Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.
Kilakatolva, selyem matt fehér GrafiWrap fóliával bevonva.
Légterelők
Tetőbox! :D
Fénytechnika
Multocolor RGB Angel Eye
Dekor
Kék fehér összhang az egész megjelenésben, terep minta a tetőn
Egyéb
Fanat-x tunerei gyári M-es lökhárítót szereztek, ezt toldották meg egy első GT-koptatóval, hátul pedig M-es diffúzort variáltak az autóra. A gyári alapváltozat fényszóróit vetítőlencsésekre cserélték, amelyekbe beműtötték a multicolor angyalszem karikáit. Leszerelték és homokfújták a tetőcsomagtartó léceket, majd kékre szintereztették. Mindezt azért, mert kitalálták ezt a télies kinézetet fehérrel és kékkel.
Azonban a fehérítés előtt végre kellett hajtani egy „barnátlanítást”, ugyanis az import autó szépen átrozsdásodott. Az E36-os küszöbjeit szereti a rozsda, de ennek okán kicserélték a bal első ajtót és a csomagtérajtót is. Végül az egészet selyem-matt fehérre fóliázták a GrafiWrap műhelyében. Azonban natúr fehérben nem elég „találkozóra járós” az autó, így a tetejét közkedvelt kamuflázs mintával díszítették. Hogy még feltűnőbb legyen, Máté szerzett rá egy régi, korhű tetőboxot, amelyet a kocsi színkoncepciójához alakítottak. Itt-ott eljátszottak a fólia alatt is, „domborműves” aláfóliázást végeztek, és így vitték fel a csapat emblémáját több helyre.
A hátsó tengelyen a keményített gyári gátlókat 4 cm-es ültetést adó rugókkal társították, az első gólyalábakat pedig állítható magasságú Weitec darabokra cserélték. Máté hozzátette, hogy azért jó az alacsony autó, mert így itthon tuti nem kap gyorshajtásért csekket, mert ilyen hasmagassággal meg kell tanulni lassan közlekedni. Felninek maradt az Alessio Monza, csak megfosztották a bevonatától, homokfúvatták, majd mint a tetőléceket, kékre szinterezték. Mindemellett átszabták a kipufogórendszert, a gyári helyére 60 mm-es rozsdamentes cső került fel, Audi-stílusban készített véggel.
Alkalmazott márkák
Belső Optika
Ülések
Még gyári
Kormány
Gyári, újrabőrözve, M-es varrás, M6-ból ismert karbon mintás bőr (!!!) betétekkel.
Egyéb
Az utastérben újrabőröztették a kormányt, de nem akárhogy. Baráék készítették az M-es varrásmintával a 2013-as limitált kiadású M6-oshoz használt karbonbőr felhasználásával. A hangzásért egy régi, de nagy kedvenc Sony MEX DV 1600-as DVD fejegység felel. A csomagtartóban a tulaj másik hobbija, az RC-autózás foglalja a helyet, így csupán egy kis láda van bent, amiben egy Vibe nyomó dolgozik. Mellette a kárpitba süllyesztettek egy Audiobank erősítőt, amely az első komponens szetteket is hajtja.
Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.