla reflex ládában, 2db. 100-as porttal hangolva amik 28cm hosszúak. A láda 1x2ohm-ra van illesztve, ezt hajtja a Reckhorn A-1000-es digitális monoblokk erősítőm.
Modellév: 2008-2009).



Kis rendszer ez szerény hangnyomással. Nem tépi le a fejed, nem folyik vér a füleidből, de teszi a dolgát és lehet rajta pl. zenét hallgatni. :D
A rendszer nem hangnyomásra épül, a hangminőséghez meg messze áll mint Párizs Dabastól. :D
Egyéb
Ctek MXS 5.0 akkumulátortöltő.

Optima Red Top 50Ah 815A-es spirálcellás akkumulátor a kazánfedél alatt, gyári helyen.

Full felújított 110A-es Valeo generátor (ami egy 1.8 8V Baccara I-es Clio-ból jött) a gyárilag 60A-es helyén, zsír új esztergált ékszíjtárcsával.

50mm2-es tápkábel (200A-es DLD ANL biztosíték DLD ANL lengő biztosítékházban a motortérben) a Audison Connection BFD-21-es tápelosztóig (benne 2db. 80A-es Audison Connection SFA biztosíték), tápelosztóból 1x25mm2-es tápkábel a 4csatis Signat-nak és 1x25mm2-es tápkábel a 2csatis Signat-nak.

Döntött MDF kiemelőgyűrűk a 16.5cm-es mély-közepeknek. Legmagasabb pontja 6cm, a legalacsonyabb pedig 3cm.

3pár Gladen Audio CH Zero 3,5m-es RCA kábelek kígyóbőrözve.

Kácsa KCE-FLW15-ös lapos, szövött, 2x1.5mm2-es hangszórókábel a magassugárzóknak (egyelőre még dobozban pihen belőle 8m-nyi).

Kácsa KCE-FLW25-ös lapos, szövött, 2x2.5mm2-es hangszórókábel a mély-középsugárzóknak (egyelőre még dobozba pihen belőle 8m-nyi).

Kácsa KC-230-as 2x3mm2-es hangszórókábel a subnak.

A RENDSZER FULL AKTÍV HAJTÁSBAN ÜZEMEL.

A két első ajtó 3-3lap STP Gold-al van kiszigetelve, csillapítva a mély-közepeknek és döntött MDF kiemelőgyűrűket kaptak a hangsugárzók.

A csomagtér aljában és a két oldalán (kerékjárati ívek) 5lap Dynamat Xtreme Black lap.
Csomagtérajtóban a maradék Dynamat Xtreme és 1lap STP Gold.
3lap STP Silver még van ami megy majd a C-oszlopokra ha lesz ár időm.

Képek az első ajtók szigeteléséről itt:
http://www.martincar.hu/autohifi_audio_car_hifi_car_audio_zene/renault_clio_autohifi_16cm-es_componens_hangszoro_szett-g3117.html

Még több kép a Hi-Fi-ről itt:
https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/CarHiFi#

Legfrissebb képek

:)

1.

2.

3.

4.

Plüss ülések és ajtókárpitok egy RT I-es Clio-ból.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

bricsiII
#439
2011. november 17. 06:58
szép napot
0
[z][o][l]
#438
2011. november 16. 18:39
na ezt meg elfelejetetetmetetmemtemtmemte
ma a magasokat átraktam ezer hercre a mélyközepeket meg átraktam a midbassra ezerig
vicces ahogy az ajtó rezeg
olyan jó lett a színpadkép a subot meg nnem tom hány hercen vágtam meg de most rohadtszépen szól! azthittten hogy nem fogja elbírni a magas ezt a keresztezést, de vicces
0
[z][o][l]
#437
2011. november 16. 18:33
Jóestéket! Milyen az új váltó? Változott valamit tőle a menetteljesítmény?
Hát köszi! Most épp őszi színekbe pompázik ideiglenesen, van még egy 19es 16v ezüst beömlő is, csak be kéne vágni
Megvannak már a szilikonok meg minden, csak össze kéne rakni már az új motort de még nem cserélte le a vezérlést róla a szerelő fennt is vannak a csavartakarók! ahogy mondtad! csak muszáj voltam venni bele csavarokat
fúú, simán elférek,főleg hogy alatta van még 8mm-s pogácsa igaz felhajtottam a peremeket a sárvédőn, s a sárvédőt kihúztam olyan 2-3centivel, majd a 16V hátsó hídra leszek kiváncsi még elölre meg megszívtam a dci féltengelyeknek kiderült hogy vastaga végük, a sokricnis, s nem megy bele a kerékagyba, szerinted a kerékagyból a vastagricnist át tudom rakni a tengelycsonkba? vagy a féltengely végét le lehet cserélni a kisebbikre?
0
SnowMan0
#436
2011. november 06. 18:59
Kellemes Estét! sikerül körbejárnom, legalább is úgy néz ki
0
Bratyo9
#435
2011. október 30. 13:04
Köszi a hozzászólást és a hifis tippeket, jegyzem őket, jól jönnek.
Ismerem Ridazz gépét innen a CS-ról, valóban szédületes és igazad van az ültetéssel kapcsolatban, régóta játszom is a gondolattal, csak sajnos most úgy alakult a helyzet, hogy még egy kis ideig álom marad, de előbb-utóbb tuti napirendre kerül. Meg persze vannak egyéb elképzelések még az átalakítgatásról, majd szép lassan minden meglesz, hosszú távra tervezek a járgánnyal, szóval van még időm.
0
Bratyo9
#434
2011. október 30. 03:10
Uhh mindenképpen 10-es a gép nagyon pofás és nagyon kis morcos az R5 Alpine Turbo "exedhez" meg külön gratula, igazán ritka és etalon, sajnálom, hogy meg kellett válnod tőle Csak így tovább a Clioval
0
Dr.Tápfesz
#433
2011. október 17. 08:18
Egyenlőre félretéve van , be kellett fejeznem egy autóépítést üres kasztnirol.
0
Dr.Tápfesz
#432
2011. szeptember 15. 22:58
Persze , nem lesz gond , az idő fogja meghozni és a szimuláció .
0
Dr.Tápfesz
#431
2011. szeptember 13. 20:13
Hali. Valamiért gerjednek a fetek azon a csatornán és lebuktatja a tápot.
0
Szólj hozzá Te is!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
bricsiII
#439
2011. november 17. 06:58
szép napot
[z][o][l]
#438
2011. november 16. 18:39
na ezt meg elfelejetetetmetetmemtemtmemte
ma a magasokat átraktam ezer hercre a mélyközepeket meg átraktam a midbassra ezerig
vicces ahogy az ajtó rezeg
olyan jó lett a színpadkép a subot meg nnem tom hány hercen vágtam meg de most rohadtszépen szól! azthittten hogy nem fogja elbírni a magas ezt a keresztezést, de vicces
[z][o][l]
#437
2011. november 16. 18:33
Jóestéket! Milyen az új váltó? Változott valamit tőle a menetteljesítmény?
Hát köszi! Most épp őszi színekbe pompázik ideiglenesen, van még egy 19es 16v ezüst beömlő is, csak be kéne vágni
Megvannak már a szilikonok meg minden, csak össze kéne rakni már az új motort de még nem cserélte le a vezérlést róla a szerelő fennt is vannak a csavartakarók! ahogy mondtad! csak muszáj voltam venni bele csavarokat
fúú, simán elférek,főleg hogy alatta van még 8mm-s pogácsa igaz felhajtottam a peremeket a sárvédőn, s a sárvédőt kihúztam olyan 2-3centivel, majd a 16V hátsó hídra leszek kiváncsi még elölre meg megszívtam a dci féltengelyeknek kiderült hogy vastaga végük, a sokricnis, s nem megy bele a kerékagyba, szerinted a kerékagyból a vastagricnist át tudom rakni a tengelycsonkba? vagy a féltengely végét le lehet cserélni a kisebbikre?
SnowMan0
#436
2011. november 06. 18:59
Kellemes Estét! sikerül körbejárnom, legalább is úgy néz ki
Bratyo9
#435
2011. október 30. 13:04
Köszi a hozzászólást és a hifis tippeket, jegyzem őket, jól jönnek.
Ismerem Ridazz gépét innen a CS-ról, valóban szédületes és igazad van az ültetéssel kapcsolatban, régóta játszom is a gondolattal, csak sajnos most úgy alakult a helyzet, hogy még egy kis ideig álom marad, de előbb-utóbb tuti napirendre kerül. Meg persze vannak egyéb elképzelések még az átalakítgatásról, majd szép lassan minden meglesz, hosszú távra tervezek a járgánnyal, szóval van még időm.
Bratyo9
#434
2011. október 30. 03:10
Uhh mindenképpen 10-es a gép nagyon pofás és nagyon kis morcos az R5 Alpine Turbo "exedhez" meg külön gratula, igazán ritka és etalon, sajnálom, hogy meg kellett válnod tőle Csak így tovább a Clioval
Dr.Tápfesz
#433
2011. október 17. 08:18
Egyenlőre félretéve van , be kellett fejeznem egy autóépítést üres kasztnirol.
Dr.Tápfesz
#432
2011. szeptember 15. 22:58
Persze , nem lesz gond , az idő fogja meghozni és a szimuláció .
Dr.Tápfesz
#431
2011. szeptember 13. 20:13
Hali. Valamiért gerjednek a fetek azon a csatornán és lebuktatja a tápot.
farkasbede
#430
2011. szeptember 07. 08:26
Ujj hangfalal jötem!
Segitcs hogy X-Tremme-ben legyek joggal
tommy83
#429
2011. szeptember 05. 13:30
[z][o][l]
#428
2011. szeptember 04. 10:50
Jóestét Kívánok!

Házimozi? Na az is kellemes kis hobbi, nem a legolcsóbb, viszont onkyot annyiért, hát gratulálok!!!!!!!!!!!!!
Én most a twingoba szereztem előlre Cutting Edge kis tízcentiset, most valami rádiót keresünk! szeretem a friss hangszórókat
most vadászok magamnak is egyet!
nameg le kéne reléznem a rádióból ami jön remote szálat, mert gyenge az áram ami bekapcsolná az erősítőt
hát a balatonon nagyon jó idő volt képzeld, olyan tiszta, hogyha bemész nyakig, akkor is lelátsz a lábadig!
hőhő, annyian nézték a kis cliot, fényképezték, integettek, tök poén
pedig egy kis szakadt punci, de szeretem
Ti voltatok valahol nyaralni?
Vagy micsináltatok a nyáron?
S
#427
2011. szeptember 03. 20:38
[z][o][l]
#426
2011. szeptember 03. 20:18
Hali!
Miujság van feléd Tibor uram?
S
#425
2011. szeptember 02. 21:31
[z][o][l]
#424
2011. szeptember 02. 17:58
S
#423
2011. augusztus 30. 19:48
Sándi85
#422
2011. augusztus 28. 22:08
Ez egy gagyi módon elkövetett szerkesztés,de valami ilyen lenne.....
Sándi85
#421
2011. augusztus 28. 21:34
Most láttam előtte még írtál...Ez így igaz,nálunk a 13-as gumikért annyit még újonnan se nagyon akarnak adni...Viszont /50-ben meg nem nagyon van használt.Ebben igazad van,hogy koptatod és pár 10.000 után már megveszik fele annyiért is
Sándi85
#420
2011. augusztus 28. 21:20
Gyári az ív rajta.Kerék maradLassan az elképzelésemnek megfelelően néz ki az autóm.Kerékkel,ültetéssel együtt.Csak a drága rend őrei miatt az első fólia az örök hiányom marad már.Még a színre fújt lökösökön gondolkodom,de ez már a jövő zenéje,mert miközben állítottam a torzión sajnos megláttam egy hibát...küszöbcsere tavasszal
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 579 találat 29 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.