Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Elméletileg képes 7-8 mp alatt elérni a százat.
- 1/4 mérföld
- 15,3 mp a gyári adat.
- Max. sebesség
- 200 fölött, még nem teszteltem.
- Teljesítmény
- 170 LE @ 5500 RPM - 0,5 bar (TC06)
- Tömeg
- 1220 kg
Súlyelosztás 53% elöl, 47% hátul
- Nyomaték
- 245 Nm @ 3500 RPM - 0,5 bar (TC06)
Motor
- Motor
- Sirius 4G63-T, 1997 ccm, 8V SOHC
- Hajtás
- RWD, KM132-B-C 5 sebességes manuális váltó
Áttételek:
1: 3.369 : 1
2: 2.035 : 1
3: 1.360 : 1
4: 1.000: 1
5: 0.856 : 1
R: 3.578 : 1
végáttétel: 3.54 : 1
- Elektronika
- MD066668 ECU
- Kipufogó
- Középdob eltávolítva, hátul átmenő dob.
- Egyéb
- Most a gyári TC06-11A-8 turbó, helyette TC05-12A olaj+vízhűtéses turbó lesz egyedi downpipe-al.
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Barum Bravuris 185/60R14
- Felni
- Advan Rally felnik, 7-JJx14
Futómű
- Fékek
- Gyárilag 255 mm-es hűtött tárcsák elöl és 247 mm-es hűtött tárcsák hátul
Külső Optika
- Légterelők
- Hátul gyári spoiler.
- Fénytechnika
- A lámpák működnek, több nem kell.
- Egyéb
- Sötétített hátsó ablakok és napfénytető.
Belső Optika
- Ülések
- Gyári plüss borítású ülések, ha a fontosabb dolgok kész lesznek bekerülnek a donor autóból a több ponton állítható ülések, alapos felújítás után persze.
- Kormány
- Sportkormány volt, sajnos műszakin nem értékelik úgyhogy jelenleg a gyári van visszatéve, a sportkormány pedig a Logitech Driving Force Pron él tovább :)
- Fénytechnika
- Fokozatmentesen állítható fényerejű műszerfalvilágítás(gyári) :)
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- M.N.C. Evolution Midnight Edition, olcsó de a célnak tökéletesen megfelel.
4x50W
CD, rádió, USB, SD/MMC, MP3, AUX(elöl jack, hátul RCA)
4 erősített hangszórókimenet az ISO csatin, 4+1 RCA kimenet(4 hangszóró + mélynyomó)
__________________________________________________
- Hangszórók
- A műszerfalban lévő 10 centis lapos hangszórók szolgálnak hangforrásként, a körülményekhez képest tűrhetően teljesítenek. Valószínűleg ezek helyére fognak kerülni majd a csipogók és az ajtókban lesznek elhelyezve 13 vagy 16 centis hangszórók az ajtópanelek átalakítása után. Mindezt egy 20-25 centis mélynyomó fogja mélyekkel megtámogatni várhatóan.
Nagyon drága hangrendszert nem tervezek bele, nem azért van ez az autó.
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Megpróbálok még intézni valamit, hátha találunk autót is ami húzza, de ezt még nagyon ne vedd biztosra.
0
igen..megnéztem...amugy szükségem lenne egy vonohorgos, viszonylag erős autóra nemtud valaki ilyet?
0
Vagy...izé...pontosabban azt halllottam,hogy csak megnézted...
0
héjj....psssssszzzztttt.........!!!
0
nagyon rá vagy kattanva a Starionra. Helyes. Hallom meg veszed a Deejaylgtől a pirosat.
0
Starion POWA
0
Starion 4WD (1984–1986)
* 1983 Paris-Dakar Rally 1st in Experimental Class
* 1984 Milles Piste Rally (French Rally Championship) 1st in Prototype Category
* 1986 Hong Kong-Beijing Rally 2nd
* 1987 Qutar Rally (Middle East Rally Rally Cote d'Ivoire (World Rally Championship) 4th
* 1987 Himalayan Rally 1st
* 1987 Oman Rally (Middle East Rally Championship) 3rd
* 1988 Scottish Rally (British Rally Championship)
* 1988 British Open Rally Championship 1st (Pentti Airikkala/Terry Harryman)
* 1983 Paris-Dakar Rally 1st in Experimental Class
* 1984 Milles Piste Rally (French Rally Championship) 1st in Prototype Category
* 1986 Hong Kong-Beijing Rally 2nd
* 1987 Qutar Rally (Middle East Rally Rally Cote d'Ivoire (World Rally Championship) 4th
* 1987 Himalayan Rally 1st
* 1987 Oman Rally (Middle East Rally Championship) 3rd
* 1988 Scottish Rally (British Rally Championship)
* 1988 British Open Rally Championship 1st (Pentti Airikkala/Terry Harryman)
0
Japan
* 1985 Inter TEC (Japanese Touring Car Championship (JTC)) 4th
* 1986 SUGO Group A 300 km Race (JTC) 3rd
* 1986 Race de Nippon Tsukuba (JTC) 1st
* 1986 Suzaka 300 km Race (JTC) 2nd
* 1986 All Japan Touring Car Championship 2nd in championship
* 1987 All Japan Touring Car Race (JTC) 1st
* 1987 GHiland Touring Car 300 km Race (JTC) 1st
* 1987 All Japan Touring Car Championship 3rd in championship
* 1988 Hiland Touring Car 300 km Race (JTC) 2nd
* 1985 Inter TEC (Japanese Touring Car Championship (JTC)) 4th
* 1986 SUGO Group A 300 km Race (JTC) 3rd
* 1986 Race de Nippon Tsukuba (JTC) 1st
* 1986 Suzaka 300 km Race (JTC) 2nd
* 1986 All Japan Touring Car Championship 2nd in championship
* 1987 All Japan Touring Car Race (JTC) 1st
* 1987 GHiland Touring Car 300 km Race (JTC) 1st
* 1987 All Japan Touring Car Championship 3rd in championship
* 1988 Hiland Touring Car 300 km Race (JTC) 2nd
0
Profilképek
Megpróbálok még intézni valamit, hátha találunk autót is ami húzza, de ezt még nagyon ne vedd biztosra.
igen..megnéztem...amugy szükségem lenne egy vonohorgos, viszonylag erős autóra nemtud valaki ilyet?
Vagy...izé...pontosabban azt halllottam,hogy csak megnézted...
héjj....psssssszzzztttt.........!!!
nagyon rá vagy kattanva a Starionra. Helyes. Hallom meg veszed a Deejaylgtől a pirosat.
Starion POWA
Starion 4WD (1984–1986)
* 1983 Paris-Dakar Rally 1st in Experimental Class
* 1984 Milles Piste Rally (French Rally Championship) 1st in Prototype Category
* 1986 Hong Kong-Beijing Rally 2nd
* 1987 Qutar Rally (Middle East Rally Rally Cote d'Ivoire (World Rally Championship) 4th
* 1987 Himalayan Rally 1st
* 1987 Oman Rally (Middle East Rally Championship) 3rd
* 1988 Scottish Rally (British Rally Championship)
* 1988 British Open Rally Championship 1st (Pentti Airikkala/Terry Harryman)
* 1983 Paris-Dakar Rally 1st in Experimental Class
* 1984 Milles Piste Rally (French Rally Championship) 1st in Prototype Category
* 1986 Hong Kong-Beijing Rally 2nd
* 1987 Qutar Rally (Middle East Rally Rally Cote d'Ivoire (World Rally Championship) 4th
* 1987 Himalayan Rally 1st
* 1987 Oman Rally (Middle East Rally Championship) 3rd
* 1988 Scottish Rally (British Rally Championship)
* 1988 British Open Rally Championship 1st (Pentti Airikkala/Terry Harryman)
Japan
* 1985 Inter TEC (Japanese Touring Car Championship (JTC)) 4th
* 1986 SUGO Group A 300 km Race (JTC) 3rd
* 1986 Race de Nippon Tsukuba (JTC) 1st
* 1986 Suzaka 300 km Race (JTC) 2nd
* 1986 All Japan Touring Car Championship 2nd in championship
* 1987 All Japan Touring Car Race (JTC) 1st
* 1987 GHiland Touring Car 300 km Race (JTC) 1st
* 1987 All Japan Touring Car Championship 3rd in championship
* 1988 Hiland Touring Car 300 km Race (JTC) 2nd
* 1985 Inter TEC (Japanese Touring Car Championship (JTC)) 4th
* 1986 SUGO Group A 300 km Race (JTC) 3rd
* 1986 Race de Nippon Tsukuba (JTC) 1st
* 1986 Suzaka 300 km Race (JTC) 2nd
* 1986 All Japan Touring Car Championship 2nd in championship
* 1987 All Japan Touring Car Race (JTC) 1st
* 1987 GHiland Touring Car 300 km Race (JTC) 1st
* 1987 All Japan Touring Car Championship 3rd in championship
* 1988 Hiland Touring Car 300 km Race (JTC) 2nd
* 1984 Australian Production Car Champion
* 1984 SCCA Nelson Ledges 24 Hour Race 1st
* 1984 SCCA Playboy Endurance Championship 1st
* 1984 Silverstone Finale 1st[4]
* 1985 British Saloon Car Championship 2nd in championship
* 1985 Guia Race in Macau Grand Prix 3rd
* 1985 Guia Race in Macau Grand Prix 4th
* 1985 SCCA Nelson Ledges 24 Hour Race 1st, Despite heavy rollover crash damage.
* 1985 SCCA Playboy Endurance Championship 1st
* 1986 SCCA Escort Endurance Championship 2nd
* 1986 SCCA Nelson Ledges 24 Hour Race 1st
* 1986 SCCA Showroom Stock A National Championship 1st
* 1986 Dutch National Touring Car Championship 1st
* 1987 SCCA Escort Endurance Championship 1st
* 1987 SCCA Nelson Ledges 24 Hour Race 1st
* 1988 SCCA Showroom Stock A National Championship 1st
* 1990 SCCA Showroom Stock A National Championship 1st
eredmények:D
* 1984 SCCA Nelson Ledges 24 Hour Race 1st
* 1984 SCCA Playboy Endurance Championship 1st
* 1984 Silverstone Finale 1st[4]
* 1985 British Saloon Car Championship 2nd in championship
* 1985 Guia Race in Macau Grand Prix 3rd
* 1985 Guia Race in Macau Grand Prix 4th
* 1985 SCCA Nelson Ledges 24 Hour Race 1st, Despite heavy rollover crash damage.
* 1985 SCCA Playboy Endurance Championship 1st
* 1986 SCCA Escort Endurance Championship 2nd
* 1986 SCCA Nelson Ledges 24 Hour Race 1st
* 1986 SCCA Showroom Stock A National Championship 1st
* 1986 Dutch National Touring Car Championship 1st
* 1987 SCCA Escort Endurance Championship 1st
* 1987 SCCA Nelson Ledges 24 Hour Race 1st
* 1988 SCCA Showroom Stock A National Championship 1st
* 1990 SCCA Showroom Stock A National Championship 1st
eredmények:D
szia mismanc köszi hogy szóltál LG-nek voltam nála.....majd meglátjuk mithoz a jövö:D
Szép, megnézném élőben.
EX II. Szépen karban van tartva.
jah nemis szabad tóóóni neki!mi "melegek "voltunk:D
Nem nyomtam neki mert akkor inultam el az Agip kútról a mosóból és még hideg volt a motor. Soha nem nyomom hideg motorral. Külömben toltam volna mert amugy siettem.
Drukkolok, hogy összejöjjön a Stari
igen ott 3an voltunk a kocsiba..de lehet hogy énis odamentem hozzád,csak előtte a haverral egész éjjel dolgoztunk és onnan mentünka talira így korántsem voltunk 100 %osak:D
amugy annyira megörültem neked ott a szentendrein mondom jeee ráccsig lesz:D de nem nyomogattad el neki!
igen szerintem megveszem, vagyis szeretném nagyon, de egyenlőre a lancer futómüve legalább most 50-60 ezret elvisz, remélem karira meglephetem vele magam!jólenne!
amugy annyira megörültem neked ott a szentendrein mondom jeee ráccsig lesz:D de nem nyomogattad el neki!
igen szerintem megveszem, vagyis szeretném nagyon, de egyenlőre a lancer futómüve legalább most 50-60 ezret elvisz, remélem karira meglephetem vele magam!jólenne!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!