Seat Toledo 1,9 TDI

RÁki
RÁki autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Évjárat
2003
Karosszéria színe
mágia fekete metál
Utastér színe
fekete
Üzemanyag
Dízel
Teljesítmény
0-100 Km/h
7 mp alatt
1/4 mérföld
4 autónyival rövidebb idő alatt mint a háttérképen látható piros húzott Integra
Max. sebesség
250 felett
Teljesítmény
Mr Dyno-val keréken mért 199,4 lóerő, ami főtengelyen kb 230-240 lóerő
Tömeg
Forgalmi szerint: 1334 kgMért adat kb. 40 liternyi gázolajjal a tankban sofőr nélkül: 1320 kg
Nyomaték
Mr Dynoval keréken mért 434,3 Nm ami főtengelyen több mint 500Nm.
Motor
Motor
módosított 1896 ccm ASV kódú diesel motor
adagoló (12es elem, 3.1 es emelőtárcsa)
Race porlasztócsúcs
sportvezérműtengely
PD szívósor
PD TDI dugattyúk
PD TDI hajtókarok
átalakított hengerfej
okosított Garett GT20as turbó
EGR lefalazva
2 gázolajszűrő
6 gangos hosszú DRW kódú váltó
erősebb féltengelyek
6 ágú 240 mm-es szinter kuplung
erősített kuplungszerkezet
7 kilógrammos könnyített egytömegű lendkerék
450x335x62 es hálóméretű cooler alumíniumcsövekkel becsövezve
Hajtás
Elsőkerék hajtás
Elektronika
Angliában egyedileg erre az autóra finomhangolt chip
Légszűrő
papír
Kipufogó
módosított VW Golf 1,6 TD kipufogóöntvény
60as üres rendszer a végén egy átmenő CISAM végdob
Nincs katalizátor
Nem látszik a végződés
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Nyári: Pirelli P zero Nero 225/45 ZR17 Y
Téli: Uniroyal Ms 55 Plus 205/55 R 16 V
Felni
Nyári. 17 colos gyári Seat Leon Cupra Speedline
Téli: 16 colos sokküllős gyári Seat Leon 1,8 20V T
Alkalmazott márkák
Pirelli
Futómű
Rugók
Elől: -40mm
Hátul: -40mm
Gátlók
Kayaba Ultra (eredeti japán)
Fékek
Elől: 312x25mm es AUDI TT mart hűtött
Hátul: AUDI A8/S8 269x20 mm-es hűtött
Külső Optika
Karosszéria
Cupra R gyári első lökhárító
Cupra küszöbspoiler
Fénytechnika
Xenon a rövid és a hosszú is.

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Vinyo
#831
2008. május 06. 12:54
0
Kori-00-
#830
2008. május 06. 01:01
0
Bandit
#829
2008. május 05. 17:55
Ok, bár valószínű hogy felhozza majd pestig a gépet Sándor, szóval én nem leszek ott a bemutatón. Vagy ha utána megyek haza, akkor megmutatom.
üdv
0
Bandit
#828
2008. május 04. 20:01
Szia! Nem tudtam elhozni, még gondok voltak...
0
KKH-SRT
#827
2008. május 03. 17:22


Üdv.: Kiskunhalasi Street Racing Team
0
gübi
#826
2008. május 03. 12:58
Balckdevil azt mondta hogy nem fér el a hajtáslánctól a nagy csiga...Neki is "csak" hybridet tudtak felteni...17/20-ast.
0
gübi
#825
2008. május 02. 21:54
Meg igazából ami nagyon érdekelne hogy egy ilyen teljesítménynél és ilyen nm-ernél nem adná fel minden hónapban a hajtása gép alatt?Mert ez a haldex megoldás nem a legerősebb....Talán Blackdevill tudna erre válaszolni.Meg is kérdezem.De ha tudsz erről ezt azt nagyon várom az infőidat!
0
gübi
#824
2008. május 02. 21:44
Szia!
Köszönöm az infót
Ha meglesz az auto mindenféle képpen értekezünk erről!Nyár végéig várnom kell ezzel.De utána kiderül hogy veszek vagy nem...Kecsegtető amit mondasz!
0
gübi
#823
2008. május 01. 14:08
Idióta vagyok....A tiéd tdi!
0
Szólj hozzá Te is!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Vinyo
#831
2008. május 06. 12:54
Kori-00-
#830
2008. május 06. 01:01
Bandit
#829
2008. május 05. 17:55
Ok, bár valószínű hogy felhozza majd pestig a gépet Sándor, szóval én nem leszek ott a bemutatón. Vagy ha utána megyek haza, akkor megmutatom.
üdv
Bandit
#828
2008. május 04. 20:01
Szia! Nem tudtam elhozni, még gondok voltak...
KKH-SRT
#827
2008. május 03. 17:22


Üdv.: Kiskunhalasi Street Racing Team
gübi
#826
2008. május 03. 12:58
Balckdevil azt mondta hogy nem fér el a hajtáslánctól a nagy csiga...Neki is "csak" hybridet tudtak felteni...17/20-ast.
gübi
#825
2008. május 02. 21:54
Meg igazából ami nagyon érdekelne hogy egy ilyen teljesítménynél és ilyen nm-ernél nem adná fel minden hónapban a hajtása gép alatt?Mert ez a haldex megoldás nem a legerősebb....Talán Blackdevill tudna erre válaszolni.Meg is kérdezem.De ha tudsz erről ezt azt nagyon várom az infőidat!
gübi
#824
2008. május 02. 21:44
Szia!
Köszönöm az infót
Ha meglesz az auto mindenféle képpen értekezünk erről!Nyár végéig várnom kell ezzel.De utána kiderül hogy veszek vagy nem...Kecsegtető amit mondasz!
gübi
#823
2008. május 01. 14:08
Idióta vagyok....A tiéd tdi!
g
#822
2008. május 01. 13:46
Nagyon komoly a vas! +Privi
Kori-00-
#821
2008. április 21. 20:57
BG
#818
2008. március 24. 13:25
Kory^^
#817
2008. március 21. 22:09
Nagyon durvás lett! Gratulálok hozzá...Vigyázz ám rá...
D Sztivi
#816
2008. március 11. 21:49
Bandit
#815
2008. február 27. 21:32
Szia! Nincs meg a kép csak ilyen formában...
CodeRed
#814
2008. február 27. 20:58
En ugy erzem mar most jobb mint elotte volt a VNT20-al
CodeRed
#813
2008. február 27. 20:47
Szeva!

Igy hogy meg nincs atirva hozza az ECU igy csak anyit erzek amit az AA elem hozott meg hogy 2-es es 3-asban jobban megindul.
Mihelyst meglesz az uj program akkor megirom milyen lett, de eddig mar igeretes
TDiTom
#812
2008. február 21. 17:43
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 1011 találat 51 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.