Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Még nem mértem,de!
http://www.youtube.com/watch?v=vgx9dlwV1GQ vagy ha itt nem megy akkor:
http://videos.streetfire.net/video/golf-3-streetrace-and_634727.htm
Köszi a videót, Brian!
http://www.youtube.com/watch?v=_4vgEAD79mg
- 1/8 mérföld
- Mindenkinek köszönöm a támogatást és az arénapontokat!
Igyekszem viszonozni!
- 1/4 mérföld
- 17.83, 0,8-es rajtkésedelemmel(Széria 1Z moci EDC adagolóval 357-es csúcsokkal...)
15.783 Esőben ,Mezőkövesden '11-08-07-én..
- Max. sebesség
- 130 km nem? :-D (205 km)
- Teljesítmény
- 90+?
- Tömeg
- 1100 Kg
- Nyomaték
- Akad, egy kuplung már beadta a felmondását miatta..
Már megcsúszik a második is!
Ebből kevlár,vagy szinter lesz!
F1 Racing Stage 2 Copper keramid kevlar. Nem teherautöferodo-ból szegecselt hoki...
Motor
- Motor
- 1.9 TDI. Tóth & Pankaczi mechanikus adagoló(EVO II), +Kapuvári Tuning,5R26-os csúcsok(kösz Szami), GT 20-as turbó(Köszönet érte Ragó Zsoltinak,a VNT 10 km alatt behalt) B7-es Passat Intercooler.
Nagyszervíz: 2 elgörbült hajtókar cseréje és hengerfej csere.
Újbóli hengerfejcsere lesz mert 3000-res fordulaton nem zárnak be a szelepek...
- Hajtás
- FWD. 02A típusú váltó, ASD kóddal .Rövidesen 6 sebességes PD.
- Elektronika
- Indításgátló, GPS követő, Radardetektor.
- Légszűrő
- Simota panel
- Kipufogó
- 60-as üres rendszer, a végén egy saválló polírozott abszropciós dobbal.
- Gyújtás
- Nyomásra és hőre öngyullad!
Legfeljebb izzítgató gyertya...
- Egyéb
- EZ MEKKORA:
Minek nekem GTI?
Inkább kormos TDI.
Letaposom, repesztek,
Mögöttem nem szeretnek.
Jobban megy a GTI?
De olcsobb biz a TDI!
Ülésbenyom nem vitás
Utána a száguldás.
Felkerült egy GT20,
Na mostmár még jobban húz!
Autóm orrán COOLER virít,
Ettől bizony jobban hasít.
Megpiszkáltam, nagyon megy,
Ellenfelek nincsenek.
Feltünik egy GTI
Nyomtunk egyet. Megéri?
A GTI-s mellettem:
"Én 10 litert megettem".
Erre én csak kacagok,
"5 literből Golfozok!"
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- TOYO Proxes T1-R 195/50-15 82V
- Felni
- Tiger 7J15-ET14
A króm acélfelni:Mangels Triangular 7J-14 ET17
Másik krómfelni: Keskin KT03 Jubilee Chrom
Futómű
- Rugók
- EIBACH -40
Brooklyn ötlete alapján:
DOWN & OUT
- Gátlók
- pl; SÜN+KPM(NKH)
NO FUCKIN' AIRRIDE!
Bilstein B6 Sport :-)
- Fékek
- Elöl 256-ös Steinhof furatos féktárcsa Ferodo Racing (DSP)betéttel, féknyereg galvanizálva.
Hátul 226-os gyári tárcsafékszett...
- Merevítők
- Majd én megfeszülök!
Ha nem akkor Potemix vagy Viagra...
:-DDD
- Egyéb
- Egy Suzukit már agyonütöttem vele...
Külső Optika
- Karosszéria
- Széria
- Légterelők
- Az minek? Nem repülő ez!
Első lökhárító és díszrács egyedi, By Füles Design.
- Fénytechnika
- Elöl Xenon, rövidesen a távfény is.
Hátul saját gyártású 95 LED-es pótféklámpa.
- Egyéb
- Nem www.apucipénzébőlkönnyűtuningautótcsinálni.hu kategória!
Magamnak építettem, akiknek tetszik, tetszik, akinek nem annak Í, J. Ez van. Van tőle szebb és jobb is...Ha jobbat, szebbet akarsz, vegyél nekem!
Minden nap dolgozik, alkatrészért, mentésre szaladgál stb.
Nem fikázom senkiét sem és viszont kívánom....
Legfeljebb ban lesz...Meguntam a szájkaratét...
Az építő jellegű kritikát, emberi hangon szívesen veszem!
Belső Optika
- Festés, dekor
- Bennt mit fessek?
- Kormány
- Victor bőr 32-es
- Kiegészítők
- Golf I GTI 3-as műszeregység a rádió helyén.
Carpoint turbónyomásmérő a bal oszlopon.
- Fénytechnika
- Minden műszervilágítás kék LED-es.
A két kék dobókocka a tükrön ér?
- Egyéb
- AZ AUTÓD SOHA NEM CSAL MEG VAGY VER ÁT, HŰSÉGES HA FOGLALKOZOL VELE,NEM HASZNÁL KI,ÉS SOSEM AKAR MÁSÉ LENNI.VÉGZI A DOLGÁT ÉS ÖRÖMÖT OKOZ MINDEN PERC AMIKOR VEZETHETED.A NŐK EZÉRT NEM ÉRTIK A SZENVEDÉLYÜNKET, NEM BECSÜLIK A HŰSÉGET!
Ez nem lúzerség, kedves Deathproof, hanem szomorú tény, annak örülj, hogy a Tiéd még megvan...Ez van. Sprite.
Örülök a ctrl+c és ctrl+v másolóbajnokoknak.hogy az oldalmról szedik a dumákat...Ennyi! Saját gondolat nincs, csak a másolás...
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Maqma MT07 DVD
- Erősítő
- 4x 50 wattot tud(gyári adat) minek több?
Nem az utcára akarok zenélni!
- Hangszórók
- Elöl Blaupunkt BG Series 2 utas
Hátul Sound Barrier mély Nokia közép MB Quart magas
- Egyéb
-
A nitróspalack tartalma és a golyóscsapágyas turbina legyen veletek azon a 10-18 másodpercen!
A gyorsulásban csak az a jó,hogy cipőfűzőbugyis lányok Istenítenek, a műhelyben meg dagadt, olajos komák jönnek gratulálni.
Nincsen VR6-om, nem vagyok versenyző és nem hordok tűzálló overállt. A világ egyik legszebb és legjobb autóját vezetem(G III TDI) és rajtam kívül még több ezer autótulaj tudja, mire gondolok, ha azt mondom AFN, vagy 1Z. A fordulatszám mutató simán elhagyja a 4000-et és nem örülök, ha az emberek összekeverik a VW-t az Opellel.
Büszkén gondolok az Golfokra, a Passatokra és számos más VW típusra.
Nem szeretem a rendőröket, a sárga Suzukit(bár van vagy 2 kivétel), a traffipaxot, és a fűnyírót sem.
De szeretem a Garrett turbót, a hamisítatlan Bosch alkatrészeket ,amiktől biztos jobban megy az autóm,mint a kínai szeméttől.Itt élek Európa szívében(de meddig?!), és mindenki azt mondja, hogy nekünk van a legjobb autónk. Száguldásban mi vagyunk a császárok, és igenis a VW-ben vannak a legjobb motorok(lásd, AAA, 2E, KR, PL, 1Z/AHU, AFN)!
VW, én így szeretlek!
Köszönöm a támogatásotokat, hogy 2010-05-07-én és 2011-02-04-én Tuned kategóriában 1. helyezett lehetett a verdám!
Amint tudom, viszonzom!
Az arénának semmi köze az autóhoz, sajna. Csak érdekek vannak.