Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Elméletileg képes 7-8 mp alatt elérni a százat.
- 1/4 mérföld
- 15,3 mp a gyári adat.
- Max. sebesség
- 200 fölött, még nem teszteltem.
- Teljesítmény
- 170 LE @ 5500 RPM - 0,5 bar (TC06)
- Tömeg
- 1220 kg
Súlyelosztás 53% elöl, 47% hátul
- Nyomaték
- 245 Nm @ 3500 RPM - 0,5 bar (TC06)
Motor
- Motor
- Sirius 4G63-T, 1997 ccm, 8V SOHC
- Hajtás
- RWD, KM132-B-C 5 sebességes manuális váltó
Áttételek:
1: 3.369 : 1
2: 2.035 : 1
3: 1.360 : 1
4: 1.000: 1
5: 0.856 : 1
R: 3.578 : 1
végáttétel: 3.54 : 1
- Elektronika
- MD066668 ECU
- Kipufogó
- Középdob eltávolítva, hátul átmenő dob.
- Egyéb
- Most a gyári TC06-11A-8 turbó, helyette TC05-12A olaj+vízhűtéses turbó lesz egyedi downpipe-al.
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Barum Bravuris 185/60R14
- Felni
- Advan Rally felnik, 7-JJx14
Futómű
- Fékek
- Gyárilag 255 mm-es hűtött tárcsák elöl és 247 mm-es hűtött tárcsák hátul
Külső Optika
- Légterelők
- Hátul gyári spoiler.
- Fénytechnika
- A lámpák működnek, több nem kell.
- Egyéb
- Sötétített hátsó ablakok és napfénytető.
Belső Optika
- Ülések
- Gyári plüss borítású ülések, ha a fontosabb dolgok kész lesznek bekerülnek a donor autóból a több ponton állítható ülések, alapos felújítás után persze.
- Kormány
- Sportkormány volt, sajnos műszakin nem értékelik úgyhogy jelenleg a gyári van visszatéve, a sportkormány pedig a Logitech Driving Force Pron él tovább :)
- Fénytechnika
- Fokozatmentesen állítható fényerejű műszerfalvilágítás(gyári) :)
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- M.N.C. Evolution Midnight Edition, olcsó de a célnak tökéletesen megfelel.
4x50W
CD, rádió, USB, SD/MMC, MP3, AUX(elöl jack, hátul RCA)
4 erősített hangszórókimenet az ISO csatin, 4+1 RCA kimenet(4 hangszóró + mélynyomó)
__________________________________________________
- Hangszórók
- A műszerfalban lévő 10 centis lapos hangszórók szolgálnak hangforrásként, a körülményekhez képest tűrhetően teljesítenek. Valószínűleg ezek helyére fognak kerülni majd a csipogók és az ajtókban lesznek elhelyezve 13 vagy 16 centis hangszórók az ajtópanelek átalakítása után. Mindezt egy 20-25 centis mélynyomó fogja mélyekkel megtámogatni várhatóan.
Nagyon drága hangrendszert nem tervezek bele, nem azért van ez az autó.
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
csákány figyi vanegy kérdésem!esetleg megtudnád sasolni hogya starionon milyen turbo van? esetleg nem MHI 05TD 14B?
0
Haladgat, de apám kórházba került úgyhogy most a pénzek nagyrészt más irányba folynak sajnos.
0
Profilképek
csákány figyi vanegy kérdésem!esetleg megtudnád sasolni hogya starionon milyen turbo van? esetleg nem MHI 05TD 14B?
Haladgat, de apám kórházba került úgyhogy most a pénzek nagyrészt más irányba folynak sajnos.
nagyon örülök:)
bármi gondod van, vagy szükséged van valamire, keress továbbra is bátran
bármi gondod van, vagy szükséged van valamire, keress továbbra is bátran
Rendben, de felállni a posta elé nem tudok, mert leér az alja, szal majd figyelj pls :D
Semmi gond, megoldható akkor is, ha neked megfelel. Helyileg merre felel meg neked?
Győri vagy ugye? Holnapra itt van egyébként.
Hali! Már elköltöztem a Répce utcából egyrészt azért nemlátod az autót másrészt meg télire a vectrát használom
Rendszám ügyben csak annyit tudok mondani,hogy nemigazán tudom odaadni mert állandóan használom meg a buzi köcsög rendőrök ha megállítanának vele téged akkor elis vennék egyből mert csak a cég tulaja ill dolgozója használhatja Buzik 1 éve változtattak a szabályokon mert mindenki p- srendszámmal mászkált és mindenkinek odaadták
Rendszám ügyben csak annyit tudok mondani,hogy nemigazán tudom odaadni mert állandóan használom meg a buzi köcsög rendőrök ha megállítanának vele téged akkor elis vennék egyből mert csak a cég tulaja ill dolgozója használhatja Buzik 1 éve változtattak a szabályokon mert mindenki p- srendszámmal mászkált és mindenkinek odaadták
Táskában bőven elfér a cucc. De még alakulhat a dolog mert lehet, hogy vagy apámnak vagy nekem kell BP-re menni, vagy holnap lehet, hogy a Honda talira beugrik Mismanc a cuccal, még kiderül a napokban. Köszi a tippet a rendszámra.
hát most voltam BP-n hétfőn kocsival, de ha úgy van és ezek a szabályzós témák nem túl nagyonk jövö hét után(jöv 7N sielnileszek)elhozom neked szívesen!
ha kézben táskában hozható, mert busszal flangálok föl le elég gyakran!
megdumálhatjuk!
P-s rendszámért meg keresd meg ihi-t:D
ha kézben táskában hozható, mert busszal flangálok föl le elég gyakran!
megdumálhatjuk!
P-s rendszámért meg keresd meg ihi-t:D
Tényleg, Inahooo, nem jársz BP-Győr között mostanában? Mert ha igen akkor Mismanctól elhozhatnád nekem a szabályzókat a turbóhoz
Mostmár minden körülmények között pöccre indul mivel kedves klubtársaktól kaptam nem eresztő injektorokat, a motor normális idő alatt be is melegszik köszönhetően a nemrég bedobott termosztátnak. Még a turbónyomást kell belőni, de ahhoz kell a gyári szabályzó, mert vagy túl sokat tölt a turbó(tilt az ECU) vagy túl keveset (0,45 bar).
Kéne egy P-rendszám, hogy kicsit meghajtsam pályán mielőtt tovább állítgatom.
Kéne egy P-rendszám, hogy kicsit meghajtsam pályán mielőtt tovább állítgatom.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!