Fiat Bravo T-jet

Népszerűség: 9.94
czollner.g
czollner.g autója
Népszerűség:
9.94
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
Tömeg
1430+ kg
Motor
Motor
1.4 T-jet
Kipufogó
Bravo sport végdob+középdob kiszedve
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Télen: Michelin 195/65R15
Nyáron: Pirelli 225/45R17
Felni
Tél: Aez Xylo 15"
Nyár: 17" Bicolor
Futómű
Rugók
Eibach comfortline 40-30mm
Fékek
Elöl-hátul tárcsa
Külső Optika
Karosszéria
Gyári sport csomagos maranello
Légterelők
Hátsó szárny,küszöb spoiler
Fénytechnika
4300K fehérített izzó, jégfehér helyzetjelző és rendszámtábla világítás
Dekor
Abarth jelek, Hertz és Audison matrica a hátsó üvegen
Egyéb
Kiyo lézerblokkoló
Belső Optika
Ülések
Gyári sail sportbelső
Kormány
Bőrözött multikormány
HIFI / Multimédia
Fejegység
Gyári 2din (mp3, usb, bluetooth, kormányvezérlés).
+Audison Bit Ten hangprocesszor
Erősítő
Hangszóróknak: Hertz EP4
Subnak: Carpower 1/1000D
Hangszórók
Első szett: Hertz ESK 165.3 aktívba
Hátsó koax: Hertz ICX130

Mély: CZ DL15 68literes gyári ládában (versenyre)
most: Hifonics ZX1214 60literes ládában (utcára jobb ezt hallgatni)
Egyéb

- Powersafe 12v80 hifi aksi Kicker tápkábellel bekötve (télire kiszedve)
- Rockford Fosgate rca mononak,
Connection FT2 100 rca-k az EP4-nek
- Acoustic Research hangszórókábelek fejegységtől hátra és a hangszórókhoz, Connection FSF03Y a mélynek
- Connection BFD31DGT tápelosztó
- STP silver bitumenlap az ajtókban, Silent coat a csomagtérben
- Egyedi csomagtér (by Rodolpho): alcantara, karbonminta, ledsorok, stb stb stb




2011.04.16 Szeged Pláza, Kicker mérés: 136db 62hz-n
2011.08.20 Kecskemét, Gymkhana, Kicker DB cup, zenével átlagmérés: 125.2db Utcai B kategória III. helyezett
2011.09.10 Szeged Suncity találkozó, Levi car: 135.7db 62hz-n

ezek mind egy gyári ládás Hertz ES380 és ~300w rms-el


2012, CZ-vel:


2012.04.28 Szeged Pláza Kicker Db cup Utcai "B" I. helyezett

2012.05.01 Szarvas Kicker Db Cup utcai "B" I. helyezett

2012 Kicker Országos Utcai "B" 2. helyezett



2013:



2013.05.01 - Szarvas, Dreambox Haladó kategória 144.2Db I. hely

2013.08.31 - Szeged, III. Suncity találkozó Haladó kategória 143.8db I. hely

2013.09.14 - Szeged, I. Italian Freaks Weekend Hangnyomás I. helyezett

2013.10.13 - Kecskemét, IX Olaszautó találkozó hangnyomás II. helyezett


2014:


2014.05.15.:Kecskemét, II. I.C.C. olaszautó találkozó Magic (143.9db) és Crazy extrem(142.0db) kategóriában I. - I. helyezett

2014.06.22. - II. Italian Freak's Weekend, Profi kategória 144.0db I.helyezett

Legfrissebb képek

Ex

CS show 2010

Olaszautó találkozó

Szaki fotós

ez is

103 autó egy része

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Andris84
#2003
2015. március 11. 08:51
0
K@ze
#2002
2014. november 25. 07:43
0
Süti83
#2001
2014. október 01. 20:22
Még mindig szép a Maranello Digó
0
K@ze
#2000
2014. szeptember 29. 16:00
0
ricsipunto
#1999
2014. augusztus 31. 19:00
0
Barnaby88
#1998
2014. június 12. 10:12
érdekes amit mondasz, én úgy tudom a t-jeteket jóval nehezebb felhúzni, mivel a multiair vezérlés minden esetben kicsivel több lovat és nyomatékot termel mint a tjet.

Egyébként meg az, hogy papíron hány ló szerepel érdektelen mert a 170 lovas mito ecuja pontosan ugyanaz mint az abarth punto supersport-é, más kérdés, hogy marketing szempontokból másképp akarják pozicionálni őket.

Az én motorom gyárilag garret mgt12 turboval jött, amit nem érdemes nagyon húzni 160ló fölé. Ellenben a VL36 jobban bírja a strapát és mivel bontóban találtam egyet betettük azt. A nyomás egyelőre maradt a gyári 1.5 bar-os értéken, és a gyári ecu lett feltöltve így jött ki a 180 ló (ha nagyon pontosak akarunk lenni 177.8-at mértünk.

Ez a jelenlegi setup amire jött most az MW Tuning program. Ez papíron, 200 lóerőt ígér.
Ma vagy holnap meg is mérjük, hogy hozza e ezt az értéket.
0
ricsipunto
#1997
2013. november 22. 17:26
0
f
#1996
2013. október 22. 15:14
0
RSP
#1995
2013. szeptember 26. 10:48
Sajna nem sok bizodalmam van, hogy fognak küldeni tartalék membránt!
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Andris84
#2003
2015. március 11. 08:51
K@ze
#2002
2014. november 25. 07:43
Süti83
#2001
2014. október 01. 20:22
Még mindig szép a Maranello Digó
K@ze
#2000
2014. szeptember 29. 16:00
ricsipunto
#1999
2014. augusztus 31. 19:00
Barnaby88
#1998
2014. június 12. 10:12
érdekes amit mondasz, én úgy tudom a t-jeteket jóval nehezebb felhúzni, mivel a multiair vezérlés minden esetben kicsivel több lovat és nyomatékot termel mint a tjet.

Egyébként meg az, hogy papíron hány ló szerepel érdektelen mert a 170 lovas mito ecuja pontosan ugyanaz mint az abarth punto supersport-é, más kérdés, hogy marketing szempontokból másképp akarják pozicionálni őket.

Az én motorom gyárilag garret mgt12 turboval jött, amit nem érdemes nagyon húzni 160ló fölé. Ellenben a VL36 jobban bírja a strapát és mivel bontóban találtam egyet betettük azt. A nyomás egyelőre maradt a gyári 1.5 bar-os értéken, és a gyári ecu lett feltöltve így jött ki a 180 ló (ha nagyon pontosak akarunk lenni 177.8-at mértünk.

Ez a jelenlegi setup amire jött most az MW Tuning program. Ez papíron, 200 lóerőt ígér.
Ma vagy holnap meg is mérjük, hogy hozza e ezt az értéket.
ricsipunto
#1997
2013. november 22. 17:26
f
#1996
2013. október 22. 15:14
RSP
#1995
2013. szeptember 26. 10:48
Sajna nem sok bizodalmam van, hogy fognak küldeni tartalék membránt!
Tomee.
#1994
2013. szeptember 17. 19:14
RSP
#1993
2013. szeptember 16. 14:07
Szia

Lemaradtam a priviről, amit írtál!
Hans
#1992
2013. szeptember 11. 10:28
P
Hans
#1991
2013. szeptember 10. 10:24
Szia! Válaszoltam
DieselFun
#1990
2013. augusztus 15. 22:32
DieselFun
#1989
2013. augusztus 15. 10:25
ja es csak akkor allnak neki, ha megvan az eredeti szoftver lementve, kokanyolni nem fognak
DieselFun
#1988
2013. augusztus 14. 23:19
120 bol 159 et a 150 bol 187 et lehet kihozni csak csippel, többet nem nagyon csak a többi dolog atalakitasaval
DieselFun
#1987
2013. augusztus 14. 23:16
120 vagy a 150 lovas a gép
DieselFun
#1986
2013. augusztus 14. 23:14
ubazz, bocs, te benzines vagy
DieselFun
#1985
2013. augusztus 14. 22:20
uhhh látom lila gözöd sincs mi a snow performance semmi köze a csiphez, viz alkohol befecskendezés. de legalább dijjazom hogy kérdezel, nem ugy mint a sok barom az oldalamon, gyere olvass és röhögj velem ha érdekel tudok segiteni tuningban, chipben, de amit leirok az ugy is van, nem ugy mint a sufnitunerek akikhez magyarban tudsz menni ;)
menjen a füst dieseles
_CbR_
#1984
2013. április 24. 23:42
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 2003 találat 101 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.