Alpina B3 3.0

Népszerűség: 9.75
dr1ft3r250
dr1ft3r250 autója
Népszerűség:
9.75
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
5 mp
1/8 mérföld
na
1/4 mérföld
na
Max. sebesség
200 a leröviditett áttétel miatt
Teljesítmény
320 körül
Tömeg
1200kg
Nyomaték
400 Nm
Motor
Motor
3000ccm Alpina B3 plusz eaton m65 kompresszor 0.4 bar nyomás.
Hajtás
Hátul, sperr difivel 3.64 es áttétellel. Hídtokba bonamid szilentek.Short shifter
Elektronika
Alpina elektronika, 7200 nál tilt plusz piggyback ecu.
Légszűrő
HKS Super Power Flow Reloaded
Kipufogó
Dupla hatvanas rendszer, hengerenkénti leömlők, gázgyórsító és egyedi dob.
Gyújtás
Alpina ( NGK Platinum gyertyák)
Egyéb
www.driftingunlimited.hu
Nyári felni konfiguráció
Gumi
mindeféle
Felni
17 es et13 garnitura és 17 es et 48 garnitura.
Futómű
Rugók
FK ültető 4 cm.
Gátlók
Monroe Sensation de kurvára bekeményítve. ( majd D2 Drift spec lesz de egyelőre ez is jó)
Fékek
D2 racing sport hidrós kézi, egyébként széria.
Merevítők
Toronymerevító, bukócső
Külső Optika
Karosszéria
M packet
Légterelők
e46 légterelő
Belső Optika
Ülések
Kagyló
Kormány
MOMO Drifting
HIFI / Multimédia
Egyéb
Nem a hifi a lényeg...

Legfrissebb képek

Legfrissebb kommentek

YELLOW
#89
2010. január 12. 17:55
értelek, mivel BAz megyeik vagyunk talán eccer összefutunk és megyünk egy kört
0
pega
#88
2010. január 12. 17:53
0
dr1ft3r250
#87
2010. január 12. 17:53
Az E36 3.0 M3 286 lóerős 1450 kiló és 290 NM a nyomatéka ha jól emléxek. Vagyis ez hiába 250 lovas de majdnem annyi a nyomatéka mint a 3.2 M3 nak ami 321 lovas hiszen az 350 nm nyomatékű. Ez a diesel főtengely miatt van meg egyéb dolgok miatt. A 3.0 m3 at ez leveri. ( elvileg) Mind akettő nagyon jó gép imádom őket. Attól mert Alpina nem kell több lóerőnek lennie mert itt anyomaték több ami driftnél épp ideális.
0
TicTac
#86
2010. január 12. 17:52
0
lasi
#85
2010. január 12. 17:52
az nem egy átlagos 5000ft-os dircsi szürcsi
azért a HKS- már letett valamit az asztalra
0
SárgaAngya
#84
2010. január 12. 17:51
Hali! Csak kérdés mert érdekel ne vedd tolakodásnak! Az 5mp 100ra sprintet hogyan kivitelezed mert nekem slickekkel sem megy 6 alá max elforog a kerék rajt automata nélkül
0
YELLOW
#83
2010. január 12. 17:51
én se!

igazat és jót szóltál, hüjebéjemvés haverem!
0
dr1ft3r250
#82
2010. január 12. 17:50
Azért lett rá direkt szűrő téve, mert ami volt rajta az nem a gyári volt és sajnos kevés levegőt kapott az autó és mivel sehol nem tudok gyári légszűrőházat szerezni mármint alpinát ezért kénytelen voltam ezt választani. De egyébként nem bántam meg mert iszonyatos szívó hangja van és ez amugy sem vmi gagyi szűrő:)
0
Csabi24v
#81
2010. január 12. 17:50
Üdv itt!
Sokat nézegettem használtautón, igazi ritkaság, garantáltan nem jön szembe veled az utcán.
Nem kár driftre befogni egy ilyen ékszert?
Én biztos nem tenném!
0
Szólj hozzá Te is!
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
YELLOW
#89
2010. január 12. 17:55
értelek, mivel BAz megyeik vagyunk talán eccer összefutunk és megyünk egy kört
pega
#88
2010. január 12. 17:53
dr1ft3r250
#87
2010. január 12. 17:53
Az E36 3.0 M3 286 lóerős 1450 kiló és 290 NM a nyomatéka ha jól emléxek. Vagyis ez hiába 250 lovas de majdnem annyi a nyomatéka mint a 3.2 M3 nak ami 321 lovas hiszen az 350 nm nyomatékű. Ez a diesel főtengely miatt van meg egyéb dolgok miatt. A 3.0 m3 at ez leveri. ( elvileg) Mind akettő nagyon jó gép imádom őket. Attól mert Alpina nem kell több lóerőnek lennie mert itt anyomaték több ami driftnél épp ideális.
TicTac
#86
2010. január 12. 17:52
lasi
#85
2010. január 12. 17:52
az nem egy átlagos 5000ft-os dircsi szürcsi
azért a HKS- már letett valamit az asztalra
SárgaAngya
#84
2010. január 12. 17:51
Hali! Csak kérdés mert érdekel ne vedd tolakodásnak! Az 5mp 100ra sprintet hogyan kivitelezed mert nekem slickekkel sem megy 6 alá max elforog a kerék rajt automata nélkül
YELLOW
#83
2010. január 12. 17:51
én se!

igazat és jót szóltál, hüjebéjemvés haverem!
dr1ft3r250
#82
2010. január 12. 17:50
Azért lett rá direkt szűrő téve, mert ami volt rajta az nem a gyári volt és sajnos kevés levegőt kapott az autó és mivel sehol nem tudok gyári légszűrőházat szerezni mármint alpinát ezért kénytelen voltam ezt választani. De egyébként nem bántam meg mert iszonyatos szívó hangja van és ez amugy sem vmi gagyi szűrő:)
Csabi24v
#81
2010. január 12. 17:50
Üdv itt!
Sokat nézegettem használtautón, igazi ritkaság, garantáltan nem jön szembe veled az utcán.
Nem kár driftre befogni egy ilyen ékszert?
Én biztos nem tenném!
mrzoky
#80
2010. január 12. 17:50
YELLOW
#79
2010. január 12. 17:49
egyébkét nem azé, hogy kötekedjek, de végülis DE!

az M3 alapból 286 LE, akkor szerintem az Alpina többet kellene, hogy tudjon... NEM?
fireV6
#78
2010. január 12. 17:48
nagyon szép. nem ám összetöröd!minden fasza,de én azt direktszűrőt kibasznám belőle.
hayduck
#77
2010. január 12. 17:44
Goku 306
#75
2010. január 12. 17:41
Puhlvitya
#74
2010. január 12. 17:41
YELLOW
#73
2010. január 12. 17:41
adja biztos
ÁkosCoupe
#72
2010. január 12. 17:40
Az igen, ilyent itt még nem láttam, gyönyörű lehet!!!
-vw-tocsi
#71
2010. január 12. 17:38
sleon
#70
2010. január 12. 17:35
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 289 találat 15 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.