Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 2003
- Karosszéria színe
- A68 Sterling Silver Metallic
Teljesítmény
- Max. sebesség
- tiltás törölve
- Tömeg
- 1465 kg-ról indult
Motor
- Motor
- 3.8L V6 (6g75 SOHC 24v) motorcsere
Diamante 65mm fojtó szelepház
9G felső szívósor (pnp)
Diamante alsó szívósor (pnp)
1999 limitált szeleptakaró
Fidanza fokolók
Ripp longtube rozsdamentes leömlők
11O Amp alternátor
3kGT VR4 benzin sínek, 3SX 74 hurok, Russel AN feed
305cc injektorok,
Denso EVO X benzinpumpa
2001 GTZ (RIP):
3L V6 (6g72 SOHC 24v)
Diamante 65mm fojtó szelepház
Diamante felső szívósor (polírozott, portolt)
Cirrus alsó szívósor (polírozott)
3kGT VR4 benzin sínek, 3SX 72 hurok
440cc injektorok, MSD konnektorok
Denso EVO IX benzinpumpa
- Hajtás
- Elsőkerék, ex-automata
F5M51/1 5sp manuális váltó csere
ShepTrans Street/Strip építés
Wavetrac sperr diff
B&M rövid utas váltókar
Energy Suspension perselyek
Agency Power SS/teflon hidraulika cső végig
Fidanza 9lb aluminium lendkerék
ACT HDSS kuplung szett
Deyeme Racing / Prothane motorbakok
- Elektronika
- Defi D-Gauge és Greddy V2 órák
(RPM, EGT, Olajnyomás, Benzinnyomás, Vízhő)
AEM UEGO szélessávú szonda
ECUflash + EVOscan
Optima Redtop akku a csomiban
BMW akksikábel végig
- Légszűrő
- 3 col alu végig
#482 légtömegmérő
EVO adapter
AEM tölcsér
- Kipufogó
- Injen SES 3 colos rozsdamentes
- Gyújtás
- 2003 GTZ:
NGK Iridium Laser gyertyák
Accel 300+ Thundersport kábelek
2001 GTZ:
NGK Iridium IX gyertyák
Accel 300+ Thundersport kábelek
- Egyéb
- 2003 GTZ:
Mishimoto EVO V aluminum radiátor
Mishimoto / HPS radiátor csövek
Fujita olaj sapka
EVO VIII Ralliart radiátor sapka
Duralu olajblokk, tartók
2001 GTZ:
PWR EVO V aluminum radiátor
EVO VIII radiátor sapka és olaj sapka
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Sumitomo HTR ZIII 235/45/17
- Felni
- '01&'02 17x7 Enkei EVO 5 Hypersilver
'03 17x8 BBS EVO IX SE Diamond Black
Futómű
- Rugók
- Tanabe Pro210 8kg elsők / 6kg hátsók
- Gátlók
- Megan Racing coilover szett
RoadRaceEngineering camber kit
- Fékek
- '03 EVO IX konverzió
Első: Brembo 4pot
RB rozsdamentes dugattyúk
Tárcsák: Brembo fúrt
Betétek:
DBA SP500
Hátsó: Brembo 2pot
Tárcsák: EBC USR
Betétek: Axxis Ultimate
Technafit Fékcsövek
'01&'02
Első: BAER Claw/Track Big Brake Kit
Nyergek: PBR 2 dugós alu
Tárcsák: 33O mm-es fúrt/hasított
Fékbetétek: PBR
Fékvcsövek: Goodridge SS
- Merevítők
- CARBING (TEIN) toronymerevítő
Addco 22mm kanyarstabilizátor / PU szilentek
Al/SS spherical kanyarstab végcsatik elöl-hátul
Külső Optika
- Karosszéria
- 2003 GTZ:
JDM Vr4 Kouki első lökhárító
JDM Vr4 Kouki hűtőrács
Monster üvegszálas motorháztető
JDM full elektromos tükrök
JDM Vr4 Kouki küszöbök
JDM Vr4 Type-S szélesítők
JDM Viento hátsó lökös
2001 GTZ:
JDM VrG Zenki első lökös
JDM Vr4 Zenki hűtőrács
JDM Vr4 Kouki hátsó lökös
- Légterelők
- GTZ Spoiler
- Fénytechnika
- JDM Vr4 első lámpák, clear corners
JDM Vr4 Kouki dupla ködlámpák
JDM Vr4 Kouki hátsó lámpák
Silverstar/Philips CVU izzók
- Egyéb
- a szokásos GTZ színrefújt dolgok, ködlámpák, napfénytető
2003: Sterling Silver Metallic
2002: Titanium Pearl Gray
2001: Kalapana Black
Belső Optika
- Festés, dekor
- "Carbon Twist" trim
- Ülések
- gyári bőr, Montero fejtámlákkal
- Kormány
- EVO VIII MOMO
- Kiegészítők
- Skunk2 súlyozott váltógomb
Sparco Sport LC váltó szoknya
EVO VIII trim
EVO VIII alu pedál szett
3G Eclipse kézifék
3G Eclipse kilincsek
Outlander vészvillogó
- Fénytechnika
- 2001 GTZ fehér számlapos műszerórák
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Infinity
- Erősítő
- Infinity
- Hangszórók
- Infinity
- Egyéb
- RIP 2001 GTZ GALANT NATION VIDEO
Szigorúan nem törött karosszériaelemek mindig érdekelnek
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
úgy nézem h ma sem lesz BOV-om.Amúgy egy forge fmd004 made in hungary de másnak is működik remélem nekem is fog :)
Dede sokmindnet szeretenék kívülről is megváltoztatni de az az utolsó nálam... most épp fél futóművet kell kicserélni.. utálom Budapestet
Dede sokmindnet szeretenék kívülről is megváltoztatni de az az utolsó nálam... most épp fél futóművet kell kicserélni.. utálom Budapestet
0
Üdv. Márkatárs
0
kicsy1.6
#1328
2007. július 03. 10:08
Gyári Mitsu TD04-es 0.8-as nyomáson egyenlőre elég ez így is brutál ahogy megy.
0
Profilképek
Hát köszi szépen!
Amugy igen eltüntél remélem azért megvagy!
Amugy igen eltüntél remélem azért megvagy!
úgy nézem h ma sem lesz BOV-om.Amúgy egy forge fmd004 made in hungary de másnak is működik remélem nekem is fog :)
Dede sokmindnet szeretenék kívülről is megváltoztatni de az az utolsó nálam... most épp fél futóművet kell kicserélni.. utálom Budapestet
Dede sokmindnet szeretenék kívülről is megváltoztatni de az az utolsó nálam... most épp fél futóművet kell kicserélni.. utálom Budapestet
Üdv. Márkatárs
kicsy1.6
#1328
2007. július 03. 10:08
Gyári Mitsu TD04-es 0.8-as nyomáson egyenlőre elég ez így is brutál ahogy megy.
Ahoy! Na hogy áll a csigásítás? Nekem TALÁN holnap bekerül végre a BOV... végülis csak 1 évet pihent az asztalomon
Üdv!
Ment a csütörtök reggeli 10-es!!
Ment a csütörtök reggeli 10-es!!
Köszi!
Ez tényleg elég jelentős különbség! A munka monjduk nem számít (már 4 hónapja újítom a gépet). Így elgondolkodom rajt, hogy apránként esetleg összeszedegetem a dolgokat.
Ez tényleg elég jelentős különbség! A munka monjduk nem számít (már 4 hónapja újítom a gépet). Így elgondolkodom rajt, hogy apránként esetleg összeszedegetem a dolgokat.
Üdv a tengeren túlra!
Tele volt kőfelverődéssel, másik autó ajtajának nyomaival, meg volt pár hiba az előző javítások trehányságából adódóan is. Na meg volt némi fazon igazítás.
Marad az eredeti színe, bár érdekes módon, teljesen más, mint amilyen volt (zöld, de helyenként feketének látszik; vagy fordítva?).
Látom, te meg a motort babrálod! Ha esetleg tudsz vmi jó, és elfogadható árú módszert az enyémhez, megköszönném a segítséget!
Tele volt kőfelverődéssel, másik autó ajtajának nyomaival, meg volt pár hiba az előző javítások trehányságából adódóan is. Na meg volt némi fazon igazítás.
Marad az eredeti színe, bár érdekes módon, teljesen más, mint amilyen volt (zöld, de helyenként feketének látszik; vagy fordítva?).
Látom, te meg a motort babrálod! Ha esetleg tudsz vmi jó, és elfogadható árú módszert az enyémhez, megköszönném a segítséget!
3kgt VR4-é hasonló de még nincs feltörve. 8G VR4-ére lennék NAGYON kiváncsi... valaki kiolvashatna nekem egyet vagy csinálhatna egy-két fotót a prociról
Gergő: Ja, ez a probléma, de nem akad ki, csak az utolsó még meglévő oszlop adataival kalkulál tovább állítólag
Gergő: Ja, ez a probléma, de nem akad ki, csak az utolsó még meglévő oszlop adataival kalkulál tovább állítólag
fizikailag egyforma a két ECU?
és problémát jelent mikor benzinen meg gyújtáson akarsz állítani ? kiakad az Ecu ?
Hopp tesó elkészült a galamb és megjött a lámpa is ma raktam be! Végre kész!
Gergő, a probléma nem a nyomás szabályozással van. Hanem hogy a gyári ECUban csak vákumhoz tudsz táblázatokat írni, nyomáshoz gyakorlatilag nem. Komplikált, vagy inkább csak időbe tellik, majd MSNen elmagyarázom
ha vagy gyere más valamikor msnre.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Amugy igen eltüntél remélem azért megvagy!