Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 7.940 sec (gyári 9 sec), de egyre kevesebb :)
80-120 Km/h: 5.957 sec
0-160km/h videó (2008.)
0-180-0km/h videó (2009.)
0-190-0 km/h (2011.)
- 1/8 mérföld
- 9.905@111,97 (2010.09.25. Tököl 2.hely)
9.977@110,90 (2011.07.02. Kiskunlacháza)
10.076@112,32 (2011.09.10. Tököl aszfalt 1.hely)
10.210@110,09 (2010.06.13. Tököl hátsó 1.hely)
10.216@110,09 (2011.05.01. Taszár 4. hely)
10.272@111,80 (2010.05.15. Debrecen 4. hely)
10.280@108,92 (2010.08.15. Pécs-Pogány 4. hely)
10.389@106,03 (2009.08.01. Szentkirályszabadja 4.hely)
10.492@107,58 (2008.08.09. Hungaroring)
-----------------------------------------------------------------
Legjobb 60 láb: 2.1984 (2010.09.25. Tököl)
-----------------------------------------------------------------
- 1/4 mérföld
- 15.579@140,35 (2010.09.25. Tököl 2. hely)
15.685@137,55 (2011.07.02. Kiskunlacháza)
16.002@137,66 (2011.05.01. Taszár 4. hely)
16.091@136,62 (2010.08.15. Pécs-Pogány 4. hely)
17.168@128,11 (2008.07.19. Szentkirályszabadja 6. idő)
- Max. sebesség
- 1. 50 km/h
2. 85 km/h
3. 116 km/h
4. 157 km/h
5. 197 km/h
(GPS-el mérve)
- Teljesítmény
- 119,6 PS (88 kW) 6110/min
-----------------------------------------------------------------
Legjobb köridők:
Hungaroring: 2:22.475 (2012.05.20.)
Slovakia Ring: 2:46.185 (2012.06.30.)
Euroring: 1:28.289 (2012.10.20.)
Kakucsring: 0:42.055 (2012.07.21.)
-----------------------------------------------------------------
- Tömeg
- 865 kg
- Nyomaték
- 148,3 Nm 5235/min
Motor
- Motor
- 1NZ-FE 1497 cm³ 16V VVT-i
Variable Valve Timing with intelligence
Dupla vezérműtengelyes, lánccal hajtott,
soros négyhengeres benzinmotor
keresztbe beépítve.
Castrol Edge 5W-40 olajjal kenve
- Hajtás
- FWD
C56 5 sebességes manuális váltó
JUN szinterkuplung exedy szerkezettel,
könnyített lendkerékkel (4,4 kg:)
Több kép a kuplungról
- Elektronika
- Lamdba szonda szimulátor
- Légszűrő
- K&N 69-8756TP Cold Air Intake
- Kipufogó
- Karkus féle kipufogó
- Katalizátor off
- Gázgyorsító dob
- Sportdob a végén
54-ből indul, 50 a vége
- Gyújtás
- Hengerenként trafó, NGK "R" sportgyertyákkal.
- Egyéb
- Weapon-r 501-112-108 szívósor
C-ONE Motorbillenés-gátló
C-ONE Versenybakok
Videók
Dyno
0-160km/h
Yaris Ts vs. D-4D
Yaris 1.5 TS vs. Corolla 1.6
Yaris 1.5 TS vs. Daewoo Evanda 2.0
0-180-0km/h
Yaris 1.5 TS cam test
Yaris Euroring training
0-190-0 km/h
Yaris TS Euroring best lap
Yaris TS vs. Laguna dCi
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Nyári: Yokohama Parada 195/50 R15
Téli: DUNLOP SP Winter Sport M3 195/50 R15
Játszós: Hankook Ventus F200 slick 190/570 R15
- Felni
- Nyáron: 15" MR2
Télen: Gyári ENKEI 15"
Játszós: ENKEI (Honda City) alufelni
Futómű
- Rugók
- F:3 kg/mm
R:2.9 kg/mm
- Gátlók
- Tein GSY14-G1AS3
állítható magasságú és keménységű
- Fékek
- Elöl 4 dugós Porsche nyereg 275-ös EBC fúrt/mart tárcsával, Yellow Stuff betéttel.
Hátul 269-es tárcsa Brembo fúrt/mart tárcsával, EBC GreenStuff betéttel.
- Merevítők
- Első toronymerevítő
Hátsó toronymerevítő
- Egyéb
- C-ONE első kanyarstabilizátor (28mm)
WhiteLine BTR76 hátsó kanyarstabilizátor (22mm)
Külső Optika
- Légterelők
- TTE hátsó szárny
- Fénytechnika
- Dectane Ledes Hátsó Lámpa
- Dekor
- Terv: Simon Zoltán
- Egyéb
- Sötétített üvegek (3M FX 20)
Belső Optika
- Festés, dekor
- karbon mintás műszerfalközép
- Ülések
- Dönthető kagylók
Securon 4 pontos, körcsatos övvel
- Kormány
- Mélyagyas velúr
- Kiegészítők
- "A" oszlopon műszerek
-Vízhőfok
-Olajhőfok
-Olajnyomás
-Váltásjelző
HIFI / Multimédia
- Hangszórók
- 4db gyári, + 2 a kalaptartóban
- Egyéb
- Tervek 2009-re:
TRD vagy Exedy kuplung + könnyített lendkerék
Komplett futóműcsere (TRD, Koni vagy TEIN alkatrészekkel)
Tarox fék (tárcsa+betét)
Fekete Angel Eyes + Xenon
És ami megvalósult 2009-ben...
JUN S-metal versenykuplung és könnyített lendkerék
Hátsó toronymerevítő
Tervek 2010-re:
Brembo fúrt/mart tárcsák + versenybetétek
TRD Quick shifter
C-one kanyarstabilizátor
C-one toronymerevítő
C-one motorbillenés-gátló
C-one motortartó bakok
Komplett futóműcsere (TRD, Koni vagy TEIN alkatrészekkel)
K&N 69-8756TB Cold Air Intake
Black Angel Eye + xenon
Hátsó, ledes lámpák
És ami megvalósult 2010-ben...
Brembo fúrt/mart tárcsák + EBC versenybetétek
C-one kanyarstabilizátor
C-one toronymerevítő
C-one motorbillenés-gátló
C-one motortartó bakok
TRD Quick shifter
K&N 69-8756TP Cold Air Intake
Játszós felnigarnitúra (5 küllős MR2)
4 db játszós Yokohama Parada
Tein GSY14-G1AS3
2 db versenyülés
Hátsó, ledes lámpák Köszi Srácok!
WhiteLine hátsó kanyarstab
TTE hátsó szárny
Tervek 2011-re:
Agency Power Light Weight Crank Pulley
Black Angel Eye + xenon
6 gangos váltó
Motorerő gyarapítás
Weapon-r 501-112-108
És ami megvalósult 2011-ben...
Agency Power Light Weight Crank Pulley (kuka...)
4db Enkei „játszós” felni + versenygumik
Weapon-r 501-112-108
EBC YellowStuff fékbetétek
4 dugós Porsche féknyereg + 275-ös tárcsák
Tervek 2012-re:
Váltó upgrade
Motor upgrade
És ami megvalósult 2012-ben...
Váltócsere
Mélyagyas velúr kormány
Súlycsökkentés
Faceliftes km óra
2008.07.25-e óta a CarStylingon
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Réges régen pontozós ZSÍRt Hoztam!!
Holnaptól melóó
Holnaptól melóó
0
Amúgy zsír a masina és örülök,hogy van aki normális keretek között tudja megosztani mondanivalóját és nem egyből........
0
Jöttem csütörtökön is
0
A héten szabin vagyok,sajnos van mit csinálni. FAP szűrőm tele (korom)...ezért megy a kukába
És igen....csak cső lesz......és igen KORMOLNI fog
És igen....csak cső lesz......és igen KORMOLNI fog
0
Profilképek
Igen eltűntem sajnos. Kicsit túlvállaltam magam. Folyamatos 3 műszak főiskola és ez mellé már nem fért bele egy évad versenyzés. És most még a kocsin is faragni kell mert az elektronikája nem a legjobb.
Szeptember ? még nem tudom remélem idén azért egyre eljutok majd.
Szeptember ? még nem tudom remélem idén azért egyre eljutok majd.
Réges régen pontozós ZSÍRt Hoztam!!
Holnaptól melóó
Holnaptól melóó
Amúgy zsír a masina és örülök,hogy van aki normális keretek között tudja megosztani mondanivalóját és nem egyből........
Bocs,hogy ide írok,de nem akartam már rondítani az user oldalát!
Pont a gyári papírszűrő a legjobb,mert az szűr legjobban.A kosz meg a többi beszűrődő szennyeződés a turbós autónak jobban árt mint a szívónak,mert a turbo-t teszi tönkre a motor mellett!
Pont a gyári papírszűrő a legjobb,mert az szűr legjobban.A kosz meg a többi beszűrődő szennyeződés a turbós autónak jobban árt mint a szívónak,mert a turbo-t teszi tönkre a motor mellett!
Jöttem csütörtökön is
A héten szabin vagyok,sajnos van mit csinálni. FAP szűrőm tele (korom)...ezért megy a kukába
És igen....csak cső lesz......és igen KORMOLNI fog
És igen....csak cső lesz......és igen KORMOLNI fog
szia, gratula az első helyhez, szép volt! megvártunk még a döntőig
Múlt héten láthattalak este 8 körül Kőbányán? A Kőrösi Csomán kanyarodtál ki és mentél a Pongrác fele....
Lehet, nem Te voltál, de nonfiguratívos Yarist láttam.
Lehet, nem Te voltál, de nonfiguratívos Yarist láttam.
Egy kis kihagyás után...hoztam amit kell
Mostanában ritkábban vagyok
De ha van időm,mindig benézek
De ha van időm,mindig benézek
Tiesto buli után,félig süketen benéztem hozzád
És toltam már pár új képet
És toltam már pár új képet
Pénteki->Kellemes Hétvégét Kívánok!
Szombaton,vasárnap nem vagyok->TIESTO koncerten leszek
Szombaton,vasárnap nem vagyok->TIESTO koncerten leszek
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Szeptember ? még nem tudom remélem idén azért egyre eljutok majd.