SEAT Toledo&Cupra

Népszerűség: 9.31
Seat Edgar
Seat Edgar autója
Népszerűség:
9.31
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
Toledo: Nem erre való..

Cupra: 6,5s
Max. sebesség
Toledo:Egyszer mentem vele 160-at :)

Cupra: ezzel meg egyszer 200-at :)
Teljesítmény
Toledo: 101 Le

Cupra: 180 Le
Tömeg
Toledo: 1150kg

Cupra: 1176kg
Nyomaték
Toledo: 145Nm

Cupra: 250Nm
Motor
Motor
Toledo: 1.6 8v sr

Cupra: 1.4TSI Kompresszor+ Turbo 7 sebességes DSG+ F1 váltó (tuning mentes gyári és az is marad)
Hajtás
Toledo: Első

Cupra: Első
Elektronika
Van
Légszűrő
Gyári
Kipufogó
Gyári
Nyári felni konfiguráció
Felni
Toledo: Gyári 15" Seat

Cupra: Gyári 17" Cupra Magnezit
Futómű
Rugók
Gyári
Gátlók
Gyári
Fékek
Cupra: Gyári Brembo
Merevítők
Merevek ezek :)
Külső Optika
Karosszéria
Cupra: Gyári Cupra
Fénytechnika
Cupra: Gyári kanyarkövető Bi-xenon
Belső Optika
Ülések
Toledo: Gyári Plüss

Cupra: Gyári Recaro Cupra
HIFI / Multimédia
Fejegység
Toledo: Gyári seat Aura kazettás, 6-os cd tárral

Cupra: Gyári Cd-mp3,usb
Hangszórók
Toledo: Gyári 8 hangszórós(nagyon jól szól)

Cupra: Gyári 6 hangszóró

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

Miből lesz a cserebogár :)

kép 3.

Kormány bőrözés alatt

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Seat Edgar
#19
2013. június 06. 20:51
Ezt meg kellene néznem az ELSA rendszerbe, ha adsz privbe egy alvzsz-ot, holnap megnézem, hogy az már a módosított-e vagy nem...Ha átugrik, nem kócol semmit, csupán nem indul be, főleg olajcsere után "kritikus " az indítás, viszont van már hozzá módosított feszítő, nem a lánc nyúlik, legalább is amiket nálunk a fiúk javítottak hanem a feszítővel voltak gondok...
0
Golf6
#18
2013. június 06. 20:40
2010 decemberben rendeltem, 2011 januárban legyártották,februárban átvettem, elméletileg ez már módosított. Ahogy olvastam, a vezérműlánc nyúlik meg, és leugorhat, erre kell vigyázni, amint van hangja, menni kell be. Főleg ha garanciás :D De ez mindenféle TSI-nél
0
suhi
#17
2013. június 06. 20:37
0
Seat Edgar
#16
2013. június 06. 20:33
A csak-ot tedd ""-be mert az nem CSAK 160Le
Csak óvatosan a nagyon felhúzással, az első szériás kopresszoros turbós motorokba olvadtak a dugók Gyárilag! Garanciába cserélték a komplett motorokat, a cserés motoroknál már módosítások történtek...egy is infó a kulisszák mögül
0
Golf6
#15
2013. június 06. 20:27
Na, úgy van, úgy már szent lesz a béke
Amúgy nekem is ilyen van a Golfomban, de itt csak 160LE. ( bár én már pedzegetem a chipet 2 év után járva :) )
0
Seat Edgar
#14
2013. június 06. 20:23
Igen, én írtam, a tény az komresszor alul,turbó felül. Ha az elméletet nézzük, akkor gyakorlatilag ugyan azt a funkciót tölt be mindkettő, levegőt présel a motorba.
A kompresszort a főtengely, míg a turbót a kipufogó gáz hajtja, így áthidalva, az Alekosz által említett turbólyukat. Tehát fizikailag nincs benne 2db turbó, ami a Bi-turbó jelöl, viszont a hatás mechanizmusa szerint 2db olyan rendszer van benne ami levegőt présel az égéstérbe, ugyan az a szerepük, csak más a meghajtás

A lényeg átírom a Bi-turbo-t kompresszor+ turbóra és akkor vélhetően szent lesz a béke
0
Golf6
#13
2013. június 06. 20:17
Na, jó, de te írtad a Bi-Turbo-t az adatlapodra, nem mi találtuk ki...
0
Cyberspace
#12
2013. június 06. 20:08
0
Seat Edgar
#11
2013. június 06. 20:05
Tudom, hogy rengeteg okos ember van, egy seat márkakedésbe dolgozom, nem kell megmagyarázni, hogy mi is az a TSI...
A lényeg ugyan az, csupán a kompresszort nem a kipufogó gáz működteti,alul kompresszor,felül turbó...
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3
Seat Edgar
#19
2013. június 06. 20:51
Ezt meg kellene néznem az ELSA rendszerbe, ha adsz privbe egy alvzsz-ot, holnap megnézem, hogy az már a módosított-e vagy nem...Ha átugrik, nem kócol semmit, csupán nem indul be, főleg olajcsere után "kritikus " az indítás, viszont van már hozzá módosított feszítő, nem a lánc nyúlik, legalább is amiket nálunk a fiúk javítottak hanem a feszítővel voltak gondok...
Golf6
#18
2013. június 06. 20:40
2010 decemberben rendeltem, 2011 januárban legyártották,februárban átvettem, elméletileg ez már módosított. Ahogy olvastam, a vezérműlánc nyúlik meg, és leugorhat, erre kell vigyázni, amint van hangja, menni kell be. Főleg ha garanciás :D De ez mindenféle TSI-nél
suhi
#17
2013. június 06. 20:37
Seat Edgar
#16
2013. június 06. 20:33
A csak-ot tedd ""-be mert az nem CSAK 160Le
Csak óvatosan a nagyon felhúzással, az első szériás kopresszoros turbós motorokba olvadtak a dugók Gyárilag! Garanciába cserélték a komplett motorokat, a cserés motoroknál már módosítások történtek...egy is infó a kulisszák mögül
Golf6
#15
2013. június 06. 20:27
Na, úgy van, úgy már szent lesz a béke
Amúgy nekem is ilyen van a Golfomban, de itt csak 160LE. ( bár én már pedzegetem a chipet 2 év után járva :) )
Seat Edgar
#14
2013. június 06. 20:23
Igen, én írtam, a tény az komresszor alul,turbó felül. Ha az elméletet nézzük, akkor gyakorlatilag ugyan azt a funkciót tölt be mindkettő, levegőt présel a motorba.
A kompresszort a főtengely, míg a turbót a kipufogó gáz hajtja, így áthidalva, az Alekosz által említett turbólyukat. Tehát fizikailag nincs benne 2db turbó, ami a Bi-turbó jelöl, viszont a hatás mechanizmusa szerint 2db olyan rendszer van benne ami levegőt présel az égéstérbe, ugyan az a szerepük, csak más a meghajtás

A lényeg átírom a Bi-turbo-t kompresszor+ turbóra és akkor vélhetően szent lesz a béke
Golf6
#13
2013. június 06. 20:17
Na, jó, de te írtad a Bi-Turbo-t az adatlapodra, nem mi találtuk ki...
Cyberspace
#12
2013. június 06. 20:08
Seat Edgar
#11
2013. június 06. 20:05
Tudom, hogy rengeteg okos ember van, egy seat márkakedésbe dolgozom, nem kell megmagyarázni, hogy mi is az a TSI...
A lényeg ugyan az, csupán a kompresszort nem a kipufogó gáz működteti,alul kompresszor,felül turbó...
Seat Edgar
#10
2013. június 06. 19:58
Nem,nincs két váltó benne! de ha egy autó alapból dsg-s, az nem jelenti azt, hogy kormányról kapcsolható...ez az, amit F1 váltónak is szoktak hívni...
Alekosz
#9
2013. június 06. 19:44
nem Biturbó az... 1 turbó és egy kompresszor van benne ... hogy nelegyen turbólyuk és alacsony fordulaton is menjen mint egy kis Rakéta :) ugyan ezt a motort láttam és tapasztaltam az új Fabia RS be.. alap 1.4 180 lóerő... kompresszor és Turbó is van benne .. a bemutatón elmondtak mindent a müködésűkről :)
gabcsi0612
#8
2013. június 06. 19:42
3N3MY
#7
2013. június 06. 19:39
1.4TSI BiTurbo?
Amúgy szép gépek,saloon+10p megy,üdv itt!
Golf6
#6
2013. június 06. 19:39
máshogy kompresszor turbo(alul komp, felül turbo), nem 2 turbo
Krissz88
#5
2013. június 06. 19:37
üdv az oldalon márkatárs!
Golf6
#4
2013. június 06. 19:35
a TSI meg nem Bi-Turbo, hanem Twincharged Stratified Injection (TSI)
Golf6
#3
2013. június 06. 19:31
DSG + F1 váltó? Két váltó van benne?
Borisz80
#2
2013. június 06. 19:29
Szép kis géppark! Egy a nyugodt 7köznpokra, egy pedig amikor az ember feszültséget szeretne levezetni, vagy csak kicsit többre vágyik! Üdv az oldalon
rav4
#1
2013. június 06. 19:25
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 59 találat 3 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.