Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.
E85 bioetanol + N2O FLEXFUEL turbo 1985 cm3, B202 négy hengeres hosszában beépített 90×78 mm vízhűtéses öntöttvas motor, 16 szelepes alumínium hengerfej. Félautomata NITRO rendszer. A motor hangja
Hajtás
Első-kerék hajtás, 5 fokozatú kézi váltó.
Elektronika
Programozható BioEtun benzin-E85 átalakító elektronika, ami a NITRO befecskendezéshez szükséges plusz üzemanyagot is vezérli. Hiba nélküli FlexiFuel üzem több mint két éve
Légszűrő
K&N High Performance Air Filter + hideg levegő rávezetés
Kipufogó
Egyedileg készült duplacsö végződésű kipufogórendszer, szabályozott katalizátorral
Gyújtás
Programozható, az utastértől kapcsolható RoxRacing előgyújtás vezérlő elektronika
Egyéb
- Plusz szélessávú labda szonda a mérésekhez - Samco szilikoncső rendszer (vízcsövek is) - Blitz atmoszferikus lefújószelep - Gyári Saab 900 töltőlevegő hűtő - Air Brush minta a szelepfedélen. Részletek
- Speedparts színtelen első indexburák, füst színű oldalirányjelzők - Összes hagyományos izzó ledesre cserélve - Tolatáskor az első helyzetjelző oldalra is világít
Dekor
cornpressor felirat mindkét oldalon
Belső Optika
Ülések
Teljes kárpitozás, ajtópanelek, oldalelemek is, speciális NovaLife bőr hatású textillel
Kormány
Gyári Saab kormány kétféle bőrrel áthúzva
Kiegészítők
Műszerfal, az az alsó boxok, és a kiegészítő elemek, fekete varrott bőrrel áthúzva
van egy táblázat elméletileg amin különbőző dolgokal elérsz dolgokat és így feljebb lépsz.annó még úgy volt,hogy egy felni,direktszűrő vagy spoiler toldat matricával és már tették is tunedba. Az xtreme az a durván átépített gépek és a top volt az olyan komoly melók amik bemutatóra készültek(még akkor is ha mindenapi használatra mondjuk alkalmatlan volt) A tied minimum xtreme. és ha átkéred magad oda nyugodtan kérheted.
mégvan,hogy ha kéred akkor azt hiszem egy-két nap mire újra kérheted.De a tied xtreme vagy top kategória.Bizti nem vagy a felső vezetésnek elég.Náluk csak a sok matrica meg a spoiler kupac nyerő ,fölleg ha a haver csinálta a kocsi egy részét.
Én nem értem mi alapján kerül valahova. Kértem a Tuned kategóriába való helyezést de ide került. Van fék, motor és futómű tuning. A teljes belső át van kárpitozva, bőrözve. Nem tudom minek kell még megfelelni. Megpróbálom még egyszer.
van egy táblázat elméletileg amin különbőző dolgokal elérsz dolgokat és így feljebb lépsz.annó még úgy volt,hogy egy felni,direktszűrő vagy spoiler toldat matricával és már tették is tunedba. Az xtreme az a durván átépített gépek és a top volt az olyan komoly melók amik bemutatóra készültek(még akkor is ha mindenapi használatra mondjuk alkalmatlan volt) A tied minimum xtreme. és ha átkéred magad oda nyugodtan kérheted.
mégvan,hogy ha kéred akkor azt hiszem egy-két nap mire újra kérheted.De a tied xtreme vagy top kategória.Bizti nem vagy a felső vezetésnek elég.Náluk csak a sok matrica meg a spoiler kupac nyerő ,fölleg ha a haver csinálta a kocsi egy részét.
Én nem értem mi alapján kerül valahova. Kértem a Tuned kategóriába való helyezést de ide került. Van fék, motor és futómű tuning. A teljes belső át van kárpitozva, bőrözve. Nem tudom minek kell még megfelelni. Megpróbálom még egyszer.
Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.
Az xtreme az a durván átépített gépek és a top volt az olyan komoly melók amik bemutatóra készültek(még akkor is ha mindenapi használatra mondjuk alkalmatlan volt)
A tied minimum xtreme.
és ha átkéred magad oda nyugodtan kérheted.