Volvo 740 Turbo

Népszerűség: 9.88
NitroX5
NitroX5 autója
Népszerűség:
9.88
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
0-100 5 sec körül
1/4 mérföld
~13 sec
Max. sebesség
passz
Teljesítmény
300+
Gyári 172 HP
Tömeg
1250 Kg
Nyomaték
400+ NM
Gyári 270 NM
Motor
Motor
Turbo:Mitsubishi TD04HL - 19T
motor: Volvo 2.5 Turbo

Hajtás
Hátsó + G80 sperr diff, M90 váltó
Elektronika
VEMS
MegaSquirt II Extra standalone managemnet volt egy évig
Gyári LH Jetronic 2.4, EZK 116 chippelve 2 évig


Légszűrő
ITG direkt
Kipufogó
SS Full 3", egyedi dob, no cat, szögletes vég :)
Gyújtás
Hengerenkénti COP
Egyéb
E85
Bővített, polírozott kipufogósor és turbinaház
Bővített, polírozott hengerfej, nagyobb kipuff szelepek
Turbó nyomás emelés, 1,5Bar
Kevlár kuplung
Sachs Racing Pressure Plate
HI-TUNING svéd chippek
Állítható FPR
Walbro 255
Wideband O2
Siemens Deka 65lb injektorok
Pillangószelep légáramlása feljavítva
Nyári felni konfiguráció
Gumi
R17 235/45 Pirelli
Felni
17" 7J Volvo Polaris
17" 8J Volvo Pegasus
Futómű
Rugók
960as keményebb rugói
Dual anti sway bars
Gátlók
Koni, állítható
Fékek
Volvo S70 305ös trácsái
Külső Optika
Karosszéria
Rendkívül ellenálló...svéd acél.
Hidraulikus csillapítású lökhárítók.
Légterelők
Hátsó szárny "nyúlvány"
Body kit elvileg van hozzá, csak már képtelenség beszerezni...
Fénytechnika
Amcsi projektoros kockalámpa + Xenon 5K
'90 es évjáratú 760as hátsó lámpa
HIFI / Multimédia
Fejegység
Pioneer P88RS
Erősítő
Alpine MRV-F1505
Alpine MRV-F1000
Hangszórók
Volvo Dynaudio!!

2x 3cm csipogó
2x 16,5ös Midrange
2x 20cm Sub
Egyéb
Cordial kábelezés, Furutech RCA

Legfrissebb képek

Motorkábelköteg csere

2008

kép 2.

kép 3.

Megasquirt vezérléssel

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Billz
#208
2008. május 23. 00:28
0
H@rdTechno
#207
2008. május 08. 11:53
Tső! Jött a mai kenés! Hát én nem megyek, mert melőzom 22-ig, meg szombaton is meló. Majd jövő héten, de akkor gyere már te is vazzeg!
0
Billz
#205
2008. április 27. 17:24
SZia! Mizusj veled? Rég hallottam felőled. Megkaptad MSNen a levelem amit az Égő Ákos küldött Ethanol blogról???? Üdv!
0
ATGTi
#204
2008. április 25. 21:15
Szóval, lehet, hogy q..a drága, de neked a torsen lenne a jó, hacsak nem akarsz félévente komplett hátsóhidat cserélgetni. Meg ha jól tudom (javítson ki valaki ha tévednék) de ehhez a nyomi svédek nem csináltak sperrt, csak a 240-eshez, az meg nem kompatibile.
0
ATGTi
#203
2008. április 25. 21:12
Sajnos gyári a difi. Még.
Azt mondják a hegesztés kinyírja a meghajtást. Látom te utcán is használod, nekem ismerős versenyző ajánlotta, hogy tudnak csinálni gyári difi házba torsent, olyan előfeszítéssel amilyet akarok, viszont picit húzos az ára: 130e - 180e körül. Akinek csináltak már az rallycrossban használja 3-4 éve, és csak ezt nem kellett cserénie a kocsin.

Mivel ez csak versenyautó a hegesztés lenne az ideális, csak a motorban nincs elég erő hozzá: 2300 cm3 karbis benzines.
0
ATGTi
#202
2008. április 22. 14:44
Hello,

Írtál úgy 2 hete a Turbobricks-re.
Sajna nem velem beszéltél, de sejtem kiről lehet szó.
Ha minden igaz akkor a Driftgarage-ból Leslie-vel. (Remetehegyi László).
Amúgy az enyémen még nincs sok változtatás, csak a hátulja van leültetve 10 cm-t + kemény gátló.
0
kicsio1
#201
2008. április 06. 14:06
0
Szólj hozzá Te is!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Billz
#208
2008. május 23. 00:28
H@rdTechno
#207
2008. május 08. 11:53
Tső! Jött a mai kenés! Hát én nem megyek, mert melőzom 22-ig, meg szombaton is meló. Majd jövő héten, de akkor gyere már te is vazzeg!
Billz
#205
2008. április 27. 17:24
SZia! Mizusj veled? Rég hallottam felőled. Megkaptad MSNen a levelem amit az Égő Ákos küldött Ethanol blogról???? Üdv!
ATGTi
#204
2008. április 25. 21:15
Szóval, lehet, hogy q..a drága, de neked a torsen lenne a jó, hacsak nem akarsz félévente komplett hátsóhidat cserélgetni. Meg ha jól tudom (javítson ki valaki ha tévednék) de ehhez a nyomi svédek nem csináltak sperrt, csak a 240-eshez, az meg nem kompatibile.
ATGTi
#203
2008. április 25. 21:12
Sajnos gyári a difi. Még.
Azt mondják a hegesztés kinyírja a meghajtást. Látom te utcán is használod, nekem ismerős versenyző ajánlotta, hogy tudnak csinálni gyári difi házba torsent, olyan előfeszítéssel amilyet akarok, viszont picit húzos az ára: 130e - 180e körül. Akinek csináltak már az rallycrossban használja 3-4 éve, és csak ezt nem kellett cserénie a kocsin.

Mivel ez csak versenyautó a hegesztés lenne az ideális, csak a motorban nincs elég erő hozzá: 2300 cm3 karbis benzines.
ATGTi
#202
2008. április 22. 14:44
Hello,

Írtál úgy 2 hete a Turbobricks-re.
Sajna nem velem beszéltél, de sejtem kiről lehet szó.
Ha minden igaz akkor a Driftgarage-ból Leslie-vel. (Remetehegyi László).
Amúgy az enyémen még nincs sok változtatás, csak a hátulja van leültetve 10 cm-t + kemény gátló.
kicsio1
#201
2008. április 06. 14:06
Billz
#200
2008. március 18. 23:01
Hali!
Köszi az infókat. Az érdekelne engem is, mert rohadtdrága a benzin mostanság.
Szóval ha mész ki pénteken előtte kérlek írj már egyet itt carstylingon vagy MSN! Előre is köszi.
üDv!
Maxim_
#199
2008. március 14. 19:44
Grautulálok,nagyon szép gép, szépen építve.
Billz
#198
2008. március 14. 17:24
Nos hogy haladtál az átalakításal?
Üdv!
Billz
#197
2008. március 09. 13:50
Hát a hűtő nem olyan nagy gond szeritnem. A kompresssziót meg érdemes téynelg megnézni. Amúgy mit jelent hogy az idő miatt át állsz ethanolra. Meg miket alakítasz át hozzá? Sok sikert a projektedhez, meg a hűtő javításhoz.
Üdv!
Billz
#196
2008. március 06. 23:26
Mi a helyzet a kocsival? A múltkori vítmelegedés nem okozott kárt? Ki van már javítva?
Amúgy valamelyik pénteken lehet kint lezsek akkor vagy írok majd itt vagy felhívlak.
Üdv!
Billz
#195
2008. február 21. 13:11
Mai adadg zsír!
És még annyit hoyg most pénteken kimegyek barátnőmmel. Lehet hogy végre összefutunk akkor:-)
LJ80..
#194
2008. február 14. 12:01
Köszi a segítséget!

Egy e-mail címet tudsz adni? Továbbítom a haveromnak, és majd Ő elmondja mire van szüksége pontosan.
LJ80
#193
2008. február 13. 12:04
Halihó!

Segítségedre lenne szükségem! Egyik cimbimnek van egy '90-es 740 2.0-ás autója, és keres hozzá pár dolgot, de nem talál. Pl. benzinpumpát, napfénytető szigetelést, légszűrőházat, kesztyűtartót, meg pár ilyen apróságot.
Tudnál ajánlani egy bontótvagy helyet, ahol ezeket megkérdezhetem?

Köszi!
Billz
#192
2008. február 11. 22:22
10p
És jah kéna vaalmikor talizni. Csak most néztem hoyg írtál vagy egy hónapja....
Gyorsulásra járogatsz? Én most megint voltam múlt héten. Lete ahogy javul az idő kijárogatok...
SYNapse
#191
2008. január 16. 09:54
narancs
#190
2008. január 15. 12:38
némá ki áll melletted a főképen
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 349 találat 18 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.