Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 8.9 Gyári adat
- 1/8 mérföld
- 819 COMPANY
- 1/4 mérföld
- Sziasztok! 2014-ben kicsit visszavettünk az arcból és egy letisztultabb mondhatni OEM+ stílusban láthattátok idén a Swiftet. Azt hiszem talán most először érzem azt, hogy tükrözi az autó a valódi stilusom!
- Max. sebesség
- 200km/h Gyári adat
- Teljesítmény
- 125 Gyári adat
- Tömeg
- 1030 kg
Motor
- Motor
- M16A (1,6VVT)
- Hajtás
- Front
- Légszűrő
- Suzuki motorsport karbon házban @ JDM
- Kipufogó
- Leömlőtől nyitott 60as rendszer+keresztdob dupla 100as égetett végek BY: Dynamitdob
- Gyújtás
- Gyári keyless go
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 205/40/17 falken
- Felni
- Rota Grid drift 17x9 et 25 matt bronz
Futómű
- Gátlók
- KW Variante 1 Gewinde GERMANY
Elől döntve 2.4 fokot
Hátul greddy rear camber adapter 4 fok dőlés
- Fékek
- Hűtött tárcsa
Külső Optika
- Karosszéria
- Bíborvörös Gyöngyház, Gyári swift sport lökösök + hozzátartozó küszöb spoiler
- Légterelők
- Gyári sport szárny
- Kiegészítők
- Seat Leon cupra koptató
- Fénytechnika
- Gyári lámpák fóliázva
- Dekor
- Kis Rendszám elől, LLumar fólia
- Egyéb
- Rendszámkeretek eltávolítva.
Belső Optika
- Festés, dekor
- Sport felirat a műszerfalon, Króm légbefúvók:)
- Ülések
- Gyári sport fűthető (designed by recaro)
- Kormány
- Bőr sport multikormány
- Kiegészítők
- Navigáció, Belső telefon
- Egyéb
- Start engine gomb @ JDM
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Alpine IVA-W202R 6,5 col DVD multimédia érintőképernyő, kormányról vezérelhető.
- Erősítő
- Kicx KAP-47 1200w
- Hangszórók
- Kicx PRO62N(első szett) kiemelőkerettel
DLD ZT12 sub(50L)láda
- Egyéb
- Kicx 1,2 farad kondenzator
2011.05.01 Kecskemét dbcup Utcai A kat: 1. hely 139,4db
minőségi nyomoval
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Már vettem!OK!
0
Bocsánat, megkérdeztem hogy miért 140 lóerő az autó, belinkeltem egy szöveget ahol írják hogy 125 ló és te ugrottál mindjárt nekem hogy mit szólok bele meg otthagyja az enyémet 170ig stb...köpjetek szemen ha nem így volt...
0
http://www.euroncap.com/tests/suzuki_swift_2005/213.aspx
http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx
http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx
0
B+ fingod sincs az alap dolgokról sem a belső égésű motorok működésénél.Ekkora baromságot hogy írhatsz,hogy jobb a meleg levegő a motornak.Ha a dízelnek jó,akkor a benzinesnek miért nem?(Nem azért kérdezem,mert nem tudom a választ,hanem hogy gondolkozz!)
0
nagy jellem vagy .. én nem szidtam az autódat , te már kacatozod az enyémet .... ilyen "emberre" felesleges időt pazarolni
0
Nem hülyéztem és nem balfaszoztam senkit, olvass vissza, normális társalgást kezdeményeztem de itt 1-2 ember sportfűmagot vacsorázott
0
Az én várdám is jobban megy amikor hideg a motor meg hideg van pl hajnalban olyat megy hogy a hajam lerakom de ez tesrmészetes hogy a hideg levegőt sziv be akkor gyorsabb jobban megy
0
Remélem jót kacagsz mert én is!
0
ha Én valamit mondok és valaki beleköt, akkor az az első dolgom hogy utánaolvasok és nem lehülyézem a másikat hogy te balfasz ez nem így van. Ha tudsz linkelni egy oldalt, ami hiteles akkor nyertél. Látod most hogy utánaolvastál rájöttél hogy tévedtél, van ilyen, mindenkivel megesik, de már 20perce bizonygatod hogy az depedigúgyvan
0
Profilképek
Már vettem!OK!
Bocsánat, megkérdeztem hogy miért 140 lóerő az autó, belinkeltem egy szöveget ahol írják hogy 125 ló és te ugrottál mindjárt nekem hogy mit szólok bele meg otthagyja az enyémet 170ig stb...köpjetek szemen ha nem így volt...
http://www.euroncap.com/tests/suzuki_swift_2005/213.aspx
http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx
http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx
B+ fingod sincs az alap dolgokról sem a belső égésű motorok működésénél.Ekkora baromságot hogy írhatsz,hogy jobb a meleg levegő a motornak.Ha a dízelnek jó,akkor a benzinesnek miért nem?(Nem azért kérdezem,mert nem tudom a választ,hanem hogy gondolkozz!)
nagy jellem vagy .. én nem szidtam az autódat , te már kacatozod az enyémet .... ilyen "emberre" felesleges időt pazarolni
Nem hülyéztem és nem balfaszoztam senkit, olvass vissza, normális társalgást kezdeményeztem de itt 1-2 ember sportfűmagot vacsorázott
Az én várdám is jobban megy amikor hideg a motor meg hideg van pl hajnalban olyat megy hogy a hajam lerakom de ez tesrmészetes hogy a hideg levegőt sziv be akkor gyorsabb jobban megy
Remélem jót kacagsz mert én is!
ha Én valamit mondok és valaki beleköt, akkor az az első dolgom hogy utánaolvasok és nem lehülyézem a másikat hogy te balfasz ez nem így van. Ha tudsz linkelni egy oldalt, ami hiteles akkor nyertél. Látod most hogy utánaolvastál rájöttél hogy tévedtél, van ilyen, mindenkivel megesik, de már 20perce bizonygatod hogy az depedigúgyvan
"
[Előzmény: #77 snoopy13 2010. október 23. 00:28]
Törölve...fordítva...a hideg a jobb...direkt szűrőnél a probléma hogy a motortérből szívja a meleg levegőt...jogos én néztem be, késő van már!
"
[Előzmény: #77 snoopy13 2010. október 23. 00:28]
Törölve...fordítva...a hideg a jobb...direkt szűrőnél a probléma hogy a motortérből szívja a meleg levegőt...jogos én néztem be, késő van már!
"
mint egy falat kenyér úgy kell neki ...
Tanulj olvasni visszább...
Mindenhova beírok ahol hülyeséget látok és most is állítom hogy az e36 biztonságosabb mint a kacatod!
Mindenhova beírok ahol hülyeséget látok és most is állítom hogy az e36 biztonságosabb mint a kacatod!
b+ nehogymar a sport feliratot csak versenyautora lehessen felrakni, te hatarozottan ostoba.
"és hatásos .. nem házi barkács.. ha nem is 15lovat de mindenképp dob rajta valamennyit "
egyébként nagyjából egy véleményen vagyunk .. annyi a különbség, hogy nem kezdek el vonyítani hogy nincs meg 140 Le
de te túlképzett lehetsz mert ha jól emléxm anno csak be akartad magyarézni, hogy egy régi e36 biztonságosabb mint egy ilyen ....
most meg ez a meleg levegő...
téged nem szeretnek BMW-sek, hogy suzukis oldalán tolod???
egyébként nagyjából egy véleményen vagyunk .. annyi a különbség, hogy nem kezdek el vonyítani hogy nincs meg 140 Le
de te túlképzett lehetsz mert ha jól emléxm anno csak be akartad magyarézni, hogy egy régi e36 biztonságosabb mint egy ilyen ....
most meg ez a meleg levegő...
téged nem szeretnek BMW-sek, hogy suzukis oldalán tolod???
csak nem lenyomott egy suzuki?
Akkor neked is leírom hogy olvass vissza!
egyébként gondolom az Opel mérnőkei akkor nem értenek a benzines autókhoz, mert az Én légszűrőházam is olyan hogy közvetlen a hűtőmaszk mögött egy kis tölcsér van, ami bevezeti az oxigéndúsabb levegőt a motorba, nem a benti meleg, oxigénszegényebb levegőt szivatják a motorral. és szerintem ezzel nem csak az opel van így, hanem majdnem minden autógyártó. Te még biztosan nem vetted észre hogy hidegebb időben a kocsid jobban megy, mint gatyarohasztó melegben.
Szerintem ezt ne nagyon hangoztasd sehol,ha nem akarod kiröhögtetni magad.....
Jobban jársz,ha utána olvasol.
Jobban jársz,ha utána olvasol.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!