Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Gyári adat: 15s.
Most picit jobban szedi a apró "lábait". :)
Kis autó ez szerény képességekkel!
- 1/8 mérföld
- Az 201m.
Ha megnézed a adatait akkor magadtól is rájössz, hogy ez nem egy versenyautó.
- 1/4 mérföld
- Az 402m.
Ha megnézed a adatait akkor magadtól is rájössz, hogy ez nem egy torpedó.
Állítólag ha 1/4 mérföldben éled az életed akkor nem számít más csak a megtételéhez szükséges idő!
Ez jó dolog, de nekem más is számít. :)
- Max. sebesség
- Gyári adat: 155km/h.
Jelenleg nem tudom mert a gyári 190km/h-ás óráját leakasztja sík úton (tehát, ezen érték órája szerint értendő és a valóságban nem tudom mennyinek felel meg), szélcsendben, kb. 20-22liter benzinnel a tankban és egy személlyel. :)
A 220-ig skálázott óracsoport már a garázsban várja, hogy be legyen építve, bár, a órája szerinti 190 után már nem sok pluszt érzek. :)
- Teljesítmény
- Gyári adat: 54LE / 6000 1/percnél.
Jelenleg: valamivel több.
A KÖTEKEDŐK, HITETLENKEDŐK AMÚGY MEG BEKAPHASSSÁK ! :D
- Tömeg
- 835kg + vagy 60-65kg a Hi-Fi (alkotóelemek + szigetelés, rezgéscsillapítás). :)
- Nyomaték
- Gyári adat: 84Nm / 3500 1/percnél.
Jelenleg: valamivel több.
Motor
- Motor
- 4hengeres, 8szelepes, 4ütemű (Energy) Ottó-motor, OHC szelepvezérléssel, Bosch központi injektorral.
Kompresszióviszony 9,5:1.
Kompresszió végnyomás 14Bar.
ELF Excellium NF 5W40-es motorolaj.
Mann Filter olajszűrő.
Gates vezérlés, Valeo vízpumpa.
- Hajtás
- Front.
- Elektronika
- Gyári + Power Tuning chip-elektronika.
Nem nevezném chip-tuningnak. A kis vezérlő doboz a befecskendezés paramétereit módosítja úgy, hogy azok még a gyári határértékeken belül maradnak, ugyanakkor ad egy kis plusz erőt és nyomatékot a motornak. Persze, nem kell arra gondolni, hogy felér például egy turbósítással. :D
Mivel véletlenül sem módosít más elektronikai rendszereket (indításgátló, ABS, stb.), így használata teljesen biztonságos.
A gyári vezérlés megbontása nélkül alkalmazható, bármikor visszaalakítható a gyári állapot.
- Légszűrő
- Gyári papírbetétes Purflux.
- Kipufogó
- Gyári Bosal hátsódob (még), középdob eltüntetve, katalizátortól a hátsó dobig saválló csövezés.
Hátsó dob cserélve lesz majd savállóra, ami dupla diesel végeket fog viselni.
- Gyújtás
- Renix AEI gyártmány, Bendix nagyfeszültségű egység elektronikus vezérlőkészülékkel.
Gyárilag előírt NGK BCP5ES gyújtógyertyák.
NGK gyújtókábel szett.
1-3-4-2-es gyújtási sorrend.
- Egyéb
- - Gyári váltója: JB1-046 volt.
- Most: JB1-043-as, Stiff Shift 1.0-val (thx by Yanoo). ;)
3,6liter ELF Tranself NFJ 75W-80-as hajtóműolajjal.
- Sachs kuplungszett.
Fogyasztás: 6,2 - 7,8 literig (láb-, évszak- és út függő).
Általánosságban elmondható, hogy 6,2-7literből a esetek túlnyomó részében én elkocsikázom vele. A 7,8liter megközelítése már nagyon szélsőséges körülmények közt csak, nekem még vagy 2-szer sikerült ennyit vele megetetnem.
"Dicsák Buksi! Ván itt minden csák szét kell dikházni. Mi, cshájé? Há ezt kő csinálnije?!"
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 175/50/13"-os Yokohama A539 nyáron.
155/65/13"-os Debica Frigo II télen.
- Felni
- Nyáron:
Intra T-Line (I-es Twingo gyári aluja) 7Jx13", ET23, 4x100, made in Germany, bronz színben.
Télen:
4,5Jx13", ET36, 4x100 gyári Michelin francia lemezfelnik selyem feketére színterezve.
Futómű
- Rugók
- Elől piros Raceland ültetőrugók (-60mm),
hátul a gyári torziós rugó lentebb tekerve (-60mm).
- Gátlók
- Elől a ültetőrugókhoz átalakított és felújított gyári gátlók (by Lindor),
hátul LIP gázosak.
- Fékek
- Elől Brembo Max 238-as sport féktárcsák Remsa fékbetétekkel,
hátul a gyári dobfékek és fékpofák.
ATE fékrásegítő egy '97-es modellből.
- Merevítők
- Még nincs, de előre tervben van.
- Egyéb
- Meyle toronycsapágyak.
Külső Optika
- Karosszéria
- Jelek, feliratok, díszlécek, hátsó ablaktörlő kar, ablakmosó spricni, tetőantenna eltüntetve.
A hátsó két kerékív 15mm-t szélesítve oldalanként.
Elől Phase III-as lökhárító gyári koptatóval.
- Légterelők
- Minek?
A mílynyomóm mondjuk egész jól tereli a levegőt. :D
- Fénytechnika
- Elől Osram H4 Night Breaker 60/55W-os 90%-kal növelt fényerejű izzók.
Hátul Phase III-as lámpatestek.
- Dekor
- Első szélvédőn www.renaultclub.hu matrica.
Első szélvédő bal alsó sarkában Renault Groupe Hungary matrica.
- Egyéb
- Llumar engedélyes fóliázás.
Színre fújt külső tükrök-lökhárítók.
32db. ledes pótféklámpa.
Body White 911 fényezés.
Belső Optika
- Festés, dekor
- Még több kép az autóról:
https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/MyCar#
- Ülések
- Gyári plüss ülésgarnitúra és ajtókárpitok egy RT felszereltségű I-es Clio-ból.
- Kormány
- JOM J1-es 32cm-es átmérőjű sportkormány.
- Kiegészítők
- 3mm vastag alu trepplemez a ülések előtt és a csomagtérben (utóbbi egy ideje kivéve).
- Fénytechnika
- SMD ledes beltér és csomagtér világítás . . . ,de, nemsokára lesz lézerágyú (emiatt a paksi atomerőmű direktre lesz kötve) és stroboszkóp is a kocsiban, csak a füstgépnek kell előbb megtalálnom a ideális helyét. :D
A hátsó üléssor elé pedig kerül majd 2db. dj. lemezjátszó és egy keverő, de nem beton. :)
- Egyéb
- Pilot 95mm-es átmérőjű fordulatszámmérő óra Shift Light-al.
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Előző:
- Clarion DXZ-748RMP.
Modellév: 2004.
Jelenleg:
- Alpine CDA-9887R (beépített saját "végfoka" kikapcsolva).
Modellév: 2007.
- Erősítő
- Előzőek:
- -dimension Junior 4.300:
4x50 vagy 2x150W RMS 13,8V-nál 4ohmon, 35A-es bizti.
http://www.csstuning.hu/?q=termek/1113
Modellév: 2007.
- Phoenix Gold XS 6600:
4x18 + 2x25W RMS 12,5V-nál 4ohmon
(szokták kérdezni, hogy mire elég ez? Cooltúráltan zenét hallgatni),
4x50 + 2x75W RMS 14,4V-nál, 4x20A-nyi biztosíték.
Modellév: 1999.
http://webfaq.phoenixphorum.com/XS.htm
- Hifonics Zeus ZX 8005:
4x50 + 1x200W RMS 4ohm, 14,4V,
4x110 + 1x300W RMS 2ohm, 14,4V,
2x200 + 1x300W RMS 2ohm, 14,4V.
2x50A-nyi biztosíték!
http://www.audiodesign.de/downloads/manuals/Zeus_ZX_Manual.pdf
Modellév: 2005.
Jelenlegiek:
- Signat Ram 2 MKII:
4x88W vagy 2x256W RMS 4ohm-on, 13.5V-nál, 2x30A-es biztik.
http://amp-performance.de/346-Signat-Ram-2-MKII.html
Ez hajtja a első szettet (van benne erő rendesen).
Összes (18db., 14db. 1000F-os és 4db. 650F-os) gyári Samwha szekunder puffer kondenzátor kicserélve Nippon kondikra (mind a 18db. 1000F-os lett). ;)
Modellév: 1999.
- Signat Ram3 MKII:
2x150W vagy 1x441W RMS 4ohm-on vagy 1x564W RMS 2ohm-on, 13.5V-nál, 2x30A-es biztik.
http://amp-performance.de/157-Signat-Ram-3-MKII.html
Ez pedig a mélyládát űzi.
Összes (18db., 14db. 1000F-os és 4db. 650F-os) gyári Samwha szekunder puffer kondenzátor kicserélve Nippon kondikra (mind a 18db. 1000F-os lett).
Modellév: 1999.
- Hangszórók
- I. Első szett (előzőek):
- Hertz ESK 165:
2utas komponens szett, 100/200W, 4ohm, 93dB, 60-23000Hz, 20mm-es dóm magas, 165mm-es mély-közép.
Modellév: 2007.
- Canton QS 2.16:
2utas komponens szett, 90/130W, 4ohm, 88dB, 40-30000Hz, 25mm-es magassugárzó, 165mm-es mély-közép.
Modellév: 2004.
- Carpower Predator 6/4 mély-közép:
4ohm, 60-2500Hz, 91dB, 100/180W.
+ Carpower DT-284 magas pár alugömbben:
4ohm, 2000-20.000.Hz, 91dB, 60/100W.
Jelenleg(iek):
- MB Quart QSD 216:
4ohm, 90dB, 12/18dB vágási meredekség, magas jelszintje 5szinten állítható (0, -1.5, -3, -4.5, -6dB), QTD 25 magas, QWD 160 mély-közép, QXD 216 hangváltó, 35-32.000.Hz, 2400Hz keresztezési frekvencia, 90/170W (aktív rendszer lévén a passzív hangváltóját és a 25mm-es magasát egyelőre még nem használom, helyette a Carpower DT-284-es magaspár van bent).
Modellév: kb. 2005-2006.
- MB Quart QM218.61Q (tartalékos szett):
4ohm, 90dB, 12/18dB vágási meredekség, magas jelszintje 4szinten állítható (0, -2, -4, -6dB), 35-32.000.Hz, QTC25 magasak, QM160Q mély-közepek, 2700Hz keresztezési frekvencia, 90/170W.
Modellév: 2000.
II. Mélyláda:
Előzőek:
- Audiobahn AW-1251:
nettó 25literes zárt láda, 400W RMS, 4ohm (ez még a szimpla tekercses volt), 92.9dB, 25-800Hz, 30cm-es mélysugárzó.
Modellév: 2002.
- Phoenix Gold XS 124:
nettó 22literes zárt ládában, 250/500W, 4ohm, 88dB, 30cm-es.
Modellév: 1999.
Gyári specifikáció szerint zárt ládában 17-48literig érzi jól magát (SPL-SQ).
Reflex ládában pedig 56-99literig (SPL-SQ).
- Infinity Kappa Perfect 12.1:
96dB, 18-200Hz, 4ohm, 350/1400W, 30cm-es mélysugárzó.
Modellév: 1999.
- DLD ZT12:
volt 50literes reflex ládában, nettó 28literes zárt ládában, nettó 55literes reflex MDF ládában.
93db, 4ohm, 300/600W.
Modellév: 2008.
- Radical Audio RA12W4:
nettó 55literes full 19mm-es MDF reflex ládában, előlapja dupla, 10-es portcsővel ami 27cm hosszúságú, ezáltal kb. 35Hz-re hangolva, 4ohm, 30cm, 84.9dB, 15-200Hz, 500/700W (RMS/max.), 113oz mágnes.
Volt nettó 35literes zárt ládában is ami 30mm falvastagságú volt mindenütt, kivéve az előlapját ahol 40mm vastag volt.
Modellév: 2004. körüli.
Jelenlegi:
- JL Audio 10W3v3-4:
25cm, 4ohm, 84.87dB, 25-250Hz, 500W RMS, Xmax. 14mm, 5.56kg.
Ládája 32literes sliccelt, 32Hz-re hangolva (gyári ajánlás szerint), 19mm-es MDF lapok és 12mm-es natúr forgácslapok rajtuk, tehát, 31mm-es falvastagság!
Modellév: 2013.
(III. Házimozi subom:
- Pioneer TS-W257D2:
dupla tekercses, 25cm, 2x2ohm, 18-600Hz, 87dB, 74oz mágnes, 350/1000W.
2db. ilyen Pio nyomó dolgozik nekem egy nettó 2x44literes dupla reflex ládában, 2db. 100-as porttal hangolva amik 28cm hosszúak. A láda 1x2ohm-ra van illesztve, ezt hajtja a Reckhorn A-1000-es digitális monoblokk erősítőm.
Modellév: 2008-2009).
Kis rendszer ez szerény hangnyomással. Nem tépi le a fejed, nem folyik vér a füleidből, de teszi a dolgát és lehet rajta pl. zenét hallgatni. :D
A rendszer nem hangnyomásra épül, a hangminőséghez meg messze áll mint Párizs Dabastól. :D
- Egyéb
- Ctek MXS 5.0 akkumulátortöltő.
Optima Red Top 50Ah 815A-es spirálcellás akkumulátor a kazánfedél alatt, gyári helyen.
Full felújított 110A-es Valeo generátor (ami egy 1.8 8V Baccara I-es Clio-ból jött) a gyárilag 60A-es helyén, zsír új esztergált ékszíjtárcsával.
50mm2-es tápkábel (200A-es DLD ANL biztosíték DLD ANL lengő biztosítékházban a motortérben) a Audison Connection BFD-21-es tápelosztóig (benne 2db. 80A-es Audison Connection SFA biztosíték), tápelosztóból 1x25mm2-es tápkábel a 4csatis Signat-nak és 1x25mm2-es tápkábel a 2csatis Signat-nak.
Döntött MDF kiemelőgyűrűk a 16.5cm-es mély-közepeknek. Legmagasabb pontja 6cm, a legalacsonyabb pedig 3cm.
3pár Gladen Audio CH Zero 3,5m-es RCA kábelek kígyóbőrözve.
Kácsa KCE-FLW15-ös lapos, szövött, 2x1.5mm2-es hangszórókábel a magassugárzóknak (egyelőre még dobozban pihen belőle 8m-nyi).
Kácsa KCE-FLW25-ös lapos, szövött, 2x2.5mm2-es hangszórókábel a mély-középsugárzóknak (egyelőre még dobozba pihen belőle 8m-nyi).
Kácsa KC-230-as 2x3mm2-es hangszórókábel a subnak.
A RENDSZER FULL AKTÍV HAJTÁSBAN ÜZEMEL.
A két első ajtó 3-3lap STP Gold-al van kiszigetelve, csillapítva a mély-közepeknek és döntött MDF kiemelőgyűrűket kaptak a hangsugárzók.
A csomagtér aljában és a két oldalán (kerékjárati ívek) 5lap Dynamat Xtreme Black lap.
Csomagtérajtóban a maradék Dynamat Xtreme és 1lap STP Gold.
3lap STP Silver még van ami megy majd a C-oszlopokra ha lesz ár időm.
Képek az első ajtók szigeteléséről itt:
http://www.martincar.hu/autohifi_audio_car_hifi_car_audio_zene/renault_clio_autohifi_16cm-es_componens_hangszoro_szett-g3117.html
Még több kép a Hi-Fi-ről itt:
https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/CarHiFi#
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
ÜDv. Jelenleg sudabanddal van a zajcsillapítás megcsinálva , két tekerccsel van az autóban belőle. Egy tekercs a két ajtó , kívül belül , és egy az utastér csomitartóban.
0
Hali. Megjött , egész jó kis erősítő :)
A két rear csati nem szól , a többit csatornára tesztelve terhelve működik. Hidaláskor a bemeneten is kell állítani valamit , majd megnézem ha már szól a rear. Mindkét rear kimeneten táp van , meglátjuk , most fogok hozzákezdeni.
A két rear csati nem szól , a többit csatornára tesztelve terhelve működik. Hidaláskor a bemeneten is kell állítani valamit , majd megnézem ha már szól a rear. Mindkét rear kimeneten táp van , meglátjuk , most fogok hozzákezdeni.
0
pstc2001
#394
2011. július 04. 21:05
ott áll a bontóba egy phase 3 as full egybe.csak meg van mindene.majd étnézem ha engedik
0
pstc2001
#392
2011. július 04. 20:22
Értem.Csak ezek a hülye franciák miért 2 kapcsolóval oldják meg a ködlámpát.Nekem a képeim közt van műszerfal,a kormánytól jobbra a műszerfal tetején látni a 3kapcsolót abból a középső a hátsóé.A bal oldali térdnél lévő rész az üres egy tárolórekesz van ott.
Az enyém végülis phase 3 így ahogy ismerem ezeket a renaultosokat elképzelhető hogy már ebbe se úgy van mint a phase 1 v 2 be..
Az enyém végülis phase 3 így ahogy ismerem ezeket a renaultosokat elképzelhető hogy már ebbe se úgy van mint a phase 1 v 2 be..
0
Profilképek
ÜDv. Jelenleg sudabanddal van a zajcsillapítás megcsinálva , két tekerccsel van az autóban belőle. Egy tekercs a két ajtó , kívül belül , és egy az utastér csomitartóban.
Hali. Megjött , egész jó kis erősítő :)
A két rear csati nem szól , a többit csatornára tesztelve terhelve működik. Hidaláskor a bemeneten is kell állítani valamit , majd megnézem ha már szól a rear. Mindkét rear kimeneten táp van , meglátjuk , most fogok hozzákezdeni.
A két rear csati nem szól , a többit csatornára tesztelve terhelve működik. Hidaláskor a bemeneten is kell állítani valamit , majd megnézem ha már szól a rear. Mindkét rear kimeneten táp van , meglátjuk , most fogok hozzákezdeni.
pstc2001
#394
2011. július 04. 21:05
ott áll a bontóba egy phase 3 as full egybe.csak meg van mindene.majd étnézem ha engedik
pstc2001
#393
2011. július 04. 20:23
lehet nem is rakok ködlámpát be ha ennyire macerás...
pstc2001
#392
2011. július 04. 20:22
Értem.Csak ezek a hülye franciák miért 2 kapcsolóval oldják meg a ködlámpát.Nekem a képeim közt van műszerfal,a kormánytól jobbra a műszerfal tetején látni a 3kapcsolót abból a középső a hátsóé.A bal oldali térdnél lévő rész az üres egy tárolórekesz van ott.
Az enyém végülis phase 3 így ahogy ismerem ezeket a renaultosokat elképzelhető hogy már ebbe se úgy van mint a phase 1 v 2 be..
Az enyém végülis phase 3 így ahogy ismerem ezeket a renaultosokat elképzelhető hogy már ebbe se úgy van mint a phase 1 v 2 be..
pstc2001
#390
2011. július 04. 15:40
Hali.Én most találtam a bontóba egy ilyen kocsit.Annak a ködösét akarom berakni.Gyárilag nekem van benn a műszerfalba kapcsoló ami a hátsó lámpába be is kapcsolja a ködöst.Nem tom előre be van e vezetékezve.Ezért kérdeztem hogy neked hogy van benn
pstc2001
#388
2011. július 03. 20:58
Hello.A ködlámpád gyárilag van benn vagy te raktad be???Most akarok venni 1et csak nem tom hova kössem be.
most egyenlőre semmi plusszon nem gondolkodok, ezt is azért csináltattam, mert ha már generál és szét van szedve akkor miért ne ?
nagyon sokat amúgy se vártam tőle, de kitudja mi lesz
nagyon sokat amúgy se vártam tőle, de kitudja mi lesz
most per pill van benne 2500km
eddigi észrevételeim:
- szelepek csörögnek még, remélem még kopik és elmúlik
- alacsony és magas fordulaton is egyaránt nyomatékosabb lett
- 0-100, na ez még nem ment lejjebb, sőőőt... 12s-t megy telibe stopperrel, remélhetőleg ez jobb lesz...
szakik azt mondják durván 5000km-nél fog összeállni
eddig ennyi
eddigi észrevételeim:
- szelepek csörögnek még, remélem még kopik és elmúlik
- alacsony és magas fordulaton is egyaránt nyomatékosabb lett
- 0-100, na ez még nem ment lejjebb, sőőőt... 12s-t megy telibe stopperrel, remélhetőleg ez jobb lesz...
szakik azt mondják durván 5000km-nél fog összeállni
eddig ennyi
ja a legfontosabb, a motoron kívül...a gólyalábakat elviszem a lindoréknak, s csináltatok, állíthatót előlre, meg egy marós arccal is kell beszélnem, aki megoldja hogy állítható legyen a dőlésszög.
a hátsó gátlókat meg elviszem lerövidíteni a valéria utcába, jó picire, hogy előfeszítsem a torziót, hogy aztán pattogjon
a hátsó gátlókat meg elviszem lerövidíteni a valéria utcába, jó picire, hogy előfeszítsem a torziót, hogy aztán pattogjon
najóestéket
szerintem valami filléres hibád lesz
legalábbis bízom benne!!!
Én ma fogom kikötni a kipuffgáz visszavezetést, mert kellahalálnak
szerintem az nem segít a környezetkímélesen, csak ront, mert rosszabb levegőt szív, rosszabbúl ég el még rosszabb szart szív be, szóval szarság
hm...zene, hát most a twingoba próbálok majd nemsokára valamit összehozni, az az egyik főbb bajom, hogy a kalaptartót kivágták, valami 13as szarnak, ráadásul, még csúnya is volt, a hangját inkább nem is mondom....beraktam a helyére a 13as fli-okat, hát egybőőől jobb, de még azért hagyjuk hangulat
szerintem előlre is kap 10es fli-t, hátul meg megkapja a 16os hangváltóját, s onnan csak a mély fog menni...jobb mint a semmi, főleg ha no pénz
szerintem valami filléres hibád lesz
legalábbis bízom benne!!!
Én ma fogom kikötni a kipuffgáz visszavezetést, mert kellahalálnak
szerintem az nem segít a környezetkímélesen, csak ront, mert rosszabb levegőt szív, rosszabbúl ég el még rosszabb szart szív be, szóval szarság
hm...zene, hát most a twingoba próbálok majd nemsokára valamit összehozni, az az egyik főbb bajom, hogy a kalaptartót kivágták, valami 13as szarnak, ráadásul, még csúnya is volt, a hangját inkább nem is mondom....beraktam a helyére a 13as fli-okat, hát egybőőől jobb, de még azért hagyjuk hangulat
szerintem előlre is kap 10es fli-t, hátul meg megkapja a 16os hangváltóját, s onnan csak a mély fog menni...jobb mint a semmi, főleg ha no pénz
Helló! Igen megvan, közbe meg közbe is jött egy adagolójavítás szigorúan házilag
a moci a szerelőnél van, majd ha ráér...remélem hamar akkor kicseréltetem rajta a szíjat meg stb stb, leadom oda a kocsit, hogy csinálja meg
egyedül csak egy dolog a para
a turbótorony az adagolón
motorháztető útba lesz, de kivágjuk
ügyebár a motorcipeléshez felemeltem a hátulját, na most visszaraktam délután zolikásra....., na a 16555ből kb 1centi benne van a kasztniba
Nálad miujság mester?
a moci a szerelőnél van, majd ha ráér...remélem hamar akkor kicseréltetem rajta a szíjat meg stb stb, leadom oda a kocsit, hogy csinálja meg
egyedül csak egy dolog a para
a turbótorony az adagolón
motorháztető útba lesz, de kivágjuk
ügyebár a motorcipeléshez felemeltem a hátulját, na most visszaraktam délután zolikásra....., na a 16555ből kb 1centi benne van a kasztniba
Nálad miujság mester?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!