Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 1994
- Tulajdonában
- 1996 óta
- Karosszéria színe
- Pirosas
- Utastér színe
- feketés
- Üzemanyag
- Dízel
- Stílusirányzat
- nekem bejön
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- A gyengébbek kedvéért előre van írva minden adatnál ami volt a gyári állapot és utána van írva a változás!!! A képeknél is a vége a jelenlegi állapot!!most bejáratós
- Max. sebesség
- 195 volt óra szerint 3 emberrel klímával. Tudom, hogy csal, de ezt látom és nincs GPS-em sem! :) Az új motorral 150 mert bejáratós. 2012 04 20-óta nem bejáratós! Már mertem vele óra szerint 165-el! Az a baj, hogy félek a többi közlekedőtől!
- Teljesítmény
- 1994-2011 75 gyárilag, de az idő vasfoga és az a 236...km már eleresztett néhányat. 2011-Az új motorral még nem mértem le.
- Tömeg
- 1110 kg Ez is lehet, hogy változott.
- Nyomaték
- 1994.2011 150 Nm mint a LE-nél. 2011- Az bazi sok lehet, de majd ha egyszer lemérem!
Motor
- Motor
- 1994-2011 1896 ccm turbódízel A felszerelést várja egy gtb2056!!!
2011- Megtörtént!!! A gyári AAZ helyett 1Z-s blokk benne 130-as PD dugattyú, hajtókar, főtengely. 11x3.2es "Kiss" adagoló és a fönt említett turbó.
- Hajtás
- Sűrűn, de akkor is nagyon hajtom!!! A beszerelést várja egy DRW 6sebességes váltóegység!
2011- IV-es Golf DRW váltó hajt egy kevlár 240-es Sachs kuplungon keresztül. Egyedi féltengelyek és a hozzá illő bovdenes kulissza is új.
- Elektronika
- Elég gyakran kiég a bal hátsó!!
- Légszűrő
- 1994-2011 gyári persze cserélni szoktam. :)
2011- Az új motorhoz már HKS "katica" és 60-as rozsdamentes cső Autobahn 88 szilikon szűkítők.
- Kipufogó
- 2008- A flexi cső már 60as átmérő és csak a végén egy PROEX racing dob!
Ez már akkor (2008) az új motorhoz készült.
- Gyújtás
- Magátol robban be, nem kell meggyújtani
- Egyéb
- 2011- Elektromos AC, d=10es üzemanyag cső, és rozsdamentes puffertartály amit köszönök: István-nak!!!
és még 23magas cooler rozsdamentes csővel szilikonokkal.
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Continental Sportcontact 2
- Gumi méret
- 215/40 R16
- Felni
- Aez nyárra,
acél 6x14 télre már ha egyáltalán felrakom!
- Felni méret
- 7.5J×16" 4×100
Téli felni konfiguráció
- Gumi
- Valami téli 2011óta nem igazán kopik.
- Gumi méret
- 185/60 R14
- Felni
- acélosak VW
- Felni méret
- 6J×14" 4×100 ET38
Futómű
- Rugók
- 2008-JOM
- Gátlók
- 2008- Állítható JOM már a magasság.Köszi Adamonak
- Fékek
- 1994-2007 239-es tömör 2007- első hűtött 256-os Brembo furt, mart tárcsa, Ferodo betéttel.
1994-2007dob fék hátul 2007- 226-os furt mart Brembo tárcsa Ferodo betét.
- Merevítők
- Nem kell fő a lazaság!
- Egyéb
- Elöl hátul stabilizátor
Külső Optika
- Karosszéria
- Sima gyári, de van egy hátsó ablak spoilerem amit fényezni kellene.
- Légterelők
- VR6 front. (szerintem) de nem én vágtam szét, hanem aki berakta a motort./nekem annyira nem tetszik, lehet majd cserélem./
- Kiegészítők
- Nagyonzsír rövid antenna ami kihúzható is!!! :)
- Fénytechnika
- Hátul kristály lámpák.
- Dekor
- Ha nem mosom akkor korom a hátulján.
- Egyéb
- FK teleszkóp motorháztető tartó, Vonó horog!!! :)
Belső Optika
- Festés, dekor
- Gyári
- Ülések
- 3-as GTI elöl és a VW depó szerint retro trikó üléshuzattal! :) Volt! Már GTI-EDITION nagy RECARO elöl, hátul. 4 fejtámlával és megvannak az oldalkárpitok is, de a szigetelés miatt nem rakom föl azokat.
- Kormány
- MOMO Trek BŐR
- Kiegészítők
- Számlapok cserélve Gyapy által gyártottra.
egér, nyúl, és medve az ablakban elöl, hátul micimaciék és egy csiga.
- Egyéb
- MOMO Challenger pedál, MOMO Gotham váltógomb, MOMO bőrszoknyával, MOMO Pit Stop Airmetal kézifékkar
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- 2001- 2012 Kenwood krc-778r 11 év sok-sok buli után sajnos meghalt!
2012- Fujitsu Ten Eclipse
- Erősítő
- 2004- Solid Audio ms-40 az alpineknek, Audiobank f-47 a DLD -k nek.
Sikerült a csere kettő darab F-47-es (Kicx, Audiobank) Erősítő a szetteknek és a mélyeknek. :)
- Hangszórók
- 2004- Alpine szett (sxs-1757) elöl, hátul az ajtóban. DLD limited láda a fél csomiban.
2012- Elöl Kicx ALQ-6.3, hátul Kicx ALQ-6.2-es szett. Eladó Alpine-ok. Dupla DLD K1-es mély egyedi ládában!
Képek később. :)
- Egyéb
- DLD 1 farados kondi.
Sok-sok szigetelés az ajtókban!
Az egész beépítésért már másodszor köszönet Pitoncar -nak!!
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
átlagjavító zsír
0
...de szép
ment is a zsírrr
a VW td-k tényleg megbízhatóak.
ment is a zsírrr
a VW td-k tényleg megbízhatóak.
0
Ez szerintem is igaz, eddig csak olajat és szűrőt kapott újat! (kop kop kop)
0
Igen 97%ban az, de remélem nem sokáig!!!
0
Profilképek
Na visszakaptam az autót, de még mindig nem tudlak zavarni az alvásban, majd a jövőhéten az új kipufogóval:)
Egyenlőre bejáratom a váltót. Aztán lesz erezd el a hajam, elég bitangokat vált most:) Hoztam a zsirt
Egyenlőre bejáratom a váltót. Aztán lesz erezd el a hajam, elég bitangokat vált most:) Hoztam a zsirt
átlagjavító zsír
...de szép
ment is a zsírrr
a VW td-k tényleg megbízhatóak.
ment is a zsírrr
a VW td-k tényleg megbízhatóak.
Ez szerintem is igaz, eddig csak olajat és szűrőt kapott újat! (kop kop kop)
Igen 97%ban az, de remélem nem sokáig!!!
A tdi az picit jobb mert azt nagyon lehet húzni. (kb 200LE tartósan)
Hali!
Szombat este nem téged előztelek meg Gyál és Némedi között? (Toyotaval voltam) Vento volt és bordó(piros?)
Szombat este nem téged előztelek meg Gyál és Némedi között? (Toyotaval voltam) Vento volt és bordó(piros?)
Ha jól bánsz vele ő is veled!
Fater 8éve vett egy TDI-t újonnan, 220ekm után sincs semmi baja! Eszünk ágába sem jutot soha, hogy elkéne adni
Fater 8éve vett egy TDI-t újonnan, 220ekm után sincs semmi baja! Eszünk ágába sem jutot soha, hogy elkéne adni
Írtam, hogy a kasztni piros és a képen koszos!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Egyenlőre bejáratom a váltót. Aztán lesz erezd el a hajam, elég bitangokat vált most:) Hoztam a zsirt