Opel Kadett E

Endlos
Endlos autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
Kadett:13 sec
Bogár:79sec
Smart:32sec
Max. sebesség
Kadett:200km/h
Bogár:120km/h
Smart:140km/h
Teljesítmény
Kadett:120LE
Bogár:42LE
Smart:45LE
Tömeg
Kadett:950kg
Bogár:860kg
Smart:780kg
Motor
Motor
Kedett:kicsit mókolt 20NE benzines
Bogár:1300cm3 benzines
Smart:600cm3 benzines
Hajtás
Kadett:első
Bogár:farmotor
Smart:farmotor
Légszűrő
Kadett:omega
Smart:Pipecross (England)
Kipufogó
Kadett:új bosal rendszer a középdobtól hátra
Smart: Kawa Ninja saválló dob (az egész rendszer két kanyarból, meg egy dobból áll)
Egyéb
start gombos indítás fúrógépből, és sok-sok egyedi gyári "sufnitunying" enyhe hozzáértéssel gépjármű technikus előképzettségemnek köszönhetően
Nyári felni konfiguráció
Felni
lemez (földútra csak ez jó, a képen látható alu-t már eladtam, nem bírják)
Futómű
Rugók
erősített, gumialátéttel, légrugókkal
Gátlók
nem állítható bilstein
Fékek
gyári
Egyéb
air spring magyar gyártmányú légrugó, amit egy kompresszorral belülről gomb nyomásra fújható, és akkor az autó hátulja felemelkedik jó 10 centit, ami nehéz rakománynál hasznos
Külső Optika
Karosszéria
egyedi lökhárítók, amelyek nem valaminek az utánzására lettek ilyenek, hanem ezeket az íveket adta ki a gyári lökös, amikor a számomra zavaró részleteket eltűntettem. Egyedi hátsó sárvédő csak egy embernek árultam el, hogy lett ennyire hasonló az elejéhez, ő már saját ötleteként reklámozza. A németek mindenféle szar golf, meg d-kadett íveket tesznek fel, vagy kikalapálják kerekre, legalábbis akkor, amikor én ezt csináltam, még ilyenek voltak, lehet, hogy azóta már fejlődtek. (2008)
Kiegészítők
renault megane tetőcsomagtartó, ködlámpa, légterelő fül, hogy lehúzott ablakkal is tudjak száguldani
Dekor
a 2 szín gyári Opel G-asztra színkód, és festékminőség a Miklós utcai Tikurilla boltból, a színelválasztást pedig a kaszni formája adta ki.
Egyéb
sajnos a hátsó lökhárítőt még nem sikerült szépen hozzá igazítani az ívhez
Belső Optika
Ülések
egy komplett autót vettem meg a plüss ülések miatt
HIFI / Multimédia
Fejegység
USB a lényeg
Hangszórók
házi barkács

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Endlos
#15
2014. június 25. 13:07
DDDDDDDDDD Igjor? Solymár, ha odaértünk
0
Käfer
#14
2014. június 25. 12:43
jah amúgy esetleg tegnap délután nem jártál budán egy smart-al alkatrészért? mert lehet, hogy találkoztunk
0
Käfer
#13
2014. június 25. 12:42
okok töltsed
nem kell mindennek gyárinak lenni
mondjuk én szeretem a gyárit és a nemgyárit is.
0
Noise
#12
2014. június 25. 12:42
amíg igényes és harmonikus amit csinálsz, szerintem senki nem fog egy szót sem szólni.
0
Endlos
#11
2014. június 25. 12:40
töltöm, köszi az érdeklődést, de figyelmeztetlek benneteket, itt sem a gyáriasságra törekedtem
0
Endlos
#10
2014. június 25. 12:39
Nos az a helyzet, hogy az eleje úgy adta ki ezt a függőleges "fog" szerű mintát, hogy mint tudjátok a gyári első szériás lököse négyzetrácsos, és úgy gondoltam, hogy ez túl apró szemű, mint ahogyan azon az "ilyen volt ilyen lett" képen is látszik, szerintem túl "semmilyen", ebbe akartam egy kis életet, és korszerűséget bele vinni, így kivettem a vízszintes rácsokat, és kiszélesítettem a függőlegeseket, ezzel szélesítve az autó elejét (ha csak látszatban is). Nem volt szándékos a Jeep Cherokee-ra hajazó rács, bár akkoriban az elsődleges szempont a terepjáró képességekkel bíró kompakt autó építése volt. Nem tudom, egyelőre a hátsót akarom megoldani, hogy passzoljon, meg a küszöböt,s tb.
0
Käfer
#9
2014. június 25. 12:36
0
Noise
#8
2014. június 25. 12:35
szerintem ide nyugodtan feltolhatod a képeket, az adatlapon meg mondjuk elválasztva az adatokat
LE: 120 (Kadett)
xx (Smart)

nem egy példa van erre az oldalon
0
Endlos
#7
2014. június 25. 12:31
Segíthetnétek abban, hogy a többi járgányomat hova tehetem fel - köszi
(ja és előre is elnézést a helyesírási hibákért)
0
Szólj hozzá Te is!
1 2
Endlos
#15
2014. június 25. 13:07
DDDDDDDDDD Igjor? Solymár, ha odaértünk
Käfer
#14
2014. június 25. 12:43
jah amúgy esetleg tegnap délután nem jártál budán egy smart-al alkatrészért? mert lehet, hogy találkoztunk
Käfer
#13
2014. június 25. 12:42
okok töltsed
nem kell mindennek gyárinak lenni
mondjuk én szeretem a gyárit és a nemgyárit is.
Noise
#12
2014. június 25. 12:42
amíg igényes és harmonikus amit csinálsz, szerintem senki nem fog egy szót sem szólni.
Endlos
#11
2014. június 25. 12:40
töltöm, köszi az érdeklődést, de figyelmeztetlek benneteket, itt sem a gyáriasságra törekedtem
Endlos
#10
2014. június 25. 12:39
Nos az a helyzet, hogy az eleje úgy adta ki ezt a függőleges "fog" szerű mintát, hogy mint tudjátok a gyári első szériás lököse négyzetrácsos, és úgy gondoltam, hogy ez túl apró szemű, mint ahogyan azon az "ilyen volt ilyen lett" képen is látszik, szerintem túl "semmilyen", ebbe akartam egy kis életet, és korszerűséget bele vinni, így kivettem a vízszintes rácsokat, és kiszélesítettem a függőlegeseket, ezzel szélesítve az autó elejét (ha csak látszatban is). Nem volt szándékos a Jeep Cherokee-ra hajazó rács, bár akkoriban az elsődleges szempont a terepjáró képességekkel bíró kompakt autó építése volt. Nem tudom, egyelőre a hátsót akarom megoldani, hogy passzoljon, meg a küszöböt,s tb.
Käfer
#9
2014. június 25. 12:36
Noise
#8
2014. június 25. 12:35
szerintem ide nyugodtan feltolhatod a képeket, az adatlapon meg mondjuk elválasztva az adatokat
LE: 120 (Kadett)
xx (Smart)

nem egy példa van erre az oldalon
Endlos
#7
2014. június 25. 12:31
Segíthetnétek abban, hogy a többi járgányomat hova tehetem fel - köszi
(ja és előre is elnézést a helyesírási hibákért)
Noise
#6
2014. június 25. 12:30
ettől még az eleje ronda... még akkor is, ha sok pontban egyetértek azzal, amit leírtál. csinálsz még az elejével valamit, vagy ez a design és pont?
oldalról jól néz ki a gép, még a ps-es képen is. ha sikerül ilyenre összehozni, az öröm lesz a szemeknek a sok tákolt rozsdakupac után
Endlos
#5
2014. június 25. 12:21
Mivel az elkövetkezendő projektjeim mind fogyasztáscsökkentéssel kapcsolatosak az ültetés sajnos elngedhetetlen, legalább is a futómű állíthatósága terveken ilyen lesz, hangsúlyozom, hogy ez !!Photoshop!!
Endlos
#4
2014. június 25. 12:16
Sziasztok!
Tisztában vagyok vele, hogy ez nem divatos, és higyjétek el sokan próbáltak megyőzni, hogy ez cigánytuning, meg béna, de azok, akik ezt mondják, mind birkaként bégetve mennek a nagy tuningcégek stílusa iránt. Kérném azokat, akik nem képesek önállóan gondolkodni, és a saját igényeiknek megfelelően építeni az autójukat, azok ne köpködjenek, meg hányjanak ide, mert mindenki csak azt képes adni, ami ő maga.
Van egy Smartom, ami városban nagyon jó, és egy bogaram, ami teljesen más építésű, ezt kompakt autónak építem, és nem tetszenek a gyári vonalak, legalábbis ezen az autón nem, olyan lökös nem volt, ami szép lett volna, csak a szarrá ültetett díszautóknak valók, amiket teljesen értelmetlen, funkció nélküli légbeömlők vannak, muszáj volt, valahogy autó szerűre varázsolni az elejét, és a hátulja is alakulni fog.
Z_Márti
#3
2014. június 25. 11:44
kár az elejéért...
kadi418
#2
2014. június 25. 11:01
üdv itt
driftm
#1
2014. június 25. 10:55
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2
Összesen 35 találat 2 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.