Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 2003
- Karosszéria színe
- A68 Sterling Silver Metallic
Teljesítmény
- Max. sebesség
- tiltás törölve
- Tömeg
- 1465 kg-ról indult
Motor
- Motor
- 3.8L V6 (6g75 SOHC 24v) motorcsere
Diamante 65mm fojtó szelepház
9G felső szívósor (pnp)
Diamante alsó szívósor (pnp)
1999 limitált szeleptakaró
Fidanza fokolók
Ripp longtube rozsdamentes leömlők
11O Amp alternátor
3kGT VR4 benzin sínek, 3SX 74 hurok, Russel AN feed
305cc injektorok,
Denso EVO X benzinpumpa
2001 GTZ (RIP):
3L V6 (6g72 SOHC 24v)
Diamante 65mm fojtó szelepház
Diamante felső szívósor (polírozott, portolt)
Cirrus alsó szívósor (polírozott)
3kGT VR4 benzin sínek, 3SX 72 hurok
440cc injektorok, MSD konnektorok
Denso EVO IX benzinpumpa
- Hajtás
- Elsőkerék, ex-automata
F5M51/1 5sp manuális váltó csere
ShepTrans Street/Strip építés
Wavetrac sperr diff
B&M rövid utas váltókar
Energy Suspension perselyek
Agency Power SS/teflon hidraulika cső végig
Fidanza 9lb aluminium lendkerék
ACT HDSS kuplung szett
Deyeme Racing / Prothane motorbakok
- Elektronika
- Defi D-Gauge és Greddy V2 órák
(RPM, EGT, Olajnyomás, Benzinnyomás, Vízhő)
AEM UEGO szélessávú szonda
ECUflash + EVOscan
Optima Redtop akku a csomiban
BMW akksikábel végig
- Légszűrő
- 3 col alu végig
#482 légtömegmérő
EVO adapter
AEM tölcsér
- Kipufogó
- Injen SES 3 colos rozsdamentes
- Gyújtás
- 2003 GTZ:
NGK Iridium Laser gyertyák
Accel 300+ Thundersport kábelek
2001 GTZ:
NGK Iridium IX gyertyák
Accel 300+ Thundersport kábelek
- Egyéb
- 2003 GTZ:
Mishimoto EVO V aluminum radiátor
Mishimoto / HPS radiátor csövek
Fujita olaj sapka
EVO VIII Ralliart radiátor sapka
Duralu olajblokk, tartók
2001 GTZ:
PWR EVO V aluminum radiátor
EVO VIII radiátor sapka és olaj sapka
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Sumitomo HTR ZIII 235/45/17
- Felni
- '01&'02 17x7 Enkei EVO 5 Hypersilver
'03 17x8 BBS EVO IX SE Diamond Black
Futómű
- Rugók
- Tanabe Pro210 8kg elsők / 6kg hátsók
- Gátlók
- Megan Racing coilover szett
RoadRaceEngineering camber kit
- Fékek
- '03 EVO IX konverzió
Első: Brembo 4pot
RB rozsdamentes dugattyúk
Tárcsák: Brembo fúrt
Betétek:
DBA SP500
Hátsó: Brembo 2pot
Tárcsák: EBC USR
Betétek: Axxis Ultimate
Technafit Fékcsövek
'01&'02
Első: BAER Claw/Track Big Brake Kit
Nyergek: PBR 2 dugós alu
Tárcsák: 33O mm-es fúrt/hasított
Fékbetétek: PBR
Fékvcsövek: Goodridge SS
- Merevítők
- CARBING (TEIN) toronymerevítő
Addco 22mm kanyarstabilizátor / PU szilentek
Al/SS spherical kanyarstab végcsatik elöl-hátul
Külső Optika
- Karosszéria
- 2003 GTZ:
JDM Vr4 Kouki első lökhárító
JDM Vr4 Kouki hűtőrács
Monster üvegszálas motorháztető
JDM full elektromos tükrök
JDM Vr4 Kouki küszöbök
JDM Vr4 Type-S szélesítők
JDM Viento hátsó lökös
2001 GTZ:
JDM VrG Zenki első lökös
JDM Vr4 Zenki hűtőrács
JDM Vr4 Kouki hátsó lökös
- Légterelők
- GTZ Spoiler
- Fénytechnika
- JDM Vr4 első lámpák, clear corners
JDM Vr4 Kouki dupla ködlámpák
JDM Vr4 Kouki hátsó lámpák
Silverstar/Philips CVU izzók
- Egyéb
- a szokásos GTZ színrefújt dolgok, ködlámpák, napfénytető
2003: Sterling Silver Metallic
2002: Titanium Pearl Gray
2001: Kalapana Black
Belső Optika
- Festés, dekor
- "Carbon Twist" trim
- Ülések
- gyári bőr, Montero fejtámlákkal
- Kormány
- EVO VIII MOMO
- Kiegészítők
- Skunk2 súlyozott váltógomb
Sparco Sport LC váltó szoknya
EVO VIII trim
EVO VIII alu pedál szett
3G Eclipse kézifék
3G Eclipse kilincsek
Outlander vészvillogó
- Fénytechnika
- 2001 GTZ fehér számlapos műszerórák
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Infinity
- Erősítő
- Infinity
- Hangszórók
- Infinity
- Egyéb
- RIP 2001 GTZ GALANT NATION VIDEO
Szigorúan nem törött karosszériaelemek mindig érdekelnek
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Nincs az olyan szar helyen amúgy meg nincs is nagyon hely máshol itt volt a gyári is! Az intercooler hűt úgy is a levegőn!! Ja és a teljesítményben nem nagyon vettem észre változást!
0
elég szar helyen van a direktszűrőd
0
Ki....szott szárny nincs még készen mindig!!! Nyár óta várok rá! Mire elkészül a verda sem lesz már meg! Ma jött meg a szorólap az Lancer-ről hogy hamarosan kapható lesz ithhon is! Kint mennyi az ára és milyen motorokkal lehet rendelni?
0
Láttál már ilyen szép 7G Galantot??? Ritka szép darab az már biztos!
0
Ez igen!!!!! Nekem tavaly ilyenkor szart be az aksim! Itt nem nagyon találtam a gépbe a forditott polarítás miatt (nem elég hosszú a gyárikábel az europai szabványhoz)! Vettem egy BOSCH SILVERT! Talán a legdrágább volt ami kapható a Galantba.
0
Na szépjónapot tesa!
Hát jah nem nagyon figyelem az oldalt mostanság!
Amugy nagyjábol minden ok történt pár apro malőr de minden ok kocsi is megy frankón!
De látom te sem fecsérled az időt beszerváltál pár finomságot!
Össze van már rakva?Nem aprozod el ahogy láttam! :D
Helyes!
Hát jah nem nagyon figyelem az oldalt mostanság!
Amugy nagyjábol minden ok történt pár apro malőr de minden ok kocsi is megy frankón!
De látom te sem fecsérled az időt beszerváltál pár finomságot!
Össze van már rakva?Nem aprozod el ahogy láttam! :D
Helyes!
0
Profilképek
Nincs az olyan szar helyen amúgy meg nincs is nagyon hely máshol itt volt a gyári is! Az intercooler hűt úgy is a levegőn!! Ja és a teljesítményben nem nagyon vettem észre változást!
elég szar helyen van a direktszűrőd
Ki....szott szárny nincs még készen mindig!!! Nyár óta várok rá! Mire elkészül a verda sem lesz már meg! Ma jött meg a szorólap az Lancer-ről hogy hamarosan kapható lesz ithhon is! Kint mennyi az ára és milyen motorokkal lehet rendelni?
Láttál már ilyen szép 7G Galantot??? Ritka szép darab az már biztos!
Ez igen!!!!! Nekem tavaly ilyenkor szart be az aksim! Itt nem nagyon találtam a gépbe a forditott polarítás miatt (nem elég hosszú a gyárikábel az europai szabványhoz)! Vettem egy BOSCH SILVERT! Talán a legdrágább volt ami kapható a Galantba.
Na szépjónapot tesa!
Hát jah nem nagyon figyelem az oldalt mostanság!
Amugy nagyjábol minden ok történt pár apro malőr de minden ok kocsi is megy frankón!
De látom te sem fecsérled az időt beszerváltál pár finomságot!
Össze van már rakva?Nem aprozod el ahogy láttam! :D
Helyes!
Hát jah nem nagyon figyelem az oldalt mostanság!
Amugy nagyjábol minden ok történt pár apro malőr de minden ok kocsi is megy frankón!
De látom te sem fecsérled az időt beszerváltál pár finomságot!
Össze van már rakva?Nem aprozod el ahogy láttam! :D
Helyes!
pff ez komoly
ehh, hát azzal mi történt?
Ime az ok amiért senkinek sem szabadna olcsó akksit venni
Galantban is nagyobb hátul. de azért van mert dobfékes kéziféke van :) amugy az effektív fék felület jóval kisebb.
én is csodálkoztam rajta először
én is csodálkoztam rajta először
gyárilag nagyobb hátul. Nem olyan fura, sok autón láttam már. Amúgy a hátsók "hasznos" felülete sokkal kisebb mitn az elsőké.
elöl 280as tárcsa, 2 dugós nyereggel (57mmes) hátul 295ös tárcsa... még mindig a felnivel vagyok meglőve, 16os alá nem fér be a 302es tárcsa
ezen énis agyatlam már, mert játszok szimulátorokkal és ott is úgy vna ahogy mondod. De szettben van a 2 kanyarstab..
fékek tök gyáriak, ráadásul vmi gagyi betét van bennük... vészmegoldás volt, kicserélem esküszöm :))
az verte ki a biztosítékot nálam amikor megkérdeztem a szerelőmet h mit gond a fém fékcsövekről: azt h olyat rakok bele akkor h fogok kanyarodni... aztán elmagyaráztam neki miről is beszélek :)
ebc betéteket nézek ,meg vmi jó folajat hozzá. Egy srác árul 4 dugós nyergeket, majd meglesem rá lehet-e faragni a gyári tárcsára. Bár lehet h gyorsan elvetemedne a 280as tárcsa h 4 dugó nyomná...
fékek tök gyáriak, ráadásul vmi gagyi betét van bennük... vészmegoldás volt, kicserélem esküszöm :))
az verte ki a biztosítékot nálam amikor megkérdeztem a szerelőmet h mit gond a fém fékcsövekről: azt h olyat rakok bele akkor h fogok kanyarodni... aztán elmagyaráztam neki miről is beszélek :)
ebc betéteket nézek ,meg vmi jó folajat hozzá. Egy srác árul 4 dugós nyergeket, majd meglesem rá lehet-e faragni a gyári tárcsára. Bár lehet h gyorsan elvetemedne a 280as tárcsa h 4 dugó nyomná...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!