Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Toledo: Nem erre való..
Cupra: 6,5s
- Max. sebesség
- Toledo:Egyszer mentem vele 160-at :)
Cupra: ezzel meg egyszer 200-at :)
- Teljesítmény
- Toledo: 101 Le
Cupra: 180 Le
- Tömeg
- Toledo: 1150kg
Cupra: 1176kg
- Nyomaték
- Toledo: 145Nm
Cupra: 250Nm
Motor
- Motor
- Toledo: 1.6 8v sr
Cupra: 1.4TSI Kompresszor+ Turbo 7 sebességes DSG+ F1 váltó (tuning mentes gyári és az is marad)
- Hajtás
- Toledo: Első
Cupra: Első
- Elektronika
- Van
- Légszűrő
- Gyári
- Kipufogó
- Gyári
Nyári felni konfiguráció
- Felni
- Toledo: Gyári 15" Seat
Cupra: Gyári 17" Cupra Magnezit
Futómű
- Rugók
- Gyári
- Gátlók
- Gyári
- Fékek
- Cupra: Gyári Brembo
- Merevítők
- Merevek ezek :)
Külső Optika
- Karosszéria
- Cupra: Gyári Cupra
- Fénytechnika
- Cupra: Gyári kanyarkövető Bi-xenon
Belső Optika
- Ülések
- Toledo: Gyári Plüss
Cupra: Gyári Recaro Cupra
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Toledo: Gyári seat Aura kazettás, 6-os cd tárral
Cupra: Gyári Cd-mp3,usb
- Hangszórók
- Toledo: Gyári 8 hangszórós(nagyon jól szól)
Cupra: Gyári 6 hangszóró
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Ezt meg kellene néznem az ELSA rendszerbe, ha adsz privbe egy alvzsz-ot, holnap megnézem, hogy az már a módosított-e vagy nem...Ha átugrik, nem kócol semmit, csupán nem indul be, főleg olajcsere után "kritikus " az indítás, viszont van már hozzá módosított feszítő, nem a lánc nyúlik, legalább is amiket nálunk a fiúk javítottak hanem a feszítővel voltak gondok...
0
2010 decemberben rendeltem, 2011 januárban legyártották,februárban átvettem, elméletileg ez már módosított. Ahogy olvastam, a vezérműlánc nyúlik meg, és leugorhat, erre kell vigyázni, amint van hangja, menni kell be. Főleg ha garanciás :D De ez mindenféle TSI-nél
0
A csak-ot tedd ""-be mert az nem CSAK 160Le
Csak óvatosan a nagyon felhúzással, az első szériás kopresszoros turbós motorokba olvadtak a dugók Gyárilag! Garanciába cserélték a komplett motorokat, a cserés motoroknál már módosítások történtek...egy is infó a kulisszák mögül
Csak óvatosan a nagyon felhúzással, az első szériás kopresszoros turbós motorokba olvadtak a dugók Gyárilag! Garanciába cserélték a komplett motorokat, a cserés motoroknál már módosítások történtek...egy is infó a kulisszák mögül
0
Na, úgy van, úgy már szent lesz a béke
Amúgy nekem is ilyen van a Golfomban, de itt csak 160LE. ( bár én már pedzegetem a chipet 2 év után járva :) )
Amúgy nekem is ilyen van a Golfomban, de itt csak 160LE. ( bár én már pedzegetem a chipet 2 év után járva :) )
0
Igen, én írtam, a tény az komresszor alul,turbó felül. Ha az elméletet nézzük, akkor gyakorlatilag ugyan azt a funkciót tölt be mindkettő, levegőt présel a motorba.
A kompresszort a főtengely, míg a turbót a kipufogó gáz hajtja, így áthidalva, az Alekosz által említett turbólyukat. Tehát fizikailag nincs benne 2db turbó, ami a Bi-turbó jelöl, viszont a hatás mechanizmusa szerint 2db olyan rendszer van benne ami levegőt présel az égéstérbe, ugyan az a szerepük, csak más a meghajtás
A lényeg átírom a Bi-turbo-t kompresszor+ turbóra és akkor vélhetően szent lesz a béke
A kompresszort a főtengely, míg a turbót a kipufogó gáz hajtja, így áthidalva, az Alekosz által említett turbólyukat. Tehát fizikailag nincs benne 2db turbó, ami a Bi-turbó jelöl, viszont a hatás mechanizmusa szerint 2db olyan rendszer van benne ami levegőt présel az égéstérbe, ugyan az a szerepük, csak más a meghajtás
A lényeg átírom a Bi-turbo-t kompresszor+ turbóra és akkor vélhetően szent lesz a béke
0
Na, jó, de te írtad a Bi-Turbo-t az adatlapodra, nem mi találtuk ki...
0
Tudom, hogy rengeteg okos ember van, egy seat márkakedésbe dolgozom, nem kell megmagyarázni, hogy mi is az a TSI...
A lényeg ugyan az, csupán a kompresszort nem a kipufogó gáz működteti,alul kompresszor,felül turbó...
A lényeg ugyan az, csupán a kompresszort nem a kipufogó gáz működteti,alul kompresszor,felül turbó...
0
Profilképek
Ezt meg kellene néznem az ELSA rendszerbe, ha adsz privbe egy alvzsz-ot, holnap megnézem, hogy az már a módosított-e vagy nem...Ha átugrik, nem kócol semmit, csupán nem indul be, főleg olajcsere után "kritikus " az indítás, viszont van már hozzá módosított feszítő, nem a lánc nyúlik, legalább is amiket nálunk a fiúk javítottak hanem a feszítővel voltak gondok...
2010 decemberben rendeltem, 2011 januárban legyártották,februárban átvettem, elméletileg ez már módosított. Ahogy olvastam, a vezérműlánc nyúlik meg, és leugorhat, erre kell vigyázni, amint van hangja, menni kell be. Főleg ha garanciás :D De ez mindenféle TSI-nél
A csak-ot tedd ""-be mert az nem CSAK 160Le
Csak óvatosan a nagyon felhúzással, az első szériás kopresszoros turbós motorokba olvadtak a dugók Gyárilag! Garanciába cserélték a komplett motorokat, a cserés motoroknál már módosítások történtek...egy is infó a kulisszák mögül
Csak óvatosan a nagyon felhúzással, az első szériás kopresszoros turbós motorokba olvadtak a dugók Gyárilag! Garanciába cserélték a komplett motorokat, a cserés motoroknál már módosítások történtek...egy is infó a kulisszák mögül
Na, úgy van, úgy már szent lesz a béke
Amúgy nekem is ilyen van a Golfomban, de itt csak 160LE. ( bár én már pedzegetem a chipet 2 év után járva :) )
Amúgy nekem is ilyen van a Golfomban, de itt csak 160LE. ( bár én már pedzegetem a chipet 2 év után járva :) )
Igen, én írtam, a tény az komresszor alul,turbó felül. Ha az elméletet nézzük, akkor gyakorlatilag ugyan azt a funkciót tölt be mindkettő, levegőt présel a motorba.
A kompresszort a főtengely, míg a turbót a kipufogó gáz hajtja, így áthidalva, az Alekosz által említett turbólyukat. Tehát fizikailag nincs benne 2db turbó, ami a Bi-turbó jelöl, viszont a hatás mechanizmusa szerint 2db olyan rendszer van benne ami levegőt présel az égéstérbe, ugyan az a szerepük, csak más a meghajtás
A lényeg átírom a Bi-turbo-t kompresszor+ turbóra és akkor vélhetően szent lesz a béke
A kompresszort a főtengely, míg a turbót a kipufogó gáz hajtja, így áthidalva, az Alekosz által említett turbólyukat. Tehát fizikailag nincs benne 2db turbó, ami a Bi-turbó jelöl, viszont a hatás mechanizmusa szerint 2db olyan rendszer van benne ami levegőt présel az égéstérbe, ugyan az a szerepük, csak más a meghajtás
A lényeg átírom a Bi-turbo-t kompresszor+ turbóra és akkor vélhetően szent lesz a béke
Na, jó, de te írtad a Bi-Turbo-t az adatlapodra, nem mi találtuk ki...
Tudom, hogy rengeteg okos ember van, egy seat márkakedésbe dolgozom, nem kell megmagyarázni, hogy mi is az a TSI...
A lényeg ugyan az, csupán a kompresszort nem a kipufogó gáz működteti,alul kompresszor,felül turbó...
A lényeg ugyan az, csupán a kompresszort nem a kipufogó gáz működteti,alul kompresszor,felül turbó...
Nem,nincs két váltó benne! de ha egy autó alapból dsg-s, az nem jelenti azt, hogy kormányról kapcsolható...ez az, amit F1 váltónak is szoktak hívni...
nem Biturbó az... 1 turbó és egy kompresszor van benne ... hogy nelegyen turbólyuk és alacsony fordulaton is menjen mint egy kis Rakéta :) ugyan ezt a motort láttam és tapasztaltam az új Fabia RS be.. alap 1.4 180 lóerő... kompresszor és Turbó is van benne .. a bemutatón elmondtak mindent a müködésűkről :)
1.4TSI BiTurbo?
Amúgy szép gépek,saloon+10p megy,üdv itt!
Amúgy szép gépek,saloon+10p megy,üdv itt!
máshogy kompresszor turbo(alul komp, felül turbo), nem 2 turbo
a TSI meg nem Bi-Turbo, hanem Twincharged Stratified Injection (TSI)
Szép kis géppark! Egy a nyugodt 7köznpokra, egy pedig amikor az ember feszültséget szeretne levezetni, vagy csak kicsit többre vágyik! Üdv az oldalon
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!