Mazda 323F

Kulinpapa
Kulinpapa autója
Helyezés:
20
Kategória:
X-trem
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
?
1/8 mérföld
?
1/4 mérföld
?
Max. sebesség
Áttétel függő.
Teljesítmény
hamarosan kiderül....
Tömeg
kb.1100 kg
Nyomaték
hamarosan kiderül
Motor
Motor
1.8 DOHC turbo, a motorblokk gyári, az összes többi már nem az....
Hajtás
fronthajtás, sperr
Elektronika
VEMS, full kiépítésben
Légszűrő
HKS
Kipufogó
3 coll-os saválló grpoupA
Gyújtás
nem dohányzom
Egyéb
WWW.KULINPAPA.HU
Nyári felni konfiguráció
Gumi
16 collal próbálkozok
Felni
aluett
Futómű
Rugók
G4 Racing mazda 323GTR állítható magasságú és keménységű gátlók, kemény szilentek, Whiteline kemény stabilizátor rud
Gátlók
G4 racing
Fékek
skyline fékek elöl-hátul
Külső Optika
Karosszéria
A kasztni is full át lett szabva, homokfújás után nagy munka kezdődött, épített elsőrész és tornyok, előre hozott zárhíd, végighegesztve az összes illesztés, csak a forma maradt a régi ...
Kiegészítők
a ménes :)
Belső Optika
Festés, dekor
metál fény, flokkolt belsőség
Ülések
Evo 8 ülések
Kormány
"a kormány monnyon le!" :))
HIFI / Multimédia
Fejegység
az meg minek?

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Swifti
#947
2013. augusztus 27. 17:10
0
Kulinpapa
#946
2013. július 30. 23:53
[email protected]

A két motor ugyanaz csak a gyengébbiken van katalizátor is.
0
Piet_
#945
2013. július 24. 15:20
Priviben írsz nekem egy e-mailcímet amit gyakrabban nézel, ha netán lenne valami hülye kérdésem azt meg tudjam kérdezni. Mint pl azt hogy te tudod-e hogy milyen különbség van a 128LE-s BP motor és a 140LE-s között. Meg hogy átfaragható-e egyikből a másik..teljesítménybe nem sok a különbség, de ha nem túé kültésges és bonyolult előszendni belőle akkor azért érdekelne ez a fajta megoldás átmenetileg
0
Kulinpapa
#944
2013. június 04. 23:06
Vems-el vagy más jó írható ecu-vel a motorban rejlő összes teljesítményt ki lehet hozni. Ez szívómotor esetében általában nincs messze a gyári teljesítménytől, 5-10% pluszra lehet számítani, turbósnál viszont jelentősebb növekedés is elérhető.
0
Piet_
#943
2013. május 19. 19:06
sima szívóra van értelme VEMS-et rakni? meg most vettem egy japán belpiacos mx5-ecut de nem nagyon barátkoznak...
0
Piet_
#942
2013. május 19. 19:05
basszus, most keveredtem el megint erre, és csak most látom mit írtál régebben, Hetyési Zsoltinál került szóba az autód hogy milyen brutál módon át lett építve, és hogy téged keresselek ha turbósítás, meg egyéb ilyen olyan Mazda BP motorral kapcsolatos kérdésem van
0
CORIG60
#941
2013. február 07. 12:40
0
Kulinpapa
#940
2012. december 23. 22:02
Írható ecu és a körítés meg ugyis kell hozzá. De ha ez megépül akkor van könnyedén 300LE-d és megbízható a kocsi. De ha nagyobb teljesítményt akarsz akkor egy jó turbóval 400LE is összejön, ahogy nekem. Keress meg valamikor ha gondolod, mindent meg tudunk csinálni.
0
Kulinpapa
#939
2012. december 23. 21:56
GTX/GTR hajtást felejtsd el. Drága és szinte semmit sem bír. Celica, lancia vagy mitsubishi hajtást kell aláfaragni.
Motor-elektronika témában tudok segíteni. Komplett GTR cserét itt is felejtsd el. Drága és nem is a legcélszerűbb. A legjobb és legolcsóbb ha a sima GT motort turbósítod. A blokk-főtengely-hengerfej ugyis ugyanaz. Szelepek-veztengely maradhatnak. Dugót meg hajtókart pedig úgyis cserélni kell.
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Swifti
#947
2013. augusztus 27. 17:10
Kulinpapa
#946
2013. július 30. 23:53
[email protected]

A két motor ugyanaz csak a gyengébbiken van katalizátor is.
Piet_
#945
2013. július 24. 15:20
Priviben írsz nekem egy e-mailcímet amit gyakrabban nézel, ha netán lenne valami hülye kérdésem azt meg tudjam kérdezni. Mint pl azt hogy te tudod-e hogy milyen különbség van a 128LE-s BP motor és a 140LE-s között. Meg hogy átfaragható-e egyikből a másik..teljesítménybe nem sok a különbség, de ha nem túé kültésges és bonyolult előszendni belőle akkor azért érdekelne ez a fajta megoldás átmenetileg
Kulinpapa
#944
2013. június 04. 23:06
Vems-el vagy más jó írható ecu-vel a motorban rejlő összes teljesítményt ki lehet hozni. Ez szívómotor esetében általában nincs messze a gyári teljesítménytől, 5-10% pluszra lehet számítani, turbósnál viszont jelentősebb növekedés is elérhető.
Piet_
#943
2013. május 19. 19:06
sima szívóra van értelme VEMS-et rakni? meg most vettem egy japán belpiacos mx5-ecut de nem nagyon barátkoznak...
Piet_
#942
2013. május 19. 19:05
basszus, most keveredtem el megint erre, és csak most látom mit írtál régebben, Hetyési Zsoltinál került szóba az autód hogy milyen brutál módon át lett építve, és hogy téged keresselek ha turbósítás, meg egyéb ilyen olyan Mazda BP motorral kapcsolatos kérdésem van
CORIG60
#941
2013. február 07. 12:40
Kulinpapa
#940
2012. december 23. 22:02
Írható ecu és a körítés meg ugyis kell hozzá. De ha ez megépül akkor van könnyedén 300LE-d és megbízható a kocsi. De ha nagyobb teljesítményt akarsz akkor egy jó turbóval 400LE is összejön, ahogy nekem. Keress meg valamikor ha gondolod, mindent meg tudunk csinálni.
Kulinpapa
#939
2012. december 23. 21:56
GTX/GTR hajtást felejtsd el. Drága és szinte semmit sem bír. Celica, lancia vagy mitsubishi hajtást kell aláfaragni.
Motor-elektronika témában tudok segíteni. Komplett GTR cserét itt is felejtsd el. Drága és nem is a legcélszerűbb. A legjobb és legolcsóbb ha a sima GT motort turbósítod. A blokk-főtengely-hengerfej ugyis ugyanaz. Szelepek-veztengely maradhatnak. Dugót meg hajtókart pedig úgyis cserélni kell.
Piet_
#938
2012. december 23. 21:41
Tetszik a motortér
Piet_
#937
2012. december 23. 21:38
meg elsősorban találnom kellene egy megbízható és nem túl drága alkatrész forrást. vagy akár egy komplett motort ecuvak köteggel
Piet_
#936
2012. december 23. 21:36
Köszönöm! Az szerepel a hosszabbtávú terveimben, meg a komplett GTX/GTR hajtáslánc átépítése alá
323BFTurbo
#935
2012. december 19. 12:46
Kulinpapa
#934
2012. november 12. 20:32
Azóta egyre komolyabban foglalkozom ECU hangolással, megpróbálok ebben egyre előrébb jutni.
Nyaky
#933
2012. november 12. 16:53
Koszi! Alakulgat. Miujsag feled hogy mennek a dolgok.
VazsiHGT
#932
2012. október 29. 13:27
MS8
#931
2012. október 25. 22:22
Kulinpapa
#930
2012. szeptember 20. 22:35
Gyorsulni még soha nem vittem ki, talán most ha lemennek az utolsó versenyek akkor lesz időm és akkor elviszem fékpadra. Idén sajnos időhiány miatt összesen 20km-t mentem vele. Fékpadon legalább 400Le-t kell mérjünk majd, ha kevesebb lesz akkor fejleszteni fogom még a kocsit, ha meglesz a kívánt eredmény akkor pedig elégedetten hátradőlök.
Kulinpapa
#929
2012. szeptember 20. 22:30
Mindegy, csak énis sok hülyeséget olvasok néha. Amúgy jóban vagyok Rolandal, remélem így is marad.
A polskit sokan csinálták már korábban. Remélem tudok segíteni benne hogy mostmár fusson egy jó időt majd.
Mr.X.
#928
2012. szeptember 20. 14:24
Én sem köpködni akartam és valószínűleg te sem Rolandot akartad fikázni,de a szövegkörnyezetből más jön le.Nekem meg néha már edurran az agyam...
Privátban elküldöm,hogy ki tákolta a polskit.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 947 találat 48 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.