Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 1999
- Tulajdonában
- 2012 óta
- Karosszéria színe
- Ford Panther Black
- Utastér színe
- Fekete
- Kivitel
- coupe
- Üzemanyag
- Benzin
- Beceneve
- Béla
- Stílusirányzat
- Clean
Fogyasztás
- Városban
- 9 l/100km
- Országúton
- 7 l/100km
- Kombinált
- 8 l/100km
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 9.8 mp
- Max. sebesség
- 220 km/óra
- Teljesítmény
- 155 Le
- Tömeg
- 1360 Kg
- Nyomaték
- 190 Nm
Motor
- Motor
- F20B5
- Hajtás
- első
- Elektronika
- gyári
- Légszűrő
- gyári
- Kipufogó
- gyári
- Gyújtás
- gyári
- Egyéb
- némi fúrás faragás :)
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Continental sportcontact
- Gumi méret
- 225/40 R18
- Felni
- DR21
- Felni méret
- 8J×18" 4×114.3 ET42
Téli felni konfiguráció
- Gumi
- Dunlopw winter 3d
- Gumi méret
- 195/65 R15
- Felni
- gagyi
- Felni méret
- 7J×15" 4×114.3 ET35
Külső Optika
- Karosszéria
- Coupe
- Légterelők
- OEM V6
- Egyéb
- Ford panther black fényezés
Belső Optika
- Festés, dekor
- nincs
- Ülések
- bőr
- Kormány
- bőr
- Kiegészítők
- dvr
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- pio
- Erősítő
- bose
- Hangszórók
- bose
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
jocvti
#143
2009. március 29. 18:45
Üdv az oldalon!
SZÉP lett!
Mennyibe fogják neked fóliázni a tetőt? A szárnynál hogy oldod meg?
SZÉP lett!
Mennyibe fogják neked fóliázni a tetőt? A szárnynál hogy oldod meg?
0
Amugy igen, én javarészt tatássan vezetek, és ha gurul a bogyo akkor élvezkedek picit :) De jobban féltem az autóm az autaktol, meg a szembejövöktöl.... ahol tehetem ott megyek, ahol nem ott nem. Tegyük hozzá, hogy én ezzel a kocsival pénzt keresek, ugyanis mozgo munkám van, és ez az egyetlen ami miatt szeretek dolgozni járni, hogy ülhetek benne és vezethetem. Most viszont egy typer benzinköltsége elég húzos lenne. Inkább ezt költöm arra, hogy tisztességessen a kocsinak leg megfelelöbb modon fent tudjam tartani.
0
ezt kitenném az oldalamra, ha olyan ember lennék
0
Azért egy fekete tetőt meg aluszárnyat ne hasonlitsuk össze :) kicsit más stilus stb... árban pedig azthiszem az enyé olcsoóbb + eltávolitható nem rontja értékét, és nekem tetszik, aztán franc tudja, lassan ledumál itt mindenki. A töbit meg ugye irtam, hogy gáyrilag igy is lehetett kapni.
Viszont ez a nyomaték dolog jó dolog. Elég sokat járok, falvakon kis városokon át, és nem volt kényelmes az, hogy 3ezer alatt nem éledt meg a motor. Jo poén volt egy ideig, de utána már fárasztott. Mellesleg akkor itt jönnek még olyan dolgok, hogy kasztni merevsége, és a zajok. Lehet kora vén lettem, vagy franctudja. Mindenesetre egy typert elfogadnék. Nekem ennek az autónak a folyamatos gyorsulása ami tetszik, ameddig elözőben ugy igazán 3 ezrtöl éledt, és 4 töl ment a gép, addig itt gázt adok, és megindul. Persze a hátulütője is meg van. Sajnálom, hogy nem lehetett itthon kapni az "si" verziot ami egy arany középut a 200lovas typer és a 111pacis 1.6 között a két literes dupla vezérműtengelyes 160 lovas K20a1 (?) mocis gépet.... olyat vettem volna. Csak gondolom hondánál is rájöttek, hogy az eruopai ember fél a nagy motortol, és kicsi lett volna a piaca... mert még mindig sokakban ott a berögzödés, hogy nagy motor nagy fogasztás, holott a kis motor nagy teljesitményen való hajszolása olykor több benzin kiván, mint egy nagy motor közepes terhelésen.
Viszont ez a nyomaték dolog jó dolog. Elég sokat járok, falvakon kis városokon át, és nem volt kényelmes az, hogy 3ezer alatt nem éledt meg a motor. Jo poén volt egy ideig, de utána már fárasztott. Mellesleg akkor itt jönnek még olyan dolgok, hogy kasztni merevsége, és a zajok. Lehet kora vén lettem, vagy franctudja. Mindenesetre egy typert elfogadnék. Nekem ennek az autónak a folyamatos gyorsulása ami tetszik, ameddig elözőben ugy igazán 3 ezrtöl éledt, és 4 töl ment a gép, addig itt gázt adok, és megindul. Persze a hátulütője is meg van. Sajnálom, hogy nem lehetett itthon kapni az "si" verziot ami egy arany középut a 200lovas typer és a 111pacis 1.6 között a két literes dupla vezérműtengelyes 160 lovas K20a1 (?) mocis gépet.... olyat vettem volna. Csak gondolom hondánál is rájöttek, hogy az eruopai ember fél a nagy motortol, és kicsi lett volna a piaca... mert még mindig sokakban ott a berögzödés, hogy nagy motor nagy fogasztás, holott a kis motor nagy teljesitményen való hajszolása olykor több benzin kiván, mint egy nagy motor közepes terhelésen.
0
Hidd el, ha megkérdezed az 1.2 es aluszárnyast, pont ugyanezeket fogja mondani!
Csak még kevesebb pénzből... Még egyedibbet...
Visszatérve a nyomaték témára, VTi ből ültem át Impreza GT-be Annak idején, és bizony fordítva voltam meglepve... a nagy nyomaték duma, egy nagy kamu! Öregségemre szépen tatásan váltás nélkül elautózgatni jó, de az teljesen más kérdés!
Szóval VTi 150 Nm GT 290! Igaz, hogy a Hondán volt egy kipufogó, meg egy légszűrő, a Subarut meg járatni kellett, de bíz nekem nagyon nehéz volt megemésztenem, hogy 40-140 közt inkább a Hondával mentem volna! Mindezt féláron... Aztán persze kicsit erősödött a Subaru, no meg be is járatódott, meg ott volt a karosszéria merevség, és ráéreztem kicsit a vezetésére is, szóval nem bántam meg a váltást, de ma is azt mondom, nem érdekel a nyomaték!
Csak még kevesebb pénzből... Még egyedibbet...
Visszatérve a nyomaték témára, VTi ből ültem át Impreza GT-be Annak idején, és bizony fordítva voltam meglepve... a nagy nyomaték duma, egy nagy kamu! Öregségemre szépen tatásan váltás nélkül elautózgatni jó, de az teljesen más kérdés!
Szóval VTi 150 Nm GT 290! Igaz, hogy a Hondán volt egy kipufogó, meg egy légszűrő, a Subarut meg járatni kellett, de bíz nekem nagyon nehéz volt megemésztenem, hogy 40-140 közt inkább a Hondával mentem volna! Mindezt féláron... Aztán persze kicsit erősödött a Subaru, no meg be is járatódott, meg ott volt a karosszéria merevség, és ráéreztem kicsit a vezetésére is, szóval nem bántam meg a váltást, de ma is azt mondom, nem érdekel a nyomaték!
0
Most látom mit hajtasz :)
Ha alkatrész kell szolj ;) Van is itthon egy jó pár dolog hozzá, valamint tudom is mit honnan érdemes. Egy egész 6gen coupet legoztam össze (mindent cserélni kellet, igy tudom mi mennyi és honnan és milyen)
Ha alkatrész kell szolj ;) Van is itthon egy jó pár dolog hozzá, valamint tudom is mit honnan érdemes. Egy egész 6gen coupet legoztam össze (mindent cserélni kellet, igy tudom mi mennyi és honnan és milyen)
jocvti
#143
2009. március 29. 18:45
Üdv az oldalon!
SZÉP lett!
Mennyibe fogják neked fóliázni a tetőt? A szárnynál hogy oldod meg?
SZÉP lett!
Mennyibe fogják neked fóliázni a tetőt? A szárnynál hogy oldod meg?
Amugy igen, én javarészt tatássan vezetek, és ha gurul a bogyo akkor élvezkedek picit :) De jobban féltem az autóm az autaktol, meg a szembejövöktöl.... ahol tehetem ott megyek, ahol nem ott nem. Tegyük hozzá, hogy én ezzel a kocsival pénzt keresek, ugyanis mozgo munkám van, és ez az egyetlen ami miatt szeretek dolgozni járni, hogy ülhetek benne és vezethetem. Most viszont egy typer benzinköltsége elég húzos lenne. Inkább ezt költöm arra, hogy tisztességessen a kocsinak leg megfelelöbb modon fent tudjam tartani.
ezt kitenném az oldalamra, ha olyan ember lennék
Azért egy fekete tetőt meg aluszárnyat ne hasonlitsuk össze :) kicsit más stilus stb... árban pedig azthiszem az enyé olcsoóbb + eltávolitható nem rontja értékét, és nekem tetszik, aztán franc tudja, lassan ledumál itt mindenki. A töbit meg ugye irtam, hogy gáyrilag igy is lehetett kapni.
Viszont ez a nyomaték dolog jó dolog. Elég sokat járok, falvakon kis városokon át, és nem volt kényelmes az, hogy 3ezer alatt nem éledt meg a motor. Jo poén volt egy ideig, de utána már fárasztott. Mellesleg akkor itt jönnek még olyan dolgok, hogy kasztni merevsége, és a zajok. Lehet kora vén lettem, vagy franctudja. Mindenesetre egy typert elfogadnék. Nekem ennek az autónak a folyamatos gyorsulása ami tetszik, ameddig elözőben ugy igazán 3 ezrtöl éledt, és 4 töl ment a gép, addig itt gázt adok, és megindul. Persze a hátulütője is meg van. Sajnálom, hogy nem lehetett itthon kapni az "si" verziot ami egy arany középut a 200lovas typer és a 111pacis 1.6 között a két literes dupla vezérműtengelyes 160 lovas K20a1 (?) mocis gépet.... olyat vettem volna. Csak gondolom hondánál is rájöttek, hogy az eruopai ember fél a nagy motortol, és kicsi lett volna a piaca... mert még mindig sokakban ott a berögzödés, hogy nagy motor nagy fogasztás, holott a kis motor nagy teljesitményen való hajszolása olykor több benzin kiván, mint egy nagy motor közepes terhelésen.
Viszont ez a nyomaték dolog jó dolog. Elég sokat járok, falvakon kis városokon át, és nem volt kényelmes az, hogy 3ezer alatt nem éledt meg a motor. Jo poén volt egy ideig, de utána már fárasztott. Mellesleg akkor itt jönnek még olyan dolgok, hogy kasztni merevsége, és a zajok. Lehet kora vén lettem, vagy franctudja. Mindenesetre egy typert elfogadnék. Nekem ennek az autónak a folyamatos gyorsulása ami tetszik, ameddig elözőben ugy igazán 3 ezrtöl éledt, és 4 töl ment a gép, addig itt gázt adok, és megindul. Persze a hátulütője is meg van. Sajnálom, hogy nem lehetett itthon kapni az "si" verziot ami egy arany középut a 200lovas typer és a 111pacis 1.6 között a két literes dupla vezérműtengelyes 160 lovas K20a1 (?) mocis gépet.... olyat vettem volna. Csak gondolom hondánál is rájöttek, hogy az eruopai ember fél a nagy motortol, és kicsi lett volna a piaca... mert még mindig sokakban ott a berögzödés, hogy nagy motor nagy fogasztás, holott a kis motor nagy teljesitményen való hajszolása olykor több benzin kiván, mint egy nagy motor közepes terhelésen.
Hidd el, ha megkérdezed az 1.2 es aluszárnyast, pont ugyanezeket fogja mondani!
Csak még kevesebb pénzből... Még egyedibbet...
Visszatérve a nyomaték témára, VTi ből ültem át Impreza GT-be Annak idején, és bizony fordítva voltam meglepve... a nagy nyomaték duma, egy nagy kamu! Öregségemre szépen tatásan váltás nélkül elautózgatni jó, de az teljesen más kérdés!
Szóval VTi 150 Nm GT 290! Igaz, hogy a Hondán volt egy kipufogó, meg egy légszűrő, a Subarut meg járatni kellett, de bíz nekem nagyon nehéz volt megemésztenem, hogy 40-140 közt inkább a Hondával mentem volna! Mindezt féláron... Aztán persze kicsit erősödött a Subaru, no meg be is járatódott, meg ott volt a karosszéria merevség, és ráéreztem kicsit a vezetésére is, szóval nem bántam meg a váltást, de ma is azt mondom, nem érdekel a nyomaték!
Csak még kevesebb pénzből... Még egyedibbet...
Visszatérve a nyomaték témára, VTi ből ültem át Impreza GT-be Annak idején, és bizony fordítva voltam meglepve... a nagy nyomaték duma, egy nagy kamu! Öregségemre szépen tatásan váltás nélkül elautózgatni jó, de az teljesen más kérdés!
Szóval VTi 150 Nm GT 290! Igaz, hogy a Hondán volt egy kipufogó, meg egy légszűrő, a Subarut meg járatni kellett, de bíz nekem nagyon nehéz volt megemésztenem, hogy 40-140 közt inkább a Hondával mentem volna! Mindezt féláron... Aztán persze kicsit erősödött a Subaru, no meg be is járatódott, meg ott volt a karosszéria merevség, és ráéreztem kicsit a vezetésére is, szóval nem bántam meg a váltást, de ma is azt mondom, nem érdekel a nyomaték!
matrinya pont azért hogy le lehessen szedni ha meguntam csak keresem azt az anyagot ami rendessen leszedhető ! Typer szárnyra hallod meg olyan árakat kaptam, hogy egyszerre vibrált a fülem, és forgott a szemem... 50 ropiért már kapnék is egy bontottat. Költöttem már sokat kocsira, de hogymondjam a jó motorolaj megéri az árát, a jo fék megéri, a jo gumi megéri, de egy müanyagdarab ?! Mert nem más....
pedig nagyon ütne... tényleg american style már most is.. én a tetőt hagynám sárgának, de ha csak matrica akkor jobbik eset, le lehet szedni ha muszaj:) esetleg egy ctr szárnyat hátra.. de majd látod
persze :D
Nem akartam menni, de kellet. És ennek ahhoz volt köze, hogy akkor ugye még lemezfelni volt... felnivel megszivtam, ugyanis specko csavaros a dög :) és ujra találkoznom kellet azza akitől vettem... :) azért volt olyan durva a kontraszt disztárcsa + sport szett Ráadásul páran probáltak velem komunikálni is, csak mint egy züllöt részeges ufo olyan lassu volt az agyam egész napi idegtől, plussz pesti forgalom még kicsit felnyomta a pulzusomat is. Utálok pesten vezetni na :D
Nem akartam menni, de kellet. És ennek ahhoz volt köze, hogy akkor ugye még lemezfelni volt... felnivel megszivtam, ugyanis specko csavaros a dög :) és ujra találkoznom kellet azza akitől vettem... :) azért volt olyan durva a kontraszt disztárcsa + sport szett Ráadásul páran probáltak velem komunikálni is, csak mint egy züllöt részeges ufo olyan lassu volt az agyam egész napi idegtől, plussz pesti forgalom még kicsit felnyomta a pulzusomat is. Utálok pesten vezetni na :D
mellesleg nagyon igaz a szöveg amit írtál gratula
én nem vagyok hondás de a piros civiced...teccik persze ez is szép:)
Üdv.az oldalon márkatárs.Azt hiszem,hogy téged láttalak a lurdy-ban péntek este.
hát akkor nem lesz JDM ültető szett
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Ha alkatrész kell szolj ;) Van is itthon egy jó pár dolog hozzá, valamint tudom is mit honnan érdemes. Egy egész 6gen coupet legoztam össze (mindent cserélni kellet, igy tudom mi mennyi és honnan és milyen)