Honda Accord Coupe CG

Heskimo
Heskimo autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Évjárat
1999
Tulajdonában
2012 óta
Karosszéria színe
Ford Panther Black
Utastér színe
Fekete
Kivitel
coupe
Üzemanyag
Benzin
Beceneve
Béla
Stílusirányzat
Clean
Fogyasztás
Városban
9 l/100km
Országúton
7 l/100km
Kombinált
8 l/100km
Teljesítmény
0-100 Km/h
9.8 mp
Max. sebesség
220 km/óra
Teljesítmény
155 Le
Tömeg
1360 Kg
Nyomaték
190 Nm
Motor
Motor
F20B5
Hajtás
első
Elektronika
gyári
Légszűrő
gyári
Kipufogó
gyári
Gyújtás
gyári
Egyéb
némi fúrás faragás :)
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Continental sportcontact
Gumi méret
225/40 R18
Felni
DR21
Felni méret
8J×18"   4×114.3   ET42
Alkalmazott márkák
Continental
Téli felni konfiguráció
Gumi
Dunlopw winter 3d
Gumi méret
195/65 R15
Felni
gagyi
Felni méret
7J×15"   4×114.3   ET35
Futómű
Rugók
AP
Gátlók
Koni
Fékek
NSX/Type-R
Merevítők
gyári
Alkalmazott márkák
Koni
Külső Optika
Karosszéria
Coupe
Légterelők
OEM V6
Egyéb
Ford panther black fényezés
Alkalmazott márkák
Panther
Belső Optika
Festés, dekor
nincs
Ülések
bőr
Kormány
bőr
Kiegészítők
dvr
HIFI / Multimédia
Fejegység
pio
Erősítő
bose
Hangszórók
bose

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Heskimo
#144
2009. március 29. 18:48
Most látom mit hajtasz :)
Ha alkatrész kell szolj ;) Van is itthon egy jó pár dolog hozzá, valamint tudom is mit honnan érdemes. Egy egész 6gen coupet legoztam össze (mindent cserélni kellet, igy tudom mi mennyi és honnan és milyen)
0
jocvti
#143
2009. március 29. 18:45
Üdv az oldalon!
SZÉP lett!

Mennyibe fogják neked fóliázni a tetőt? A szárnynál hogy oldod meg?
0
Heskimo
#142
2009. március 29. 18:44
Amugy igen, én javarészt tatássan vezetek, és ha gurul a bogyo akkor élvezkedek picit :) De jobban féltem az autóm az autaktol, meg a szembejövöktöl.... ahol tehetem ott megyek, ahol nem ott nem. Tegyük hozzá, hogy én ezzel a kocsival pénzt keresek, ugyanis mozgo munkám van, és ez az egyetlen ami miatt szeretek dolgozni járni, hogy ülhetek benne és vezethetem. Most viszont egy typer benzinköltsége elég húzos lenne. Inkább ezt költöm arra, hogy tisztességessen a kocsinak leg megfelelöbb modon fent tudjam tartani.
0
Grabowski
#141
2009. március 29. 18:42
ezt kitenném az oldalamra, ha olyan ember lennék
0
Cryss
#140
2009. március 29. 18:41
0
Heskimo
#139
2009. március 29. 18:41
Azért egy fekete tetőt meg aluszárnyat ne hasonlitsuk össze :) kicsit más stilus stb... árban pedig azthiszem az enyé olcsoóbb + eltávolitható nem rontja értékét, és nekem tetszik, aztán franc tudja, lassan ledumál itt mindenki. A töbit meg ugye irtam, hogy gáyrilag igy is lehetett kapni.

Viszont ez a nyomaték dolog jó dolog. Elég sokat járok, falvakon kis városokon át, és nem volt kényelmes az, hogy 3ezer alatt nem éledt meg a motor. Jo poén volt egy ideig, de utána már fárasztott. Mellesleg akkor itt jönnek még olyan dolgok, hogy kasztni merevsége, és a zajok. Lehet kora vén lettem, vagy franctudja. Mindenesetre egy typert elfogadnék. Nekem ennek az autónak a folyamatos gyorsulása ami tetszik, ameddig elözőben ugy igazán 3 ezrtöl éledt, és 4 töl ment a gép, addig itt gázt adok, és megindul. Persze a hátulütője is meg van. Sajnálom, hogy nem lehetett itthon kapni az "si" verziot ami egy arany középut a 200lovas typer és a 111pacis 1.6 között a két literes dupla vezérműtengelyes 160 lovas K20a1 (?) mocis gépet.... olyat vettem volna. Csak gondolom hondánál is rájöttek, hogy az eruopai ember fél a nagy motortol, és kicsi lett volna a piaca... mert még mindig sokakban ott a berögzödés, hogy nagy motor nagy fogasztás, holott a kis motor nagy teljesitményen való hajszolása olykor több benzin kiván, mint egy nagy motor közepes terhelésen.
0
raptyle
#138
2009. március 29. 18:38
Ment a 10-es!!!
0
*GeRi*
#137
2009. március 29. 18:33
0
Ry
#136
2009. március 29. 18:32
Hidd el, ha megkérdezed az 1.2 es aluszárnyast, pont ugyanezeket fogja mondani!

Csak még kevesebb pénzből... Még egyedibbet...
Visszatérve a nyomaték témára, VTi ből ültem át Impreza GT-be Annak idején, és bizony fordítva voltam meglepve... a nagy nyomaték duma, egy nagy kamu! Öregségemre szépen tatásan váltás nélkül elautózgatni jó, de az teljesen más kérdés!
Szóval VTi 150 Nm GT 290! Igaz, hogy a Hondán volt egy kipufogó, meg egy légszűrő, a Subarut meg járatni kellett, de bíz nekem nagyon nehéz volt megemésztenem, hogy 40-140 közt inkább a Hondával mentem volna! Mindezt féláron... Aztán persze kicsit erősödött a Subaru, no meg be is járatódott, meg ott volt a karosszéria merevség, és ráéreztem kicsit a vezetésére is, szóval nem bántam meg a váltást, de ma is azt mondom, nem érdekel a nyomaték!
0
Szólj hozzá Te is!
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Heskimo
#144
2009. március 29. 18:48
Most látom mit hajtasz :)
Ha alkatrész kell szolj ;) Van is itthon egy jó pár dolog hozzá, valamint tudom is mit honnan érdemes. Egy egész 6gen coupet legoztam össze (mindent cserélni kellet, igy tudom mi mennyi és honnan és milyen)
jocvti
#143
2009. március 29. 18:45
Üdv az oldalon!
SZÉP lett!

Mennyibe fogják neked fóliázni a tetőt? A szárnynál hogy oldod meg?
Heskimo
#142
2009. március 29. 18:44
Amugy igen, én javarészt tatássan vezetek, és ha gurul a bogyo akkor élvezkedek picit :) De jobban féltem az autóm az autaktol, meg a szembejövöktöl.... ahol tehetem ott megyek, ahol nem ott nem. Tegyük hozzá, hogy én ezzel a kocsival pénzt keresek, ugyanis mozgo munkám van, és ez az egyetlen ami miatt szeretek dolgozni járni, hogy ülhetek benne és vezethetem. Most viszont egy typer benzinköltsége elég húzos lenne. Inkább ezt költöm arra, hogy tisztességessen a kocsinak leg megfelelöbb modon fent tudjam tartani.
Grabowski
#141
2009. március 29. 18:42
ezt kitenném az oldalamra, ha olyan ember lennék
Cryss
#140
2009. március 29. 18:41
Heskimo
#139
2009. március 29. 18:41
Azért egy fekete tetőt meg aluszárnyat ne hasonlitsuk össze :) kicsit más stilus stb... árban pedig azthiszem az enyé olcsoóbb + eltávolitható nem rontja értékét, és nekem tetszik, aztán franc tudja, lassan ledumál itt mindenki. A töbit meg ugye irtam, hogy gáyrilag igy is lehetett kapni.

Viszont ez a nyomaték dolog jó dolog. Elég sokat járok, falvakon kis városokon át, és nem volt kényelmes az, hogy 3ezer alatt nem éledt meg a motor. Jo poén volt egy ideig, de utána már fárasztott. Mellesleg akkor itt jönnek még olyan dolgok, hogy kasztni merevsége, és a zajok. Lehet kora vén lettem, vagy franctudja. Mindenesetre egy typert elfogadnék. Nekem ennek az autónak a folyamatos gyorsulása ami tetszik, ameddig elözőben ugy igazán 3 ezrtöl éledt, és 4 töl ment a gép, addig itt gázt adok, és megindul. Persze a hátulütője is meg van. Sajnálom, hogy nem lehetett itthon kapni az "si" verziot ami egy arany középut a 200lovas typer és a 111pacis 1.6 között a két literes dupla vezérműtengelyes 160 lovas K20a1 (?) mocis gépet.... olyat vettem volna. Csak gondolom hondánál is rájöttek, hogy az eruopai ember fél a nagy motortol, és kicsi lett volna a piaca... mert még mindig sokakban ott a berögzödés, hogy nagy motor nagy fogasztás, holott a kis motor nagy teljesitményen való hajszolása olykor több benzin kiván, mint egy nagy motor közepes terhelésen.
raptyle
#138
2009. március 29. 18:38
Ment a 10-es!!!
*GeRi*
#137
2009. március 29. 18:33
Ry
#136
2009. március 29. 18:32
Hidd el, ha megkérdezed az 1.2 es aluszárnyast, pont ugyanezeket fogja mondani!

Csak még kevesebb pénzből... Még egyedibbet...
Visszatérve a nyomaték témára, VTi ből ültem át Impreza GT-be Annak idején, és bizony fordítva voltam meglepve... a nagy nyomaték duma, egy nagy kamu! Öregségemre szépen tatásan váltás nélkül elautózgatni jó, de az teljesen más kérdés!
Szóval VTi 150 Nm GT 290! Igaz, hogy a Hondán volt egy kipufogó, meg egy légszűrő, a Subarut meg járatni kellett, de bíz nekem nagyon nehéz volt megemésztenem, hogy 40-140 közt inkább a Hondával mentem volna! Mindezt féláron... Aztán persze kicsit erősödött a Subaru, no meg be is járatódott, meg ott volt a karosszéria merevség, és ráéreztem kicsit a vezetésére is, szóval nem bántam meg a váltást, de ma is azt mondom, nem érdekel a nyomaték!
sky617
#135
2009. március 29. 18:31
SZÉP!
Heskimo
#134
2009. március 29. 18:30
matrinya pont azért hogy le lehessen szedni ha meguntam csak keresem azt az anyagot ami rendessen leszedhető ! Typer szárnyra hallod meg olyan árakat kaptam, hogy egyszerre vibrált a fülem, és forgott a szemem... 50 ropiért már kapnék is egy bontottat. Költöttem már sokat kocsira, de hogymondjam a jó motorolaj megéri az árát, a jo fék megéri, a jo gumi megéri, de egy müanyagdarab ?! Mert nem más....
gtcgirl
#133
2009. március 29. 18:29
SYNapse
#132
2009. március 29. 18:27
pedig nagyon ütne... tényleg american style már most is.. én a tetőt hagynám sárgának, de ha csak matrica akkor jobbik eset, le lehet szedni ha muszaj:) esetleg egy ctr szárnyat hátra.. de majd látod
Heskimo
#131
2009. március 29. 18:27
persze :D
Nem akartam menni, de kellet. És ennek ahhoz volt köze, hogy akkor ugye még lemezfelni volt... felnivel megszivtam, ugyanis specko csavaros a dög :) és ujra találkoznom kellet azza akitől vettem... :) azért volt olyan durva a kontraszt disztárcsa + sport szett Ráadásul páran probáltak velem komunikálni is, csak mint egy züllöt részeges ufo olyan lassu volt az agyam egész napi idegtől, plussz pesti forgalom még kicsit felnyomta a pulzusomat is. Utálok pesten vezetni na :D
sykboi
#130
2009. március 29. 18:26
vectra78
#129
2009. március 29. 18:25
mellesleg nagyon igaz a szöveg amit írtál gratula
vectra78
#128
2009. március 29. 18:25
én nem vagyok hondás de a piros civiced...teccik persze ez is szép:)
SadClown
#127
2009. március 29. 18:24
Králl
#126
2009. március 29. 18:24
Üdv.az oldalon márkatárs.Azt hiszem,hogy téged láttalak a lurdy-ban péntek este.
Teak
#125
2009. március 29. 18:23
hát akkor nem lesz JDM ültető szett
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Összesen 404 találat 21 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.