Opel Manta

Népszerűség: 9.94
Imi_28
Imi_28 autója
Helyezés:
2219
Kategória:
Saloon
Párbajok
Nyert:
1
Vesztett:
2
Státusz:
Kihívható
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Legfrissebb képek

2006

2006

2006

2006

2007

2008

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

gregma
#405
2013. május 11. 14:26
Eladó még?érdekelne!
0
RichieII
#404
2012. szeptember 07. 08:57
ide írtam privátot!
0
Sanyee89
#403
2011. szeptember 14. 20:12
0
Imi_28
#402
2011. augusztus 28. 17:59
0
N.G
#401
2011. augusztus 26. 21:58
szia!Nincs véletlenül eladó 4,3 as difid?
0
LPC-Racing
#400
2011. augusztus 22. 23:48
0
Imi_28
#399
2011. augusztus 22. 19:18
Szia! A hidraulikus fékek alapvető mûködése azon alapszik, hogy a pedállal megnyomjuk a főhenger mûködtetőrúdját, ez pedig több dugattyút mûködtet, amelyek a fékkörökben nyomást hoznak létre, belepumpálják a fékfolyadékot. A benyomott fékfolyadék sehol sem tud "kijönni", ezért az egyetlen elmozdítható alkatrészt nyomja kijjebb: a munkahengert. (Mármint az összeset). Egyértelmû, hogy annyival jönnek kijjebb a munkahengerek (vagyis akkora erővel nyomják a tárcsákat és dobokat), amennyi fékfolyadékot a főhenger nyom. Ha a munkahengereket olyanokra cseréljük, amelyekben nagyobb térfogatra van szükség ugyanahhoz az elmozduláshoz (nagyobb dugattyúk, több dugattyú, dobfék-munkahenger helyett nagy tárcsafék-nyereg dugattyúk mint nálad), akkor baj van: Az addig megszokott pedál-lenyomás hatására csak egy kicsit fognak be a fékek... Vagyis, a féknyergek (munkahengerek) megváltoztatása után olyan főhengert kell választani, ami illeszkedik ehhez a változtatáshoz. (Persze sokan ezzel nem foglalkoznak mégis működik a fékrendszerük egy ilyen átalakítás során). Remélem tudtam segíteni.
0
LPC-Racing
#398
2011. augusztus 20. 11:21
Hello, Nem tudod véletlenül kell e föfékhengert cserélnem ha elöre nagyobb tárcsát(256helyett 288ast) illetve hátra a Dobfék helyett 266os tárcsát teszek??? 2004 astra G röl van szó és a coupe cuccaira cserélem! Elöre is köszönöm a segitséged!
0
Imike86
#397
2011. augusztus 19. 11:22
Szia!Nagyon szépen köszönöm a segitséget!!!!Az volt a baja amit mondtal!Köszönöm!!!
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
gregma
#405
2013. május 11. 14:26
Eladó még?érdekelne!
RichieII
#404
2012. szeptember 07. 08:57
ide írtam privátot!
Sanyee89
#403
2011. szeptember 14. 20:12
Imi_28
#402
2011. augusztus 28. 17:59
N.G
#401
2011. augusztus 26. 21:58
szia!Nincs véletlenül eladó 4,3 as difid?
LPC-Racing
#400
2011. augusztus 22. 23:48
Imi_28
#399
2011. augusztus 22. 19:18
Szia! A hidraulikus fékek alapvető mûködése azon alapszik, hogy a pedállal megnyomjuk a főhenger mûködtetőrúdját, ez pedig több dugattyút mûködtet, amelyek a fékkörökben nyomást hoznak létre, belepumpálják a fékfolyadékot. A benyomott fékfolyadék sehol sem tud "kijönni", ezért az egyetlen elmozdítható alkatrészt nyomja kijjebb: a munkahengert. (Mármint az összeset). Egyértelmû, hogy annyival jönnek kijjebb a munkahengerek (vagyis akkora erővel nyomják a tárcsákat és dobokat), amennyi fékfolyadékot a főhenger nyom. Ha a munkahengereket olyanokra cseréljük, amelyekben nagyobb térfogatra van szükség ugyanahhoz az elmozduláshoz (nagyobb dugattyúk, több dugattyú, dobfék-munkahenger helyett nagy tárcsafék-nyereg dugattyúk mint nálad), akkor baj van: Az addig megszokott pedál-lenyomás hatására csak egy kicsit fognak be a fékek... Vagyis, a féknyergek (munkahengerek) megváltoztatása után olyan főhengert kell választani, ami illeszkedik ehhez a változtatáshoz. (Persze sokan ezzel nem foglalkoznak mégis működik a fékrendszerük egy ilyen átalakítás során). Remélem tudtam segíteni.
LPC-Racing
#398
2011. augusztus 20. 11:21
Hello, Nem tudod véletlenül kell e föfékhengert cserélnem ha elöre nagyobb tárcsát(256helyett 288ast) illetve hátra a Dobfék helyett 266os tárcsát teszek??? 2004 astra G röl van szó és a coupe cuccaira cserélem! Elöre is köszönöm a segitséged!
Imike86
#397
2011. augusztus 19. 11:22
Szia!Nagyon szépen köszönöm a segitséget!!!!Az volt a baja amit mondtal!Köszönöm!!!
Jason82
#396
2011. június 30. 11:15
Szép!
Ches
#395
2011. május 25. 10:41
Dani25
#394
2011. május 25. 09:51
http://www.carstyling.hu/prog_shower.php?id=1465
Lacka.
#393
2011. május 08. 11:02
vwmarci
#392
2011. március 20. 17:36
gyönyörű darab, a kerekek nagyon odabasznak :)
de, hogy ez is miért szalon autó.... :)
Mördok
#391
2011. március 06. 10:51
Szép darab! El lett találva az elején az a kis kötény!
mantarob
#390
2011. március 06. 10:50
R.Robi
#389
2011. március 06. 10:17
S.F
#388
2011. március 06. 08:47
szép a gép
mindfreak
#387
2011. március 06. 07:49
VRS 2.0
#386
2011. január 20. 07:21
Szia!
Az a helyzet, hogy csak azért vannak még meg, mert jó állapotúak, és több hasznát veszem ha elteszem tartalékba, mintha eladom használt gumi áron. A három használt áráért nem kapnék egy újat
és a magyarországi kátyúk...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 405 találat 21 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.