Subaru Impreza WRX STI

Goldieman
Goldieman autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
Azt merik állítani hogy 5,2
Max. sebesség
235?
Teljesítmény
265+
Tömeg
1470 Kg
Nyomaték
355NM+
Motor
Motor
EJ20T 4 Hengeres boxer elrendezésű turbó feltöltés
Hajtás
AWD
Elektronika
Gyári
Légszűrő
Gyári
Kipufogó
Devil 2,5" catback szép STI véggel
Egyéb
Seibiko Software
Mishimoto könnyüfem vizhütö
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Bridgestone Potenza RE valami
Felni
Arany STI 17'
Futómű
Rugók
Prodrive
Gátlók
Felújítot csúnya rózsaszín
Fékek
Arany Brembo STI
Egyéb
Powerflex szilentek
Külső Optika
Légterelők
Nagy légbeömlő ami betereli a levegőt:)
Fénytechnika
Minden este diszkó fever hangulat
Belső Optika
Ülések
STI
Kormány
Momo
Kiegészítők
Én+WünderBaum
HIFI / Multimédia
Fejegység
Még gyári

Legfrissebb képek

Legfrissebb kommentek

fireV6
#484
2009. március 26. 11:04
Itt a V6-nál hogy van megoldva a turbo?Kettő van?Vagy egy van?És akkor melyik leömlő hajtja?Vagy már a közös kipufogó rész hajtja?
0
thomack
#483
2009. március 21. 01:43
0
LeonCupra4
#482
2009. március 11. 11:36
most audi TT szilent van bennt, már több mint 1 éve, és még bírja, pedig megszoktam autózni
0
LeonCupra4
#481
2009. március 11. 11:35

azt Én is észrevettem amikor elhoztam a kocsit ,hogy zörgött a kardán, de azóta hála isten elhagyta, pedig télen sokat mentem vele keresztbe
lekopogom Nálam nemsokszor fordult elő hogy huzamosabb időre le kellett tenni a kocsit, hacsak nem tuning célból
bár lendkerekemre meg a kuplungkitre vártam 1 hónapot, mert az USA-ból jött, és jegelték az alkatrész a jó magyarok 3 hétig
olajszivárgás nincs sehol, kivéve a karterem alján, mert ott elötöttem egy követ, és utánhegesztették, de olyan minimális, hogy nagyon nem izgat, bár idegesít, ugyhogy előbb utóbb azt is cserélem
0
Goldieman
#480
2009. március 11. 11:15
Szilentet azt nem keveset cseréltettem rajta én is, meg pár trafó, 1 kuplung, állandóan folyt belőle az olaj, leszakadt a B oszlop belseje, te jó ég hogy utáltam azt a kocsit, 1 hónapban legalább egy hetet állt...

Neked nincs bajod a kardán részén? Nálam ha eső v hó volt akkor nagyon durván beremegett, bevert a vázba, teljesen kiszámíthatatlanul.

Amiót megszabadultam tőle tök nyugodt lett az életem...
0
LeonCupra4
#479
2009. március 11. 11:02

igen tudom, van egy tarcsi k03s -em is
meg most kerül majd fel az ihi 501-es S3/k04 turbo
felújítás alatt szinte minden motoralkatrész ki lett cserélve kivéve dugó, meg hajtókar, mert ezek majd később erősebbre
a fútómű, +mociba bele lett piszkálva
kuplung, lendkerék stb..
a több mint két év alatt nem volt nagyobb gondom vele, mint a kuplung amikor szétment, igazából az sem lett volna cserés, mert a munkahenger halt meg, de tettem bele egy erősebbet
aztán ilyen apróságok, hogy lengéscsillapító, szilentek..
nagyjából ennyi
0
Goldieman
#478
2009. március 11. 10:56
Nos, őszintén én életemben se előtte, se utána nem szívtam semmivel ennyit mint ezzel az autóval...

Mit újítottál fel rajta?
Azt tudod, hogy hibrid turbo volt (van?) rajta, elméletileg teljesen felújítva?
0
LeonCupra4
#477
2009. március 10. 17:25
igazából kérdésem nincs, mert szinte minden fel lett újítva az autón
csak mondom megismerem az előző egyik tulajt
igen a szeleczky-nél volt egy srácé az autó, már több mint 2 éve Nálam van
kisebb nagyobb problélmái voltak, de használtautó ugye
ezt kivéve nagyonszeretem, bár cserét terveztem, de inkább marad és faragom tovább
0
Goldieman
#476
2009. március 10. 16:48
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
fireV6
#484
2009. március 26. 11:04
Itt a V6-nál hogy van megoldva a turbo?Kettő van?Vagy egy van?És akkor melyik leömlő hajtja?Vagy már a közös kipufogó rész hajtja?
thomack
#483
2009. március 21. 01:43
LeonCupra4
#482
2009. március 11. 11:36
most audi TT szilent van bennt, már több mint 1 éve, és még bírja, pedig megszoktam autózni
LeonCupra4
#481
2009. március 11. 11:35

azt Én is észrevettem amikor elhoztam a kocsit ,hogy zörgött a kardán, de azóta hála isten elhagyta, pedig télen sokat mentem vele keresztbe
lekopogom Nálam nemsokszor fordult elő hogy huzamosabb időre le kellett tenni a kocsit, hacsak nem tuning célból
bár lendkerekemre meg a kuplungkitre vártam 1 hónapot, mert az USA-ból jött, és jegelték az alkatrész a jó magyarok 3 hétig
olajszivárgás nincs sehol, kivéve a karterem alján, mert ott elötöttem egy követ, és utánhegesztették, de olyan minimális, hogy nagyon nem izgat, bár idegesít, ugyhogy előbb utóbb azt is cserélem
Goldieman
#480
2009. március 11. 11:15
Szilentet azt nem keveset cseréltettem rajta én is, meg pár trafó, 1 kuplung, állandóan folyt belőle az olaj, leszakadt a B oszlop belseje, te jó ég hogy utáltam azt a kocsit, 1 hónapban legalább egy hetet állt...

Neked nincs bajod a kardán részén? Nálam ha eső v hó volt akkor nagyon durván beremegett, bevert a vázba, teljesen kiszámíthatatlanul.

Amiót megszabadultam tőle tök nyugodt lett az életem...
LeonCupra4
#479
2009. március 11. 11:02

igen tudom, van egy tarcsi k03s -em is
meg most kerül majd fel az ihi 501-es S3/k04 turbo
felújítás alatt szinte minden motoralkatrész ki lett cserélve kivéve dugó, meg hajtókar, mert ezek majd később erősebbre
a fútómű, +mociba bele lett piszkálva
kuplung, lendkerék stb..
a több mint két év alatt nem volt nagyobb gondom vele, mint a kuplung amikor szétment, igazából az sem lett volna cserés, mert a munkahenger halt meg, de tettem bele egy erősebbet
aztán ilyen apróságok, hogy lengéscsillapító, szilentek..
nagyjából ennyi
Goldieman
#478
2009. március 11. 10:56
Nos, őszintén én életemben se előtte, se utána nem szívtam semmivel ennyit mint ezzel az autóval...

Mit újítottál fel rajta?
Azt tudod, hogy hibrid turbo volt (van?) rajta, elméletileg teljesen felújítva?
LeonCupra4
#477
2009. március 10. 17:25
igazából kérdésem nincs, mert szinte minden fel lett újítva az autón
csak mondom megismerem az előző egyik tulajt
igen a szeleczky-nél volt egy srácé az autó, már több mint 2 éve Nálam van
kisebb nagyobb problélmái voltak, de használtautó ugye
ezt kivéve nagyonszeretem, bár cserét terveztem, de inkább marad és faragom tovább
Goldieman
#476
2009. március 10. 16:48
LeonCupra4
#475
2009. március 10. 16:42
a LeonCupra4, csak felhasználónév
LeonCupra4
#474
2009. március 10. 16:40
szia
nemazért töröltem, ki mert gondom van, hanem mert el szerettem volna kérni a telefonszámod, hogy személyesen is beszélhessünk, ha Te ezt félreértetted sajnálom
melóztam, emiatt nem írtam
az ajánlatom áll
Goldieman
#473
2009. március 10. 15:27
Kedves LeonCupra4,

Köszönöm, hogy kitörölted hozzászólásom.

Ez azonban nem változtat néhány apró tényen:

1. A Leon az én tulajdonom volt korábban
2. Az a Leon nem Cupra
3. Amikor vettem 46e km vot óra szerint a futásteljesítény, de valószínüleg inkább 150e v 200e volt már akkor is benne
4. Én kezdtem el tuningolni, a benne lévő holmik egy része tőlem szátmazik
5. Kedvesen érdeklődtem az ex autómról
6. Nem vagyok vevő a bunkó magatartásra senkitől sem

Legjobbakat,

G.
OPC Csaby
#472
2009. március 10. 12:35
voszi
#471
2009. március 08. 23:04
szia!

jó kis gép, én is szemeztem vele! mennyi lett a vége, ha nem vagyok indiszkrét? végül vettem magamnak egy 1.8-at az opc-m mellé, napi használatra mégse kellett volna megvenni ezt a gépet, de majdnem elcsábultam.

még annyit, hogy nézz utána, nincs-e a kvajfinak sperr difije hozzá, az én gépemmel is csodát művelt. jó futóművel, meg egy jó torzen difivel az fwd is nagyon ütőképes lehet.
morgabe1
#470
2009. február 26. 16:53
Igen,láttam a totalcaron a népitéletben...
A Syntech-esek csinálják majd a chipes részét.
A Coolert már tudom itthon is rendelni 60 körül, meg pár dolgot németböl haverom behoz a wolf-tol. (red-code)
Amugy olvastam,hogyí kicsit lomha volt az autod az elején.
Én próbáltam 3-at is,mielött ezt megvettem,és tényleg 2 közüllük sokkal gyengébb volt.
Az a fekete viszont sokkal jobban megy,mint bármelyik.
Mondjuk ausztiában a Remusnál tettek alá egy komplett rendszert.
Nem tudom milyen a többi része, a hátsó a remus.

Szóval majd érdekel a kuplung,de csak pár hónap mulva.
Akkor lesz pénzem,és akkorra tervezem a motor tuningot.

Ha esetleg küldessz egy számot priviben,akkor hivlak ha aktuális.

Köszi!

(Bár nem vagyok opel párti,de ez az OPC elég komolyan néz ki!)
morgabe1
#469
2009. február 26. 15:21
Szia!

Igen,olvastam a hirdetést nem régen.
Új? Illetve mennyiért adod?
Nyár elején lesz egy kisebb loerönövelés,és szerintem azt már nem birja majd el a gyári.
P1ngw1n
#468
2009. február 17. 12:39
Borisz80
#467
2009. február 13. 13:45
Gyönyörű!!! Mert opel Mert vectra Mert V6 Mert Turbo!!
aks
#466
2008. november 10. 17:11
Angyal VR6
#465
2008. november 06. 10:59
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 564 találat 29 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.