Audi 90 Quattro

Gabika20V
Gabika20V autója
Népszerűség:
-
Kategória:
X-trem
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
3.5mp
1/8 mérföld
7.4mp és 1.8-as 60láb
1/4 mérföld
11.4mp 200km/ó utcai gumival!

És fére értés ne esék.. Csak hangsúlyozom hogy az autó nem Dragster, hanem Utcai használatba van, minden nap!!
Max. sebesség
Attól függ milyen váltót teszek fel 230tól-300ig!!! +kerék:-)
Teljesítmény
hamarosan mérni fogjuk!
Tömeg
1300+Én
Motor
Motor
2.2 20V Turbo KARKUS VS. NÁNÁSSY MOTOR +Én:-)
Hajtás
összkerék-quattro
Elektronika
VEMS-Nánássy Péter és ő progiza is!

Nagyon profi a gyerek!




Ha unod már a gyári motorvezérlőd,és valami komolyabbat szeretnél ami nem korlátozza fejlesztési terveidet,valami igazi versenytechnikát ami a mindennapokban is megállja a helyét,mindezt elérhető áron,keress meg,találunk megoldást.


Légszűrő
BMC
Kipufogó
Karkus Kipufogó 80rendszer végig+90!
Gyújtás
VEMS+1 tarafffós, Rajt elektronika, ALS stb..
Egyéb
3B-korai NG-AAN hibrid
S2 szivócső
Gyári csőleömlő
600x300x76os cooler
K26/27 jelenleg.. (KÖSZI PÉTER&TOMI!)

Kovácsolt dugattyú és hajtókar
Teljes alja felújitva,csapágyazva RS2 csapágyakkal

Kartergázlecsapató
Állitható vezérműkerék
Állitható benzinnyomásszabályozó
RS2 fém hengerfejtömítés kompressziocsökentéssel
Bosch MotorSport "044" benzinpumpa
Programozható motorvezérlő elektronika
-4 bar MAP
-TPS,CLT,IAT,WBO2,High/Low Z injectors
-rajtprogram
-turbo anti lag system
-full throttle shift (flatshift)=Teligázas váltás
-szélessávú lambdaszonda vezérlés
-váltásjelző
-benzinnyomás mérő
-BoostCotrol
Összes motorparaméter loggolás
Jelenleg elosztós,tervben az 5 trafós felállás
BOV (25mm+50mm TIAL)
Bővített-Polírozott hengerfej újravezetőzve
Nagy injektorok (Rochester 1000cm3)

Meg még sok-sok okoság!!
Szép nagy olajhűtő:-)
ROWE RS 10W60


Köszönet:
Karkus VS Nánássy Motors
Karkus Tominak
Nánássy Péternek
Ördög Tamásnak
Bahuba Non-Stop Gumiszervinek
Gyovai Róbertnek
Pistinek-F1 Gumiszerviz
Komplett rozsdamentes csővezés, coolertől végig!! Auspuff bt.
Épex Kft. Hidraulika Szerviznek
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Toyo proxes T1 Bahuba Non Stop Gumi jó voltából
Felni
Nem tudom mi a neve,Aez azt hiszem.. De van Borbet is! Van egy pár darab!
Futómű
Rugók
Kovi rugók
Gátlók
Bilstein
Fékek
Nagyok
Merevítők
sok van benne!
Egyéb
Komplett futómű átépítés, Hidraulikus kézi fék stb..
Külső Optika
Karosszéria
Első lökös RS kicsit átalakítva hogy elférjen az intercooler:-)
Légterelők
hátsó szárny fityeg rajta, de minek!:-)
Kiegészítők
Egy szó és száz ronda a kocsi, de nem érdekel hogy néz ki a lényeg hogy menjen mint az állat és szét tudjam ütni az utcán meg a verseny pályán:-)) Meg elől rikítson a cooler:-))
Dekor
Céges matricák:-)
Belső Optika
Ülések
nincs benne hátsó ülés lusta vagyok vissza rakni!
Kiegészítők
sok-sok kapcsoló Vems kapcsoló aktíváló stb..
Egyéb
VEMS-nek az LCD kijelzőjeeee



Eladó a 61-65 képeken látható szélessávú lambdaszonda és kipufogógáz hőmérséklet mérő kombinált műszer:
Széles sávú lambda szonda vezérlő és kijelző + kipufogógáz hőmérséklet mérő egy 52mm-es műszerben.

A szett tartalma:

1db 52mmes kombinált kijelző (LambdaAFR / EGT)
1db Bosch LSU4 széles sávú lambdaszonda
univerzális kábelköteg biztosítékkal.

Programozható lambda kimenet ECUk részére,fordulatszám bemenet,szabad kimenet (késöbbiekben töltőnyomás szabályozás:BoostControl).

Logger funkció.

Választható kijelzési mód lambda (0.6-1.3) vagy AFR(10-20).

A szett nem tartalmazza a kipufogógáz hőmérőt (+18000Ft).

Beszerelés megoldható.
Ár :
70000Ft
(EGT +18000Ft)


duf_400yahoo.com
06 VODA 243negyvenkettő-huszonkettő

HIFI / Multimédia
Fejegység
A Turbo űvöltése+ lefújószelep hangja meg az ALS-é:-))

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

gsigerg
#250
2007. június 02. 09:32
0
Macisz
#249
2007. június 02. 09:23
0
kacsa1982
#248
2007. június 02. 08:43
0
pEtya87
#247
2007. június 02. 08:28
0
Roche
#246
2007. június 02. 07:45

Ment a 10p!!!



0
sacaxydr
#245
2007. június 02. 07:44
Erőteljessen másnapos látogatáspersze szombati munka közben
0
Gabika20V
#244
2007. június 02. 07:42
nagyon szép! Szép lesz ha kész lesz!
0
Jorge
#243
2007. június 01. 23:54
Nálam hagyott pontjaidért
Nálad hagyom a hálás pontjaimat!!!

Mindent köxx

0
meganeozod
#242
2007. június 01. 23:46






0
Szólj hozzá Te is!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
gsigerg
#250
2007. június 02. 09:32
Macisz
#249
2007. június 02. 09:23
kacsa1982
#248
2007. június 02. 08:43
pEtya87
#247
2007. június 02. 08:28
Roche
#246
2007. június 02. 07:45

Ment a 10p!!!



sacaxydr
#245
2007. június 02. 07:44
Erőteljessen másnapos látogatáspersze szombati munka közben
Gabika20V
#244
2007. június 02. 07:42
nagyon szép! Szép lesz ha kész lesz!
Jorge
#243
2007. június 01. 23:54
Nálam hagyott pontjaidért
Nálad hagyom a hálás pontjaimat!!!

Mindent köxx

meganeozod
#242
2007. június 01. 23:46






Bandesssz
#241
2007. június 01. 23:04
ez nagyon-nagyon durva jó volt végig olvasni az adatokat, majd lóerőt irhatnál kiváncsi lennék rá
turbokotro
#240
2007. június 01. 23:04
A farhátja is!!!!
morehp
#239
2007. június 01. 23:03
Jópofa sárkány
turbokotro
#238
2007. június 01. 23:03
Őt tavaly kezdtük építgetni.....csak sajna félre kellett teni,de idén szeretnénk befejezni!!!!
V8 drag lesz belölle
Vitya
#237
2007. június 01. 22:57
brutalis gepezet
BioSystem
#236
2007. június 01. 22:50
turbokotro
#235
2007. június 01. 22:50
Hát ja!!!
Sokan csak a mocira öszpontolnak,holott azon kívűl még 2xannyit rá lehet költeni sok más fontos dologra is....!!!!
Van elfekvőben A6-os fékem 288-as tárcsa elöl,264 hátúl(ha jól emléxem),csak az a gond hogy 5x112 és a nyeregtartó felfogatása is szélesebb........igaz agycserével+kis átalakítással minden orvosolható csakhát másra is kell az energia nem öröké az ótóépítésre
Gabika20V
#234
2007. június 01. 22:43
Hát a fékre érdemes energiát fecccölni mert 300le-vel is neki lehet menni az oszlopnak.. Mert régen amikor még az ennyém is 300le volt akkor én is neki mentem, hiába nyomtam a féket.. Jó persze egy motoros közre játszott, de ha nagy fék lett volna rajta simán meg állok!
Jabba1
#233
2007. június 01. 22:42
üdv az oldalon!
doshdj
#232
2007. június 01. 22:40
csini kis paripa!
turbokotro
#231
2007. június 01. 22:39
Sajna nekem is ez a fék marad, igaz nekem fele ennyi pacit kell kordában tartania,de tervezem hogy az udvaromon található audigyüjteményemből átfaragok valami nagyobbat
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 390 találat 20 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.