Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- még nem mértem :)
- 1/8 mérföld
- I dont know
- 1/4 mérföld
- I dont know
- Max. sebesség
- 200 az tuti :D
- Teljesítmény
- 115 Le
- Tömeg
- 980 Kg
- Nyomaték
- ....
Motor
- Motor
- C20NE
- Hajtás
- FF
- Elektronika
- Gyári
- Légszűrő
- Direkt
- Kipufogó
- 50-es cső átmenő dobbal oldalra kivezetve 1 cső :D:D:D
- Gyújtás
- Monster energy trafó :)
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 14"
- Felni
- Mercedes W123 fém dísztárcsa !!! :)
Futómű
- Rugók
- Gyári
- Gátlók
- GSI
- Fékek
- Gyári
Külső Optika
- Karosszéria
- Clean Hátsó ajtó hátsó sárvédő kiszélesítve!!! rozsdás bal első sárvédő !!! :D Fekete FK Első lámpa
- Légterelők
- GSI
- Fénytechnika
- Minek :D
- Dekor
- Ablakok lesötétitve !!
Belső Optika
- Festés, dekor
- Matt Black
- Ülések
- Gyári Sport Recaro
- Kormány
- Gyári
- Kiegészítők
- Hawai lánc a vissza pillantón :D
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- JVC
- Hangszórók
- Gyári Audi A8 :D:D:D:D
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Én ismerem ezt a kocsit...ismertem már matt feketén is...Baszós volt mikor elkészült,aztán lelakódott...aztán lett matt vaj és miután így is le lett lakva piszkosul el lett adva...
Most vette a gyerek és igenis jó lesz ez,csak össze kell tenni az elejét rendesen,mert le lett csukva (még vásárlás előtt) és akkor csak össze lett dobva...még nem volt idő ezzel foglalkozni,de ha a megfelelő mértékű ültetés is meglesz akkor baszós lesz ez a style a merci dísztárcsákkall együtt!!! Akinek meg eleve nem tetszik a RAT stílus akkor azt ne is akarjuk meg győzni,h ez miért jó vagy miért szép,mert úgyse fog sikerülni...
Most vette a gyerek és igenis jó lesz ez,csak össze kell tenni az elejét rendesen,mert le lett csukva (még vásárlás előtt) és akkor csak össze lett dobva...még nem volt idő ezzel foglalkozni,de ha a megfelelő mértékű ültetés is meglesz akkor baszós lesz ez a style a merci dísztárcsákkall együtt!!! Akinek meg eleve nem tetszik a RAT stílus akkor azt ne is akarjuk meg győzni,h ez miért jó vagy miért szép,mert úgyse fog sikerülni...
0
Profilképek
egy gyári fosnál akkor is jobb már most,h lecsiszolta azt a sárvédőt és feldobdta a merci disziket
Én ismerem ezt a kocsit...ismertem már matt feketén is...Baszós volt mikor elkészült,aztán lelakódott...aztán lett matt vaj és miután így is le lett lakva piszkosul el lett adva...
Most vette a gyerek és igenis jó lesz ez,csak össze kell tenni az elejét rendesen,mert le lett csukva (még vásárlás előtt) és akkor csak össze lett dobva...még nem volt idő ezzel foglalkozni,de ha a megfelelő mértékű ültetés is meglesz akkor baszós lesz ez a style a merci dísztárcsákkall együtt!!! Akinek meg eleve nem tetszik a RAT stílus akkor azt ne is akarjuk meg győzni,h ez miért jó vagy miért szép,mert úgyse fog sikerülni...
Most vette a gyerek és igenis jó lesz ez,csak össze kell tenni az elejét rendesen,mert le lett csukva (még vásárlás előtt) és akkor csak össze lett dobva...még nem volt idő ezzel foglalkozni,de ha a megfelelő mértékű ültetés is meglesz akkor baszós lesz ez a style a merci dísztárcsákkall együtt!!! Akinek meg eleve nem tetszik a RAT stílus akkor azt ne is akarjuk meg győzni,h ez miért jó vagy miért szép,mert úgyse fog sikerülni...
Menj fel rozsdakupac.hu-ra és ott nézegessetek szét ha járkálsz autós találkozókra orszáhgszerte akkor nem írod ezt ki h a külföldi meg az itthoni rat-ek!És nem e 30 as kollegámnak szántamHaenm itt ezt most arra írtam h nem normális az aki rozsdásítania akrja a kocsiját!Erre a kijelentésre!
:)
Nem "E30" kollégát védve és senkit sem cáfolva,azért lássuk be,az itthon RAT stílusúnak mondott,épített autók és a külföldön megépített autók között azért van minőségbeli eltérés.
Míg odakint műszakilag,szerkezetileg tökéletes állapotban találsz egy ilyen autót,pl komoly futóművel,igényes kerekekkel és egyéb kiegészítőkkel-sorolhatnám-,addig az itthoniak többségénél kókler,szedett -vetett utánérzésed van.
De ne az anyagi vonzatát,az építés költségét vegyük alapul,ne is az eredetiséget,ötletességet,de az összkép az igények és a minőség alapjában mások.Ez adja a végeredményt:)
Nem "E30" kollégát védve és senkit sem cáfolva,azért lássuk be,az itthon RAT stílusúnak mondott,épített autók és a külföldön megépített autók között azért van minőségbeli eltérés.
Míg odakint műszakilag,szerkezetileg tökéletes állapotban találsz egy ilyen autót,pl komoly futóművel,igényes kerekekkel és egyéb kiegészítőkkel-sorolhatnám-,addig az itthoniak többségénél kókler,szedett -vetett utánérzésed van.
De ne az anyagi vonzatát,az építés költségét vegyük alapul,ne is az eredetiséget,ötletességet,de az összkép az igények és a minőség alapjában mások.Ez adja a végeredményt:)
Éljen a RAT!Olvastam a hozzászólásokat,megmonddom kiakadtam!Vannak stílusirányzatok,had döntse már el mindenki h milyenbe építi!Nézzél meg Wörthersee-s képeket és ott rájössz h nem igénytelen stílus a RAT és tényleg sok pénz van beleölve ezekbe a kocsiba!Hozzáteszem több munka meg idő ez mint egy fényezés!Valaki telejesen gyárira szavaz gyári motor szétültetve!Valaki meg ilyen cooler olyan turbó,ezer lóerőMind1 engem csak az basz fel ha már nem csillivilli,turbóman,csajok kedvence a kocsi akkor már jön a fika a fórumon!
Pont ez a RAT jól mondod...
Ez egy stílus ami vagy tetszik vagy nem!!!!De sajnálom az okoskodókat mert csak szolok ennek a stílusnak egyre nagyobb közönsége lesz itt a Balkánon :))) Szokjatok hozzá :)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!