Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Azt merik állítani hogy 5,2
- Max. sebesség
- 235?
- Teljesítmény
- 265+
- Tömeg
- 1470 Kg
- Nyomaték
- 355NM+
Motor
- Motor
- EJ20T 4 Hengeres boxer elrendezésű turbó feltöltés
- Hajtás
- AWD
- Elektronika
- Gyári
- Légszűrő
- Gyári
- Kipufogó
- Devil 2,5" catback szép STI véggel
- Egyéb
- Seibiko Software
Mishimoto könnyüfem vizhütö
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Bridgestone Potenza RE valami
- Felni
- Arany STI 17'
Futómű
- Rugók
- Prodrive
- Gátlók
- Felújítot csúnya rózsaszín
- Fékek
- Arany Brembo STI
- Egyéb
- Powerflex szilentek
Külső Optika
- Légterelők
- Nagy légbeömlő ami betereli a levegőt:)
- Fénytechnika
- Minden este diszkó fever hangulat
Belső Optika
- Ülések
- STI
- Kormány
- Momo
- Kiegészítők
- Én+WünderBaum
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Még gyári
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Az Subaru Magyarország új vezetőségével történő kapcsolat megújulásunk (vezetőség váltás történt) egyik soron következő pontjaként, meghívást kaptunk a kecskeméti Subaru Hovány (6000 Kecskemét, Szent László krt.
68), 2010 november 13-án szombaton tartandó nyílt napjára.
A nyílt napon a legújabb modellek megvizslatása mellett, a kecskeméti gokart illetve amatőr terep-pályán kipróbálható tesztautók is lesznek, továbbá ugyanitt a már meglévő Subaruinkat is próbára tehetjük (szokás szerint, kizárólag saját felelősségre).
Részvételi díj nincs, hálásak nekünk, ha sikerül egy kis zsivajt csapni a szalon körül.
Hasonló meghívásban részesült testvérklubunk, az EVOklub is, így az ő megjelenésük is várható.
Étel, ital, benzin, stb...: önellátó.
További, ill. bővebb információ:
30/6390474 [email protected]
Bp-i gyülekező:
2010. november 13. szombat, 08:30-tól indulás 9.30!
Budapest, XI. ker. ELTE TTK előtti parkoló (Pázmány Péter sétány)
Konvoj:
Vagy 5-ös út, vagy M5, vagy mindkettő, az igények többségében.
Giczy András
subaruklub.hu
20/9-747-747
68), 2010 november 13-án szombaton tartandó nyílt napjára.
A nyílt napon a legújabb modellek megvizslatása mellett, a kecskeméti gokart illetve amatőr terep-pályán kipróbálható tesztautók is lesznek, továbbá ugyanitt a már meglévő Subaruinkat is próbára tehetjük (szokás szerint, kizárólag saját felelősségre).
Részvételi díj nincs, hálásak nekünk, ha sikerül egy kis zsivajt csapni a szalon körül.
Hasonló meghívásban részesült testvérklubunk, az EVOklub is, így az ő megjelenésük is várható.
Étel, ital, benzin, stb...: önellátó.
További, ill. bővebb információ:
30/6390474 [email protected]
Bp-i gyülekező:
2010. november 13. szombat, 08:30-tól indulás 9.30!
Budapest, XI. ker. ELTE TTK előtti parkoló (Pázmány Péter sétány)
Konvoj:
Vagy 5-ös út, vagy M5, vagy mindkettő, az igények többségében.
Giczy András
subaruklub.hu
20/9-747-747
0
Az Subaru Magyarország új vezetőségével történő kapcsolat megújulásunk (vezetőség váltás történt) egyik soron következő pontjaként, meghívást kaptunk a kecskeméti Subaru Hovány (6000 Kecskemét, Szent László krt.
68), 2010 november 13-án szombaton tartandó nyílt napjára.
A nyílt napon a legújabb modellek megvizslatása mellett, a kecskeméti gokart illetve amatőr terep-pályán kipróbálható tesztautók is lesznek, továbbá ugyanitt a már meglévő Subaruinkat is próbára tehetjük (szokás szerint, kizárólag saját felelősségre).
Részvételi díj nincs, hálásak nekünk, ha sikerül egy kis zsivajt csapni a szalon körül.
Hasonló meghívásban részesült testvérklubunk, az EVOklub is, így az ő megjelenésük is várható.
Étel, ital, benzin, stb...: önellátó.
További, ill. bővebb információ:
30/6390474 [email protected]
Bp-i gyülekező:
2010. november 13. szombat, 08:30-tól indulás 9.30!
Budapest, XI. ker. ELTE TTK előtti parkoló (Pázmány Péter sétány)
Konvoj:
Vagy 5-ös út, vagy M5, vagy mindkettő, az igények többségében.
Giczy András
subaruklub.hu
20/9-747-747
68), 2010 november 13-án szombaton tartandó nyílt napjára.
A nyílt napon a legújabb modellek megvizslatása mellett, a kecskeméti gokart illetve amatőr terep-pályán kipróbálható tesztautók is lesznek, továbbá ugyanitt a már meglévő Subaruinkat is próbára tehetjük (szokás szerint, kizárólag saját felelősségre).
Részvételi díj nincs, hálásak nekünk, ha sikerül egy kis zsivajt csapni a szalon körül.
Hasonló meghívásban részesült testvérklubunk, az EVOklub is, így az ő megjelenésük is várható.
Étel, ital, benzin, stb...: önellátó.
További, ill. bővebb információ:
30/6390474 [email protected]
Bp-i gyülekező:
2010. november 13. szombat, 08:30-tól indulás 9.30!
Budapest, XI. ker. ELTE TTK előtti parkoló (Pázmány Péter sétány)
Konvoj:
Vagy 5-ös út, vagy M5, vagy mindkettő, az igények többségében.
Giczy András
subaruklub.hu
20/9-747-747
Nagyon szep a gep. Subaru talira szoktal jarni?
Igen, be tudok...
Csak annyit olvastam róla én is, hogy nem spec c, meg semmi különlegesség... meg furcsálják hasonlóképpen, hogy ugrál az ára...
Csak annyit olvastam róla én is, hogy nem spec c, meg semmi különlegesség... meg furcsálják hasonlóképpen, hogy ugrál az ára...
400 km-t tudok elmenni városban, úgy, hogy néha el is nyomom neki...de alapjáratban jövök megyek... Ez kb 50 licivel számolva 12.5 lici/100km... de legyen 13...
Most, hogy két péntek is benne volt, meg kicsit adtam a gázpedálnak is, volt Bubutali, így is 360km-t mentem el vele 50 licivel... ergo 14 lityó...
Engem ezek megleptek, mert sokkal többre számítottam mikor belevágtam a subarus dologba...
Most, hogy két péntek is benne volt, meg kicsit adtam a gázpedálnak is, volt Bubutali, így is 360km-t mentem el vele 50 licivel... ergo 14 lityó...
Engem ezek megleptek, mert sokkal többre számítottam mikor belevágtam a subarus dologba...
Ez így van... az a baj, hogy csak melegen prezentálta a hangot... akkor sem mindig...és egyik napról a másikra elmúlt...
Megnéztük, és abban maradtunk, hogy amíg nem csinálja nem foglalkozunk vele... aztán ha valami gubanc lesz vele akkor csere... Ennyi...
Megnéztük, és abban maradtunk, hogy amíg nem csinálja nem foglalkozunk vele... aztán ha valami gubanc lesz vele akkor csere... Ennyi...
Difihang egyszer csak elhallgatott, és azóta kopp kopp semmi...
gátlókhoz még nem nyúltam... picit kopognak, de egyelőre együtt élek ezzel a dologgal...
Kuplungot kapott újat, meg pár tömítés lett még cserélve itt ott... turbó talpja síkba lett köszörülve, mert kifújt... ilyesmik...
gátlókhoz még nem nyúltam... picit kopognak, de egyelőre együtt élek ezzel a dologgal...
Kuplungot kapott újat, meg pár tömítés lett még cserélve itt ott... turbó talpja síkba lett köszörülve, mert kifújt... ilyesmik...
Igazából csak pár állagmegörző dolod, illetve az uppipe eltört, azt cserélni kellett... Aztán padra raktuk, és újra lett programozva, így a korábbi 296 Le helyett 329 lett, 450 NM-el...
Hála Istennek eladtad...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!