Audi RS6 & Golf Mk2 VR6 Turbo & Passat V6 (eladó)

Népszerűség: 9.84
Szöcske103
Szöcske103 autója
Helyezés:
69
Kategória:
Top Tuner
Párbajok
Nyert:
16
Vesztett:
4
Státusz:
Kihívható
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
Az autó élete követhető a FACEBOOK-on! Szöcske: First Hungarian VW Golf MK2 VR6 Turbo 4Motion RS6:4.7sec VR6 TURBO FWD-vel:5.3sec stabilan (Qstarz) Passat:9.6sec 20\
Max. sebesség
RS6:250km/h (gyári tiltás)Passat:245km/hGolf szívó:245km/h (5-ös váltóval!)Golf Turbo:270km/h (6-os váltóval!)Mindet óra szerint mértem.
Teljesítmény
RS6:450Le Passat:192Le Golf szívó:174Le Golf Turbo:403,5Ps főtengelyen!! 1,4Bar!!Mérve:DynoProject 2014.07.25.
Tömeg
RS/:1880kgPassat:1450kgGolf szívó:1090kg GYÁRILAG 16V GTI volt és akkoriban 960kg volt.Golf Turbo:1120Kg (5-ös váltóval) Golf Turbo:1190Kg (6-os 4Motion váltóval) hátsó hajtás nélkül!!!
Nyomaték
RS6:560NmPassat:280NmGolf szívó:230NmGolf Turbo:540Nm főtengelyen!! 1.4Bar!!Mérve:DynoProject 2014.07.25.
Motor
Motor
RS6: 4.2 V8 32V 5W-50 Mobil 1
Passat:2.8 V6 30V, 10W-60 Castrol Edge
Golf szívó:2.8 VR6 12V, 20W-60 Motul 300V 5.8Liter
Golf Turbo:2.8 VR6 TURBO 12V, 1.4Bar, GARRETT GT3582R 1.06A/R (dupla golyóscsapágyas), 20W-60 Motul 300V 7.5Liter
FULL GYÁRI,bontatlan/tuning mentes motor!!!
Kompresszió csökkentő tömítés (3,5mm) 8.5:1, ARP hengerfejcsavarok, 3bar benzinnyomás (Walbro Gsl 255 pumpa),Siemens 630 injektorok,Full E85,
Intercooler: 600*260*100mm by SK Power
Olajhűtés: 255*145*50mm
Engine Sound:Kínai T3/T4 Turbo,0.5Bar
Hajtás
RS6:GYÁRI QUATTRO Passat:Tiptronic/4motion
Golf szívó:GYÁRI 5-ös váltó (CCM),FWD,szorított gyári difi,228mm-es kuplung,6 ágú fix közepű színtertárcsa (Whistler Racing.hu,EXEDY 1Z-s,1.9TDi szerkezet,GYÁRI kinyomócsapágy,
75W-140MOTUL verseny váltó olaj!
Golf Turbo/4Motion:
Első rész: VR6 24V 6-os 4Motion (DRP) váltó. Short shifter!! Gearbox.hu féle Torsen difivel, 240-es MARTIN féle 6ágú rugós szinter kuplung,7,2kg-os lendkerék,Audi RS2 Sachs szerkezet,gyári kinyomócsapágy.Garantált 700Nm-ig!
Pd Gabi féle egyedi méretű első Golf MK4 féltengelyek, MK4 kerékagyak (5*100)
Hátsó rész: MK4 VR6 Haldex, Gearbox.hu féle Torsen difivel, Audi RS4 kardán, PD Gabi féle egyedi méretű Golf MK4 féltengelyek, MK4 kerék agyak (5*100), syncro MK2 teljes hátsó futómű, syncro csomilemez, syncro gyári tank.
Elektronika
RS6:GYÁRI Passat:GYÁRI
Golf szívó:GYÁRI
Golf Turbo: FULL-FULL V.E.M.S. !! KulinPapa.hu/LoreZGaragE.hu
A-Z-ig vadi új komplett motorkábel köteg!!
ALS,állítható rajtprogram,sebességenkénti változó turbo nyomás,cooler spicni,VEMS nagy LCD:RPM,EGT,Clt,TPS,Lambda,EGoC,Adv, Beszívott levegő.
AutoGauge órák:Turbonyomás,olajnyomás,olajhőfok
Légszűrő
RS6:K&N sport szűrő betétek Passat:K&N sport szűrő betét
Golf szívó:K&N direkt szűrő
Golf Turbo:K&N RE-0870 100mm-es szájú,152mm átmérőjű,229mm hosszú direkt szűrő
Kipufogó
Passat:GYÁRI leömlő,katalizátor.Utána 60-as csövezés,dupla dobbal 4db ovál véggel.(DINAMIT DOB)
Passat exhaust sound
Golf szívó:Hengerenkénti leömlő (bandázsolva),katalizátor nincs és a leömlőtől 60-as csövezés egy dobbal.(DINAMIT DOB)
Golf Turbo: Hasper.hu
Turbótól 76-os rozsdamentes rendszer,down pipe bandázsolva,1db hátsó dobbal,2db 90-es véggel
Wastegate: 42-es rozsdamentes csövezés bandázsolva
SK Power.hu:Az öntvény leömlő és a turbó kerámiázva+a leömlőn rozsdamentes hővédőlemez.
ALS,Kínai T3/T4 Turbo,0.5Bar
ALS,Garrett GT3582,1,4bar
Gyújtás
RS6:GYÁRI Passat:GYÁRI
Golf szívó:GYÁRI trafós, NGK Laser Platinum gyertyák.
Golf Turbo: Bosch Motorsport trafó,DENSO IK31 10-es gyertyák,gyári gyertya kábelek
Egyéb
VR6 TRUBO:Vízhűtés: SK Power féle,full alumínium nagy cellás race vízhűtő (800*180*60mm),2db gyári Ignis Valeo ventilátor!(brutál erős!)
Szervó olaj hűtés is bekötve! 255*53*50mm
DynoProject run
DynoProject ALS
Alkalmazott márkák
Bosch NGK
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Passat:245/35R20 Pirelli P Zero
Golf:
4Motionnal! 205/40R17 R888 körbe
FWD-vel! (anno)
Elől:205/40R17 Toyo R888
Hátul:205/45R17 Toyo T1R
Felni
Passat:GYÁRI Audi S8 PAVIA 20\" (2009) 2009-2012.03.-ig VW grafitra (LD7X) fújva, 2012.03.-2013.03.-ig Audi fehérre (LY9C) fújva,2013.03.- VTN Karbonozva (Foliavilag.hu)
Golf:2015.03.- JAPAN RACING JR3 Gunmetal 9J*17\"/ET20
ELADVA!!Porsche 17\" 2011.03.-2012.03.-ig VW grafitra (LD7X) fújva, 2012.03.- VTN Karbonozva (Foliavilag.hu)
Alkalmazott márkák
Pirelli Toyo
Futómű
Rugók
Passat:TA Technix Állítható
Golf:KW Állítható
Gátlók
Passat:TA Technix Állítható
Golf:KW Állítható
Fékek
Passat:Elöl: Passat W8 334/32mm 2 dugattyús ATE úszónyerg, EBC utcai tárcsa, EBC Green Stuff betét.
Hátul: Passat V6 256/22mm 1dugattyús LUCAS úszónyerg, ATE lyuggatott tárcsa, ATE betét, EBC utcai olaj.
Golf:Elöl: Mitshu Lancer EVO IX. 4 dugattyús BREMBO nyereg, 345/30mm (Audi S4 V8) EBC Turbo Groove tárcsa, EBC Yellow Stuff betét.
Hátul: MERCI CL55 AMG 2 dugattyús ATE nyereg, 280/22mm (MK3 VR6 első) BREMBO MAXX tárcsa, EBC Yellow Stuff betét, Transporter T4 25,6-os ATE főfékhenger,Transporter T4 dupla membrános ATE devander, fémfékcsővek A-Z-ig, TILTON szabályzó, hídrós kézi, EBC 307+ fékolaj.
Merevítők
Passat:GYÁRI
Golf:felső toronymerevítő
Egyéb
Golf:Első-hátsó futómű: tömör szilentek mindenhol!
silentblock.hu
Alkalmazott márkák
ATE Brembo
Külső Optika
Karosszéria
Passat:Lökösök teljesen letisztítva,indexek,tetőantenna eltüntetve,sárvédők minimálisan a kerékhez szélesítve/peremezve,emblémák eltüntetve
Golf: Átfényezve teljesen,T4 beömlő a sárvédőben,Audi A6 kilincsek,zárak eltüntetve,kis rendszámos hátsó ajtó,amin zárak,ablaktörlő eltüntetve.
Légterelők
Az nagyon kéne!
Fénytechnika
Passat:DAY LIGHT fekete első lámpák.Xenon van:tompított,refi,ködlámpa
Golf:FK füst vaskeresztes első lámpa,ködlámpa,hátsó lámpa.OSRAM Cool Blue izzók elől,
Honda Civic nappali menetfény a koptatóban
Dekor
Passat:Audi IBISZ fehér(LY9C) és Audi fekete(LO41) szín kombinácoója.
Golf:GYÁRI Mazda barna szín.(22T/B6),A gyári matt fekete műanyagok,tükrök,napfénytető,ablaktörlők,motortérben több dolog is VTN karbonozva.(Foliavilag.hu)
Egyéb
A lámpám csak azért vaskeresztes,mert nem kapni horogkeresztest!!
Belső Optika
Festés, dekor
Passat:GYÁRI fabetétek matt karbon fóliázva (Foliavilag.hu)
Ülések
Passat:GYÁRI motoros ,memóriás,fűthető fekete bőr
Golf:
OMP Design2 ülések
OMP Road4 övek
GYÁRI 16V GTI szövet belső
Kormány
Passat:GYÁRI bőr multikormány
Golf:OMP Racing GP 32cm
Fénytechnika
Passat:GYÁRI
Golf:GYÁRI
HIFI / Multimédia
Fejegység
Passat:GYÁRI MFD1 navigációs fejegység
Golf:76-os kipuff.+ALS!
Erősítő
Passat:800watt 4csatornás
Golf: 2.8 Turbó motor
Hangszórók
Passat:GYÁRI BOSE első-hátsó szett Csomi:38cm Phoenix Gold mélynyomó
Egyéb
OKtuning:Passat cikk,bemutató!
OKtuning:Golf szívó cikk,bemutató!
Végig autóztam már 15000km-ert szívóban és 5000km-et turbósan mások és természetesen a saját örömömre!
Szembesültem azzal,hogy az embernek vagy van egy kocsija,ami nagyon jó a kanyarokban,mint egy 911-es Porsche!
Vagy van egy 800Le-ös szörnyetege,ami csak egyenesen tud menni,de már nem fordulsz be vele!
Én szeretek vezetni és élvezem is azt,ezért nem cserélném le a kézi váltót semmire! Innen is üzenem minden autó gyártónak,hogy ha vezetni szeretnénk és azt akarom,hogy érezzem,hogy a kocsi nem csak egy gép,hanem én is ott vagyok,akkor nem kellenek szenzorok,elektronikák,automata váltók!Hiszen akkor maradhatnék itthon is és nyomhatnám a Granturismot a PS3-on
Az Én autóm igazándiból arra való,hogy hétvégén agyon verjem vele a haverjaimat a városban és onnan simán haza menjek.Majd másnap reggel a munkába is be tudjak menni vele.Erre nagyon kevés épített idős autó képes.Van az a mondás,hogy hétvégén versenyezz,hétköznap dolgozz! És sajnos nagyon kevesen járnak olyan autóval,amivel egyben munkába is lehet menni a reggeli dugóban,de ki tudsz menni vele a versenypályára is! Így az a lényeg,ha egy ilyen áll a garázsodban,akkor van egy kocsid,ami gyorsabb,mint a Budán parkoló srác BMW-je,és sokkal megfizethetőbb,mint a másik Budai srác EVO-ja. Összességében egy sokkal jobb csomag!
A kocsi precíz,menő és ugyanakkor a retro megjelenése verhetetlen! Mikor vezetem,mindenki kérdezi:
\"mi ez,honnan van,hogyan lehet ilyet venni,akarok Én is egy ilyet!\" Ennek a kocsinak személyisége van!Ahogyan annak is,aki egy ilyet vezet.
Ha van egy nagyon gyors kocsid,de csak gurulgatsz vele,akkor is kell hogy a kocsi magára hívja a figyelmet.És azt gondolom,hogy ez így ebben a formában képes erre!
Olyan autót akartam hosszú távra magamnak,amit a mindennapokban hosszú úton is tudok használni,de bármikor alkalmas arra is,hogy versenyre kelljek vele!
Az autó egész nyáron használatban van!Amikor általában megállok valahol,hatalmas az érdeklődés ami övezi.Gyakorta emberek csoportját találom körülötte,akik mindig azt kérdezik,hogy mi is ez pontosan.

Ez egy csodálatos kocsi!!

\"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.

Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját.\"

Köszönet az autómon dolgozó és az alkatrészeket biztosító cégeknek/személyeknek!!
Sok segítséget kaptam a barátomtól:
SmilePetiVTI
Fényezések A-Z-ig:zsaneer.com
VTN karbonozások:Fóliavilág.hu
Kerámiázások,intercooler,vízhűtő gyártása:SkPower.hu
Kipufogó,coolerezés:
Hasper.hu
V.E.M.S./programozás:
KulinPapa.hu
Új motorköteg kábelezés:
LorezGarage.hu
Kuplung gyártása:
Martinkuplung.ju
6-os váltó,féltengelyek beépítése:
PdGarage.hu
Sok-sok alkatrész beszerzése innen:
Tuningáruház.hu
Olajazás/hidraulika alkatrészek:
HansaFlex.hu
Turbo beszerzése:
Garrett Magyarország
Fék legyártása,olajak biztosítása innen:
Gépésztuning.hu
Légszűrő rendszer:
CSS Tuning
OMP Cuccok:
Versenyfelszerelés.hu

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

PéS4
#633
2016. június 01. 10:03
0
Milán TDi
#632
2016. március 07. 15:48
0
Roccsa
#631
2016. február 22. 10:35
Ennek örülök, kár lenne érte ha eladnád... igaz valaki jól járna vele
0
Szöcske103
#630
2016. február 21. 03:44
Hali!
Köszönöm! Igen, Golf marad. Örök darab.
0
Roccsa
#629
2016. február 19. 10:53
Ment a szavazat
A Golf akkor marad neked?
-1
Szöcske103
#628
2016. február 16. 16:42
Sziasztok!
Az elmúlt években elég komoly változáson esett át a Golf. 4Motion hajtás, még komolyabb fékrendszer, illetve 90%-ban kész az új full-full race motor. 550-600Ps a terv. A Pasat-om eladó és a helyére egy RS6 Avant lépett, ami 4 hónap után már teljesen újra van fényezve (galériában képek), és még nincs vége a változtatásoknak. Így az Extreme kategóriát szeretném elhagyni és ha lehet egyel feljebb lépni. Köszönöm
0
Roccsa
#627
2016. január 07. 09:18
B.Ú.É.K.
Még mindig észvesztő a gépezeted
1
lovasn1
#626
2015. augusztus 16. 19:03
0
Borisz80
#625
2015. július 09. 17:36
Szöcske Úr! Szombaton Bogárd??
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
PéS4
#633
2016. június 01. 10:03
Milán TDi
#632
2016. március 07. 15:48
Roccsa
#631
2016. február 22. 10:35
Ennek örülök, kár lenne érte ha eladnád... igaz valaki jól járna vele
Szöcske103
#630
2016. február 21. 03:44
Hali!
Köszönöm! Igen, Golf marad. Örök darab.
Roccsa
#629
2016. február 19. 10:53
Ment a szavazat
A Golf akkor marad neked?
Szöcske103
#628
2016. február 16. 16:42
Sziasztok!
Az elmúlt években elég komoly változáson esett át a Golf. 4Motion hajtás, még komolyabb fékrendszer, illetve 90%-ban kész az új full-full race motor. 550-600Ps a terv. A Pasat-om eladó és a helyére egy RS6 Avant lépett, ami 4 hónap után már teljesen újra van fényezve (galériában képek), és még nincs vége a változtatásoknak. Így az Extreme kategóriát szeretném elhagyni és ha lehet egyel feljebb lépni. Köszönöm
Roccsa
#627
2016. január 07. 09:18
B.Ú.É.K.
Még mindig észvesztő a gépezeted
lovasn1
#626
2015. augusztus 16. 19:03
Borisz80
#625
2015. július 09. 17:36
Szöcske Úr! Szombaton Bogárd??
Roccsa
#624
2015. július 07. 12:05
VWanteden láttalak, valami eszméletlen ez a szörny
Sancs 81
#623
2015. június 15. 13:57
HPK
#622
2015. április 08. 12:02
Kymo
#621
2015. március 27. 19:58
Nehogy kikapjál már egy Grande Puntotol
kbel
#620
2015. március 27. 05:01
Szipee
#619
2015. március 23. 16:03
csovi
#618
2015. március 18. 22:49
vwgirl
#617
2015. március 16. 19:32
esti pihizős
azolika
#616
2015. március 16. 18:20
kiskkacsur
#615
2015. március 16. 12:44
THX
kbel
#614
2015. március 16. 04:48
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 633 találat 32 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.