Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 0-100 5 sec körül
- 1/4 mérföld
- ~13 sec
- Max. sebesség
- passz
- Teljesítmény
- 300+
Gyári 172 HP
- Tömeg
- 1250 Kg
- Nyomaték
- 400+ NM
Gyári 270 NM
Motor
- Motor
- Turbo:Mitsubishi TD04HL - 19T
motor: Volvo 2.5 Turbo
- Hajtás
- Hátsó + G80 sperr diff, M90 váltó
- Elektronika
- VEMS
MegaSquirt II Extra standalone managemnet volt egy évig
Gyári LH Jetronic 2.4, EZK 116 chippelve 2 évig
- Légszűrő
- ITG direkt
- Kipufogó
- SS Full 3", egyedi dob, no cat, szögletes vég :)
- Gyújtás
- Hengerenkénti COP
- Egyéb
- E85
Bővített, polírozott kipufogósor és turbinaház
Bővített, polírozott hengerfej, nagyobb kipuff szelepek
Turbó nyomás emelés, 1,5Bar
Kevlár kuplung
Sachs Racing Pressure Plate
HI-TUNING svéd chippek
Állítható FPR
Walbro 255
Wideband O2
Siemens Deka 65lb injektorok
Pillangószelep légáramlása feljavítva
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- R17 235/45 Pirelli
- Felni
- 17" 7J Volvo Polaris
17" 8J Volvo Pegasus
Futómű
- Rugók
- 960as keményebb rugói
Dual anti sway bars
- Gátlók
- Koni, állítható
- Fékek
- Volvo S70 305ös trácsái
Külső Optika
- Karosszéria
- Rendkívül ellenálló...svéd acél.
Hidraulikus csillapítású lökhárítók.
- Légterelők
- Hátsó szárny "nyúlvány"
Body kit elvileg van hozzá, csak már képtelenség beszerezni...
- Fénytechnika
- Amcsi projektoros kockalámpa + Xenon 5K
'90 es évjáratú 760as hátsó lámpa
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Pioneer P88RS
- Erősítő
- Alpine MRV-F1505
Alpine MRV-F1000
- Hangszórók
- Volvo Dynaudio!!
2x 3cm csipogó
2x 16,5ös Midrange
2x 20cm Sub
- Egyéb
- Cordial kábelezés, Furutech RCA
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Szólj hozzá Te is!Profilképek
örök hála érte :)
Megpróbálom kideríteni a furattávot, de szerintem ezeken a Mitsukon egyforma.. Ha megvan akkor kifaragok neked a 15G-re.
passzolom a furattávolság dolgot, ezt még senki sem tudta megmondani. Azt mondják h vegyem le és rajzoljam körbe..Majd nekem is gyártatsz 1et?
Laksin lakok én is, kiváló hely a szerelgetésre... persze nem a legjobb. Előbb vagy utóbb nekem is kelleni fog ez a "PLATE". A furattávolságot kéne megmondanod, szerintem egyezik ez enyémmel, de nem tuti. A három csavar egymástól milyen messze van ez itt csak a kérdés. Legyártom majd ez nekem nem gond!
Kocsim most épp nem megy, nem indul pedig van szikra + benya is. Vasárnap lesz időm kideríteni mizu.
Kocsim most épp nem megy, nem indul pedig van szikra + benya is. Vasárnap lesz időm kideríteni mizu.
ezt elhiszem.. de hol lehet ilyet csinálni? Lakótelepen lakok nincs helyem szerelgetni az autót.. Pedig csa kezen múlik a bov :)
Kis sárga rénszarvasfej matricám van, csak még nem ragasztottam fel. "Volvo-forum"-os talin kaptam, úgyh több autón is ilyen van. A feltöltött képeid nem jók.
Olyan blokkoló fedelet szempillantás alatt ki lehet faragni/fúrni.. a lényeg csak az hogy a levegő ne szökjön. Nehogy ezen múljon h nincs BOV-od . Tényleg hamar és könnyen megoldható!
Olyan blokkoló fedelet szempillantás alatt ki lehet faragni/fúrni.. a lényeg csak az hogy a levegő ne szökjön. Nehogy ezen múljon h nincs BOV-od . Tényleg hamar és könnyen megoldható!
van egy ilyenem.. már lassan egy éve és be kéne már rakni :)
háromszög a bal oldalon. az a CBV
neekm a 15g-n gyárileg visszakeringető szelep van (CBV) de hogy atmoszférikus bovot tudjak használni kell egy "blanking plate" (hogy a tökömbe hívják azt magyarul? ->le kell dugózni a helyét).. lehetne rendelni külföldről de szállítással 1ütt már sok lenne egy kis fémdarabért..
Igen, az biztos, hogy masszív. Ismerem a felépítését. A mi 760-as Diesel-ünkkel is adódott egy ilyen eset, szintén előzésben. A BMW jobb eleje eltűnt, kormánymű, futómű elcsavarodott és a felni széttörött. Az autó ott maradt. A miénken betörött a lámpa, felgyűrődött a sárvédőív, ENNYI!
Az ilyen '90-es évjáratú motorok Mitsubishi turbóját atmoszférikus lefújószeleppel szerelték, tehát BOV. A régebbieket T3-as Garrett turbóval, azokon visszakeringetős szelep van, CBV. Nekem a jelenlegi gyárim eléggé hallható, de keresek fütyülős hangú BOV-t. Neked milyen sziszegőd van az autón vagy mit tervezel, ill. tudsz-e nekem segíteni?
Vasárnap nekem elvileg jó, majd még fixálunk.
Az ilyen '90-es évjáratú motorok Mitsubishi turbóját atmoszférikus lefújószeleppel szerelték, tehát BOV. A régebbieket T3-as Garrett turbóval, azokon visszakeringetős szelep van, CBV. Nekem a jelenlegi gyárim eléggé hallható, de keresek fütyülős hangú BOV-t. Neked milyen sziszegőd van az autón vagy mit tervezel, ill. tudsz-e nekem segíteni?
Vasárnap nekem elvileg jó, majd még fixálunk.
jah, tudom mit akartam kérdezni: neked volt visszakeringető szelep a turbón?
Van egy ismerősöm neki dízele volt, kicsit tuningolta... illetve kicsit többet töltött de rájött h akkor többet fogyaszt(blah..) ezért "visszatekerte"... aztán előzés közben oldalról belementek, letolták az útról, majd a 3. fa megállította :) motor járt, csak azért vitték autómentővel mert a hűtő megrepedt... Lehet hogy masszívak ezek a volvók :))
Tali.. be kell érned velem :) Gond az h ezen héten max vasárnap érek rá
Tali.. be kell érned velem :) Gond az h ezen héten max vasárnap érek rá
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!