Renault CLIO RN 1992.

Népszerűség: 9.78
T-Tboy
T-Tboy autója
Népszerűség:
9.78
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
Gyári adat: 15s.

Most picit jobban szedi a apró "lábait". :)

Kis autó ez szerény képességekkel!
1/8 mérföld
Az 201m.

Ha megnézed a adatait akkor magadtól is rájössz, hogy ez nem egy versenyautó.
1/4 mérföld
Az 402m.

Ha megnézed a adatait akkor magadtól is rájössz, hogy ez nem egy torpedó.

Állítólag ha 1/4 mérföldben éled az életed akkor nem számít más csak a megtételéhez szükséges idő!
Ez jó dolog, de nekem más is számít. :)
Max. sebesség
Gyári adat: 155km/h.

Jelenleg nem tudom mert a gyári 190km/h-ás óráját leakasztja sík úton (tehát, ezen érték órája szerint értendő és a valóságban nem tudom mennyinek felel meg), szélcsendben, kb. 20-22liter benzinnel a tankban és egy személlyel. :)

A 220-ig skálázott óracsoport már a garázsban várja, hogy be legyen építve, bár, a órája szerinti 190 után már nem sok pluszt érzek. :)
Teljesítmény
Gyári adat: 54LE / 6000 1/percnél.

Jelenleg: valamivel több.

A KÖTEKEDŐK, HITETLENKEDŐK AMÚGY MEG BEKAPHASSSÁK ! :D
Tömeg
835kg + vagy 60-65kg a Hi-Fi (alkotóelemek + szigetelés, rezgéscsillapítás). :)
Nyomaték
Gyári adat: 84Nm / 3500 1/percnél.

Jelenleg: valamivel több.
Motor
Motor
4hengeres, 8szelepes, 4ütemű (Energy) Ottó-motor, OHC szelepvezérléssel, Bosch központi injektorral.
Kompresszióviszony 9,5:1.
Kompresszió végnyomás 14Bar.

ELF Excellium NF 5W40-es motorolaj.
Mann Filter olajszűrő.
Gates vezérlés, Valeo vízpumpa.
Hajtás
Front.
Elektronika
Gyári + Power Tuning chip-elektronika.
Nem nevezném chip-tuningnak. A kis vezérlő doboz a befecskendezés paramétereit módosítja úgy, hogy azok még a gyári határértékeken belül maradnak, ugyanakkor ad egy kis plusz erőt és nyomatékot a motornak. Persze, nem kell arra gondolni, hogy felér például egy turbósítással. :D
Mivel véletlenül sem módosít más elektronikai rendszereket (indításgátló, ABS, stb.), így használata teljesen biztonságos.
A gyári vezérlés megbontása nélkül alkalmazható, bármikor visszaalakítható a gyári állapot.
Légszűrő
Gyári papírbetétes Purflux.
Kipufogó
Gyári Bosal hátsódob (még), középdob eltüntetve, katalizátortól a hátsó dobig saválló csövezés.
Hátsó dob cserélve lesz majd savállóra, ami dupla diesel végeket fog viselni.
Gyújtás
Renix AEI gyártmány, Bendix nagyfeszültségű egység elektronikus vezérlőkészülékkel.
Gyárilag előírt NGK BCP5ES gyújtógyertyák.
NGK gyújtókábel szett.
1-3-4-2-es gyújtási sorrend.
Egyéb
- Gyári váltója: JB1-046 volt.

- Most: JB1-043-as, Stiff Shift 1.0-val (thx by Yanoo). ;)
3,6liter ELF Tranself NFJ 75W-80-as hajtóműolajjal.

- Sachs kuplungszett.

Fogyasztás: 6,2 - 7,8 literig (láb-, évszak- és út függő).
Általánosságban elmondható, hogy 6,2-7literből a esetek túlnyomó részében én elkocsikázom vele. A 7,8liter megközelítése már nagyon szélsőséges körülmények közt csak, nekem még vagy 2-szer sikerült ennyit vele megetetnem.

"Dicsák Buksi! Ván itt minden csák szét kell dikházni. Mi, cshájé? Há ezt kő csinálnije?!"
Nyári felni konfiguráció
Gumi
175/50/13"-os Yokohama A539 nyáron.

155/65/13"-os Debica Frigo II télen.
Felni
Nyáron:
Intra T-Line (I-es Twingo gyári aluja) 7Jx13", ET23, 4x100, made in Germany, bronz színben.

Télen:
4,5Jx13", ET36, 4x100 gyári Michelin francia lemezfelnik selyem feketére színterezve.
Futómű
Rugók
Elől piros Raceland ültetőrugók (-60mm),

hátul a gyári torziós rugó lentebb tekerve (-60mm).
Gátlók
Elől a ültetőrugókhoz átalakított és felújított gyári gátlók (by Lindor),

hátul LIP gázosak.
Fékek
Elől Brembo Max 238-as sport féktárcsák Remsa fékbetétekkel,

hátul a gyári dobfékek és fékpofák.

ATE fékrásegítő egy '97-es modellből.
Merevítők
Még nincs, de előre tervben van.
Egyéb
Meyle toronycsapágyak.
Külső Optika
Karosszéria
Jelek, feliratok, díszlécek, hátsó ablaktörlő kar, ablakmosó spricni, tetőantenna eltüntetve.
A hátsó két kerékív 15mm-t szélesítve oldalanként.
Elől Phase III-as lökhárító gyári koptatóval.
Légterelők
Minek?

A mílynyomóm mondjuk egész jól tereli a levegőt. :D
Fénytechnika
Elől Osram H4 Night Breaker 60/55W-os 90%-kal növelt fényerejű izzók.

Hátul Phase III-as lámpatestek.
Dekor
Első szélvédőn www.renaultclub.hu matrica.

Első szélvédő bal alsó sarkában Renault Groupe Hungary matrica.
Egyéb
Llumar engedélyes fóliázás.

Színre fújt külső tükrök-lökhárítók.

32db. ledes pótféklámpa.

Body White 911 fényezés.
Belső Optika
Festés, dekor
Még több kép az autóról:
https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/MyCar#
Ülések
Gyári plüss ülésgarnitúra és ajtókárpitok egy RT felszereltségű I-es Clio-ból.
Kormány
JOM J1-es 32cm-es átmérőjű sportkormány.
Kiegészítők
3mm vastag alu trepplemez a ülések előtt és a csomagtérben (utóbbi egy ideje kivéve).
Fénytechnika
SMD ledes beltér és csomagtér világítás . . . ,de, nemsokára lesz lézerágyú (emiatt a paksi atomerőmű direktre lesz kötve) és stroboszkóp is a kocsiban, csak a füstgépnek kell előbb megtalálnom a ideális helyét. :D
A hátsó üléssor elé pedig kerül majd 2db. dj. lemezjátszó és egy keverő, de nem beton. :)
Egyéb
Pilot 95mm-es átmérőjű fordulatszámmérő óra Shift Light-al.
HIFI / Multimédia
Fejegység
Előző:

- Clarion DXZ-748RMP.
Modellév: 2004.

Jelenleg:

- Alpine CDA-9887R (beépített saját "végfoka" kikapcsolva).
Modellév: 2007.
Erősítő
Előzőek:

- -dimension Junior 4.300:
4x50 vagy 2x150W RMS 13,8V-nál 4ohmon, 35A-es bizti.
http://www.csstuning.hu/?q=termek/1113
Modellév: 2007.

- Phoenix Gold XS 6600:
4x18 + 2x25W RMS 12,5V-nál 4ohmon
(szokták kérdezni, hogy mire elég ez? Cooltúráltan zenét hallgatni),
4x50 + 2x75W RMS 14,4V-nál, 4x20A-nyi biztosíték.
Modellév: 1999.
http://webfaq.phoenixphorum.com/XS.htm

- Hifonics Zeus ZX 8005:
4x50 + 1x200W RMS 4ohm, 14,4V,
4x110 + 1x300W RMS 2ohm, 14,4V,
2x200 + 1x300W RMS 2ohm, 14,4V.
2x50A-nyi biztosíték!
http://www.audiodesign.de/downloads/manuals/Zeus_ZX_Manual.pdf
Modellév: 2005.

Jelenlegiek:

- Signat Ram 2 MKII:
4x88W vagy 2x256W RMS 4ohm-on, 13.5V-nál, 2x30A-es biztik.
http://amp-performance.de/346-Signat-Ram-2-MKII.html
Ez hajtja a első szettet (van benne erő rendesen).
Összes (18db., 14db. 1000F-os és 4db. 650F-os) gyári Samwha szekunder puffer kondenzátor kicserélve Nippon kondikra (mind a 18db. 1000F-os lett). ;)
Modellév: 1999.

- Signat Ram3 MKII:
2x150W vagy 1x441W RMS 4ohm-on vagy 1x564W RMS 2ohm-on, 13.5V-nál, 2x30A-es biztik.
http://amp-performance.de/157-Signat-Ram-3-MKII.html
Ez pedig a mélyládát űzi.
Összes (18db., 14db. 1000F-os és 4db. 650F-os) gyári Samwha szekunder puffer kondenzátor kicserélve Nippon kondikra (mind a 18db. 1000F-os lett).
Modellév: 1999.
Hangszórók
I. Első szett (előzőek):

- Hertz ESK 165:
2utas komponens szett, 100/200W, 4ohm, 93dB, 60-23000Hz, 20mm-es dóm magas, 165mm-es mély-közép.
Modellév: 2007.

- Canton QS 2.16:
2utas komponens szett, 90/130W, 4ohm, 88dB, 40-30000Hz, 25mm-es magassugárzó, 165mm-es mély-közép.
Modellév: 2004.

- Carpower Predator 6/4 mély-közép:
4ohm, 60-2500Hz, 91dB, 100/180W.
+ Carpower DT-284 magas pár alugömbben:
4ohm, 2000-20.000.Hz, 91dB, 60/100W.

Jelenleg(iek):

- MB Quart QSD 216:
4ohm, 90dB, 12/18dB vágási meredekség, magas jelszintje 5szinten állítható (0, -1.5, -3, -4.5, -6dB), QTD 25 magas, QWD 160 mély-közép, QXD 216 hangváltó, 35-32.000.Hz, 2400Hz keresztezési frekvencia, 90/170W (aktív rendszer lévén a passzív hangváltóját és a 25mm-es magasát egyelőre még nem használom, helyette a Carpower DT-284-es magaspár van bent).
Modellév: kb. 2005-2006.

- MB Quart QM218.61Q (tartalékos szett):
4ohm, 90dB, 12/18dB vágási meredekség, magas jelszintje 4szinten állítható (0, -2, -4, -6dB), 35-32.000.Hz, QTC25 magasak, QM160Q mély-közepek, 2700Hz keresztezési frekvencia, 90/170W.
Modellév: 2000.


II. Mélyláda:

Előzőek:

- Audiobahn AW-1251:
nettó 25literes zárt láda, 400W RMS, 4ohm (ez még a szimpla tekercses volt), 92.9dB, 25-800Hz, 30cm-es mélysugárzó.
Modellév: 2002.

- Phoenix Gold XS 124:
nettó 22literes zárt ládában, 250/500W, 4ohm, 88dB, 30cm-es.
Modellév: 1999.
Gyári specifikáció szerint zárt ládában 17-48literig érzi jól magát (SPL-SQ).
Reflex ládában pedig 56-99literig (SPL-SQ).

- Infinity Kappa Perfect 12.1:
96dB, 18-200Hz, 4ohm, 350/1400W, 30cm-es mélysugárzó.
Modellév: 1999.

- DLD ZT12:
volt 50literes reflex ládában, nettó 28literes zárt ládában, nettó 55literes reflex MDF ládában.
93db, 4ohm, 300/600W.
Modellév: 2008.

- Radical Audio RA12W4:
nettó 55literes full 19mm-es MDF reflex ládában, előlapja dupla, 10-es portcsővel ami 27cm hosszúságú, ezáltal kb. 35Hz-re hangolva, 4ohm, 30cm, 84.9dB, 15-200Hz, 500/700W (RMS/max.), 113oz mágnes.
Volt nettó 35literes zárt ládában is ami 30mm falvastagságú volt mindenütt, kivéve az előlapját ahol 40mm vastag volt.
Modellév: 2004. körüli.

Jelenlegi:

- JL Audio 10W3v3-4:
25cm, 4ohm, 84.87dB, 25-250Hz, 500W RMS, Xmax. 14mm, 5.56kg.
Ládája 32literes sliccelt, 32Hz-re hangolva (gyári ajánlás szerint), 19mm-es MDF lapok és 12mm-es natúr forgácslapok rajtuk, tehát, 31mm-es falvastagság!
Modellév: 2013.

(III. Házimozi subom:
- Pioneer TS-W257D2:
dupla tekercses, 25cm, 2x2ohm, 18-600Hz, 87dB, 74oz mágnes, 350/1000W.
2db. ilyen Pio nyomó dolgozik nekem egy nettó 2x44literes dupla reflex ládában, 2db. 100-as porttal hangolva amik 28cm hosszúak. A láda 1x2ohm-ra van illesztve, ezt hajtja a Reckhorn A-1000-es digitális monoblokk erősítőm.
Modellév: 2008-2009).



Kis rendszer ez szerény hangnyomással. Nem tépi le a fejed, nem folyik vér a füleidből, de teszi a dolgát és lehet rajta pl. zenét hallgatni. :D
A rendszer nem hangnyomásra épül, a hangminőséghez meg messze áll mint Párizs Dabastól. :D
Egyéb
Ctek MXS 5.0 akkumulátortöltő.

Optima Red Top 50Ah 815A-es spirálcellás akkumulátor a kazánfedél alatt, gyári helyen.

Full felújított 110A-es Valeo generátor (ami egy 1.8 8V Baccara I-es Clio-ból jött) a gyárilag 60A-es helyén, zsír új esztergált ékszíjtárcsával.

50mm2-es tápkábel (200A-es DLD ANL biztosíték DLD ANL lengő biztosítékházban a motortérben) a Audison Connection BFD-21-es tápelosztóig (benne 2db. 80A-es Audison Connection SFA biztosíték), tápelosztóból 1x25mm2-es tápkábel a 4csatis Signat-nak és 1x25mm2-es tápkábel a 2csatis Signat-nak.

Döntött MDF kiemelőgyűrűk a 16.5cm-es mély-közepeknek. Legmagasabb pontja 6cm, a legalacsonyabb pedig 3cm.

3pár Gladen Audio CH Zero 3,5m-es RCA kábelek kígyóbőrözve.

Kácsa KCE-FLW15-ös lapos, szövött, 2x1.5mm2-es hangszórókábel a magassugárzóknak (egyelőre még dobozban pihen belőle 8m-nyi).

Kácsa KCE-FLW25-ös lapos, szövött, 2x2.5mm2-es hangszórókábel a mély-középsugárzóknak (egyelőre még dobozba pihen belőle 8m-nyi).

Kácsa KC-230-as 2x3mm2-es hangszórókábel a subnak.

A RENDSZER FULL AKTÍV HAJTÁSBAN ÜZEMEL.

A két első ajtó 3-3lap STP Gold-al van kiszigetelve, csillapítva a mély-közepeknek és döntött MDF kiemelőgyűrűket kaptak a hangsugárzók.

A csomagtér aljában és a két oldalán (kerékjárati ívek) 5lap Dynamat Xtreme Black lap.
Csomagtérajtóban a maradék Dynamat Xtreme és 1lap STP Gold.
3lap STP Silver még van ami megy majd a C-oszlopokra ha lesz ár időm.

Képek az első ajtók szigeteléséről itt:
http://www.martincar.hu/autohifi_audio_car_hifi_car_audio_zene/renault_clio_autohifi_16cm-es_componens_hangszoro_szett-g3117.html

Még több kép a Hi-Fi-ről itt:
https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/CarHiFi#

Legfrissebb képek

:)

1.

2.

3.

4.

Plüss ülések és ajtókárpitok egy RT I-es Clio-ból.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Dr.Tápfesz
#399
2011. július 22. 13:53
ÜDv. Jelenleg sudabanddal van a zajcsillapítás megcsinálva , két tekerccsel van az autóban belőle. Egy tekercs a két ajtó , kívül belül , és egy az utastér csomitartóban.
0
Dr.Tápfesz
#398
2011. július 20. 19:53
Hali. Megjött , egész jó kis erősítő :)
A két rear csati nem szól , a többit csatornára tesztelve terhelve működik. Hidaláskor a bemeneten is kell állítani valamit , majd megnézem ha már szól a rear. Mindkét rear kimeneten táp van , meglátjuk , most fogok hozzákezdeni.
0
nostee
#397
2011. július 20. 10:23
komoly gép! 10p
0
[z][o][l]
#396
2011. július 13. 18:02
Köszi így pár nappal mester
0
pstc2001
#394
2011. július 04. 21:05
ott áll a bontóba egy phase 3 as full egybe.csak meg van mindene.majd étnézem ha engedik
0
pstc2001
#393
2011. július 04. 20:23
lehet nem is rakok ködlámpát be ha ennyire macerás...
0
pstc2001
#392
2011. július 04. 20:22
Értem.Csak ezek a hülye franciák miért 2 kapcsolóval oldják meg a ködlámpát.Nekem a képeim közt van műszerfal,a kormánytól jobbra a műszerfal tetején látni a 3kapcsolót abból a középső a hátsóé.A bal oldali térdnél lévő rész az üres egy tárolórekesz van ott.
Az enyém végülis phase 3 így ahogy ismerem ezeket a renaultosokat elképzelhető hogy már ebbe se úgy van mint a phase 1 v 2 be..
0
Szólj hozzá Te is!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Dr.Tápfesz
#399
2011. július 22. 13:53
ÜDv. Jelenleg sudabanddal van a zajcsillapítás megcsinálva , két tekerccsel van az autóban belőle. Egy tekercs a két ajtó , kívül belül , és egy az utastér csomitartóban.
Dr.Tápfesz
#398
2011. július 20. 19:53
Hali. Megjött , egész jó kis erősítő :)
A két rear csati nem szól , a többit csatornára tesztelve terhelve működik. Hidaláskor a bemeneten is kell állítani valamit , majd megnézem ha már szól a rear. Mindkét rear kimeneten táp van , meglátjuk , most fogok hozzákezdeni.
nostee
#397
2011. július 20. 10:23
komoly gép! 10p
[z][o][l]
#396
2011. július 13. 18:02
Köszi így pár nappal mester
pstc2001
#394
2011. július 04. 21:05
ott áll a bontóba egy phase 3 as full egybe.csak meg van mindene.majd étnézem ha engedik
pstc2001
#393
2011. július 04. 20:23
lehet nem is rakok ködlámpát be ha ennyire macerás...
pstc2001
#392
2011. július 04. 20:22
Értem.Csak ezek a hülye franciák miért 2 kapcsolóval oldják meg a ködlámpát.Nekem a képeim közt van műszerfal,a kormánytól jobbra a műszerfal tetején látni a 3kapcsolót abból a középső a hátsóé.A bal oldali térdnél lévő rész az üres egy tárolórekesz van ott.
Az enyém végülis phase 3 így ahogy ismerem ezeket a renaultosokat elképzelhető hogy már ebbe se úgy van mint a phase 1 v 2 be..
pstc2001
#390
2011. július 04. 15:40
Hali.Én most találtam a bontóba egy ilyen kocsit.Annak a ködösét akarom berakni.Gyárilag nekem van benn a műszerfalba kapcsoló ami a hátsó lámpába be is kapcsolja a ködöst.Nem tom előre be van e vezetékezve.Ezért kérdeztem hogy neked hogy van benn
puszmat
#389
2011. július 04. 04:19
Mai
pstc2001
#388
2011. július 03. 20:58
Hello.A ködlámpád gyárilag van benn vagy te raktad be???Most akarok venni 1et csak nem tom hova kössem be.
DinnyeClio
#387
2011. július 01. 07:19
most egyenlőre semmi plusszon nem gondolkodok, ezt is azért csináltattam, mert ha már generál és szét van szedve akkor miért ne ?
nagyon sokat amúgy se vártam tőle, de kitudja mi lesz
DinnyeClio
#386
2011. július 01. 07:17
most per pill van benne 2500km
eddigi észrevételeim:
- szelepek csörögnek még, remélem még kopik és elmúlik
- alacsony és magas fordulaton is egyaránt nyomatékosabb lett
- 0-100, na ez még nem ment lejjebb, sőőőt... 12s-t megy telibe stopperrel, remélhetőleg ez jobb lesz...

szakik azt mondják durván 5000km-nél fog összeállni

eddig ennyi
Zsope Clio
#385
2011. június 29. 13:44
köszi
[z][o][l]
#384
2011. június 29. 13:22
ja a legfontosabb, a motoron kívül...a gólyalábakat elviszem a lindoréknak, s csináltatok, állíthatót előlre, meg egy marós arccal is kell beszélnem, aki megoldja hogy állítható legyen a dőlésszög.
a hátsó gátlókat meg elviszem lerövidíteni a valéria utcába, jó picire, hogy előfeszítsem a torziót, hogy aztán pattogjon
[z][o][l]
#383
2011. június 29. 13:20
najóestéket
szerintem valami filléres hibád lesz
legalábbis bízom benne!!!
Én ma fogom kikötni a kipuffgáz visszavezetést, mert kellahalálnak
szerintem az nem segít a környezetkímélesen, csak ront, mert rosszabb levegőt szív, rosszabbúl ég el még rosszabb szart szív be, szóval szarság
hm...zene, hát most a twingoba próbálok majd nemsokára valamit összehozni, az az egyik főbb bajom, hogy a kalaptartót kivágták, valami 13as szarnak, ráadásul, még csúnya is volt, a hangját inkább nem is mondom....beraktam a helyére a 13as fli-okat, hát egybőőől jobb, de még azért hagyjuk hangulat
szerintem előlre is kap 10es fli-t, hátul meg megkapja a 16os hangváltóját, s onnan csak a mély fog menni...jobb mint a semmi, főleg ha no pénz
[z][o][l]
#382
2011. június 23. 19:43
Helló! Igen megvan, közbe meg közbe is jött egy adagolójavítás szigorúan házilag
a moci a szerelőnél van, majd ha ráér...remélem hamar akkor kicseréltetem rajta a szíjat meg stb stb, leadom oda a kocsit, hogy csinálja meg
egyedül csak egy dolog a para
a turbótorony az adagolón
motorháztető útba lesz, de kivágjuk
ügyebár a motorcipeléshez felemeltem a hátulját, na most visszaraktam délután zolikásra....., na a 16555ből kb 1centi benne van a kasztniba
Nálad miujság mester?
puszmat
#381
2011. június 22. 04:30
Korai
ddd200
#380
2011. június 21. 23:09
Ment privi
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 579 találat 29 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.