Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- passz...
- 1/8 mérföld
- n.a.
- 1/4 mérföld
- n.a.
- Max. sebesség
- gyári 225,GPS-sel mérve 215-216 volt.
- Teljesítmény
- gyári 170,egyelőre dolgozok rajta,hogy tényleg annyi legyen.De gumit füstölni így is lehet...
- Tömeg
- 1325 kg/1855 kg ...
- Nyomaték
- gyári,+-XXXX%....
Motor
- Motor
- 1998-as 2.5 duratec v6.Olyan 5 és fél henger működik a széttört alapjárati motor rugójának beszívása óta.....
- Hajtás
- front
- Elektronika
- gyári+E85power etanol átalakító szett
- Légszűrő
- gyári
- Kipufogó
- gyári st200 minta alapján rozsdamentes középső+2 hátsó dob,60-as csövek.
- Gyújtás
- NGK gyertyák,Kugler kábelek,NTK lambdaszondák
- Egyéb
- EGR dugózva,szívósor kitakarítva alul-felül,régi-új kuplung,váltó
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 195/60 r15-elöl Good Year Eagle Touring,hátul Falken akármi
185/60-r15 Debica téli garnitúra
- Felni
- Ford RS 15" nyáron egyedi szürkére porfestve,télen 15-ös acél...
Futómű
- Rugók
- gyári,normál
- Gátlók
- SRL elöl-hátul
- Fékek
- újak...elöl-hátul hűtött QH tárcsák (278/253 mm) ,Simer betétek
- Merevítők
- nincs
- Egyéb
- üzemel!ez a lényeg bár az első mondat nem mindig igaz...
Külső Optika
- Karosszéria
- egyébként st szett...füst oldalindexek
- Légterelők
- 1 db...
- Kiegészítők
- ST embléma a hűtőrácson
- Fénytechnika
- ST ködlámpák
- Dekor
- volt egy E85 power matrica rajta de valami agyhalott leszedte róla az utcán
- Egyéb
- horpadás...karcok...egyre csak gyűlnek
Belső Optika
- Festés, dekor
- fa(utánzat) műszerfal keret
- Ülések
- plüss bennük légzsákok elöl+fűtés+vezetőoldalon egy darab motor
- Kormány
- multifunkciós-bőr-,felújítva
- Kiegészítők
- a saját váltógomb...már a negyedik autót szolgálja...
- Fénytechnika
- Éppen eléggé világítanak a visszajelzők fényei+egérmozi és a kilincs valamint lábtér- és napellenző világítás
- Egyéb
- A gyerekülés a gyerekkel állandó tartozék,jön velem mindenhová...
Hát,jobb mint a többi volt...elektromos ablak elöl-hátul,napfénytető,tempomat stb...meg mindenféle kütyük,amik szerint városban 9 literrel is lehet járni vele...de ez nekem még nem sikerült...
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- egy kitűnő Sencor rádióusb/sd kártya olvasóval.8 gb-s kártyát gond nélkül kezeli,ennyi nekem elég.
- Erősítő
- nincs
- Hangszórók
- gyári négy hangszóró
- Egyéb
- 50 éves Ford szivargyújtó...jóhogy az is átkerült,ha már több benne az anyag mint egy új szuzukiban...szivargyújtó elosztó...fedélzeti kamera....
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Sima 1.3-1.4-esekre gondoltam én is, amik technikailag gyakorlatilag ugyanazok a mai napig, mint amióta alkalmazzák tömegesen a hengerenkénti befecskendezést, 16 szelepet (15 éve). Swift a 92 lóval, változó szelepvezérléssel, Punto/Panda 1.3 Multijet a turbóval jóhogy robbanékony jószágok, az utóbbit használtam is egy ideig. De annál is van némi csalás, mert érzetre 10 alatt van 100-on, úgy szalad, aztán kell annak is 13 mp...
0
Egy 1.3as dízel pandával helyből át lehet ugrani. Ne viccelj már. Természetesen nem a 3 hengeres skodákra, meg 75 lóerős 1.4es volkswagenekre gondolok, de egy 92le-s swift egy 82 le-s punto stb. (sőt még a 10 éves 1.4 twinspark 145ös is) röhögve tudja azt amit egy 112 le-s 1.3 tonnás Ford Mondeo
0
Az a korszak már régen lejárt, hogy majd lendületből, meg erőből nagy köbcenti. Eljárt már a kor a régi kocsik felett, összeakadnál egy 1.3as Swiftel az autópályán, vagy a lámpánál, azt se tudnád, hogy elindultál vagy sem....
0
Melyik 1.3-as tud többet ennél? A Fingis vagy a Fóbia 1.4? Szeretem ezeket az 1.4 100 lóerős autókat, csak azt felejtik elmondani, hogy 5000-ig 45 lóerő.
0
nos,van benne igazság.De,amiről beszélek,azok az enyémhez hasonló tök átlagos autók.A tuning akármiket hagyjuk,az más kategória.Akármerről nézem,azért egy mai kisköbcentis motort igencsak pörgetni kell ahhoz,hogy ugyanazon idő alatt ugyanazt a munkát elvégezze,mint egy nagyobb.Azért jó dolog hallgatni egy-egy kisauató motorját üveghangon,mert a vezetőnek mindenáron meg kell előznie.Tetszik nem tetszik,menet közben erőből egy kisköbcentis motor nemigen veheti fel a versenyt egy ugyanolyan erejű,de nagyobb motorral.Az álló helyzetből indulás már más tészta.Nyilvánvaló,hogy hamarabb felpörög stb...de ugyanolyan gyorsan el is fogy.A turbó jó dolog,amíg működik...
0
blogok
Motorcsere előtt
2015.04.01.
misi107
Kasztnizás 2. menet
2014.10.13.
misi107
Kasztnizás, 1. menet
2014.08.31.
misi107
Profilképek
A haverom mondta feljebb ment a vas ára a MÉHHHHH telepen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sima 1.3-1.4-esekre gondoltam én is, amik technikailag gyakorlatilag ugyanazok a mai napig, mint amióta alkalmazzák tömegesen a hengerenkénti befecskendezést, 16 szelepet (15 éve). Swift a 92 lóval, változó szelepvezérléssel, Punto/Panda 1.3 Multijet a turbóval jóhogy robbanékony jószágok, az utóbbit használtam is egy ideig. De annál is van némi csalás, mert érzetre 10 alatt van 100-on, úgy szalad, aztán kell annak is 13 mp...
Egy 1.3as dízel pandával helyből át lehet ugrani. Ne viccelj már. Természetesen nem a 3 hengeres skodákra, meg 75 lóerős 1.4es volkswagenekre gondolok, de egy 92le-s swift egy 82 le-s punto stb. (sőt még a 10 éves 1.4 twinspark 145ös is) röhögve tudja azt amit egy 112 le-s 1.3 tonnás Ford Mondeo
Az a korszak már régen lejárt, hogy majd lendületből, meg erőből nagy köbcenti. Eljárt már a kor a régi kocsik felett, összeakadnál egy 1.3as Swiftel az autópályán, vagy a lámpánál, azt se tudnád, hogy elindultál vagy sem....
Melyik 1.3-as tud többet ennél? A Fingis vagy a Fóbia 1.4? Szeretem ezeket az 1.4 100 lóerős autókat, csak azt felejtik elmondani, hogy 5000-ig 45 lóerő.
nos,van benne igazság.De,amiről beszélek,azok az enyémhez hasonló tök átlagos autók.A tuning akármiket hagyjuk,az más kategória.Akármerről nézem,azért egy mai kisköbcentis motort igencsak pörgetni kell ahhoz,hogy ugyanazon idő alatt ugyanazt a munkát elvégezze,mint egy nagyobb.Azért jó dolog hallgatni egy-egy kisauató motorját üveghangon,mert a vezetőnek mindenáron meg kell előznie.Tetszik nem tetszik,menet közben erőből egy kisköbcentis motor nemigen veheti fel a versenyt egy ugyanolyan erejű,de nagyobb motorral.Az álló helyzetből indulás már más tészta.Nyilvánvaló,hogy hamarabb felpörög stb...de ugyanolyan gyorsan el is fogy.A turbó jó dolog,amíg működik...
"Az apró cicaautók és egyéb a mi autónk kategóriájú akármik nem okoznak gondot (hagyom,hogy küzdjenek,egészségükre..."
Azért ez egy kicsit erős, egy modern 1.3as autó már többet tud ennél, ettől nem lesz ez rossz, de kicsit nagy az önbizalom....
Azért ez egy kicsit erős, egy modern 1.3as autó már többet tud ennél, ettől nem lesz ez rossz, de kicsit nagy az önbizalom....
Üdv az oldalon
Áááá,játékautója a lányomnak is van,sajnálom is azt,akinek japán verdája...
Isten hozott a cs-en, az állatkert birodalmában.
Ne lepődj meg egyesek hozzáállásával.
Ne lepődj meg egyesek hozzáállásával.
a gép!és igaz hogy milyen kedwe wan Bátyámnak is ugyanze wan csak 4ajtósba!ha jó kedwe wan megy néha meg nem!10p!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!