Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 12s
- Max. sebesség
- 175 Km/h :)
- Teljesítmény
- 68 Esztergomi Lóerő :)
- Tömeg
- 780 Kg
- Nyomaték
- "Az eredeti Japán tuning, a sebességről, az autók versenymotorrá alakításáról szól és nem az aranyláncos fekák szétkrómozott lassú cruise-olásáról."
Motor
- Motor
- G13BA 1.3 8V
- Hajtás
- Első kerék
- Elektronika
- No ABS, no computer, no problem! :)
- Légszűrő
- Gyári, csonkítva (télire visszaalakítva. had lélegezzen friss hűvös levegőt a motor.)
- Kipufogó
- Üres 45-ös rendszer + Honda sportdob, perfo ovál véggel.
- Gyújtás
- Gyári
- Egyéb
- A rajtnál állsz: Zárd ki a külvilágot! Tekerd fel a hangerőt, és érezd a motor járását! Hunyd be a szemed és állítsd rá a szíved! 4 hajtókar, 4 dugattyú, 3pedál, 2 versenyző 1 győztes! Felemelkednek a zászlók, ideges lettél...Érzed az erőt? Hallod az autót? Neked duruzsol, nyugtatgat! Tedd 1-be, tartsd a gázt! Lent a zászló, INDULJ!
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Nyári: Bridgestone B371 165/60 R14
Téli: Sava Eskimo S3 155/70 R13
- Felni
- Nyári: Ötküllős Fondmetal 4700 6x14" alu
Téli: Gyári acél
Futómű
- Rugók
- Elöl: -80mm
Hátul: -60mm
- Gátlók
- Keményített Katona gátlók
- Fékek
- - Elöl: LPR tárcsa és betét
- Hátul: Gyári dobfék
- Egyéb
- "Egy régi szart vezetek, legalábbis tízből kilenc ember biztos így gondolja. És nem tudják, nem értik hogy mi a jó ezekben a pattogó, dobáló, hangos, kényelmetlen, rozsdás vackokban. Ők soha nem fogják érteni, beülnek az egyen-ezüstmetál, egyendísztárcsás, egyen-alapmotoros, zajszigetelt, klímás autóikba és egyek lesznek a sokból. De vagyunk egy páran olyan hülyék, akik nem akarunk beállni a sorba, mert hiába ugyanazt a benzint égetjük el mint ők - valószínű hogy relatíve többet is - de mi mégis különbözünk, nem vagyunk egyek a sokból. Mi élvezzük hogy egy szimpla fekvőrendőr is kihívást jelent néha, élvezzük az őskövület motorok hangját, azt hogy kirázza a futómű a tömést a fogunkból, és tesszük ezt olyan autókkal, amiknek a nagy része már rég a bontókban rohad, vagy már be is zúzták őket kanálnak. Hülyék vagyunk? Biztos. Sokan közülünk már-már klinikai esetek, de mit tegyünk ha nekünk ez jó? Ha szédülünk ha gyári magasságú a futómű, ha megőrülünk ha nem halljuk a motort mert annyira halk? Biztos furcsa, de mi ezt élvezzük..." /Velner Viktor/
Külső Optika
- Karosszéria
- Bíbor/Lila
- Légterelők
- Talán majd egy GTI szárny, de az a max.
Nem fürdőszoba ez, hogy bojlerezve legyen.
- Kiegészítők
- - Jégfehér, 42 smd ledes helyzetjelző
- Golf 3 kis koptató
- Fénytechnika
- - Egyedileg gyártott "Rising Sun" pótféklámpa takaró.
- Dekor
- Fuck the Trends matrica a "trendi" plázanépség távol tartására. :D
- Egyéb
- "Nem az a lényeg, hogy erősebb-e, hangosabb-e, hanem az, hogy mikor meglátod, elgondolkozz azon, hogy miként lehet egy autónak a lelkét a külső megjelenésbe burkolni, megértsd és elfogadd, hogy az e fajta szenvedély már túlmúlik az ép emberi elmén... "
Belső Optika
- Ülések
- gyári kagylóülések
- Kormány
- Suzuki Swift Mk3 GTi kormány
- Fénytechnika
- Műszeregység és fűtéskonzol átledezve pirosra.
- Egyéb
- - Gyári gagyi gumi váltózsák lecserélve bőrre. (Köszönet érte Borsányi Dani cimborámnak.)
- Fényezheted, vaxolhatod,koppra ültetheted,huzathatsz mindenféle csili-csálé kárpitokat mindenhova. Mondhatsz rá stílus irányzatokat, hogy ez most épp: CULT, RAT...stb.
De az egész szart sem ér, ha elvernek a zöldnél!
- A felnőtt s a kisgyerek közt a játékaik értéke a különbség.
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- - Alpine CDE-120RR
- Erősítő
- - Audison LR605XR
- Hangszórók
- - Elöl: macAudio APM 2.16 16cm-es komponens szett
- Gladen SQX 08 nyomó reflex ládában.
- Egyéb
- - Helix 0.5 Farad-os fólia kondenzátor
"Japán legszebb ajándéka a világ autógyártásának a megszállott őrültség vezérfilozófiává emelése. Európában a mániákusság a szupersportautók birodalmában kezdődik és végződik. Az európai őrülteknek ráadásul nevük van: Ferruccio Lamborghini, Enzo Ferrari, Gordon Murray, Colin Chapman, Bernd Pischetsrieder.
Az Aston-Martin, a Rolls-Royce és az AMG (mind személynevek vagy monogram) még a motort összerakó mesterember nevét is ráírja az autóra. A japánok máshogy őrültek, itt a megszállottság nem egyedi furcsaság, hanem kollektív tudatállapot. Ezért van az, hogy az európai sportautót egyének készítik kiválasztott keveseknek. A japánt pedig névtelen dolgozók névtelen vevőknek."
Nínó Karotta
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
DuMpEr
#1338
2012. június 15. 07:46
Újra eljött a péntek.... És mindjárt kezdődhet a hétvégi kikapcsolódás
Kitartást még mára aztán meg Kellemes Hétvégét
Kitartást még mára aztán meg Kellemes Hétvégét
0
Profilképek
Péntek!!!!
Holnap irány a miskolci egyetem
Holnap irány a miskolci egyetem
DuMpEr
#1338
2012. június 15. 07:46
Újra eljött a péntek.... És mindjárt kezdődhet a hétvégi kikapcsolódás
Kitartást még mára aztán meg Kellemes Hétvégét
Kitartást még mára aztán meg Kellemes Hétvégét
Esti, fáradt és úgy látszik szombaton go Miskolc egy kollégávál
jó főkép! :)
jó főkép! :)
Jelentem, sikeres műszaki vizsgán vagyunk túl, újabb két évig riogatom a népet az utakon a D-vel
az utolsó du-os műszakra készülődve jöttem megköszönni a tegnapi támogatásod
DuMpEr
#1330
2012. június 14. 07:48
Köszönet, hogy ma is mellettem voksoltál
Végre itt a jó idő Szép Napot
Végre itt a jó idő Szép Napot
Kora esti kocsikázásból hazatérősen itt vagyok látogatóban!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Holnap irány a miskolci egyetem